Heippa kaikille!
Asiaa on taas tullut paljon!Anteeksi,jos joku jää huomiotta...Olen kyllä itekkin monen muun tavoin täysin koukuttunut näihin foorumeihin ja päivässä pitää monta kertaa käydä lukasemassa kuulumiset.Aina ei kuitenkaan ehdi vastata,pitää sitä muutakin tehdä![;)] Mutta on tästä vaan itselle niin paljon apua...
Tervetuloa Ronny keskuuteemme!
Bluerose:toivottavasti oot tänään saanu vastauksia ja apua!
Voi Tulitikku,voimia sinne!Onneksi voit jo paremmin.
Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille kierron kanssa takkuileville!Sais se täti tulla sovittuna ajankohtana,ei liian usein,mutta sillon ku kerran on jo päättäny tulla...[:@]
Pahoittelut Yönsäde negasta...Toki niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy,eikö?
Pitkä aika teillä yritystä takana Palikka ja Kjeev.Tsemppiä ja uskoa kovasti!Täälläkin jo 1,5 vuotta takana ja tiedän,kuinka raastavalta välillä tuntuu...
Mutta elokuu siis tosiaan meni,joten otetaan tavoitteeksi tuo syyskuu ja koitetaan saada aikaan oikein kunnon ryntäys!Ei muuta kun peitot heilumaan joulun kunniaksi!
Wimppu on toivottavasti saattanut aallon liikkeelle!
Omaa:Yritän edelleen olla positiivinen ja vältellä kaikin puolin stressiä ovulaatiopäivän aikoihin...Hmmm...Pikkuveli tosin ilmoitti avovaimonsa kanssa odottavansa ensimmäistään,joten hieman tuo oma mieliala laski,siis oman yrityksen vuoksi.Heidän puolestaan oon kyllä tosi onnellinen ja saadaan ainakin yksi pikkuinen perheeseen.Tiedän myös,että saan elää vauva-arjessa mukana,mikä on ihanaa!Kuitenkin raastaa hieman,kun ollaan yritetty jo niin kauan,kauemmin kun veli ja sen puoliso on ollut yhdessä...Mutta siis ihana kuitenkin nähdä jouluna ja päästä onnittelemaan!Ovat onnensa hekin ansainneet!
Mies on onneksi taas ottanut ohjat käsiinsä ja tukenut juuri siten,miten mua pitääkin.Lupas viedä mut vapaan viikonlopun kunniaksi pienelle viikonloppulomallekin!Jos se pienokainen sais alkunsa sitten vaikka noissa lomatunnelmissa![;)]
Ei muuta kun jaksamista ja plussia kaikille!
Asiaa on taas tullut paljon!Anteeksi,jos joku jää huomiotta...Olen kyllä itekkin monen muun tavoin täysin koukuttunut näihin foorumeihin ja päivässä pitää monta kertaa käydä lukasemassa kuulumiset.Aina ei kuitenkaan ehdi vastata,pitää sitä muutakin tehdä![;)] Mutta on tästä vaan itselle niin paljon apua...
Tervetuloa Ronny keskuuteemme!
Bluerose:toivottavasti oot tänään saanu vastauksia ja apua!
Voi Tulitikku,voimia sinne!Onneksi voit jo paremmin.
Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille kierron kanssa takkuileville!Sais se täti tulla sovittuna ajankohtana,ei liian usein,mutta sillon ku kerran on jo päättäny tulla...[:@]
Pahoittelut Yönsäde negasta...Toki niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy,eikö?
Pitkä aika teillä yritystä takana Palikka ja Kjeev.Tsemppiä ja uskoa kovasti!Täälläkin jo 1,5 vuotta takana ja tiedän,kuinka raastavalta välillä tuntuu...
Mutta elokuu siis tosiaan meni,joten otetaan tavoitteeksi tuo syyskuu ja koitetaan saada aikaan oikein kunnon ryntäys!Ei muuta kun peitot heilumaan joulun kunniaksi!
Wimppu on toivottavasti saattanut aallon liikkeelle!Omaa:Yritän edelleen olla positiivinen ja vältellä kaikin puolin stressiä ovulaatiopäivän aikoihin...Hmmm...Pikkuveli tosin ilmoitti avovaimonsa kanssa odottavansa ensimmäistään,joten hieman tuo oma mieliala laski,siis oman yrityksen vuoksi.Heidän puolestaan oon kyllä tosi onnellinen ja saadaan ainakin yksi pikkuinen perheeseen.Tiedän myös,että saan elää vauva-arjessa mukana,mikä on ihanaa!Kuitenkin raastaa hieman,kun ollaan yritetty jo niin kauan,kauemmin kun veli ja sen puoliso on ollut yhdessä...Mutta siis ihana kuitenkin nähdä jouluna ja päästä onnittelemaan!Ovat onnensa hekin ansainneet!
Mies on onneksi taas ottanut ohjat käsiinsä ja tukenut juuri siten,miten mua pitääkin.Lupas viedä mut vapaan viikonlopun kunniaksi pienelle viikonloppulomallekin!Jos se pienokainen sais alkunsa sitten vaikka noissa lomatunnelmissa![;)]
Ei muuta kun jaksamista ja plussia kaikille!