joko nyt onnistaisi

Arvatkaahan naiset millaista unta näin viime yönä.. Muistin sen vasta nyt kun istuin bussiin ja oli aikaa ajatella..;D

olin jollain synnytysosastolla ja mukana jonkun kaverin synnytyksessä.. Sitten osastolla kaikki synnyttäneet oli mun tuttuja jotka ei ole vielä oikeassa elämässä hankkineet lapsia. Kaikilla käärö kainalossa! Siinä unessa sitten onnittelin kavereitani ja itsekseni hämmästelin, että onpa se nyt kumma, kun tuokin on jo saanut vauvan ja me vielä vasta yritetään..

Siis kertookohan tämä nyt jotain mun alitajunnasta?!=D Päänuppi-parka veivaa asiaa vaikka itse en tällä hetkellä tunnusta kamalasti edes stressaavani raskautumista..

Lähinnä mua nyt huvittaa nämä omat aivoitukset!;) Ehkä tämän voi laittaa hormonien piikkiin..? Eikös oviksen aikaan joku hormoni ole tapissa..?;P

Tervetuloa uudet, dreamer, bambi ja wimppu! Näyttää ihanasti siltä, että bambi saa samantien siirtyä odottajien puolelle. Myös wimpulle toivotan pikaista siirtymistä samaan suuntaan. Ei sillä, etteikö tänne ilomielin vastaan otettaisi vaan sillä että jokainen plussa on yhtä toivottu, tuli se kelle tahansa! Valitettavasti omakohtaisesti tiedän myös sen, että liika toiveilu lykkää tädin tuloa!

ElisaK minulle on tehty munatorvien tutkimus, mutta en osaa tarkemmin kuvailla sitä, kun olin nukutuksessa. Tutkittiin samalla, kun oli vatsa auki myoomanpoistoleikkauksessa. En siis osaa vastata mahdollisiin kysymyksiisi muuten kuin tieto siitä, että kaikki on kunnossa, on todella helpottava kuulla.

Olen edelleen pysynyt kiireisenä harrastuksissani. Eilen ostin taas 170 eurolla askartelutarvikkeita ja työkaluja (sisältää hirmuisen määrän taidelasia). Illat ompelen kotona ja viikonloput leikkaan lasia. En enää pysy edes kartalla, mones päivä kierrosta on menossa (odottelin jo tätiä tulevaksi, mutta oikea aika onkin ensi viikolla). Tännekään en ole viime aikoina ennättänyt, kun uusi askartelublogini ja samaan teemaan liittyvä keskustelupalsta ovat imaisseet mukaansa. Tämä on tämmöistä turhautumisen suuntaamista johonkin aktiiviseen niin ei tartte surra lapsettomuutta, talottomuutta (etsitty yli vuosi) tai sitä, ettei kosintaa vieläkään kuulu (viittaan johonkin aiemmin lausumaani, nykyään pilke silmäkulmassa). Jotain hyötyäkin tästä innostuksesta oikeasti on: jo kaksi joululahjaa valmiina ja isä saa sunnuntaina omatekoisen lahjan minulta. [:)]

Lumisateen keskeltä,
Silveri

hh83 kuulostaa normaalilta [;)]. Mulla on ollut myös synnytysunia. Niille on hauska naureskella aamulla. Paras oli tässä taannoin, kun näin unta et itse olin menossa synnyttää. Alitajunta toi uneen todella vahvasti ne kauheet poltot, supistukset ja selkäkivun. Ja mä kun oon päässyt vuosien saatossa niistä muistoista eroon, eli aika on kullannut muistot. Aamulla vaan sit mietin, että oh hoh hoo... Mutta mutta, se on yks pien tuska jos sen "ihanuuden" vielä pääsee kokemaan. Suorastaan sitähän odottaa tällähetkellä varmaan meistä kaikki!

Työn iloa ja opiskelun iloa ja askartelun iloa kaikille. Toivottavasti ensivkl joku ilmoittaa siirtyvänsä toiselle puolelle forumia.

Moi!
hh83 mulle ainaki sanottiin et jos menkat on päällä ni ei voida ottaa papaa en kyl tiiä koskeeko se muitaki tutkimuksii. Sieltä vaan sanottiin et jos pikkuhousunsuoja riittää ni sit voidan ottaa näytteet.

