joko nyt onnistaisi

Heippa kaikille!
Asiaa on taas tullut paljon!Anteeksi,jos joku jää huomiotta...Olen kyllä itekkin monen muun tavoin täysin koukuttunut näihin foorumeihin ja päivässä pitää monta kertaa käydä lukasemassa kuulumiset.Aina ei kuitenkaan ehdi vastata,pitää sitä muutakin tehdä![;)] Mutta on tästä vaan itselle niin paljon apua...
Tervetuloa Ronny keskuuteemme!
Bluerose:toivottavasti oot tänään saanu vastauksia ja apua!
Voi Tulitikku,voimia sinne!Onneksi voit jo paremmin.
Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille kierron kanssa takkuileville!Sais se täti tulla sovittuna ajankohtana,ei liian usein,mutta sillon ku kerran on jo päättäny tulla...[:@]
Pahoittelut Yönsäde negasta...Toki niin kauan on toivoa,kun tätiä ei näy,eikö?
Pitkä aika teillä yritystä takana Palikka ja Kjeev.Tsemppiä ja uskoa kovasti!Täälläkin jo 1,5 vuotta takana ja tiedän,kuinka raastavalta välillä tuntuu...
Mutta elokuu siis tosiaan meni,joten otetaan tavoitteeksi tuo syyskuu ja koitetaan saada aikaan oikein kunnon ryntäys!Ei muuta kun peitot heilumaan joulun kunniaksi! Wimppu on toivottavasti saattanut aallon liikkeelle!
Omaa:Yritän edelleen olla positiivinen ja vältellä kaikin puolin stressiä ovulaatiopäivän aikoihin...Hmmm...Pikkuveli tosin ilmoitti avovaimonsa kanssa odottavansa ensimmäistään,joten hieman tuo oma mieliala laski,siis oman yrityksen vuoksi.Heidän puolestaan oon kyllä tosi onnellinen ja saadaan ainakin yksi pikkuinen perheeseen.Tiedän myös,että saan elää vauva-arjessa mukana,mikä on ihanaa!Kuitenkin raastaa hieman,kun ollaan yritetty jo niin kauan,kauemmin kun veli ja sen puoliso on ollut yhdessä...Mutta siis ihana kuitenkin nähdä jouluna ja päästä onnittelemaan!Ovat onnensa hekin ansainneet!
Mies on onneksi taas ottanut ohjat käsiinsä ja tukenut juuri siten,miten mua pitääkin.Lupas viedä mut vapaan viikonlopun kunniaksi pienelle viikonloppulomallekin!Jos se pienokainen sais alkunsa sitten vaikka noissa lomatunnelmissa![;)]

Ei muuta kun jaksamista ja plussia kaikille!

MOI JÄLLEHEN,

PAIPAPU: KIITOS negapahoittluista!
Jeps,ei luovuteta ennen kuin täti ilmestyy [;)]
Mua vaan ihmetyttää nämä mun oireet..ihan samanmoisia tuntemuksia,kun mulla on ollut alkuraskaudessa,MUTTA enhän minä voi olla raskaana,kun negaa testit näyttävät [8|]??
Ai että,sinulla on kultainen ja ihana mies [:)][:)]!!
Siis aivan mahtavaa ja rentouttavaa viikonloppulomaa teille ja muistakaakin viettää se kokonaan sängyssä [;)][&o][:D]
Sinulle peukutan täpöillä!!

CATJA85: KIITOS paljon peukutuksista [:)]!!
Ai että sinunkin ystävällesi on noin käynyt raskaustestien kanssa.Mistähän se sitten johtuu,ettei kaikille testit näytä positiivista,vaikka onkin raskaana?Vaikka noiden kotitestienkin varmuus pitäisi olla 96-99 prosentin luokkaa.
Kiitos,kun kerroit siitä.
Nyt tietysti meikäläinen rupesi enemmän ja enemmän uskottelemaan itselleen,että raskaana ollaan,vaikka kaikki testit näyttävät negaa [8|][:D]

OMAA: Ei uutta..öklötys ja ajoittainen huimaus jatkuu.
Väritöntä eritettä edelleen pukkaa eli ei vieläkään näy tätiä [8|]
No,katsotaan ja ihmetellään..voi olla hyvinkin,että olen tulossa kipeäksi..

