joko nyt onnistaisi

Kiitti rohkasuista Ansku, Bandida ja kipinä hain sitä vakituista työpaikkaa, ja nyt tuli ainakin siltä osilta hyvä mieli. Vielä kun se ovulaatio tulisi pian.

Mutta mulla kyllä alkaa mennä tää homma kohta jo TODELLA vaihoharhaiseksi. Äsken nimittäin rupesin kuvittelemaan onko koirani tiineenä!! [:D] Voi voi, pitäis varmaan vähän rauhottua tämän homman kanssa. [:D] Kun ei se mitä ilmeisemmin edes ole tiineenä.

Nää kelit kyllä todellakin masentaa, ei oikein viittis lenkilläkään käydä kun siellä saa suurinpiirtein kahlata, mutta jospa kohta tulisi lumi maahan ja niin olisi vähän valoisampaa, ja jos vaikka tännekkin sitten saataisiin niitä plussa uutisia lisää. [;)]

Wastis, ihan kun olisit kirjottanu mun mietteet!!

Ite olen yrittänyt olla ajattelematta koko vauva-asiaa, tulee itselle vaan paha olo. Joku pieni ääni sisällä vaan aina heittää mut tälle sivulle.. Blaah, tuskasta rämpimistä! Kiertokin heittää niin että oksat pois, joka kk vaan taitaa pidentyä ja pidentyä.

A86  kuinkas kauan te ootte yrittäneet? ei muista enää, jos olet sanonu [:D]
meillä kun on tämä kierto sen 32pvä yleisimmin,niin laskeskelin että yrityskiertoja olis nyt sitte takana jonkun 15... liikaa siis[:'(]

nyt uppoudun sohvaan ja telkkaria katsomaan<3

Minnielle hurjasti onnea plussasta![:)]
Jatkuvasti tätä palstaa seuraan myös ja jännitän, että kenen vuoro seuraavana aina onkaan =)
Täällä raskaus mennyt ihan ok viime aikoina ja rakenneultra edessä reilun viikon päästä.

Minniliina tuolla aiemmin kyseli tuosta oviksen ja menkkojen välisestä ajasta et onko aina se 2vko:a vaikka ovis siirtyisikin.
Käsittääkseni jos luteaalivaihe pysyy samana niin periaatteessa tuo oviksen ja menkkojen välinen aika on noin 12-14vrk, eli jos ovis siirtyy niin kiertokin saattaa pidentyä. Mut toki sitäkin sattuu että luteaalivaihe lyehenee ja siinähän sit arpoo et koska mahtaa täti tulla.. eli ei se ihan yksinkertasta ja kirjaan kirjotettua oo. Yksilöllistä tämäkin.

Kauheasti tsemppiä kaikille ja Plussatuulia Kovasti Toivottelen!!!!!

Yk 7, kaiketi. Ei oikeastaan viitsi laskea, vaikka tosiaan tietää että tämä on vielä lyhyt aika.. Silti se pettymys, huoh.. Mikä rasittavinta niin se kierto tosiaan huitelee siellä 40--> paikkeilla [:@] Ei kuitenkaan haluais mitään lääkkeitä alkaa tähänkään syömään!

A86 ikävää :(
mulla on omaks onneks ollu aina ton 32.
KM jälkeen oli kerran 23pvä ja parit kerrat 28 välissä,mut sen jälkeen tasaantunu oikeestaan.
se on se 31-32pvä. Mulle kelpais kans kyllä lyhkäsempikin, sais useemmin yritellä, tosin menkatkin olis useemmin sitten. Ei niitä lisää enää ainakaan[:D] Niin ikävä pillereitä,kun täytyi menkkoja kestää tosiaan sen 4krt vuodessa...

Moikka,

tänään olisi viimeinen tarkastuspäivä..halusivat vielä tehdä tutkimuksen, kun oli niin massiivinen se mun verenhukka..
Ja hyvä niin, koska nyt pitäisi saada ihan lekurin lupa yrittämiseen [;)] Koska kaikki on menny hienosti ja kiertokin on kohdallaan, niin ei kait ole mitää vaaraa, että emme saisi aloitaa petipuuhua..(ollaan kyllä aloitettu jo harjoittelu..)

Tiedä vaikka bongais oviksen lähipäiville..kun kk sitten bongasi kanssa.

Positiivista ja rentoa päivän jatkoa!

Kaika toivottavasti bongaat oviksen pian :) Olisihan se hienoa jos pian saisitte uuden yrityksen ja 9kk kestävän odotuksen mistä palkintona oma nyytti! [:)] 

Mä oon kokoajan ihan takakiree ja tuntuu että mieli on kamalan herkkä.. aviomieheni ei tarvii sanoo kun yks poikittainen sana mitä ei ees tarkoita poikittaisena, niin vedän kokonaisen herne-maissi-paprika pussin sieraimiin [8|][:-].
Ja ei oo tässä vaiheessa kiertoo kyllä ikinä tälläistä ollut. Typerää se, että en ees stressaa vauvasta. Alkaisi nyt sitten pari viikkoo etukädessä ne menkat, kun niitä ounastelen alkaviksi näillä oireilla. Loppuis tämä hassuilu.

