joko nyt onnistaisi

MOIKKA,

ÖRKKI: Hirveesti peukkuja,että masussasi kasvaa vauva [:)]!!
Tuo huimaus on ainakin yksi raskausoire!Minua ainakin huimasi esikoisen odotuksessa aika paljonkin.Yhtäkkiä alkoi maa keinumaan,mikä oli minulle ihan outoa.Silloin en vielä tiennyt edes olevani raskaana.Pahoinvointi tuli sitten myöhemmín kehiin.

KAIKA: Kiitos tsempityksestä [:)]
Kovasti tässä toivotaan,että raskaan olisin.Mutta jotenkin en vain halua millään ajatella vielä postiivisesti,ettei sitten vajaan viikon päästä pety liikaa [;)]
Mutta sinulla nuo nippailut ja vuoto kuulostaa lupaavilta oireilta [:)]
Kovasti sinulle täällä peukutan!!

MIPLIS: No voihan kökkö sentäs,että sinun kroppasi nyt oikuttelee kunnolla [:(].OLis nyt saanut tulla kunnolla ne menkat tai mieluummin tietenkin plussa!!
Toivottavasti nyt jompikumpi pian toteutuisi!!
Tuollaista tuhruvuotoahan voi tulla raskauden alussa.Oletko tilannut itsellesi jo ajan gynelle?

TATJUSKA: Lupaavilta vaikuttaa sinun oireesi..jee [:)]!!
Mulla on joka raskaudessa nippaillut nivusiin.Ja varsinkin kun on nopeasti noussut vaikka sängyltä ylös,niin silloin on oikein kunnolla sattunut munasarjan ja nivusen kohdalle.Nehän ovat niitä normaaleja kohdun kannatinsiteen aiheuttamia kipuiluita.
Hirveesti peukkuja,että saisit keskiviikkona plussan!!!!!!!!!!

OMMOO: Ei oikeastaan mitään uutta.Valkkaria tulee edelleen,mutta nyt se on tosiaan muuttunut kiinteämmäksi [:'(].Mullahan tuossa perjantaina ja lauantaina valkovuoto oli niin nestemäistä,että aamulla kun nousin sängyltä ylös,niin sitä oikein lorarhti reittä pitkin [:D][:'(]..ihan jutut joo.
Raskaanan ollessahan tuo valkovuoto muuttuu ihan vetiseksi,mutta tosiaan sekin vaihe alkaa yleensä vasta keskiraskauden aikoihin.

Yönsäde kp22

Tatjuska, täältä tsemppiä myös! :)) toiv nyt tulis se plussa teikäläiselle! :) [:D]

täällä päin ei mitään uutta :S yhh.. täti huhuu! missä olett xP

Yönsäde, En oo vielä mitään aikoja varaillut tai soitellut.. Odottelen nyt pari päivää jotta nää menkat tästä ehkä kunnolla alkais! :P jos ei ala ni sit soittelen.. tosiaan menkat nyt myöhässä reilu viikon. viimeks oli myöhässä menkat heinäkuussa.. :P nippailua tosiaan mahassa jatkuvasti.. ihanku olis menkat mieleltään ja mahaltaan mut vuotoa ei oo :O jotenki v*ttuuntunu fiilis koko aika niiku aina ku on menkat haha xD :D miekkonenki pysyny vähä etäällä tänää ku kuulemma vaikutan siltä et koht voi räjähtää ihan ilman syytä :D

Miplis, jos sun tuhrut olikin kiinnittymisvuotoa?!?? Ja siksi testikään ei näytä plussaa vielä... Toivottavasti muuttuu iloksi vielä :)

Yönsäde, kyllä nää mun oireet tuntuu aika samoilta kun viime raskaudessa paitsi että kouristelut ja tuhruilu puuttuu, mutta niitä en kaipaa koska keskenhän se meni silloin. Voi kun ei malttais odottaa. Mulla tää valkkari on ihan kirkasta ja löysää ;-)

Mä en uskalla toivoa yhtikäs mitää enää. Nyt yritän keskittyä tohon mun päättötyöhön. Tosin se on vaikeempaa ku luulin xD :D Piti sulkea vau.fi sivuki aikoja sitte ja ottaa wordi esille mut en oo viel sinne asti päässy xP

Pitää kattoo mitä tuleman pitää xP nyt särkee vasemmalta puolelta alamahaa :P kohdistunu kipu sinne xP Kävin eilen illalla suihkussa ja jo on naama ja hiukset rasvottunu..

Ihania nämä valkkarianalyysit [:D] Opettavaisia kylläkin, enpä oo ennen tälle palstalle eksymistä osannut omaakaan vuotoa millään lailla tarkastella ja miettiä mitä mikäkin vaihe meinaa....

Tatjuska, hyvältä kuulostaa kyllä sun oireilut, jospa se olis sitä ihtiään! Varsinkin jos BB saa itkemään, täytyy olla epänormaalin herkkänä [;)]

Nymeria, toivottavasti teillä ne mahkut siihen ihanaan taloon löytyy!

Suomalaiset on sitte malttamattomia ja hulluja. Laitoin miehen apteekkiin hakemaan digitaalista herkkää testiä. En vaan malta odottaa enää... Peukkuja, kiiiitos

Hei kaikille!