Yönsäde kp32

No johan sulla Yönsäde nyt jännää on... Ja kyllähän meidän uus sänky kesti. Vanha ei kestänyt, hajos neljässä vuodessa....onkohan ollu liikaa käyttöä kun on tuore suhde ollu ja aika aktiivista tuo toiminta...heh.

Palikka: Me ollaan yritetty heinäkuusta asti, eka plussa tuli lokakuussa ja vain puolitoista viikkoa myöhemmin aloin vuotaa, tuulimunaksi diagnosoitiin. Nyt ekat menkat kaavinnan jälkeen historiaa ja tänään aloitettiin uusi yritys, tärppipäivät tulossa toki vasta ensi viikon viikonlopun tienoissa. Mutta harjoitellaan jo kovasti :)

Mä oon ihan koukussa tähän palstaan... ja nyt kuulkaa tuli piiiiiiiiiitkästä aikaa mieleen toi alkanut raskaus kun päivittelin noita tickereitä ja ihan kyyneleet silmiin... kun se kesäkuinen vauveli jääkin saamatta. Kai tää kuuluu asiaan, että välillä on haikeeta ja välillä iloisempaa.

Tatjuska meillä on kanssa ihan uusi jenkkisänky, ja kyllä on hyvä! [;)][;)] Entinen oli semmoinen "pomppis" että tuntui että rysähdetään joskus jousista läpi lattialle, hihii [:D] oliskohan naapurin vanhukset säikähtäny meteliä [:D]

Ja kuuluuhan se kait asiaan että mielialat vaihtelee. Aina ei vaan jaksa olla ihana ja positiivinen tsemppis. Mutta silti tsempit sulle, uuteen yritykseen [:)]

Eipä kuulu tätiä täälläkään vielä, ei. Nyt jo aloin hermoilla vähän että ne tulee vasta kun lähetään pienelle reissulle joululomalla, jossa ei mielellään tarttis sitä vuotoa olla. Mun tuurilla ne alkaa just sillon. prkl

wimppu, mielettömästi onnea!

tatjuska, mulla ultra ensi viikolla. ja ultrattiin mut tiistainakin kun käväsin siellä kättärillä, silloin vielä vähän raskausmateriaalia kohdussa mut ihan vähän. ihan hyvin on sen jälkeen vielä vuotanut niin toivon ainakin et kaikki on pikkuhiljaa tullut ulos.
mulla tulee kans välillä niin haikee olo kun ajattelee ettei kesäkuussa olekaan kääröä sylissä. siihen ehti jo niin tottua ja tykästyä. mä olisin jo mammalomalla jos eka raskaus olisi onnistunut. nopeesti se aika menee!

paipapu, kiitos voimista, tulee tarpeeseen! tiedän ton tunteen kun läheiset raskautuvat. ristiriitaiset fiilikset kun on samalla katkera ja kateellinenn mutta kuitenkin onnellinen toisten puolesta! ei ole ollut helppoa kun veljen perheeseen on lapsia tullut ihan liukuhihna meiningillä.

yönsäde, toivotaan et sullakin olisi niin et se plussa ei vain näy testissä, et siellä kuitenkin pikkuinen möllöttäs! kaikilla muillakin menkkoja odottavilla voisi olla sama tilanne, eiks niin!?!

bluerose, mites siellä lääkärillä?

Hyvänen aika, että nipistelee vas puolelta vattaa. Vallansakin joutuu ihan irvistelemään. Ja TAAAAAAAS alkaa kysymykset pyöriä päässä, että mitäköhän tämäkin tarkoittaa kun oviksesta kulunut viikonpäivät. Vai että tarkoittaako mitään!! Ei mitään vuotoa tullut, että olis kiinnittymistä tapahtunut. Onko fiksummilla tietoa tuleeko kiinnittymisestä aina "vuotoa"?????? Viimeksi ei tullut, mutta eipä mulla sitten loppujen lopuksi kiinnittymistä tapahtunutkaan.. Viikko pitäis malttaa odottaa ainakin testaamista [:@][:@] Tässä vaiheessa kiertoa aletaan omaa psyykettä koettelemaan..!