Onnex tulossa vapaa viikonloppu kahden murun kanssa, lapsi menee hoitoon mummolaan. Hyvää tekee!

En ole ollenkaan varma..en sitten ollenkaan!!
Kaikenjärjen mukaan pitäisi alkaa su-ti menkat mutta..
Ajattelin tänään että otan relaxantin niskojen takia kun vaan oksettaa ja pyörryttää...[:'(]
Olen juonut nesteitä koko aamun runsaasti,pissalla monta kertaa ja tein huvikseni testin jotta tänään voisin sen lääkkeen ottaa, että näkyykö mitään[8|]

Näyttöön piirtyi  vähän ristiviivaa ja jos tarkkaan kattoo,näkyy se vieläkin jonkin ajan kuluttua..mikä lie heijaste?[:-]
Juuri ja juuri näkyy.Haamuakin haamumpi.On niin "umee" ettei voi sanoo vielä.
En usko en,katon parin päivän päästä..[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Toivotaan että ei ollu väärä hälytys...[8|][:-][;)]

ginessa, toivotaan todella että rasti siitä vahvistuu! [:)]  Hitsit, että muakin alkoi jännittää sun puolesta! On pitkät pari päivää! [;)]
Erityisen upeeta olis se, että joku meistä "vanhoista konkareista" siirtyisi tonne odottajien puolelle. Antais niiiin paljon lisää uskoa ja toivoa meille muillekin! [:)][:)][:)] *pitää peukkuja*

Heh,kiitos Kjeev [:)]

Mua ainoastaan hirvittää se että se ei sitten oliskaan totta[:-]
Jos tää on sitä mitä luulen niin hui!![:D]
Pää on kyllä niiiin kylmänä vielä,ei auta vielä naureskella..[:-]
Että josko ois jalkojen kohottelulla ollut jotain virkaa sittenkin[;)]

ginessa pidän sulle peukkuja nytten! Kuulostaa hyvältä sinun uutiset. Viivat on varmasti oikeita eikä haamuja ja heijastuksia!!!!

Mulla ovisviiva ruudussa [:)] nyt ei muuta kun ukko kotiin ja shake it babe! Mahtia hommaa[:D]. Nyt reilun viikon päästä toisenlaista testiä kehiin.

Voi ginessa!! Nyt täällä toivotaan kädet kyynärpäitä myöten ristissä kunnon plussaa sulle! [:D][:D][:D] Olis kyllä niiiin mahtavaa!

Kiitos kaikille kannustuksesta, tänään on jo vähän parempi mieli. Edelleen tulee vähän ruskeaa vuotoa (on siis menkkojen jatkoksi nyt pari päivää tullut), mut jospa se olis ihan normaalia..? Toivottavasti. Mie nyt päätin, että EN tikuta ovista ens viikolla, katotaan vaan ihan mielen mukaan, miten puuhaillaan. Toivottavasti vaan tämä vuoto loppuu.

Plussatuulia! +++++++++++

Kiitos dreamer & Nymeria[;)]
Sitä tarvitaan nyt.[;)]
<3<3<3

Dreamerille puuhakasta/onnekasta viikonloppua[:D][:D] ja Nymeria marssii sitten lääkäriin jos tulee
masukipuja/tuoksuja/kuumetta ettei ole tulehdusta!![:-]
Toivotaan että ne ruskeet loppuu ihan seinään top tykkänään!![;)]

+++++++++++++++++ puhureita kaikille, varsinkin niille joilla on ovis tai testausaika käsillä!![:)]

Voih ginessa...... [:)] Toivotaan kovasti. Nyt oikein iso puhuri sille suunnalle!

PUUUHHHHHHH  +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Toivotaan parasta ginessa! Kyllähän nuo kertomasi oireet siihen suuntaan viittaa että jotain on tekeillään :)

Täälläpäin vähemmän toiveikasta: kävin seurantaultrassa ekan klomisatsin jälkeen, eikä johtofollikkelia löytynyt. Jokusia pienempiä oli, mutta vähän epäilen että niistä on mihinkään :( Todennäköisesti siis taas seuraavaa kiertoa aloitellaan teroilla. Tylsää on sekin että annostusta ei heti seuraavaan kiertoon voi korottaa koska olemme reissussa silloin, kun seurantaultra olisi ajankohtainen. Joten samalla annostuksella (1 tabletti/pv) mennään joka tapauksessa. Ei tietysti vielä pitäisi heittää kirvestä kaivoon tämänkään kierron suhteen, mutta olihan tuo kuitenkin pettymys että ovulaatio jää todennäköisesti tulematta. *huokaus* Masentaa. Sitä vaan miettii miksi oma kroppa ei voi toimia niinkuin "normaaleilla" naisilla :(

Plussatuulia kuitenkin kaikille, ja pidetään itse kukin mieli korkealla!

