Moikka kaikille! Onpas taas täällä juteltu, ihan harmitus, kun en ole muutamaan päivään ehtinyt lukemaan ja kirjoittamaan!
ElisaK ja wastis, pahoittelut tädistä! Puhhuh, on se kun ei tajua pysyä poissa. [:@]
Tatjuskalle hurjasti voimia, tsemppirutistus! Kyllä olet joutunut kestämään jo enemmän kuin tarpeeksi...
Tervetuloa dreamer, ja kuten sanottu, toivottavasti osallistumisesi täällä kuumeilijoissa jää kuitenkin lyhyeksi! [:D]
Hei, nyt niitä plussatuulia! Enemmän on nyt niitä pettymyksiä saanut lukea, toivottavasti tuuli kääntyy!
Omaa napaa seuraa nyt... Minulla nyt kp 18/25-26 (?). Viime viikolla testailin niitä ovisliuskoja. Muulloin en saanut viivaa aikaiseksi kuin torstaina 29.10. (jolloin vau:n laskurin mukaan oviksen olisikin pitänyt tulla) ja perjantaina. Kp:t olivat 13 ja 14. Perjantaina oli lisäksi sellainen viiltely oikealla puolella alavatsassa, että piti kaupassa hetkeksi melkein kaksinkerroin käydä. Muttamutta: niissä ovistestien ohjeissa sanotaan, että ovista ei tapahdu, jos se testiviiva on vaaleampi kuin kontrolliviiva. Ja minulla se viiva siis oli hieman vaaleampi, mutta kuitenkin todella selkeästi havaittavissa. Ajattelinkin, että kai ne silti ilmoittivat oviksesta, kun muina päivinä ei tullut viivaa ollenkaan. Lauantaina testasin vielä, ja silloin viivaa ei siis enää ilmestynyt. Anyway, ensi viikolla on taas jännät paikat sitten edessä. Olen kyllä tässä miettinyt sitä luteaalivaihetta, että eihän se vaan jää liian lyhyeksi. Tädin pitäisi tulla (mutta pysyköön poissa!) ensi tiistaina tai keskiviikkona. Viimeksi kierto oli vähän pidempi kyllä.
Ja että vielä tässä voisi jännitellä ja toivoa lisää, niin eilinen oli ihan järkyttävä valkovuotopäivä. Ja taitaa tänäänkin olla. Hmmm... varmaan kamalasti kiinnostaa lukea toisen valkovuodoista, mutta eikös sekin voi olla hedelmöittymisen merkki? Mutta eipä nyt toivota liikoja, kun sitten saa pettyä. Meillä tosin vasta yk3 menossa, mutta silti sitä vaan niin jo toivoo ja haluaa... Tosi isot kannustukset siis teille, jotka olette yrittäneet jo paljonkin pidemmän ajan, hyvin olette jaksaneet tsempata, vaikka vaikeaa onkin...