Mä oo ihan pihalla omasta kropastani. Mul oli luultavasti ovis loppuviikosta. Sit tiistai iltana alko pieni vuoto mikä jatkuu edelleen. Ihan punasta verta tulee  mut hissukseen niin et pikkuhousun suojaa käytän. On se vuoto ehkä pikkasen lisääntyny eilisen aikana. Nyt on menos kp 23/36,54,74. Eikä mul mitään kipuja oo....???? mitääää!!! prkl!.... Mitä tää nyt tarkottaa??

Päivitystä tältä saralta. Tätiä ei kuulu, mutta olen päättänyt testata vasta muutaman päivän päästä. Tänään ehkä vielä jotenkin aikaista, kun kai periaatteessa voisi vielä menkat alkaakin ihan normaalisti enkä halua pettyä negaan. Ajattelin su tehdä testin, sopivasti isänpäivänä vielä. [:)] Huomenna ja la aamulla aikainen herätys töihin niin teen sitten sunnuntaina. Ja mikäs sen parempi lahja olisikaan, kuin isänpäivänä saada positiivinen testitulos. Jännittää...

Tervetuloa uusille ja onnea matkaan.

Onko kukaan ihmetelly miksi Tatjuska on hiljaa? Yksinkertaisesti sen takia, että eilen tuli lähtö sairaalaan TAAS ihan puun takaa. Hirvee vuoto alko 11 aikaan päivällä. Ja ultrassa näkyi että oli vieläkin raskausmateriaalia kohdussa ja sieltä roikkui jo ulkonakin istukan paloja. Ei muuta ku ravinnottomalle ja odottamaan kaavintaa. Sit kun mulla on matalat trombosyytit niin meni lisäaikaa kun varattiin trombbareita ja vertakin vielä. Puoli seiskalta sitten toisella yrittämällä saliin ja kaavittiin kevyessä nukutuksessa.

Heräämisen jälkeen olen ollut onnellinen kun maalailin vaikka mitä kauhukuvia siitä heräänkö enää ikinä tai jos menetän kaavinnassa koko kohdun jos se alkaakin vuotaa. Mutta kaikki meni oikein hyvin ja nyt vuoto on jo äärimmäisen niukkaa ja nyt kohtu varmuudella tyhjennetty. HCG oli eilenkin vielä 7400!!! Eli noussut edelleen vaan. Tänään sitten pääsin kotiin ja nyt on olo tosi hyvä ja rauhallinen. Uuteen yritykseen päästään ekojen menkkojen jälkeen. Hemppa laski vuotojen aikana yli 30:llä 156:sta tuonne 124. Et alko siinä vähän jo heikottaakin.

Mutta nyt sitten odotellaan jälkivuodon loppumista ja niitä ekoja menkkoja sit sen jälkeen.

Kaikille tädin kohdanneille lohtuhalit ja plussatuulia vielä toivoa omaaville. Kyllä täältäkin perässä tullaan uusin voimin. :)

voi tatjuska!
voi kamaluutta kun sua nyt koetellaan.
hyvä että nyt on sitten piina ohi.
pikaisia paranemisia siellä.
en tiedä lohduttaako,mutta hirveen moni on raskautunut
KM jälkeisestä kierrosta[;)]

itellä alkaa menkat loppumaan ja kohta uuteen nousuun.
katsellaan miten jaksan,alanko tikuttamaan vai mitä teen.
voisi kyllä kokeilla josko ovis tulee taas.
se kyllä on helpottavaa bongata.
jos bongaa.[:D]

nyt nautin tästä ihanasta ensilumesta.
iiihanan valkoista täällä Porin suunnalla[:)]
joulu tulee!!

niin ja unista. oon itekin nähny paljon raskaus unia,monessa oon saanu lapsen muttei mun mies ookkaan ollut isä[:D] tai sitten kun lapsi on annettu mulle niin on vaan huutanu että mitä tälle tehdään, en oo osannu ees sylissä pitää[:D]
huvittavia tommoset. koska osaan kuitenkin käsitellä lapsia,vauvoinakin[;)]

Voi Tatjuska- kuulostaa inhottavalta toi, mitä olet käynyt läpi. Tsemppiä!
Itse odottelen niitä 1. kuukautisia kaavinnan jälkeen alkavaksi tänään..

