joko nyt onnistaisi

Oikein kovasti onnea M.Mouse! [:)][:)]

Kaika, mennään yhdessä sinne "laskettu aika elokuussa 2010" keskusteluun, eiköstä joo! [8D] Meillähän on kiertokin suhtkoht samassa vaiheessa... [;)]

kjeev- niinpä onkin! Joo, mulle kävis kyllä jo tästä kierrosta raskautuminen...

Joten..taidan ottaa vitamiinit ja viedä lapset tarhaan ja sitten pyydystän mieheni työnsä parista pois[;)]

Onnea Mickey Mouse !![:D]+++++++++++
Tarrapuku että pysyy matkassa!![:)]

Oikein mahtavaa,lisää näitä jookos?[;)]

Itellä sellanen olo että ei oo raskautunut..ei oo ees tissit kipeet[:-]
Tossa monena kertana on ollut,ennen menkkoja heti ovulaatiosta lähtien,ainoa on että alavatsaa on repinyt noustessa muutaman kerran...MUTTA enpä oo kuulostellutkaan mitään vaan olen kaiken työntänyt taka alalle tietoisesti koska samat oireet ne on joka kuukausi kun täti tulee....

Mickey.Mouselle hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan! [:D]

En tiiä, mulla on ollut jotenkin kamalan negatiivinen olo nyt tädin tulon jälkeen. Olen alkanut ajatella, että jospa mie en ikinä saakaan vauvaa. Tosi alakuloinen olo on ollut. Kun ei ole töitäkään kun vaan ripottelemalla yks päivä siellä, toinen täällä, niin ahdistaa. Ja polvikin reistaa. Omaa kotiakin ollaan etsiskelty tässä pitkin syksyä, mutta ei vaan tule sopivaa kohdalle.

Nyt mulla on kp 6/25-27. Yleensä menkat on ohi 4 päivässä, nyt on vielä eilen ja tänään tullut semmoista rusehtavaa vuotoa. Toivottavasti se nyt on ihan normaalia eikä tässä nyt tarvitsisi enää tuosta alkaa ottaa paniikkia.

Anteeksi tämä kamalan negatiivinen valitusvuodatukseni. Toivottavasti teillä muilla on parempi päivä!

Huih.. tuntuupas tämä vaikea käyttöiseltä, ainakin näin aluksi :D Hei!! Olen täällä uusi, aikaisemmin kirjoittelin tuolla perhekerho sivustolla, mutta se valitettavasti kaatui :/ Eli esikoista ollaan toiveiltu mieheni kanssa 2009 vuoden alusta, eli vuoden toiveilu lähenee hurjaa vauhtia. Olen 21 vuotias ja mieheni 25v.
Kierto on tasainen 30 päivää ja nyt menossa kp 32, eikä tätiä kuulu. Tissit turvonneet ja arat, mutta silti testi näytää negaa!!! :( kumpa vielä plussa pärähtäisi tai sitten täti tulisi mahd pian kylään, ettei kierto venyisi mahdottomiin :/ Ovulaatioita en saanut tässä kierrossa näkyviin ollenkaan. mietinkin että jos ovulaatio on ollut esim, viikon myöhässä, niin myöhästyykö menkatkin automaattisesti viikon???

Hurjan isot onnittelut M. Mouse. Ihania uutisia. Minäkin vielä täällä taustalla pyörin ja kovasti toivon, että te kaikki pian saatte yhtä ihania uutisia!

Ja wastikselle vielä, että kuulostaapa hyvältä. Sulla on juuri oikea asenne tähän hommaan. Tsemppiä kovasti ja jaksamista!

Kaunis kiitos kaikille onnitteluista! Toivotaan nyt että Tittiäinen pysyy matkassa mukana!

Kovasti tuota alamasua juilii...muuten ei oikeastaan mitään muita oireita olekaan! Ruoka ei oikeen tunnu maistuvan, mut mitään pahoja oloja tms sellasia ei oo ollut....

Ginessa ei oo mullakaan missään vaiheessä vielä ollu rinnat kipeet ei sit niin ollenkaan, joten kovasti plussatuulia puhaltelen [;)] nii ja tietty kaikille muillekin kuumeilijoille!

Hirveesti onnea Mickey.Mouse!! Ja tervetuloa Minniliina... En tiedä mikä on yleisesti meininki tuossa oviksen 'myöhästymisessä', mutta itsellä ainakin näyttää ovis siirtyvän joka kk hiukan myöhemmäksi mutta kierto pysyy samana.