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä, hengessä mukana vaikken teidän viesteihin yksitellen vastaakaan :)

A86: Ei mulla kai oo koskaan tullu mitään kiinnittymisvuotoa ja oon kolmesti ollu raskaana. Jotain kipuilua kyllä tais tulla just siinä noin viikko oviksen jälkeen.

Tatjuska: Vähän päättelinki maalaisjärjellä, että henk koht tuo varmasti on. Siitä vaan puhutaan todella paljon.. Itsellä ei tosiaan lapsia ole niin ajattelin "tarkastaa" tilanteen. Sormet, kädet, varpaat & jalat ristissä siis mennään viikko etiäpäin [:)]

Testasikko A86 oviksen silloin viikko sitten vai laskitko laskurilla? yks mahollisuus on myös että jos sun ovis onki jostain syystä viikon myöhässä eli NYT. Mars makuuhuoneeseen kaiken varalta [;)]

Pixie79: Testailin lopuilla tikuilla mitä jemmassa oli ja sain suht tumman viivan mut mistäs sitä tietää kun loppu kesken xD Voin melkein varmaksi sanoa, että oli sillon ovis menossa, vihlailua kesti mulla useamman päivän! Ainakin näin toivon!! Eikä tähdätty tiettyyn päivään, viikon haitarin siihen otin [;)] Jestas jos se vielä pitenee entisestään niin sit tulee jo oikeasti itku ja kuumalinja lähtee gynelle piste

A86 kyllähän tuo sitten kuulostaa ihan lupaavalta kipuilulta! [:)] jee, plussia odotellaan!

Ihanaa, että olette noin kannustavia <3 Tottakai itse toivon plussaa, yritän vaan malttaa mieleni.

[font="courier new"]Tulitikku: kiitos kysymästä.

Siis tosiaan kävin lääkärillä ja jutskailimme sitten reilu puolisen tuntia niitä näitä, no ei nyt ihan kumminkaan. Vaan kyseli kaikkea mahdollista. Teki gynekologisen tutkimuksen ja sano et kaikki ok. Luulen etten oo raskaana, mutta laittoi miut verikokeisiin, jossa katotaan paasto sokeri, kilpirauhaset, yms muista sekä raskaustesti vielä siinä samassa ja joudun papa kokeeseen sekä vatsan ultaraääni tutkimuksiin. Jos mitään poikkeavaa ei löydy kokeillaan jollain hormooneilla aloittaa menkat, jos ei ala, niin sitten naistentaudeille, mutta jos löytyy poikkeavaa saman tien lähete naistentautien poliklinikalle.

eli oikeastaan en tiedä iloitako vai itkeäkö...ei oikein selvinnyt, mutta ainakin etiäpäin pääsen..

Totesin lääkärille vain että, tässä yrittäis sitä lasta, mut miten ruveta yrittää ku ei edes kuukautisia kuulu ja näy. heh.

anteeksi omanapaisuuteeni.

Iltaa. Aattelin vihdoinki kirjottaa tänne.. Oon mä täällä pyöriny mut empä oo jaksanu keskittyä kirjottaan ku jotenki masentaa ihan sairaasti tää oma tilanne..

Bluerose, Hyvä että pääset etiäpäin. Nyt vaan niihin testeihin ja sithän ne asiat toivottavasti selviää. Hurjan paljon kaikkii testejä sulla tehääki.. O_o Koitahan jaksella <3

A86, isot tsempit täältä! jännitystä jännitystä.. toivon tosi paljon että nyt tulisi plussa sinulle, kuin noin lupaavalta jo kuulostaa! [:)]

Pixie79, Ite tuossa juuri miehelleni sanoin että mun tuurilla mun ihana täti tulee kyläileen jouluaattona kun silloin olis jouluaatto ja vielä meiän 11kk päivä [:D] Kun siis hää meinaa antaa joululahjan hehe [:D] Mut siis tietysti toivon et täti tulis vierailulle.. oon mä jo sen 3 viikkoo niitä odotellu [:@]

Tatjuska, Et taida olla ainoo joka tähän palstaan on koukussa [:D] Itse ainaki oon tähän asti saanu todella hyviä neuvoja! Mullakin mielialat vaihtelee. Tänää on ollu taas tosi p*ska fiilis koko päivän ja oon jopa miettiny et antaa olla sit koko jutun.