Eilen siis testasin negan ja päätin, että viim. su testaan taas jos ei tätiä kuulu..

Musta muuten tuntuu, että en enää edes muista, miltä menkkaoireet tuntuu...[8|]

Nyt on aavistuksen lisääntynyt valkovuoto, väsyttää paljon ja heikottaa paljon, jos verensokeri laskee liikaa ja kokoajan on nälkä. (ihan niinkuin olis raskaana, ilman että rinnat turpoo/kipeytyy) [8D]

Kyllä- tämä vauvakuumeilu, jos joku, saa naisen pään sekaisin [:D]

Heips!
Hurjasti taas tullut tekstiä ja uusiakin mukaan siis tervetuloa!

Nopalle olis kysymys, Eli sullahan oli käytössä se sylki ovulaatio testi eikö vain? Toimiiko se ja saitko sillä siis ovulaation löydettyä? Oon harkinnut sen ostamista kun sen käyttö kuulostaa niin helpolta ja ei ole kertakäyttöinen niin voi käyttää pitkäänkin. Ja muiltakin sitä käyttäneiltä kommentteja, jos löytyy? Kiitos jo näi etukäteen![:)]
Mulla tuli alku kierron labra tulokset ja niissä ei mitään poikkeavaa, vielä maanantaina otetaan jotain kokeita ja sitten ens kierrolle on varattu lääkäri aika.
Toivottavasti nyt kuitenkin tärppäis niin sais sitten peruuttaa sen lääkärin ja mielummin varaisin jo neuvola aikaa.[:D]

Ja sitten Wastikselle, kyllä täälläkin rupeaa jo hermot repeilemään riekaleiksi kun on niiiin pitkään toivonut sitä onnistuvaa raskautta joka pysyisi kyydissä loppuun asti.. Kyllä mua niin kirpaisee katsoa yhden puolitutun kasvavaa mahaa kun laskettu aika on helmikuussa, niinkuin mullakin olisi ollut jos ei olisi mennyt kesken..[:(]
Tsemppia jatkoon ja välillä tosiaan on hyvä saada ajatuksia muualle, ettei stressi nousisi liian kovaksi, kun kroppakin siihen reagoi niin voimakkaasti.

Plussa aaltoa odotellessa!

Heissan! Täällä oli uusi kuumeilija joukkoon iloiseen! Olen noin vuoden takaa aloittanut hiljalleen toiveilla vauvaa, siitä aina silloin tällöin miehelle vinkaten. Hän on ollut aina sitä mieltä että " sitten vähän myöhemmin" joten olen jättänyt asian sikseen. Nyt kuitenkin teimme hänen aloitteestaan yhteisen ihanan päätöksemme lopettaa e-pillereiden popsiminen, ja antaa vaavin tulla. Viimeisen pillerin otin viime lauantaina, joten alussa tässä yritysprojektissa vasta ollaan.. Tai "yritys" ja yritys, mies ajattelee että lapsi tulee kun tahtoo, mutta sen lauantain jälkeen mun osalta kuume on vaan kasvanut ja kasvanut[:D] Tahtoo oman pienen! [:)][:)] No, kuitenkin pillereiden lopettaminen kesken kaiken toikin tädin meille heti alkuunsa (eilen) kyläilemään, hmph[>:], vaikka täti kyläilikin vasta muutama viikko sitten.. No mutta toisaalta hyvä että tuli, koska monethan ovat joutuneet pillereiden lopettamisen jälkeen odottelemaan tätiä ja oviksia yli puolikin vuotta.  Sen verran vielä, että itse olen kohtapuoliin 24v ja avokkini on 31v. Tärppäisipä pian, kaikilla![:)] Ihanaa kun täällä saa vouhottaa rauhassa! [;)]

Tervetuloa uudet! [:D]

Pahoittelut heille, jotka joutuivat taas tädin kohtaamaan. [:'(]

Vaavi2010 mä ihailen sun tahdonlujuuttasi! Mä en ainakaan pystyisi olemaan testaamatta. Jännittää kovin sun puolesta! Peukkuja! [:)]

