joko nyt onnistaisi

tulitikku ymmärrän sua erittäin hyvin. Jos töissä on lähes tauotta kestohymy päällä ja ei pysty pitämään lomaa niin oh nouuu! Olen itsekkin yrittäjä ja tapaan asiakkaita kokoajan... Toivon Sinulle jokatapauksessa enkeleitä myös sinne työpaikalle, jotta jaksaisit paremmin! *Hali*

Punatukkainen täti lähti kylästä ja tässä nyt ootellaan sitten :) Aamupäivän oon vapaalla töistä ja meinasin vähän joulua laitella. Pikku kille lähti äsken kouluun, joten on hyvää aikaa myös tehdä pientä huoneen siivousta ns. turhista kamoista (lue: roskiin rähjät lelut).

On muuten mahtava homma kun aamulla näytti ulkomittari pakkasta! JESH! [:D] Toivotaan kaikki, että tää pimeys pian loppuisi ja saataisiin oikea talvi paksuine lumikinoksineen ja hattarapuineen. Tänään piparitaikinan tekoa...

Laittakaapas niitä plussia nyt kehiin! [:)]

Huomenta minunkin puolestani!

Näin yöllä aivan ihmeellisiä unia myös, niissä muut luuli että mä oon raskaana ja ähkin vaan että olen pelkästään lihava. Argh!

Mutta ei oo kuulkaa tätiä näkyny eikä merkkiäkään ole, se kohdunnapukkakin yhä vaan pysyy ylhäällä ja kovana. Tissit on vihlovinaan. Ja se eilinen ilkeä tulehduksenomainen vatsakipu on onneksi poissa. Vain munasarjoissa vähän puristaa silloin tällöin ja tuota turvotusta hieman on. Vähän piinaksi menee että arvioinko oviksen kuitenkin väärin, alkaaks ne menkat täs parin pv sisään ihan puun takaa, heittääkö kierto nyt vaan kaavinnan takia ja mä vaan uskottelen itselleni että voisin olla raskaana. Puuh, kunpa selkeis pian.

Tulitikku, niin me mentiin jossain vaiheessa ihan alkua käsi kädessä 4pv eroa lasketussa ajassa ja tosiaan tajusin vasta että sullahan oli tuossa noita keskenmenoja takana ennestään. Vähän lisäsi pelkoa itsellekin ja nyt tajuan miten paljon vaikeampaa on kohdata toi uutinen vkolla 12 kuin viikolla 6, omasta keskenmenosta tuntuu olevan jo runsaasti aikaa. Isot voimahalit ja toiv. jossain vaiheessa syy noihin keskenmenoihin selviää ja että tilanne on autettavissa ja lopulta homma onnistuu. Eikä varmaan se lääkkeellinen tyhjennys hotsita, mä en ainakaan enää ees suostuis siihen kun toi ensimmäinenkin kerta meni ihan pipariksi ja kokemus aika kauhee.

Yönsäde: Sähän pääset pian testaamaan... :)

Pixie79: Toivotaan tietty että oli enneuni ;-)

Nyt sitte niitä plussia kehiin, Miplis.... missä olet, raporttia?

Huomenta kaikille! En sanois niinkää hyvää huomenta aineka itelleni :S On tullu sikana kirjotuksia sil aikaa ku mä oon unilla ollu! [:D]

täti nyt kadoksissa 1vk, 6 päivää. kp 48/35. Ja aamupissa NEGA NEGA NEGA NEGA. ei hemmetti. Pitää kaivella tuo päijät neuvon numero ja soittaa sinne.. Yön aikana siis ei taaskaan mitään tuhrua. tuntuu et aina hereillä ollessaa päivällä tulee pari tuhrua.. eilen illalla ku nukkumaan meni vihlas mahaa ihan hemmetisti [:@] seisautti aika kivasti se kipu.

Plussatkaa ny joku muu munki puolesta!! täältä sitä plussaa ei ainaka markettien ja apteekkien testeillä tuu :/(

jos nyt pääsis sinne labraan ja yms ja selviäis tää koko homma et missä mättää. :S

Tulitikku, olen todella pahoillani. Paljon voimia!!!!!!!!