Nymeria, mun on nyt pakko laittaa sulle viestiä vaikka tein itselleni lupauksen pysyä poissa.. [;)] Oletko käynyt gynellä kunnolla tutkimassa paikat? Multahan löytyi maanantaina jotain kudosa joka gynen mukaan on luultavasti endometrioosia. se tarkoittaa, että sitä kalvoa jota kasvaa kohtuun ennen menkkoja ja sitten tyhjennysvuodon aikana tulee pois on päässyt kasvamaan myös kohdun ulkopuolelle. Mun tapauksessa sitä on kohdun takaosassa, käsitykseni mukaan jossain välilihan tienoilla. Tämä löydös ei huolestuttanut gyneä, koska endometrioosia on kuulemma useilla heldelmällisessä iässä olevilla naisilla eikä se välttämättä vaikuta raskaaksituloon. Mutta endometrioosiin liittyy ruskeaa vuotoa ja välivuotoja sekä menkkakipuja ja tärinäkipua. Mulla itsellä menkkakivut ei ole kestämättömät enkä usein ota siihen särkylääkettäkään, mutta sen jälkeen kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn tätä ruskeaa vuotoa on alkanut tulla ennen ja jälkeen menkkojen. Olen ihmetellyt sitä, mutta luulen että olen nyt saanut vastauksen. Lääkärini sanoi, että endometrioosi pysyy kurissa mm. hormooniehkäisyn avulla ja lisäksi raskaus olisi sille hyväksi. Eli mulla on siis lääketieteellinenkin syy yrittää raskautua..[:D]

Sanon tämän vain, koska mulla itsellä alkoi just samanlainen ruskea vuoto kuin edellisten menkkojen kanssa (ja myönnetään, ehdin jo toivoa että olisinkin raskaana kun menkat on nyt vähän myöhässä..[;)]). Ja kun tulin äsken lukemaan viestejä niin huomasin sinulla saman tilanteen..

Täällä siis kp30/27-31...... toi sticker näyttää vähän pieleen..

Niin ja ONNEA PALJON raskautumisesta MickieMouse!

Hmmm, hh83, voisikohan minullakin tuosta olla kysymys... Kannattais varmaan aamulla soittaa terveyskeskukseen. Papa-koe multa on otettu vasta 31.8., kun oli se 30-vuotiaan seulonta ja siitä tulos oli normaali. Silloin oli jo vähän outoja oireita tässä minun kierrossa, mutta terkkari vakuutteli silloin, että ihan normaalilta kuulostaa, hormonit voi heitellä jne. Varalta otettiin klamydiatesti virtsasta ja se oli negatiivinen. Pillereitä en ole syönyt vuosiin, kondomia on käytetty. Voihan se olla, että siitäkin on nyt paikat ärtyneet, jos on tullut ns. vieraita baktereja tms. Puhhuh. Ärsyttää tällaset!!

Ja sulle hh83 täällä peukut pystyssä kovasti myös!!

Nymeria, en ole lääkäri joten en voi tarkemmin sanoa. Ajattelin vaan kun mulla on ollut vähän samanlaisia oireita. Joskus se ruskea vuoto on kestänyt jopa viisi päivää. Itse sen silloin pistin vaan hormoonien piikkiin kun olin just lopettanut renkaan käytön. Mulla on nuorempana ollut aika rajuja hormoonihäiriöitä, ja endometrioosi nimenomaan johtuu hormoonihäiriöstä. Sen voi hyvä gyne löytää tutkimalla (mulla peräsuolen kautta..[:'(]). Varsinaisen diagnoosin voi tehdä tähystämällä vatsan alueen nukutuksessa. silloin voidaan ottaa myös koepalat tai poistaa koko endometrioosi jos siitä on ollut kovasti haittaa. Hoitona siis kuulemma niitä e-pillereitä ym hormoonilääkkeitä tai sitten kannattais tulla raskaaksi. [:D] Mutta sitähän tässä yritetään kukin kovasti..[8D] Mutta ehkä jos raskautta ei kuulu ja meinaa tutkimuksiin mennä niin kannattaa varmasti mainita oireena se ruskea vuoto..
Mutta toivotaan että sitä ei sinulla tarvitse tutkiakaan!![;)]

Kiitos myös tsemppaamisesta! [:)] Mulla oli jo sunnuntai-iltana sellanen olo että varmasti maanantaina alkaa menkat. Ei alkanut. Sitten keskiviikkona herätessä olin varma että verta vuotaa kun nousen sängystä ylös. Pelkkää valkovuotoa. Nyt sitten mitään kummempia menkkakipuja ei ole, muuta kuin välillä nipistelee. Ja päätä särkee. Mutta ruskeaa vuotoa tullut vähän parin tunnin ajan tänään.. Yritän kovasti ajatella muita asioita, mutta hermo menee kun ei menkat vieläkään ole kunnolla alkanut. Tosin viime kierrossa ruskeaa vuotoa tuli 2 pv ennen kuin kunnolla alkoivat. Ja lisäksi maanantaina testasin negan, joten en nyt vielä ala innostua.. (mitä nyt pieni piru jossain kummittelee ja jossittelee..[:@])

Oii, ginessa, peukut pystyssä täälläkin että viivat vahvistuu testissä muutaman päivän päästä!! [:)] 

Takaisin