joko nyt onnistaisi

Kiitos taas lisäinfosta, hh83! Googlailin vähän tuosta endometrioosista ja siihen natsais mulla sekin oire, että menkkakivut voivat alkaa jo päiviä ennen menkkoja. Näinhän mulla kävi esim. viimeksi. Silloin jo ajattelin, että olisinkin raskaana, kun menkkaoireet on, muttei menkkoja. [:@] Ja tuloshan on tiedossa. Sitten ne alkoivatkin. Semmoisen olen myös huomannut, että ainakin viimeksi tuli useampiakin hyytymäklönttejä (varmaan kiva tietää ja silleen....). No, soitanpa huomenna sinne tk:een, vaikka luulen, että sieltä tulee vaan kommenttia, että soitapa yksityiselle. En aiemmin ole epäillyt endoa siksi, kun luulin, että siinä on jotenkin ihan infernaaliset nuo menkkakivut ja itse olen selvinnyt kuitenkin muutamalla särkylääkkeellä. Muutama vuosi sitten minut (silloin kun lopetettiin pillerit silloisen ylipainon ja verenpaineen takia) ultrattiin sisäkautta ja silloin oli kaikki ok. Tilannehan voi olla muuttunut, tuosta on jo monta vuotta aikaa. Jonkinlaisia hormonihäröjä muuten mullakin testattiin nuoruudessa, on vähän turhan runsasta tuo karvankasvu. [:'(]

/sarkasmia/ Ah, on se niin ihanaa olla nainen!/sarkasmia/

Joo, aina kannattaa Nymeria kysellä jos saat jonkun tutkimaan tarkemmin.. Saa sitten ainakin varmuuden asiaan.ü

voih GINESSA! nyt oikeesti PLUSSAAT!!!! :D pliisjookokiittiheiiii??! :)

aiiniiiii ja heiii BLUEROSE, en huomannu tuolla, että olitko sie kertonu tilanteestas... MIKÄ MEININKI?

Hihih[;)]
Meni monta tuntia kunnes mies näki testin ja sanoi että kyllä siinä jotain näkyy..[:-]

Yritetään tahdonvoimalla ja lujalla uskolla uskoa
että kunnon viiva sinne viimeistään ensiviikolla vahvistuu
ellei sitten... täti tule ja vie haamua mennessään.[:-]
Tiedä sitten koska testaan....masua muuten pikkasen särkee,lievästi vain[:-]

Kiitos kaikille jotka pitävät peukkuja,olette ihania!![;)][:D][:)]

Tätiä ei kuulu. 34/30.. eikä kylä testiäkään uskalla tehdä kun toissapäivänä ollut nega :( kyllä vessassa käyminen voi olla pelottavaa :D

[font="courier new"]Heippodei!

Magenda: juu ei mitään uutta tietoa...huomenna perjantaina tulee 3viikkoa että täti myöhässä...uutta testiä en ole ostanut, noh kun ei ole rahaa...hyvä että edes ruokaan just nyt :(...niin odottelen...huomenna yritän soittaa jos sais jonnekin lääkärille ajan..
hmm...jos vaikka sais pulloista testin verran ;D tosin huomenna tulee rahaa =P

huoh, epätietoisuus on nin kivaa...

Minniliina: tosiaan, vessassa käynti voi olla tosiaankin pelottavaa :D

vasta pääsin lukemaan tämän päivän juttuja..

GINESSA!! KÄÄK! NYT ON KYLLÄ NIIN SUN VUORO!!

Meitsi pitelee peukkuja ja tietenkin myös hh83:lle..

Mulla on kroppa täysin tervehtynyt, kohtu kunnossa ja sain ihan virallisesti vihreetä valoa uuteen yritykseen [:D]
Ja mulla on tosi vahva 28 pv:n kierto[:)]

Ja kaiken lisäksi lekuri bongasi oviksen, joka siis 4-5 pv:n sisällä!!

Kiitos Kaika,
Noniin KAIKA,sitten vaan lakanat ja peitot tuulemaan niin että Huhheijjakkata!![:D][:D]
Toivotaan...[;)]

kuulostaa kyllä tosi mahtavalta tilanteelta Kaika! HIENOAHIENOAHIENOA! Vauvojavauvojavauvoja ;)

hitto ku pääsiski joka kierros kattoo et milloin se muna sieltä tulee ;D

ite taas odottelen vaan tääl sitä vuotoa... viime viikon maanantaina vai tiistaina(hitto ku ei muista!) otin terolutista sen viimesen pilsun.. elikkä taas kymmenen päivää oottelua tässä menny.. ärsyttää ku ne menkat ei voi alkaa heti parin/kolmen päivän päästä siitä ku sen viimisen pillerin ottaa.. taidan tosiaan jättää välistä sit ens kuun kuurin, en tiedä..

Tsemppiä kaikille, joilla kriittiset hetket käsillä [;)] Täällä lasketaan päivä tuskasesti...

Kaika, hienoja uutisia! Nyt vaan tosiaan peitot pöllyämään ja tuloksia oottelemaan. [:D]

Vitsit, kun jännittää nyt ginessan puolesta ja hh33:kin, että oisko, oisko! Olisi niin piristävää lukea hyviä uutisia varsinkiin nyt, kun itsellä vähän huoli tuosta omasta tilanteesta.