Aivan hirviästi tullut tänne tarinaa lyhyen ajan sisällä, välillä käyn lueskelemassa kuulumisia :) Ei millään muista mitä jokainen on kirjotellut..
Niin toivon, että kaikki vähitellen plussais.. Ite olen sitä mieltä, että kaikella on kumminkin tarkoituksensa [:)]

Itellä kp30 ja rapiat menossa, kaipa se ovis jo oli, eli parisen viikkoa odotusaikaa, who knows!! Tai näin ainakii toivon [:D] Muuten olen suht levollisin mielin ollut koko "vauvatehtailusta", mutta vihlonta sillon tällöin pitää sittenkin ajatukset matkassa ja toivon kipinän yllä! Vaikkakaan en halua liikoja toivoa, tiputus korkealta on joka kerta suuri..

iso,iso kiitos kaikille!

yritän nyt olla murehtimatta liikaa, paskat on jo housuissa niin minkäs teet! mies on ollut ihana ja jaksanut lohduttaa, hoitaa mua ja siivota [;)] kun pääsis tästä lamaannuksesta niin olis jo voiton puolella. onneks tulee omat synttärit, joulu ja pohjosen reissu niin saan ainakin muuta ajateltavaa.

nyt sit vaan tytöt sitä plussa-aaltoa kehiin niin sais lisää aihetta hymyyn ja iloon!! [:D] eiköä tämän pitäsi olla ihan luonnollinen asia eikä näin pirun vaikeaa....[:@]

mä luulen et me odotetaan niihin tutkimuksiin ennen ku aletaan yrittää uudestaan. en tahtoisi kokea kaikkea tätä uudestaan. toivottavasti saataisiin kutsu sinne mahd pian!!

MINÄ JÄLLEEN,

...Olen jotenkin jäänyt tähän palstaan koukkuun ja kurkin tänne vähän väliä,vaikkei aika millään edes riittäisi [;)]

TULITIKKU: Ihanaa kuulla,että mielesi on jo vähän parempi [:)]*halaa*
Ja ihana mieskin sinulla!!
Peukkuja hirmuisesti,että pääsette pian tutkimuksiin!!

A86: Onko sinulla aina ollut noin pitkä kierto ( anteeksi,en yhtään tiedä,että mitä olet aikaisemmin kirjoitellut [&o] )?
Peukkuja sinullekin +++++++++++++++++++++++++++++++

MIPLIS: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(][:(]
Sinulle jo niin sitä plussaa toivoin!!
Soita nyt ihmeessä sinne lekuriin,niin saat ainakin jotain tietoa tilanteestasi!!

TATJUSKA: Jeps..meikäläinen täällä nyt jo jännittää ja odottaa,että saisi tehdä testiä [:)].No,melko varmaan kyllä luulen,että negaa se sitten näyttää,muta sitten ei auta,kun lähtee vain uuteen yritykseen.
Inhottavia nuo raskausunet,kun itsellä vaivaa kauhee vauvakuume [:@]
Toivottavasti sinun unesi olisi kuitenkin ollut ENNEUNI [:)]!!

DREAMER: Onnittelut tädin häipymisestä [:)]
Ja suuresti peukkuja tähän kiertoon..ota se plussa nyt sitten [:)]+++++++

OMAA: Arska paistaa ja pientä pakhasta ilmassa..jee!!
Oli ihanaa pitkästä aikaa viedä koiria pitkälle lenkille kuivalla ja kovalla maalla eikä siinä ainaisessa pashan kuralillussa [:'(].
Tänään pitäisi taas singahtaa kuntosalille.Mulla on vieläkin maha täynnä eilisestä mähkimisestä [:D]
Oikeeta munasarjaa vihloo vähän väliä..

PLUSSAA PLUSSAA MEILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp24/1

Tulitikulle osanottoni! [:(]

No nyt tuli sitte menkat - ihan oikeesti. Oli sitte ihmeen piiiiittkä välivuoto, vai mikä olikaan se tiputus. No, kyllä tää tästä.

Aurinkoa kaikille!

Yönsäde: Keväällä lopetin pillerit niin joka kk on tainnu kierto vaan pidentyä. Viim kierto oli muistaakseni 39pvä, mut sit tuli tuo kemiallinen ja tyrkkäs kiertoa vieläkin pidemmäks..

Moikka kaikille!

Vaikka aikaslailla paljon luen tätä palstaa, niin mullakin alkaa mennä jo sekaisin, että kenellä nyt olikaan ja koska testaus tai vuodot muuttunut tai kierrot pidentynyt, mutta kaikille tasapuolisesti:
toivottavasti kierrot selkiytyy, saatte tädin kylään uuden kierron alkuunsaamiseksi tai ennenkaikkea kaikille niille, jotka jännää toivotaan, että se tyhmin täti eksyy matkalla!!

