Aikaista aamua,
TULITIKKU: Onneksi vuotosi on vähenemään päin!!
Ja hyvä,että antibiootit ovat auttaneet!!
Niin kovasti toivon sinulle kaikkea hyvää!!
Jaksamisia paljon [:)]!!
RONNY: KIITOS peukutuksista [:)]!!
Se on ihan totta,että jos nainen toivoo hirmuisesti vauvaa ja ajattelee sitä kokoajan,niin se kyllä vaikuttaa kokonaisvaltaisesti ihmiseen.Siinä menee ihmisen psyyke ja fysiikka täysin päälaelleen..ainakin minulla on nyt näköjään mennyt [;)]
Minä itse vissiin jo kuvittelin raskausoireita eilen [&o]..ja vielä kaikenlisäksi nuo minun menkkanikin ovat myöhässä ihan tuon raskautusmistoiveen takia?
No,minkä sitä itselleen mahtaa,kun vauvaa niin kovasti haluaa [:D]
Tuohan kuulostaa sinulla tosi lupaavalta,jos limakalvosi näyttää siltä,että täti voisi tulla piankin!!
Peukkuja,että se täti tulisi sinne pian ja pääsisitte pian tositoimiin [:)]
Koitahan jaksella!!
MIPLIS: Jep,täällä taitaa olla meikäläiselle liikaa textejä,ettei pysty kaikkiin kirjoituksiin perehtyä ihan täysillä [;)]
Kumpa sulla nyt alkaisi pian ne menkat!!
Ja kyllä..tuo ihmisen alipaino ja huono ravinnonsaanti vaikuttavat naisen hormonitoimintaan [&:].
Syöt hyvin kasviksia,hedelmiä ja pari kunnon lämmintä ateriaa päivässä.Ja lliikunta on hyväksi eli ainakin joka päivä puolen tunnin lenkki.
Lisäksi voit halutessasi napsia purkista B-vitamiinia,kalsiumia ja nyt näin talvella D-vitamiinia?
Koitahan jaksella!!
TATJUSKA: Tää hätähousu testas jo ja taas näytti negaa.
Wau..siellä päästään testaamaan uutta sänkyä [;)][8D]
Toivottavasti uuden sängyn taika antaa teille plussan [:)]!!
Ei muuta,kun touhukkaita sessioita teille [;)]
OMAA: Tein jo aamusta testin ja NEGAAHAN se TAAS näytti.
No,nyt päätin,etten enään testaa.Kyllä nämä kolme testiä jo sai tämänkin jääräpään vakuuttuneeksi siitä,etten ole raskaana!!
Vetuttaa niin,kun täti on hukassa [:@].
Taitaa vaan tuo minun psyyke tehdä tepposia,kun niin kovasti toivoin sitä plussaa!!
Nyt saatte rakkaat ystävät peukuttaa,että se täti tulisi tänne ja hyvin pian!!
VOIKAAHAN HYVIN JA PLUSSATKAA NYT JOKU +++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp32...plääh