Tatjuska, kaavinnan elokuussa kokeneena voin sanoa, että toipuminen sen jälkeen on yleensä nopeeta. Hienoa, että pystyt positiiviseen ajatteluun! [:)]

Me päätettiin miehen kanssa varata reissu etelään koko perheelle ensi vuoden syyslomaksi, kunhan matkat tulevat myyntiin. Onpahan sitten ainakin jotain mukavaa odotettavaa! [;)] Ja saahan matka-ajankohtaa sitten siirrettyä, jos en voikaan jostain toivotusta syystä tuolloin matkustaa...[:D]

Unista... mä näin viime viikolla oviksen aikaan unta siitä että tein raskaustestejä oikein urakalla peräjälkeen. Ja testi testiltä pikkuhiljaa niihin ilmestyikin kaksi viivaa. [8|] 

No, eipä ole tuon unen toteutumisesta pelkoa tässäkään kierrossa. Nyt jo menkkamaisia tuntemuksia, vaikka tätiä odottelen vasta maanantaiksi. Jos tää kierto oikeesti lyhenee, tulee tuo tiistaina määrätty hormonaalinen tuki todella tarpeeseen! [:@]

Tervetuloa kaikille uusille joukkoomme[:D]
Mirella mä oon ollu ihan tyytyväinen siihen donnatestiin, vaikka en tiiä ihan varmaa päivää millon se ovis oli. Siinä pitää niitä kuvioita seurailla miten ne muuttuu. Sen kyl oppii varmaan ymmärtää paremmin ku näkee sen sitte useemman kerran. Oon kuitenki tehny sen vasta 1 oviksen ajan. Mul on ollu niin sekavat kierrot et oon tyytyväinen et sain tietää muutaman päivän tarkkuudella oviksen tai oikeestaan ne hedelmälliset päivät.
Varasin ittelleni lääkärin aikaa muusta syystä tänään. Kysyin siin samalla et mitä ihmeen vuotoo tää voi olla ku oviskin oli vasta vähä aika sit. Lääkäri sano et se voi hyvinki olla ovis vuotoo ja se on kuulemma ihan yleistä ja se kestää yleensä muutaman päivän. Toisaaltaan oon helpottunu mut toisaaltaan silti ihmetyttää ku ei mul aikasemmin oo ollu mitään sellasta.
Tatjuskalle tsemppii ja jaksamista mutta hyvä et se on nyt ohi ja pääsette uuteen alkuun.

Tatjuska,sua kyllä nyt on koeteltu kerta toisensa jälkeen..sanattomaksihan tässä menee !![&:][:o]
Kuitenkin Tatjuska hyvin hyvin hyvin paljon voimaa ja uskoa jokaiseen hetkeesi!!
HUH!![&o]

Tervetuloa taas uusille..[;)]

Kjeev, ihanaa että saitte reissun varattua = jotain mitä odotella-yhteistä kivaa kaikille teille!![:D]
..ja saattaapahan tuo ollakki että sen joutuu perumaan...jostain syystä[:)]

Silverillä on ollut hurjasti puuhaa,ihanaa!!

Omasta navasta sen verran että halut ovat alkaneet nostaa päätään..kiva niin,mieskin tossa saikkuilee niin onpahan sitten pirteempi [:)]

Kaika
,mitäs nyt kuuluupi??[;)]

Heippa!

Siirryin tuolta odottajista tänne teidän kuumeilijoiden kanssa fiilistelemään, Kaika kävi houkuttelemassa [:)] Elikä kemiallinen raskaus takana, nyt kaikki kumminkin ok. Yli viikon ajan pääsi iloitsemaan omasta tulevasta pienestä nyytistä, mutta pudotus oli todella kova todellisuuteen, liiankin. Tänään ollut ensimmäinen "suruton" päivä ja päätin hammasta purren, että nokka kohti uusia ihania asioita. Ovistikkuja tilasin lisää, kierto heittänyt täydellistä häränpersmusta ja niistä oli viime kierrolla hyötyä, todisteena 2x pos. testiä, vaikkakaan ei pitkälle kantanut.. Kavereille ei olla pahemmin kerrottu mitään joten hyvä päästä kuumeilemaan :)

Minäkin mukaan jännäilemään!!!

