Nymeria
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiitos taas lisäinfosta, hh83! Googlailin vähän tuosta endometrioosista ja siihen natsais mulla sekin oire, että menkkakivut voivat alkaa jo päiviä ennen menkkoja. Näinhän mulla kävi esim. viimeksi. Silloin jo ajattelin, että olisinkin raskaana, kun menkkaoireet on, muttei menkkoja. [:@] Ja tuloshan on tiedossa. Sitten ne alkoivatkin. Semmoisen olen myös huomannut, että ainakin viimeksi tuli useampiakin hyytymäklönttejä (varmaan kiva tietää ja silleen....). No, soitanpa huomenna sinne tk:een, vaikka luulen, että sieltä tulee vaan kommenttia, että soitapa yksityiselle. En aiemmin ole epäillyt endoa siksi, kun luulin, että siinä on jotenkin ihan infernaaliset nuo menkkakivut ja itse olen selvinnyt kuitenkin muutamalla särkylääkkeellä. Muutama vuosi sitten minut (silloin kun lopetettiin pillerit silloisen ylipainon ja verenpaineen takia) ultrattiin sisäkautta ja silloin oli kaikki ok. Tilannehan voi olla muuttunut, tuosta on jo monta vuotta aikaa. Jonkinlaisia hormonihäröjä muuten mullakin testattiin nuoruudessa, on vähän turhan runsasta tuo karvankasvu. [:'(]
/sarkasmia/ Ah, on se niin ihanaa olla nainen!/sarkasmia/
/sarkasmia/ Ah, on se niin ihanaa olla nainen!/sarkasmia/