Plussia plussia! ++++++++++

Kaika, olipas ihana kuulla loistavia uutisia sulta! [:)]
Toivotaan että natsais hetipian!! Uskon kyllä että teillä yritetään reippaasti, joten en taida muuta kommentoidakkaan[:D]

Ginessalle paljon voimia ja kärsivällisyyttä odotteluun! Toivotaan että viiva vahvistuu, oisit todellakin ansainnu sen[:)]

Huhheijjakkata..tulin vaan piipahtaa sanoo että-
enhän mä malttanut olla tänä aamuna heti testaamatta..
mun tuurilla se oli painunut kasaan se testiikkuna mutta testasin kuitenkin.[:-][;)]

Ja kyllä se nilkutti vioistaan huolimati siihen testi ikkunaan vahvemman,ei enään haamu viivan,haalea toki mutta ei tarvitse tihruttaa.[:-][;)]
MITÄ,olenko mä raskaana..huutaisko jo jee vai mitä.. sanaton,iloinen mutta kauhuissanikin vähän..nimittäin me ei olla kerrottu lapsille meidän yritelmästä mitään jos sitten ei ois tärpännytkään.
Mitähän ne sanoo?[:D]
Niin ja vielä voi sattua kuitenkin vaikka mitä..[:-]

Viikon päästä on kutsut mulla..mitähän ne ihmettelee kun en juo??
Vinkkejä tytöt vinkkejä!!

iiiiiikkkkkkkk....[:D]

ginessa, voi niin upeeta! Mä oon niiiin iloinen teidän puolestanne! [:)] Ja aivan tippa linssissä täällä! Hienooooooooo![:)][:)][:)] Ymmärrän kyllä myös nuo sun osittain ristiriitaiset tunteet...

Kaika, tosi hyvä että kaikki on kunnossa! Kohti elokuun odottajia tässä mennään ginessan imussa, eikös me niin sovittu! [;)]

Tytöt,peitot heilumaan nyt ja puolituntia ainakin jalat kattoa kohden+++++
parina yönä en mennyt pesulle ollenkaan,vaikka kuullostaa ällöltä[:'(] mutta kuitenkin[:D][;)]
En koskaan oo testnnu ennen ku menkkojen ois pitänyt alkaa..
mutta tosissaan nyt tuli siihen tarve ihan terveys syistä,että otanko vahvan relaksantin vai not.
Jokin tarkoitus oli siis että alkuviikosta marssittiin ostaa raskaustestit.
Mä oon niin hassuke että näihin uskon,oikeisiin tekoihin ja ajoituksiin/tarkoituksiin.[;)]

Mitään kiinnittymisvuotoa en oo nähnyt,lämpöä tosin on ollut ja olen palellut aikalailla.
Mutta niinhän sitä ennen tätiä tekeekin.[:-]

Siispä,vehnänalkio öljyt,foolihapot ja grapemehut  suukkiin  naiset!!
Niitä jonkun kuukauden (2-4 )nauttineena...kaitpa niillä jokin virka oli?

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ihanaa ginessa!!!

toi tuo kyllä parhaaseen aikaan positiivisuutta tälle palstalle.

Vitsi, sä varmaan pyörit tän viikonlopun ihan pölmistyneenä [:D]

Ja nyt meikä lähtee vitamiineja nappailemaan ja viekottelee miehensä.

*..kohta me kaikki ollaan elokuun odottajissa..-ajatuksia*

Oi, mahtavaa ginessa!! Nyt uskaltaapi jo onnitella. Eli ONNEA! [:)]

Mie soittelin sinne terveyskeskukseen ja kuten arvelin, ei aikoja. Kaikki lääkärit kiinni siinä sikainfluenssarumbassa. Sain kuitenkin puhelinnumeron gynen hoitajalle, jolle voin soittaa ja kysyä neuvoa. Gynen tutukimuksiahan meidän tk:ssa ei edes tehdä enää.[>:] Tuon hoitajan puhelinaika on puoliltapäivin. Jos en sitäkään kautta pääse kenenkään tutkittavaksi, niin sitten on soitettava sinne yksityiselle. Haluan nyt vaan selvyyden tähän asiaan, että onko joku tulehdus tai kenties se endometrioosi vai mikä lie. Tunne on kuitenkin semmoinen, ettei kaikki ihan kohillaan. Oviksen pitäisi olla ensi viikolla, uskaltaakohan nyt tässä kierrossa edes yrittää ennenkuin tietää onko jokin vialla?

Kiitos Nymeria [:D]<3
Jos sulla on varaa niin mene ihmeessä heti sinne yksityiselle!!
Ei nääs lykätä tätä tietoa eihän?[:-]Hop hop!!

Nymeria- mene ihmeessä yksityiselle, jos varat antaa periksi..ihan niinkuin ginessa sanoi- ei lykätä näitä juttuja..
Eikös se stressaaminen alenna mahdollisuuksia raskautua..
Toivottavasti saat nopeasti selvyyden, jotta päästään yhdessä ginessan imussa elokuun odottajiin[:D]

Takaisin