Yönsäde, Voi harmi ku siellä voidaan pahoin :( Kuinkas nyt menee??

Sori jos nyt joku jäi huomiotta.. EN ihan kaikkee tuolla jaksa selata uudestaan läpi.. Pahoittelut kaikille negoista ja niin joo tais joku plussankin saada?? onnea siitä <3

Ite tässä laskeskelin että jos olis ollu menkat sillon ku ne piti ni seuraavat menkat pitäs alkaa 24.12 xD :D haha :D ei hemmetti. no kattoo ny. sais kyl tulla jo aikasemmin :S Mieheni ilmotti että jos tammikuuhun mennessä ei oo mitää ni se soittaa ajan itelleen ja menee siittiöanalyysiin.. tai vaatii et se pääsee sinne.. Ihan positiivista.. Sitäki on vissii ruvennu kyllästyttää tää negojen tulva [>:] ku itellä sais ne menkat käyntiin ni olis jees. ei tarvis joka päivä miettii et missä vika vai onko mitää vikaa.. hmph. Ku eivät ne siellä terkkarilla antanu mulle sitä aikaaka mihinkä.. Sit meinasin jos ite soittais suoraan gynelle ja varais ajan.. en tiiä kuin kauan sitäki joutuu odottaa..

jep semmosta.. toiv ei ollu sekavaa :D nyt menos kp 55/35

Huomenta kaikille!

A86- josko se sinä olisit seuraava? Kuulostaa lupaavalta.

Bluerose- hyvä, että asiat menevät eteenpäin.

Yönsäde- Mikä siellä on vointi?

Omaa napaa: Tänne tuli todella raju vatsapöpö eilen..Mikäs sen kivempaa, ku menkat ja vatsatauti yhdessä [&:]
Muuten on täällä on sellainen välivaihe menossa; odotellaan menkkojen loppumista, jotta päästään tositoimiin[:D]
Mä en jo valmiiksi jaksa sitä ovulaation ja menkkojen alun välistä aikaa, se on tylsin vaihe.
Elikkä yk2 käynnissä.

Hei vaan kaikille tännekin!!
Miplis,kiva juttu kun miehesikin kantaa kortensa kekoon!![;)]
Musta tuntu sillon kun mun mies sitten sinne meni,-heh-siinä kuussa plussasin ennen testien tulemista,helpottavalta että asiaa tutkitaan jotenkin!![;)]

Lisää plussia tänne ja kaikille joilla täti myöhässä,alkakoot tai olkoot kokonaan 9kk:deksi tulematta.!![;)]

Kannattaa tutkituttaa niinkuin minä sillon joskus kun olin ihan hemmetin paisunu ja 2 kk menkat myöhässä,luulin olevani raskaana..olikin keskivaikeat solumuutokset kohdunsuulla jotka sitten laserilla hoidettiin ja 5 vuotta seurannassa seurattiin ettei uusi.[:-]

Kaikille tasapuolisesti tänne,hyvää viikonloppua!![:)]

HUOMENTA,

TULITIKKU: KIITOS tsempityksestä [:)]!!
Ilman muuta toivon sydämestäni kaikille täällä palstaileville sitä plussaa [:)][:)]
Toivottavasti sinä rakas ystävä saisit pian sen ihanan käärön syliisi!!!!
Toivon sitä sinulle niin paljon!!

TATJUSKA: Huippee,että sänky kestää melskeet ja rytinät [;)][&o][:D]
Iik..rupesin itse muistelemaan sitä ensialun huumaa [&o][:D]..kyllä se oli ihanaa aikaa,kun oli vastarakastunut.Me ollaan miehen kanssa jo niin "vanha" aviopari,ettei aina muista antaa sitä kiihkeyttä ja intohimoa,kun silloin nuorena [;)]
Mutta kyllä me silti rakastetaan toisiamme täpöillä ja joka päivä meillä intohimot leiskuu,kunhan saadaan lapset joko nukkuun tai teeveen ääreen [;)][:D]
Ja nyt varsinkin,kun meitä molempia vaivaa tämä ihana vauvakuume,niin entistä enemmän sitä tekee mieli..hih.
Toivottavasti tässä kierrossa sinun masuun syntyy uusi elämä [:)][:)]..niin sitä teille toivon!!