A86,tsemppiä!

Tosiaan tuolla jossain alempana esittäydyin,8:tta toivova äiti kuumeen kourissa.Nyt yk 3 ja kp 25/27-30.Oireita vaikka kuinka mutta tänään aamulla testattu nega david merkkisellä testillä(tai pakko myöntää,olevinaan siinä haamunhaamua näin,kun oikein käänsi ja väänsi ja nyt tunti testistä se haamu tuntuu vahvistuneen,niin että näkyy kääntelemättä,mutta mikä lie viivan paikka ja kuitenkin selkeä vasta testiajan jälkeen....)
Hiukan maansamyynyt olo[&o]
Nää herkät testit ihan uusi tuttavuus joten pakko kysyä,onko kuitenkin vielä toivoa???

Ovisplussan sain tiistaina 27.10 ja seuraavana päivänä oli jo haaleampi.Peittoja heilutimme su ja ti illalla ja sitten to joka kai jo myöhäistä(mutta varmuuden vuoksi kuitenkin...[:D])

+++++++++++++Onnea nyt kuitenkin sylintäydeltä kaikille toivoville!!!!!

Tatjuska, miten ikävää oli lukea koettelemuksistasi. Toivon sinulle kovasti voimia ja toipumista!

A86, voimia sinullekin, toivottavasti tärppäis pian uudelleen ja tarrasukat tiukasti mukana!

elysee, mutta pitäiskö siihen tulla ollenkaan mitään haamunhaamua, jos se ei olis positiivinen? Kannattaa varmaan testata uudelleen parin päivän päästä.

Täällä kp 21/25-26 eikä minkäänlaisia oireita [&o]. Tosin en ole raskaana ennen ollutkaan, joten en niin tiedä miten oireilisin, mutta ei ole ainakaan mitään niitä yleisiä. Vaikka ei kai niitä vielä välttämättä oliskaan. Ootellaan nyt tuonne ens viikon loppupuolelle, mutta ooolveissejä on jo ostettu, ei jotenkin yhtään tunnu, että olis tärpännyt. Alakuloinen mieli senkin takia, kun eilen oli viimeinen työpäivä. Tämä pätkätyöläisen elämä ei mitään herkkua ole. Nyt ei ole tiedossa taas minkäänlaista pätkää ja on aikaa kotona miettiä sitten taas näitä raskausjuttuja vähän liikaakin.

Hei taas! Minäkin niin ihmettelen omia tuntemuksiani. Että kuvittelenko vaan mutta kun tuntuu että mulla on koko ajan pienesti huono olo, väsyttää ja mahaa nipistelee vaikka ei pitäs olla kyllä menkatkaan vielä tulossa. Viimeiset menkat oli kyllä jotenkin omituiset, vuosi vain oikeestaan parina päivänä eikä kunnon verta tullut oikeastaan ollenkaan, sellaista tummaa/mustaa tuhrua vaan, kiertokin oli lyhyempi kuin yleensä vain 25 vrk.Näin mulla oli silloinkin kun se raskaus oli kesällä kohdunulkopuolella, että edelliset menkat oli ihan omituiset. En tiedä, pitäiskö tehdä testi. Nyt mulla on kyllä ovulaatioaika joten sen tunnistan noista mahaoireista, mutta tää muuten omituinen olo ihmettyttää...

Töissä kaksi työkaveria ovat raskaana...tuntuu taas niin epäoikeukenmukaiselta vaikka yritänkin iloita heidän puolestaan. Toinen ei ole edes kauan yrittänyt. No, me ollaan taas yritetty, toivotaan että tärppää!!!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Moikka kaikille,

Mitens tää ny menis? Ainut mahdollisuus, että olisin hedelmöittynyt oli 29./30.10., joten jos en ole, eikös mun kuukautiset pitäisi olla nyt ( ja tein testin aamulla. neg.).

Tai mitä mä olen laskenut väärin? Miten nää hommat nyt meneekään?? Kertokaa joku, joka on puljannut näiden aikojen kanssa enemmänkin..

Mitens, Vaavi2010, siellä voidaan. Onko uutisia?

Takaisin