joko nyt onnistaisi

kaika ainakin hieman epäillyttävältä kuulostaa mun korvaani [:D]
tiedä sitten onko totta vai ei.
ei mulla ihan heti ekana tulis mieleen noin tehdä,eikä ihan toisenakaan[:D]

mulla täällä menossa kp.  31/28-32.
kun tarkastelin kiertojani kesästä asti,siis KM jälkeisiä.
niin kierrot olleet:kerran 23 (KM jälkeinen) sitten pari kertaa 28 ja myös ollut 30 ja 31.
32 on tämä normaalein kierto mulle. Ainakin ollut. Ja pisin kierto,ei ole siinä venynyt ikinä.
Jos oviksesta kattois 2vk niin se olis tänään sit tädin aika.
Nooh,jos ei oo huomenna alkanu yhtään,niin vois miettiä testaamista jo.
Menkkaoireet jatkuneet niin ja näin, mutta mitään vuotoa ei ole ollut.

Eeh, aika epäilyttävältä kuulostaa minunkin korvaan tuo kananmunanvalkuaisen ujuttaminen sanonko minne...  [8D] Aiiika epätoivoiseksi pitäis mennä että tuota alkais kokeilemaan...

Niistä peittojen heilutuksista, meillä mennään fiiliksen mukaan 1-5 kertaa normiviikkona, mut oviksen aikaan koitetaan käyttää kaikki hetken hyväksemme jos vaan yhtään haluttaa (yleensä ainakin minua niihin aikoihin kyllä haluttaa...), eli kerran-pari päivässä niiden kriittisten päivien ajan. Aina se ei kyllä työ- ja harrastuskiireiden takia onnistu mutta parhaansa kun koittaa niin muuta ei voi vaatia... Meillä voi kyllä hyvinkin suoraan sanoa ukolle että mulla olis kohta munasolu tulossa vastaan, haluatko luovuttaa muutaman miljoonaa siittiötä? [:D] Ei oo vielä tuntunut ottavan siitä paineita... Minä meillä varmaan oon herkempi toisen puheille, meinasin hyppiä seinille nytkin kun tällä kertaa täti tuli kylään ja purin sit illalla turhautuneisuuttani, ja mies toteaa sen perinteisen "koita olla stressaamatta, eikös se huononna mahdollisuuksiakin?" No joo, tiedetään! Mutta helpommin sanottu kuin tehty...

Laskeskelin tuossa joutessani päivät oletetusta ovulaatiosta tädin vierailuun, ja tulos oli n. 10 päivää... Eikös sen pitäisi olla pitempi että homma niin sanotusti toimisi kunnolla? Koitin googlettaakin 'lyhyt luteaalivaihe' mutten löytänyt mitään virallista vaan ainoastaan eri keskustelupalstojen kommentteja. Onko täällä kellään asiasta enempää tietoa? Alkoi ahistamaan...  [:@] Kun muutenkin oon Kaikan kanssa samoilla linjoilla siitä et näin yli 3-kymppisenä ei muutenkaan ole niin itsestään selvää tämä raskautuminen (kun ei ole nuoremmillakaan, saati näin 'vanhana', eh) - ja sit jos vielä tuommoisen riesaksi löi...

Bandida-
jos et ole täällä vielä käynyt :
http://www.hedelmallisyys.fi/concern/Infertility_in_Females/Ovulatory/Inadequate_Luteal_Phase.jsp

tuntuu se raskautuminen olevan hankalaa myös vähän nuoremmallekin.
Ikää tulee ensi kuussa täyteen hurjat 23 vuotta, ja yritetty ollaan mekin jo yli vuosi.
Alkaa turhautumaan kyllä, tosin KM toi toivon et se on mahollista sentäs.
Joku nyt ei oo klikkaillu meillä.
Mut meillä ei niinkään oo tekemään alettu,siis väkipakolla.
Jos ei tee mieli niin sitten ei ruveta mihinkään.

Kohta alan kyllä joko tehtailemaan, tai sitten lakkaan koko homman.
Ei tässä pysy enää selväjärkisenä.
Niin kova tahto olis...
Kaikki menee muuten ihan leppoisasti,kunnes tulee viikko ennen menkkoja.
Tulen ihan sekopäiseksi. Mulle tulee kaikkia mahollisia oireita,kun niin toivois että
olis tärpänny,sit turhaudun kun kroppa kiusaa...