A86: Peukkuja hirveesti [:)][:)]!!
Mulla myös sattuu aina välillä kunnolla nivusiin [&:]..ja tuo pahoinvointikin jatkuu.No,silti en usko raskauteen,kun negaa eilenkin testi näytti.
Kiinnittymisvuodosta: Mulla ei ole ikinä tullut vuotoa.Kerran tuli aika runsastakin verenvuotoa,kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Mutta silti olin raskaana.

BLUEROSE: Hyvä,että sisätutkimuksessa kaikki oli ok!!
Nyt vaan peukkuja,että verikokeissa näkyisikin plussa [:)][:)]!!

MIPLIS: KIITOS kysymästä [:)]!!Täällä voidaan samanlailla.
Varmasti sua masentaa,kun menkat ovat noin paljon myöhässä.Ja joka päivä sitä odottaa,että alkaako tänään/alkaisi jo tänään [&:].
Ehkä tosiaan kannattaisi soittaa sinne gynelle suoraan ja varata aika??
Onko siellä teillä gynellä mitään soittoaikaa,että voisit häneltä kysyä puhelimessa vähän neuvoja?
Koitahan piristyä!!!Ja paljon jaksuja sulle!!

KAIKA: KIITOS kysymästä [:)]!!Tätiä ei vieläkään näy ja krapulamainen olotila jatkuu [&:].Helvetin ärsyttävää tää on..
Siis voi hemmetti,että sun piti vielä vatsatautikin saada [:'(]
Paljon paranemisia!!
Peukkuja sullekin hirveesti tähän kiertoon!!

GINESSA: Aivan..olen kanssasi samaa mieltä,että gynelle kannattaa aina mennä,jos vähänkin on erilaista olotilaa/vaivaa näissä naisten asioissa!
Mää olen käynyt Papassa 2 kuukautta sitten eli mulla ei pitäisi ainakaan tädin myöhästyminen johtua noista asioista.

OMAA: Samaa rataa kuin eilenkin..
Tätiä ei vielkäkään näy..kirkasta väritöntä limaa vain.
Krapulamainen olotila jatkuu.
Voi olla,että sittenkin tämä tädin myöhästyminen johtuu noista munasarja kystista [8|]??
Juu ja en enään testaa..olen sen nyt päättänyt.
Jos ensi viikkoon mennessä ei tätiä näy,niin sitten otan yhteyttä gyneen.

PLUSSATUULIA TEILLE MUILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp33

Piti alkaa Mipliksen ja muiden lääkärissä käyneiden takia alkaa vuodattamaan. Olen niin lopen kyllästynyt kaiken maailman idioottilääkäreihin (siis puoskareihin), röyhkeisiin hoitajiin ja vielä röyhkeämpiin vastaanottoapulaisiin. Mikä siinä on, kun joku soittaa hädissään ja pyytää apua, niin sitä apua ei ikinä saa. Kukaan ei ota vaivojasi todesta ja kaikki yritetään painaa villaisella. Itselläni on mennyt kokonaan luottamus lääkäreihin ja kaikkeen terveysalan henkilökuntaan, kun minua on vuosien mittaan pyöritetty lääkäriltä toiselle ja polilta toiselle, syövästä, kasvaimista ja ei mistään pelotellen. Huoh, jospa tuo purkautuminen helpottaisi.

Täällä oireet (ei vielä tiedossa minkä) vain pahenee. Nukun aivan älyttömiä tuntimääriä, toissa yönä 15 tuntia ja viime yönä 13 tuntia. Pistelen evästä naamaan jatkuvasti, illalla turvottaa ja ah niin mukavaa, yökkäyttää. Sinnittelen ainakin maanantaille tai tiistaille, ennenkuin pisuttelen tikkuun. Voipahan olla sitten varma negasta, jos sellainen pasahtaa (koputan puuta, EI!)

Takaisin