Mulla menee järki, jo aikaisemmin kitisin tuosta etten löydä tälle kk ovista ollenkaan - no nyt alkaa näkyä testissä haamua: jo kp21. Eh. Eli jos trendi jatkuu (viime kuukaudet kierto on ollut tuon n 28 päivää) mun "kiinnittymisvaihe" kutistuu tässä kuussa aika olemattomaksi... Tosin eipä sillä taida olla mitään merkitystäkään, epäilen että tästä kierrosta on turha odottaa mitään.

Meillä menee tuo oviksen metsästyksen aiheuttama stressi toisin päin kuin yleensä: Monella tuntuu mies ottavan ressiä jos tietävät että on 'otollinen aika' ja peitonheilutukset saa jäädä. No, meillä menee niin että jos ei ole tikussa ovisviivaa niin peitot ei heilu [:'(] Pitäis vissiin väkisin maata tuo ukkokulta, kun jos mä ehdottelen makkarileikkejä niin se ekana kysyy et "mitäs testi näytti?" Ja kun totean että eipä tuo paljon mitään näyttänyt niin sen mielestä olis parempi odottaa sitä ovista... (olis varmaan pitäny valehdella, heheh) Logiikkansa siinäkin että tähdätään tärppipäiviin, mut eikö tässä muulloin sais enää haluta kuin ovuloidessa?? Menee hiukan yli tuo tehokkuuden maksimointi minun mielestä, eilen meinas tulla sanomista jo...

Olisin halunnu vielä testailla ens kuussakin tuota ovista kun tuntuu siirtyvän aina vaan myöhemmäksi, mutta taidan siirtyä tekemään sen salaa tai jättää kokonaan pois ja luottaa vaan omiin tuntoihin ja kropan oireisiin... Sit on "pakko" heilutella peittoja vähintään joka toinen päivä varulta kun ei oo testiä mihin tuijottaa [:D] 

wastis, liityn siis sun kerhoon tuossa ressittömämmän elämän ja parisuhteen aloittamisessa, tai yritän ainakin [;)]

ja turrikka, oon ehdottomasti samaa mieltä kuin kipinä, ei niitä työpaikkoja joka oksalla roiku tarjolla, joten jos jotain sopivaa sattuu tarjolle niin hae ihmeessä! Ei se, että haluaa lasta ole syy jäädä pätkätöihin tai jopa työttömäksi - ja kuten täälläkin on todettu ei se niin helppoa olekaan se lasten saaminen et pelkällä halulla onnistuis silloin kun on sopivaa...

Nymerialle tsemppiä, toivottavasti mielialat pian paranee! Välillä pitää valittaa (joskus tuntuu etten muuta teekkään) ja täällä onneksi jaksetaan kuunnella. Itelläkään ei oo ollu normaalia ovis-optimismia ollenkaan tässä kuussa, johtunee kyseisen tapauksen venymisestä...

Niinpäs,todella kummaa kun ei oo kipeet!![8|]
Jotain pientä vetämistä oli joitakin päiviä sitten sivuilla mutta sitten ei mitään![:-]

Kiitos kovasti ota Mickey puhaltelusi vastaan avosylin.! [:D]

Nymeria,toisaalta hyvä että podet negatiivisia puhureita,-voit taas tuntea positiivisia puhureita sen jälkeen[:D]
Eli jaksuja sulle oikein kovasti,ne positiiviset tulee sitten hetken päästä!![:D]

Ei mullakaan hyvin mee tänään,aamulla heräsin pyörrytykseen ja yrjötykseen ..mulla nää niskat menee aika ajoin tälleen ja olo on ku kännissä selvinpäin ,koko maailmaa nytkii ja kieppuu.
Hierontaa ja lepoa,liikuntaa sopivasti niin kyllä tää tästä.[&:][;)]

Hurjasti onnea Mickey.Mouse! [:)][:)][:)] Tulepas pian näyttäytymään tuonne "kuumeilijoista odottajiin"-palstalle! [:)]

Ginessa, ei mullakaan ollu aluks tissit kipeet eikä mitään, itseasiassa se tärppikierto oli oireettomin kierto aikoihin. [8|] Siis yleensähän oli aina kaikkia mahdollisia ja mahdottomia oireita ja nyt oli ihan varma ettei oo tärpänny kun ei minkäänlaista tuntemusta ollu. [;)] Ainoastaan se kahvin haju sai mut jo voimaan pahoin mutta muuten kaikki oireet mitä tuli ni tuli vasta plussan jälkeen. [:)]