Tulipas taas tätä omaan napaan tuijottamista.
Tämä kun on ainoa paikka minne voin tätä purnata,
vaikkakin kyllästymiseen saakka.
Ei tuo mies tai ystävät tajua...

wastis- sitä varten me täällä ollaan, että saa purnata [:D]
ei kait kenenkään kumppanit tai muu lähipiiri jaksais näistä asioista KOKOAJAN kuunnella ja analysoida.
se vaati just samasta "sairaudesta" (=vauvakuume) kärsivän.

mäpäs kävin ostamassa parit semmoset suht uudet testit,jotka näyttää et "raskaana" tai "ei raskaana" ja viikot. Tai siis vähän jotain sinne päin. Eihän tossa oo ko pari vaihtista,mut mua kiinnostaa eniten toi teksti osuus :DD noi kun on sellaisia et voi näyttää (prosentuaalisesti aika monellekin) jopa 4pvä ennen menkkojen alkua et onko vai eikö. Sit se prosentti kasvaa aina mitä likemmäs.
Huomenna olis 32/28-32 ja aattelin testata aamulla jollei täti ole tullut.
Ihan siksi että olen juhlimaan lähdössä,olen varma ettei ole tärpännyt mutta haluan varmistuksen josko ajattelin pari siiderit ottaa. Eihän tuokaan satavarma tottakai ole,mutta silti.
Ja alkoholihan menee sikiöön vasta joskus rv 6-7 kun tulee äidin kanssa yhteinen verenkierto.
Mutta silti.

Otin kaksi että saa sitten vaikka ensi kierrossakin testailla tuommoisella.
Makso jonkun 12e. Ihmeen vähän, ainakin mun mielestä.

Kellään kokemuksia noista?

Miulla ei tuosta ClearBluen tekstillisestä testistä ole kokemusta, mutta ne perinteiset viivatestit ovat olleet toimivia aina kun olen niillä testannut. (olin ensimmäistä kertaa raskaana viisi vuotta sitten, jolloin jo silloin pidin tuota CB:n testiä luotettavana, vaikka kaikki niihin eivät ole tyytyväisiä olleetkaan)
Tuota tekstillistä testiä mietin tässä alkuraskauden aikana, mutta olin sitten jo kuluttanut rahaa kolmeen perinteiseen testiin, niin en sitä sitten hankkinut. Voi kuulostaa oudolta, mutta tuon tekstillisen testin olisin halunnut sen takia, että sen voi säästää muistona. [:D] Tämän kertainen raskaus kun on meille se oikea esikoinen, niin muiston olisin halunnut testistä. [:)] Yritin tuollaisen perinteisenkin testin säästää, mutta se plussa haaleni parissa viikossa.. [&:]
Ja miulla tosiaan tuo perinteinen testi antoi plussan jo viikolla 3+4, eli hyvin varhaisessa vaiheessa, joten toivottavasti wastiksen ei tarvitse pettyä! Tsemppiä ja plussatuulia!

Huh huh! Kylläpä tänne oli tullut monta sivua tekstiä viime kerran jälkeen. Valitettavan paljon niitä ikävämpiä uutisia. Mutta onneksi jotain vähän positiivisempaa, toivoa antavaa. Ja uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa.

Jännät paikat wastis. Joko olet tänään testannut? Toivotaan toki parasta! Ja kyselit siitä kuvan liittämisestä. Minullakin oli sen kanssa jotain vaikeuksia, muutaman kerran jouduin yrittämään kunnes onnistui. Mutta sen saa liitettyä tuolla "Oma käyttäjätili" ja sieltä kohta "aseta profiilikuva". Joko lataat kuvan koneeltas tai lisäät urlin. Ja sitten vielä minulla ainakin on ruksattuna "käytä avatarta profiilikuvana". Jotenkin noin se meni, en ihan tarkkaan muista, mutta toivottavasti onnistuu.

Itse voisin mainita sen, että on ollut aivan ihana viikko. Mies on jälleen Suomessa ja ollaan nautittu toisistamme ihan kunnolla. Risteily oli aivan ihana ja hemmottelua ja peittoja on tullut heiluteltua todella usein. Huh huh, on paikatkin hellinä. [:D] Menkkoja odotan alkavaksi tänään tai heti pikimmiten. Menossa kp 30/28-32. Tulisi pian niin sitten pääsisi taas yrittämään. Sain myös aivan ihania uutisia ystävältäni, joka on miehensä kanssa yrittänyt lasta lähes 5 vuoden ajan. He ovat käyneet läpi hormonihoitoja yms. tuloksetta. Nyt hän on kuitenkin raskautunut aivan luonnollisin menetelmin, vaikka olivat jo luopuneet toivosta ja yrityksestä. Hän oli vain käynyt normaalissa tarkastuksessa gynellä ja siellä oli huomattu, että ystäväni on yllättäen jo 19+6 viikkoa raskaana. Että älkäämme koskaan luopuko toivosta, se saattaa haikara yllättää koska vain. [:)]

Oikein paljon plussatuulia ja onnea kaikille.

vaavi2010 ja muut.
testasin ja sitten vasta huomasin että pissan mukana tulee verta.
ja kuten testinkin tuloksen saattaa arvata,nega[>:]
vaikka tiesinkin,tai arvasinkin tämän,niin kyllä ottaa päähän.
nooh...nyt ainakin tiedän.

wastis - voi kökkö! [:@]
eiku seuraavaan taas!!

sitten mulla olisi kysymys, joka liittyy km:oon;
onko se niin, että, kun vuoto loppuu, niin kohdusta on silloin poistunut se "vanha" limakalvo ym?

