Kiitos kommenteista kjeev ja Nyytti!
Ehkä tämä sitten on ihan normaalia.. Ja kun molemmat olette kuitenkin onnistuneet raskautumaan![:)]
Mulla vaan on menkkojen kanssa ollut kaikennäköisiä kokemuksia aikaisemmin. Nuorena mulla kerran kesti menkat 30päivää.. Ei siis normaalia.. Siihen sain jotain hormoonia. Vuoden päästä yhden kierron kolmantena vuotopäivänä vuoto oli niin runsasta, että pyörryin yöllä vessaan. Minut kiikutettiin siitä sairaalaan ja olin hoidossa muisaakseni viikon verran. Hemoglobiini laski siinä vaarallisen alas, tuonne 50 kieppeille ja allekin. En muista tuosta ajasta juuri mitään, koska olin niin pihalla.. Sen jälken sain sitten taas hormooneja napsia varmaan kolme neljä kuukautta. Silloin lääkärit sanoivat, että kyseessä oli vaan joku nuorille yleinen hormonihäikkä..
Nyt aloin miettiä, että olisikohan noilla häiriöillä jotain tekemistä sen kanssa, etten ole vielä onnistunut tulemaan raskaaksi. Tosin kierto on nyt mielestäni aika säännöllinen, (ehkäisyn lopettamisen jälkeen 27-31 päivää) ja luulen tuntevani ovulaationkin, vaikka en ole sitä testaamalla löytänytkään.. (tosin testaus ollut vähän aikaa pannassa, nyt aion tässä kuussa taas testata)
Noh, ehkä se gyne sitten tekee testit, kun menen sinne, niin saadaan varmuus..[;)]