Aattelin liittyä tälle palstalle, et sais vaihdella tuntemuksia ja kokemuksia jonkun kanssa. Kiva huomata etten ole ainoa tämän asian kanssa pähkäilevä nainen. Ollaan yritetty lasta kesäkuun lopusta asti. Otin nyt käyttöön ovulaatio tikut, saapi nähdä onko niistä hyötyä. Mitä enemmän on kulunut aikaa kesäkuusta sen suurempi on pettymys kun menkat tulee[:(] Yritän olla asiaa liikaa miettimättä mutta hankalaa se on!

Tsemppiä Tatjuskalle testin tekoon! [:)] Toiv tulis plussa :)

ja granaattiomenalle tervetuloa keskuuteemme! Toiv ei tarvis kauaa tällä palstalla hillua vaan siirtyisit piankin odottajien joukkoon! :))

Ei tarvite surkutella, meillähän ei ollut yrityslupaa tässä kierrossa niin ihan ufojuttuhan raskaus olis ollu. Toivottavasti täti rantautuu tänne ajallaan niin pääsee siihen oikeaan ekaan yrityskiertoon taas :)

Miplis, mul on aika lailla sama tilanne kuin sullakin: nyt menossa kp 36/? (36/27, jos parista ekasta pillerittömästä kierrosta laskee). Lauantaina tuli kerran rusehtavaa limaa ja sit taas ihan normaalisti, eilen illalla ihan aavistus "normaalia valkovuotoa", jossa oli sellainen verilimainen raita, ja nyt ei taas tuu mitään menkkoihin viittaavaa. Testasin äsken varalta, ja negaa näyttää kyllä edelleen.. Ehkä munkin täytyy harkita niitä ovulaatiotestejä ensi kierrossa, kunhan nyt pääsisi sinne seuraavaan kiertoon. :)

Ihana asenne Tatjuska!
Vois sanoa, että meillä on ollut aikalailla samanlaisia fiilareita viimeviikkoina...

Omaa Napaa:
Jos oikein kuvittelee, niin olen aikas varma, että jotain juilintaa tuolla olisi..
Jotta näin hyvin onnistui "mä en yhtään aio miettiä ja ressailla"[:D]

joch82, no mulla ei oo tullu mitään hyytymiä tms.. tavallista ruskeeta tahraa :P alaselkää särkee tietyt liikkeet. tavallisesti istuttassa ihan normaali. nyt oli taas tullu ihan pikkusen ruskeeta tuhrua. Alkais ny kunnolla niin vois sanoa että täti tuli käymään.. Mutta ei :S

niin ja hyvin oon saanu ajatukset pois tästä asiasta xD haha ;) piti alottaa se päättötyön teko mut empä oo saanu alotetuks. ei pysty keskittyy xP

mulla taitaa olla nyt kp 46/35

Kaika, juu täytyy yrittää olla positiivinen kaiken kokemansa jälkeen. Melkein käsikädessähän me tässä mennään, mä oon sua muutaman viikon jäljessä.

Jos nää menkkakipuja on (vielä ei tuu mitään) niin mahtanee tulla karseen kipeet menkat. Meinaan sattuu vattaan nyt ihan kunnolla. Mites Kaika sulla ne ekat menkat meni kaavinnan jälkeen? Eiks sitä sanota että ne ekat voi olla normaalia kivuliaammat.

Moikka Tatjuska, mulla oli ihan normaalit menkat- muistaakseni[8|]
Tosin normaalia runsaammat ekana päivänä.

Lähdetäänhän Kaika yhdessä sitten tuonne odottajiin ja tällä kertaa onnistutaan paremmin, eiks jeh?

Mä tossa kattelin BB-aiheisia uutisia ja taas alko nieleskelyttään ja itkettään. Että en kyllä tajuu missä mennään. Ton testin minkä tein pitäis näyttää oikein jopa 4pv ennen menkkoja, mutta mutta... tein sen siis nyt vasta iltapäivällä ja olin rampannu koko päivän vessassa ja oikeesti en tarkkaan tiä millon niiden menkkojen pitäis alkaa että kai tässä viä joku häviävän pieni mahku on että se testi näyttikin väärin... Mutta mieluusti ottaisin ne menkat tosiaan keskiviikkona niin lähtis sit ikäänkuin puhtaalta pöydältä taas liikenteeseen. Kyllä mulle syyskuun vauvakin kelpaa :)

HELLOU JÄLLEEN,

GRANIITTIOMENA: Lämpimästi tervetuloa joukkoon ihanaan [:)]

TATJUSKA: Olen todella pahoillani [:(]
Mutta ihanaa kuulla,että ajattelet positiivisesti..niin se pitää mennäkin [:)]
Ja eihän sitä oikeasti edes tiedä,vaikka olisitkin raskaana?Jos testasit ihan liian aikaisin [8|]?
Peukkuja edelleen sinulle [:)]

OMAA NAPAA: No,ei todellakaan mitään uutta viime kertaiseen [;)]
Kunhan tulin äkkiä lukasemaan teidän kuulumisia.Tosin tänne telee niin paljon viestejä,etten oikeesti pysy teidän perässänne [:D]Eli siksi vain kommentoin joillekin ja heillekin hyvin nopeasti ( ANTEEKSI ).
Mulla edelleen joka vessakäynnillä limainen vuoto jatkuu [:'(]
En muista kuka siitä puhui..siis noista vuodoista.Tosiaankin nuo vuodot taitaa olla aika oleellinen asia,kun yrittää tehdä vaavia [;)]?

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE [:)][:)]

Yönsäde kp22

Takaisin