joko nyt onnistaisi

ai niin, täällä mennään mega kiertopäiviä 81/38. ärgh!
täti siis pian pian tänne! :)

-Ronny

Miplis, mullakin on painon kohottaminen työn alla :) Helpointa lienee syödä ihan normaalisti mutta lisätä vaan ruuan määrää ja välipaloja jne. Pelkän sokerin ja kovan rasvan lisäämistä voi välttää kun syö vaikka avokadoja ja pähkinöitä ja muuta missä on paljon energiaa (pehmeää rasvaa). Itsellä tosin paino ei ole vielä juuri noussut, mutta arvelisin että se johtuu osittain siitä että paino on siirtymässä lihasmassasta rasvaksi, kun urheilu on nyt jäänyt paljon vähemmälle :)

Olen lukenut viestejä aktiivisesti ja myötäelänyt mukana, mutta en ole tänne nyt juuri kirjoitellut kun omalla rintamalla ei ole tapahtunut mitään uutta. Odotan vaan menkkojen alkamista... Teroja olen syönyt nyt 8 päivää, eli parin päivän päästä voisi jo jotain tapahtua. Sitten taas uutta clomikiertoa aloittamaan!

Plussatuulia kaikille!

teille alipainoisille kuten  miplis ja kipinä voisin mitä kernaasti lahjoitella nuo kaivatut kilot[:D][:D]
täällä päässä niitä riittäisi ihan muillekin jaeltavaksi.
tippunut 12kiloa mutta pitäis toiset samanverran ainakin vielä tiputtaa.
niin ja yli- sekä alipainohan vaikuttaa kyllä osiltaan raskautumiseen.
voi tehdä ovulaatioon ongelmia ja muita kun ei joko kroppa toimi kunnolla tai sitten kropalla on niin paljon muuta puuhailtavaa (ylipainoisten) ettei raskautumiseen keskity[:D]

tänne ei niin mitään uutta.
oon huomannu että mitä kauemmin ollaan yritetty,sitä vähemmän jaksan onnistumiseenkaan uskoa.
ja myös vauvakuume on ns. hiipunut siinä samalla jotenkin kun ei usko omalle kohalle onnen osuvan.
onhan musta tulossa keväällä täti että jos sen pienen elämään edes pääsis sitten puuhailemaan[:)]

wastis, mieluusti ottaisin pari lisäkiloa jos vaan onnistuisi näin foorumin välityksellä [:D] Mieskin oli valmis luovuttamaan vatsansa ympäristöön kertynyttä rasvaa, mutta kun ei nuo siirrot ole niin yksinkertaisia :) Hienoa että olet saanut pudotettua painoa, onhan siinä perää niinkuin sanoit että normaalipaino olisi se paras. Ja älä luovu toivosta yrittämisen suhteen - ehdottomasti vaan gynelle varmistamaan että kaikki on kunnossa, ja sitten uuteen nousuun! Mutta samaa mieltä olen tuossa asiassa että on ihanaa että edes lähipiirissä tulee vauvoja: mulla myös samankaltainen tilanne että keväällä pääsee ihastelemaan uutta sukulaista!

olipas täällä taas paljon tekstiä [:D]

nyt toivotaan todella että täti löytää teille kaikille joilta se on jäänyt pois. tullut varmaan moninkertaisesti sit mun luo [&:] loppuis jo tää pirun vuoto. onneks nyt näyttää siltä et ne antibiootit tepsis, tänään ollut huomattavsti parempi happi ku eilen.

mulla ei ole rasakushormoonit ainakaan lähteneet laskuun. ihan huvikseni testasin tänään (koukussa kun olen noihin testeihin [:)]) ni selkeä plussa pärähti...mulla on sit vissiin ne teidän plussatkin....anteeks [:(]

wimppu, pistähän se plussa-aalto kunnolla kehiin!!!!

[font="courier new"]tulitikku: älä pahoittele plussaa...minä ainakin olen onnellinen puolestasi..käyt kertoilee sit kuulumisias[;)]

itellä ei mitään ihmeitä...huomista odotelles ja jänskätes...ioiiiik..mitä selviää...

bluerose siis tulitikulla ei oo laskenut KM jälkeen noi... eli testi ei oo hyvä juttu nyt enää...

täällä ei niin mitään uutta, nyt takaisin telkun ääreen [:)]

Kiitos kannustuksista teille kaikille!

Tehin sen testin sit tänään. Sehän oli vielki haalee se toinen viiva, mutta kyl mie silti jo uskosin et se ihan positiivinen on. [:)] Ajattelin kuitenkin käydä huomenna tai ens viikolla terkkarin tykönä varmistamassa vielä sitä. Tää tuntuu niin epätodelliselta niin sillä pitää viel varmistustaki varmistaa. [:D] [:)]

[font="courier new"]wastis: aivan...niiin paljon tekstiä etten muistanut, vaikka kaiken lukenut [&:]

pahoitteluni siis tulitikulle...

rupesin siis lukemaan tekstei uudelleen wastiksen kommentin jälkeen...