Turrikka, hae ihmeessä sitä paikkaa! [:)] Sitten olis ehkä mun mielestä huijaamista jos olisit jo puolessa välissä raskautta ja jäisit heti melkein äippälomalle ja jättäsit sen ilmottamatta mutta kyllähän sä nyt ehtisit vielä töitäkin tekemään. [:)] Ja mikä varmempi tapa raskautua kun selkeät suunnitelmat, jotka menevät raskauden takia uusiksi... [;)]

Ja plussa-aallossa siis kaikki muutkin odottajien puolelle, rip-rap! [:)]

Kiitos Kaika ja ansku81 [:D]
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Mut ...kyl mä luulen että mulla alkaa tässä viimeistään vikonloppuna su (tai sit ma) tädin viihdyttäminen suklaalla ja nukkumisella[:-]
Ei kyl jaksais taas sitä rumbaa[&:]
(salaa toivon kuitenkin)

[:D]

Plussa uutisia jälleen täällä [:)] mahtava homma! Onnea siitä!!!!!

Mä en tajuu, ei saakura voi se ovistikku sitten näyttää viivan viivaa (paitsi kontrollia). Kyllä on kumma! Viimekuussa mulla oli jo tähän mennessä näyttänyt 3 päivää haaleaa viivaa ja sitten neljäs päivä oli vahvaakin vahvempi ovisviiva! Nyt ei mitään ja tänään olis niinkun ovis... tjooooh..
Mutta mikä on mystistä: Rinnat on kamalan arat ja naama "täynnä" finnejä [:-] Ja yleensä rinnat tulee kipeeks vasta n 5-7 pv ennen tätiä, ja tätin kuuluis alkaa vasta parin viikon päästä. jep jep... Mie luovutan kohta kroppani kanssa [:@]  Onks muilla ollut vastaavaa?

Nyt liikunnan pariin, josko unohtuis tää hetkeks. [;)]

Täällä on ihan järkyttävät oviskivut, siis vasemmalta alhaalta nipistelee rajusti. Et kyllä ne tikut tiesi, että ovis on tänne tulossa. Harmi vaan kun tätä ei voi hyväksikäyttää. Nyt ois niiiiiiiin se oikee hetki.

Nää kelit on kyllä melko syvältä. Aina on pimee.

Mulla on kaamee noidannuoli selässä. Lauantaina otti oikein jalat alta ja nyt kipuilee sit muuten vaan ja istumisen jälkeen kävelemään lähteminen on hankalaa. Ei kiva.

aapuva !
vauvakuume ei ainakaan helpottanut, kun kävi kylässä kavereilla.
heidän viikon ikäinen poikansa oli niiiiin ihana<3
kaaauhean paljon tukkaa ja iiisot simmut[:)]
voi ihana<3

joo oon alkanu jo epäileen että onko tän kaupungin vedessä jotain vai mikä on kun raskaaksi kaikki tuntuu tulevan,siis ihan sika paljon tuttuja nyt tullut. Tähän ryhmään kuuluu myös parit täydelliset vahinkoraskaudet, eli myös yksinhuoltajia tulossa.
Ehkä eniten itseä harmittaa kun suurin osa minua nuorempia.
Harmittaa siis siksi,kun ihan osa kakaroitakin vielä,ja sikiää vahingossa, ja minä en sitten millään vaikka haluaisin.
Viimeisin jonka kuulin,oli kaverini hyvä ystävä, 18 vuotias tyttö, pillereistä huolimatta tullut jonkun sortin seksisuhteesta raskaaksi, ja oli miettinyt että kun on 15vuotiaana tehnyt jo abortin,niin tän pitää. Hänen sanojensa mukaan,että kun ei viitsi nyt olla niin itsekäs,kun on jo 18...
Mun mielestäni tolle periaatteelle on huono lasta alkaa saamaan,mutta toki jokaisen oma päätös.
Tommosissa vaan kiukuttaa että miksen minä ennemmin, mun ei olis tarvinnut pohtia, olisin täysin valmis.
Ehkä mullekin vielä joskus....
Välissä on usko niiiiin mennyt tähän touhuun,niin ikuisuuksilta kestäviä aikoja jo kestänyt.
Mutta välissä olen stressaamatta, lähinnä siksi etten ajattele asiaa.
Kauhean positiivisena en jaksa mennä enää. Tärppää kun tärppää JOS tärppää...

Mutta, menen jatkamaan laiskottelua<3
Huomenna vapaa päivä,ihan kauheasti kaikkea rästissä[:D]
Huomenna sitten...[;)]

Takaisin