Moikka kaikille!

Mä tässä laskeskelin ja tutkailin kaikilta mahdollisilta kannoilta ja tulin siihen lopputulokseen, että mulla on mahdollisuus olla hedelmöittynyt..
Ja osa musta oliskin ihan innoissaan, mutta osa on ihan paniikissa, että mitäs, jos se kiinnittyykiin johonkin sellaiseen kohtaan, missä on sitä vanhaa limakalvoa tai jotain..Mutta toisaalta mulla oli vuoto jo kokonaan loppunut kolme päivää aikaisemmin..
Perkele- mä tiiä enää mistään mitään..
Sitten musta on tullut jo ihan vainoharhainen, että jokainen nipsaus tuolla olis merkki kiinnittymisestä tai jostain..

Mun täytyy nostaa hattua ja ilmaista ihailuni kaikille teille, jotka olette eläneet näitä aikoja jo useamman kuukauden.
Mulla ei ole edes ensimmäinen kunnon yk alkanut ja nyt jo friikahdan[&:].

Mutta joo- nyt pää kylmänä ja viikon sisään ne kuukautiset ja sitten stressittömästi ja lungisti yk1:seen...ei taida onnistua, mutta yritetään..

Sitten tän vuodatuksen loppuun sanonpa vaan, että jumalauta näitä naiskehoja- sais toimia hieman yksinkertaisemmin, yksiviivaisemmin ja yksiselitteisemmin!!!!

KM kokeneet, onko tosiaan normaalia että vielä tänään, kun vuoto alkanut viime viikon tiistaina niin äskenkin vessassa pönttöön tulee ihan kaameita klimppejä? Siis kauanko se on normaalia tyhjennysvuotoa? Mä kävin eilen terkkarissa josta sain lähetteen TAYSiin ja mietin että lähdenkö kohta vai mitä teen kun vuoto on taas aika runsasta ja kaameen tuntustakin kun niin isoja hyytymiä tulee ulos... Ei jaksais enää.

Voi Tatjuska, ei sua helpolla päästetä..
Kyllä mä menisin jo lekuriin..
Mun kaikki km:t on kaavittu ja vuotoa on kestänyt max kaksi viikkoa..

Mutta onhan toi kohtuutonta viikosta toiseen vuotaa klimppejä ja ylipäätäänkin, ku olis varmaan kiva jo saada kierto kohilleen ja jatkaa eteenpäin..

Voimia!

Tatjuska kyllä mä nyt suosittelisin lääkäriä ja ultraa. Mulla ainakin ne hyytymät tuli parissa päivässä ja loppu vuoto oli niinkuin menkoissa, tai oli siellä sellasta ihan ihan pieniä hyytymiä välillä. Mutta siis selkeästi suurinosa tuli parin ekan päivän aikana. Ja toisena päivänä(ja siitä sitä seuraavana, mutta napit ei enää laittanut runsaampaa vuotoa tulemaan, kuin mitä tuli ilman nappeja) otin ne tyhjennysnapit. Tosiaan tuolla lekurissa nyt voisivat antaa sulle noi napit ja kaavinnan, koska olet nyt vuotoanut jo kohtuullisen ajan eikä osoita laantumista. 

Ja Kaika tohon sun kysymykseen en osaa vastata, mutta näin luulisin. Että vuoto loppuu sitten, kun kaikki siellä ollut on poistunut.

Lyydia~ - Muistanko oikein, mutta eikös sulla napannut heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta? Mä nimittäin olen laskeskellut ja se olisi mahdollista myös täällä..mutta mä olen tosi ristiriitaisilla fiiliksillä..tyyliin, mitä jos se se voikkaan kiinnittyä ennen kuin olisi se yksi kierto tässä välissä menny ja onko kohtu valmis vielä ottamaan uutta raskautta..jne
Tod näk turhaan vaivaan päätäni, mutta kuitenkin..mietityttää..

Kaika kyllä, tärppäsi heti keskenmenon jälkeen. Ilmeisesti kroppa on aika vastaanottavainen heti sen jälkeen. Kyllä mäkin pohdin ja pohdin, että annanko itselleni anteeksi, jos tällekin käy huonosti, mutta päätin kokeilla. Kun lähipiirissä on kaksi lasta heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta. Ja otin mielestäni huomioon myös sen, että meidän pikkusen kehitys oli lakannut jo joskus viikolla 5 tai viimeistään 6, vaikka vuoto alkoi 7+5, mutta että kohtu ei ollu juuri kasvanut jne. En mä tiedä onko sillä niin merkitystä, mutta näin täällä päätettiin kun solumuutos kontrollissa kuukausi km jälkeen lääkäri bongasi ovulaation eikä käskenyt enää odotella. 

Takaisin