Onnea hurjan paljon wimppu!![:D][:)]

Plussia lisää tytöt!!

Meikäläinen voi aika yrjösti,meinaa tulla ylös vähän väliä.[&:]
EI vielä kuitenkaan ole tullut...

Aikaista aamua,

TULITIKKU: Onneksi vuotosi on vähenemään päin!!
Ja hyvä,että antibiootit ovat auttaneet!!
Niin kovasti toivon sinulle kaikkea hyvää!!
Jaksamisia paljon [:)]!!

RONNY: KIITOS peukutuksista [:)]!!
Se on ihan totta,että jos nainen toivoo hirmuisesti vauvaa ja ajattelee sitä kokoajan,niin se kyllä vaikuttaa kokonaisvaltaisesti ihmiseen.Siinä menee ihmisen psyyke ja fysiikka täysin päälaelleen..ainakin minulla on nyt näköjään mennyt [;)]
Minä itse vissiin jo kuvittelin raskausoireita eilen [&o]..ja vielä kaikenlisäksi nuo minun menkkanikin ovat myöhässä ihan tuon raskautusmistoiveen takia?
No,minkä sitä itselleen mahtaa,kun vauvaa niin kovasti haluaa [:D]
Tuohan kuulostaa sinulla tosi lupaavalta,jos limakalvosi näyttää siltä,että täti voisi tulla piankin!!
Peukkuja,että se täti tulisi sinne pian ja pääsisitte pian tositoimiin [:)]
Koitahan jaksella!!

MIPLIS: Jep,täällä taitaa olla meikäläiselle liikaa textejä,ettei pysty kaikkiin kirjoituksiin perehtyä ihan täysillä [;)]
Kumpa sulla nyt alkaisi pian ne menkat!!
Ja kyllä..tuo ihmisen alipaino ja huono ravinnonsaanti vaikuttavat naisen hormonitoimintaan [&:].
Syöt hyvin kasviksia,hedelmiä ja pari kunnon lämmintä ateriaa päivässä.Ja lliikunta on hyväksi eli ainakin joka päivä puolen tunnin lenkki.
Lisäksi voit halutessasi napsia purkista B-vitamiinia,kalsiumia ja nyt näin talvella D-vitamiinia?
Koitahan jaksella!!

TATJUSKA: Tää hätähousu testas jo ja taas näytti negaa.
Wau..siellä päästään testaamaan uutta sänkyä [;)][8D]
Toivottavasti uuden sängyn taika antaa teille plussan [:)]!!
Ei muuta,kun touhukkaita sessioita teille [;)]

OMAA: Tein jo aamusta testin ja NEGAAHAN se TAAS näytti.
No,nyt päätin,etten enään testaa.Kyllä nämä kolme testiä jo sai tämänkin jääräpään vakuuttuneeksi siitä,etten ole raskaana!!
Vetuttaa niin,kun täti on hukassa [:@].
Taitaa vaan tuo minun psyyke tehdä tepposia,kun niin kovasti toivoin sitä plussaa!!
Nyt saatte rakkaat ystävät peukuttaa,että se täti tulisi tänne ja hyvin pian!!

VOIKAAHAN HYVIN JA PLUSSATKAA NYT JOKU +++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp32...plääh

Terve kaikille tasapuolisesti!

Täällä ei mitään raportoitavaa, mies oli työmatkalla parhaaseen (pahimpaan) aikaan, välivuoto alkoi kp 22, joten tuleehan se tulvakin sieltä sitten kp 29 tienoilla. Sitä odotellessa... Seuraava kierto onkin sitten vissiin yritys numero 25, kun 2v tuli täyteen. [>:]

Kaikille: Meitä on täällä jo niin monta, etten ainakaan minä muista jokaisen historiaa, joten olisi kiva sitten plussan pamahdettua, että muutamalla lauseella kertoisitte vähän taustaa, ehkäpä myös miten juuri tässä kierrossa päivät ja puuhat ajoittuivat, ym. Saisi siitä vähän osviittaa omiin yrityksiin.

Tsemppiä ja onnea, ripaus joulun taikaa!

Palikka

Heippa!