Itselläni, on kaikki oireet hävinnyt- ei ole enää mitään menkkoihin tai raskauteen viittaavaa[8|]
Tai no..on yksi menkkaoire- mä olen tosi huonolla tuulella. Kokoajan.

Mutta anycase aion testata viim. la aamusta, jos ei ole täti tullut (tai jo tänä iltana, jos ukko tuo kauppareissulta tuplapakkauksen[;)])

Mistäköhän se johtuu, että sitä testaa ennenaikojaan sitä negaa? Miksi ei voi odottaa ihan rauhallisin mielin kuukautisten alkamispäivään ja sitten testaisi siitä seuraavana päivänä- ja annasolla, jos se onkin plussa--> sittenhän sitä vasta testaakin vielä pariin kertaan[:D] (ainakin mä..)

PLUSSAAAAA+++++++++++++++++++++ KAIKILLE!

Tekis mieli kirota niin maan perusteellisesti. Täältä ei nyt tainnut tulla sitä plussa-aallon aloittajaa - onneksi on monta muuta mahdollista plussaajaa vielä jäljellä. Monta päivää kipuiltuani nyt sitten löytyi vessareissulla tuhrua, eli se täti pihkura tais sittenkin tänne osata. Toivottavasti jäis tuohon tuhruun ja pääsis vielä viikonloppuna testaamaan mutta epäilenpä pahasti... No, uuteen nousuun kunhan tästä taas selviää. Tai leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! [8D]

Kp 36/27-28 taiskin olla kp 1/27-35... Just kun ehdin luulla et kierto olis tasaantunut.

Örkille ja Bandidalle pahoittelut menkoista. Aina ne pääseekin masentamaan, höh [>:] 

Tänään paistoi hetken aikaa aurinko!! ihmeellistä, piti oikein jäädä tuijottamaan kun hoksasi sen työpaikan ikkunasta [:D]

LUULOTAUTI ISKEE,

BANDIDA: Suuren suuret pahoittelut menkoista [:(][:(]
Toivottavasti nyt kuitenkin se vuoto jäisi tuhrutteluun ja tuhru olisikin kiinnitysvuotoa [:)]

KAIKA: Mää jännitän täällä ihan hirveesti sun puolestasi [8D]!!
Hakiko miehesi testin ja teitkö sen jo?Vai teetkö sitten lauantaina vasta?
PLUSSAA PLUSSAA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A86: Toivottavasti kiertosi siitä tasaantuisi!!!
Tai siis miluummin se PLUSSA napsahtaisi [:)]!!

ÖRKKI: Pahoittelut menkoista [:(][:(]

OMAA: Kuntoiltu on [:)]
Mulla tänään yhtäkkiä alkoi tekeen huonoa,kun tein ruokaa ja sitten vähän huimaskin [8|]??Heh..taitaa mulla vain nyt tuo mielikuvitus laukata liikoja [:o]
Teiltä piti sellaista kysyä,että minkänimisiä raskaustestejä on markkinoilla,joilla pystyy tehdä testin jo ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa [8|]??
Mähän olen vain käyttänyt tuota Apteekin omaa raskaustestiä ja sitähän voi käyttää aikaisintaan silloin,kun menkkojen pitäisi alkaa!
Mullakin vaan rupes jo mieli tekeen testailemaan ennen sunnuntaita,kun menkkojen pitäisi alkaa [;)]
Tai sitten maltan vain mielen ja testailen sunnuntaina tai varmaan en testaa ollenkaan,kun olo on ihan sellainen,että kohta täti tulee kylään [:@]

PLUSSAA PLUSSAA VAAN EDELLEEN KAIKILLE +++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp24

Täälläpä ei mitään uutta.. :P Masentaa :( Tänää ei oo tullu tuhrun tuhrua! [:-] Miekkonen sitten otti ja jätti mut yksinäni pohdiskelemaan näitä asioita pariksi päiväksi kun itse lähti kaverilleen :( hymph.. ei oo reilua kyllä :S

plussatkaa nyt herranjumala joku edes [:D] Kyllä ny yhen pitäs aineki plussata tästä lössistä vaik parempi olis et kaikki saatais plussa ja siirryttäis odottajien puolelle toivottavasti 9kk [;)]