Hurrrrrjasti onnea wimppu! [:)][:)]

HU-HUUU......!!!! Kukahan kumma meidän kaikkien tädit on vienyt? [;)] Täälläkin kierto on venynyt ennätyspitkäksi, nyt meneillään kp 30/26-27. Ja ei, en ole raskaana, nega testattu viimeksi tänä aamuna (jo toinen nega tässä kierrossa[:@]). Menkkaoireita ollut jo 1,5 viikkoa... Oviksen mukaan menkkojen pitäisi alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Terolutit otin käyttöön tässä kierrossa kiertoa pidentämään, toivottavasti ei pitene liikaa. [&:]

Palikka, meillä 2 vuotta yritystä tulee täyteen tuossa tammi-helmikuun vaihteessa, joten et ole tilanteessa yksin! [&o]

Enää kaksi viikkoa jouluaattoon ja pukin (+ toivottavasti myös oviksen [;)]) tuloon. Olkaahan kilttejä! [:D]

Tulitikku, ikävää että sulla raskaushormoonit pysyy vielä noin koholla. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että yli kahden viikon vuodon jälkeen kun menin toista kertaa sairaalaan siis jo lääketyhjennyksen jälkeen kaavintaan, mulla oli raskaushormoni silloinkin vielä yli 7000 ja testihän näyttää plussaa jo parissa kymmenessä. Että vasta kaavinnan jälkeen se varmasti laski nollaan. Ja kroppa tosiaan vielä lääketyhjennyksen jälkeen kuvitteli olevansa ihan täysillä raskaana jossain viikolla 6-7. :( Siksi se ultra olis ollu tosi hyvä juttu vaan jäi mulla tekemättä.

Niin ja Yönsäde: Damn sitä testiä. Menkkoja taitaa pystyä siirtämään ajatuksen voimalla pari päivää, mutta ei kai ihan kauheesti. Mut jossain se sun täti nyt piilottelee sitte. Täällä täti meni menojaan ja päästiin jo tositoimiin. :)

MOIKKA,

WIMPPU: Suuremmoiset onnittelut vielä kerran [:)][:)]!!

TATJUSKA: Heh..oliko hyvä sänky ja kestikö se [;)]??
Tosi hienoa kuulla,että te olette päässeet jo tositoimiin!!
Nyt vaan peukkuja hirveesti tähän ekaan yrityskertaan!!!
En tiedä kyllä missä täti on ja ihmettelen kyllä näitä mun oireitakin [8|]?

OMAA: Mulla siis jatkuu nyt jatkuvana tämä "krapulamainen" olotila [:'(]..eli etoo,päässä keinuu ja kaiken lisäksi vielä nivusiin sattuu.
Sitten minä tyhmä kävin lukemassa raskaustesteistä juttua [&:]..
Siellä yksi kirjoitti,että hällä näytti testit,siis erimerkkiset testit negaa,vaikka menkat oli 3 viikkoa myöhässä.Hällä oli oireita,joten meni lääkäriin.Verikokeissa selvisi,että olikin raskaana.
Yhdessä jutussa oli nainen,jolla testit myös näytti negaa.Meni sitten lääkäriin alavatsakipujen takia ja siellä todettiin ultralla raskaus viikolla 12.
Onko teistä kellään kokemusta/tietoa,että raskaustesti voisi näyttää negaa,vaikka olisikin raskaana?
Minähän olen aina käyttänyt kaikista halvimpia testejä eli Apteekin omaa raskaustestiä ja se on näyttänyt heti positiivista tulosta,vaikka olen testin tehnyt jo samana päivänä,kun menkkojen oli tarkoitus alkaa.
Nythän minä tänäänkin käytin tätä huipputarkkaa digitaalitestiä ja se näytti selvää "ei raskaana" .
En enään tiedä mistään mitään..paljon helpompaa olisi,jos olisi vain täti hukassa eikä mitään oireita.
Sorry tämä omanapainen vuodatus [&o]..ihmetyttää vain tämä kamala olotila.
Vai olenko vain tulossa kipeeksi?
No,aika kai sen näyttää [;)]

PLUSSATUULIA TEILLE HEITELEN JÄLLEEN +++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp32

Yönsäde: itseasiassa on kokemusta.. ei henkilökohtaista, mut kaverin kans ihmeteltiin ku sillä ei kuulunu kuukautisia ja testit näytti negaa.. sillä oli jo varmaan yli kaks kuukautta myöhässä ennen ku alko testit näyttää plussaa.. eli ei menetetä toivoa vielä.. ;)
pidän täällä peukut ja isot varpaat pystyssä että olis pikkuinen mukana.. :)

Heipä taas piiitkästä aikaan! Ei oo ennättänyt lueskelemaan saatika kirjoittelemaan tänne aikoihin ja tekstii sitten taas onkin tupsahtanut tulla oikeen urakalla palstalle, hienoo!

Pahoittelut tädin saaneille ja toivottavasti ne jotka tätiä odottavat vihdoinkin alkaviksi negan jälkeen saavat tädin kylään uusia koitoksia varten! Ja haaleista plussista myös onnea!!!!! !!!!!! Toivotaan että niitä tulee paljon =)

YK3 menossa. Itsellä ovis oireita ja todella hyvään aikaan! Mies on kotona =) Kamala talviväsymys vaivaa ja tuntuu, että unta vois vedellä vaikka päivän ympäri!!!

Voikaa hyvin!

Takaisin