Kyllä nuo tädin vierailut aina vetää niin mielen matalaksi...Tsemppiä kaikille ja päätä pystyyn!Itelläni on jo vuodot kääntymässä loppusuoralle ja mielikin alkaa taas pikku hiljaa kohoamaan ylös päin. Kivuliaista kuukautisista on puhuttu,mulla on kans eka päivä ihan kamala ja vuotoa tulee aivan valtavasti![:@] Nyt varsinki viime aikoina. Vessassa käynti on suorastaan urheilusuoritus. Mutta taas mennään kohti ovulaatiota ja mukavaahan se puuhailu tuolla makkarissa on![:D]

Kaikille tsemppiä ja jaksamista!Toivottavasti joku sen plussan nyt pian sais![:)]

Moikka,

Yönsäde- joo testasin, mutta sitten vasta luin, että sais testa vasta menkkojen alkamispäivänä..nii ja oli negaa...
Meillä on muuten ihan sama testausaika, paitsi, että mä testaan jollain superherkällä predictorilla jo lauantaina..

Nyt pitäis mennä laittaa poikia yöpuulle.

yönsäde, mä oon tykännyt clearbluen testeistä,varsinkin siitä digitaalisesta. se ei jätä jossittelun varaa. se näyttää joko plussaa tai ei, ei tarvii haamuja metsästää. sama pätee clearbluen digitaaliseen ovistestiin, toimii.

Yhtyy tulitikun kommenttiin.Paras.toimi minulla-kummatkin!![;)]

Onkos mitään aavistusta miksi nämä stickerit näyttää eri päiviä vaikka asentaa saman päivämäärän?[:-]

Moi taasen,

Örkki ja Bandida, mä liityn myös teidän seuraan - sieltähän ne menkat tuli ihan niinkuin vähän pelkäsinkin. Nyt kierto jäi siis 37 päivään, ja tänään alkoi yk4, kp1. Yllättävää kyllä, olen toisaalta jopa iloinen, että hei, mähän bongasin sen ovulaation sitten ihan oikein, silloin 18.11. [:)] Ja mua ilahduttaa myös se, että tiedossa on piakkoin joululoma, jolloin pitäisi olla ainakin aikaa peittojen heiluttelulle, ovulaation ajankohdasta riippumatta. [;)] Ja kolmas asia, mikä vielä lisää mun riemua, on se, että ihan vahingossa muistin kerrankin mitata aamulämmön, ja nyt pääsin siis heti hyvään alkuun mun "lämpöpäiväkirjani" kanssa, heti kp1 alkaen. [:D]

Ei se kyllä yleensä näin riemastuttavaa ole, että menkat alkaa.

Tulitikku, olen pahoillani sun puolesta, vaikken sua näin uutena palstalaisena oikein tunnekaan.. [:(]. Ei noita uutisia vaan ole ikinä kiva lukea eikä niitä soisi kenellekään.

Jäikö tänne vielä montakin oireilijaa, joilla on vielä mahdollisuudet plussauutisiin tässä kierrossa? (haha, siis kaikillahan on tavallaan TÄSSÄ kierrossa.. mutta näitä joilla on jännät päivät käsillä juuri nyt, tarkoitin..)

Yönsäde: Markkinoiden varmaan paras on Clearbluen digitaalinen testi viikkonäytöllä. Sillä voi testata jo neljä päivää ennen oletettujen kk alkua ja näyttövarmuus on silloin jo 55%. Herkkyys siinä luokkaa 10 kun normitesteissä 25. Maksaa apteekissa kylläkin 12,90 mutta parempi se että yks kunnon testi, kun kymmenen huonoo, tulee samanhintaseks.

Omaa napaa: Ei uutta, ei menkkoja, ei muutosta olotilassa.

Ääh Huomen aamulla heti soitan sinne päijät neuvoon yms yms yms xP tänään ei oo tullu tuhrun tuhrua. Pakko se on mennä selvittää tilanne jotta saisin mielenrauhan.. siis tosiaan testit kahen viikon aikana näyttäny negaa, mitä nyt eka sillo oli haamu. nyt tiputteli tuhrua sunnuntaista eiliseen. nyt ei mitään. turvonnu olo vaan x| jeps jeps. nii ja oliha mul tos jossai vaihees menkkamaisia särkyjäki. hmph kuulostellaan huomenissa

No voihan pieru! kaikil sit toi täti tulee näköjään kylää vuorotellen. Itse niitä vielä odotellessa!!! :|

Takaisin