joko nyt onnistaisi

hh83,mulla oli vähän samantyyppiset menkat. Alko aika runsaana ja pillereiden takia se oli aina su-ma, pari päivää vuoti ja keskiviikko oli aina vähävuotoisempi päivä. Ei siis loppunu kokonaa mutta vuoti selvästi vähemmän. Sit to lisäänty taas vähän ja loppu joko sinä iltana tai seuraavana päivänä.

Jättimäiset onnittelut Eveliinalle ja Hanzulle!!! [:)][:)][:)]
Plussatuulia muille :)

Kiitos kommenteista kjeev ja Nyytti!

Ehkä tämä sitten on ihan normaalia.. Ja kun molemmat olette kuitenkin onnistuneet raskautumaan![:)]
Mulla vaan on menkkojen kanssa ollut kaikennäköisiä kokemuksia aikaisemmin. Nuorena mulla kerran kesti menkat 30päivää.. Ei siis normaalia.. Siihen sain jotain hormoonia. Vuoden päästä yhden kierron kolmantena vuotopäivänä vuoto oli niin runsasta, että pyörryin yöllä vessaan. Minut kiikutettiin siitä sairaalaan ja olin hoidossa muisaakseni viikon verran. Hemoglobiini laski siinä vaarallisen alas, tuonne 50 kieppeille ja allekin. En muista tuosta ajasta juuri mitään, koska olin niin pihalla.. Sen jälken sain sitten taas hormooneja napsia varmaan kolme neljä kuukautta. Silloin lääkärit sanoivat, että kyseessä oli vaan joku nuorille yleinen hormonihäikkä..
Nyt aloin miettiä, että olisikohan noilla häiriöillä jotain tekemistä sen kanssa, etten ole vielä onnistunut tulemaan raskaaksi. Tosin kierto on nyt mielestäni aika säännöllinen, (ehkäisyn lopettamisen jälkeen 27-31 päivää) ja luulen tuntevani ovulaationkin, vaikka en ole sitä testaamalla löytänytkään.. (tosin testaus ollut vähän aikaa pannassa, nyt aion tässä kuussa taas testata)

Noh, ehkä se gyne sitten tekee testit, kun menen sinne, niin saadaan varmuus..[;)]

..voi kun pääsis jo tuonne heinäkuun odottajiin ^^ <3

TOIVON NIIN ETTÄ ME KAIKKI SAATAIS OMAT NYSSYKÄT ENSI KESÄNÄ! sitten järjestetään joku baby-meeting ;)

ONNEA Eveliinalle ja hanzu83:lle!!!! Ihanaa, kun tulee plussauutisia. Siitä saa toivoa itsekin. [:)]

Tervetuloa mukaan Satsu73 ja Vivien! Pari siirtyy odottajiin ja tulee sopivasti pari uutta mukaan keskusteluihin. [:)] Satsu73, kiva saada tänne muitakin vähän "iäkkäämpiä" (meikäläinen vm 71 ja esikoisesta haaveilen). Kuulostaa, että sulla on ollut aika tavalla samanlainen tuuri miesten suhteen kuin minulla. Nyt vasta se Oikea, jonka kanssa voin kuvitella lapsen saavani. Toteutuisipa tämä unelma, mitä lapsesta asti olen vaalinut. [:)]

Olittepa kirjoittaneet paljon eilisen iltapäivän jälkeen! Kiva!!!!

Silveri, osittain Sinun takiasi uskalsin tähän keskusteluun liittyä [;)] Ehkä minun pitäisi jo olla kirjoittelemassa ahdistuksen täyteisiä viestejä jollain muulla foorumilla, mutta jotenkin tässä keskustelussa on mukava tsemppaamisen meininki. En varmaan välttämättä ehdi kovin usein kirjoitella tai kommentoida, mutta seuraan kyllä säännöllisesti keskustelua.

Mukavaa - välillä kurjien fiilisten keskelläkin - lukea että en ole ainoa tässä samassa veneessä. Kavereille ei oikein pysty puhumaan, tän verran ikää kun on, niin useimmilla on jo lapsia, heidän on vähän vaikeaa ymmärtää miksei niitä meille ole jo tullut.

Mutta monien tuntemukset täällä kuulostavat niin tutuilta.

Eveliina ja Hanzu83, todella paljon onnea!!![:D] Aivan mahtava juttu!! Jospa me muutki tultas täältä vielä perässä [:)]
hh83
, mun ystävällä on ollu nuorempana sama homma ku sulla, elikkäs menkat saatto kestää tosi pitkiä aikoja! Se kävi gynellä ja siellä todettiin että silläki oli kohdussa/munasarjoissa kystiä, joista pari jouduttiin leikkaamaanki. Tällä hetkellä tämä sama ystäväni on kahen ihanan pikkulapsen äiti![:)]
Ja ku mullakihan on PCO-tyyliset munasarjat, ja silti suhteellisen säännöllinen kierto ( 29-31 pvää.) Parina kertana tämän vuoden puolella ollu kierto sekasi, ensin 27 pvää ja seuraava 37 pvää.. Muuten aina tullu ajallaan! Jos ei lasketa sitä ku teininä jäi puoleksi vuodeksi kokonaan pois..
Olis kyllä aivan mahtava saada ens kesäksi oma pikku käärö syliin [:)] Olis maailman paras synttärilahja saada ens kuun alussa plussa testiin, ku täytän tässä kuussa vuosia [:)] Pelottaa vaan että taas käy samanlai ku jo 10 kk:tena aiemmin, täti tulee kuitenki.. Joka kerta on itku tullu ja mitä enemmän aikaa kuluu sitä huolestuneemmaksi tulee..
Onko muut muuten miettiny tätä sikainfluenssa-aikaa? Että pelottaako raskautua/olla raskaana tällaisena aikana? Vaikka tällä hetkellähän kyllä näyttää siltä että tauti onki pelättyä "laimeampi", mutta tiedä sitten miten se sikiöön vaikuttas jos sellanen iskis..

Kaikille plussanneille PAAAALJOOOON ONNEEAAA ja tarrapukuja!

Ja meille muille ja tietenkin plussanneille: Oikein hyvää viikonloppua!

Mä olen nyt ainakin vuorokauden pois täältä ja keskityn ystäviini ja siihen muuhun elämään täysillä.

Täällä on taas tapahtunut vaikka mitä, pitää monta kertaa päivässä käydä tarkistamassa. Aina ei vaan aina ehdi kirjoittaa kommenttia, mitä olisi mielessä ja sitten se unohtuu... Ja sivulla 100 mennään! Kyllä, täällä on hyvä tsemppimeininki. Ja olen sitä mieltä, että vertaistuki on paras tuki. [:D]  Eli tervetuloa vaan mukaan kaikki uudet!

Eveliinalle ja hanzu83:lle superonnittelut ja tarrasukkia matkaan! Ja Kaika, kun eilen illalla luin kuulumisesi, tuli melkein itelläkin tippa linssiin. Niin kovin ilostuin puolestasi! [:)] Mahtavia uutisia!

Tatjuskalle hurjasti voimia, toivottavasti nyt ei tarvitsisi enää kauaa epätietoisuudessa olla, ihan varmasti aika tuntuu nyt matelevan...

Täällä on ollut puhetta tuosta painonpudotuksesta. Itse pudotin 1,5 vuoden aikana 30 kg viime kevääseen. Sitten rikoin polveni ja on muutama kilo tullut takaisin ja harmittaa niin vietävästi! Semmoset 10-15 kg kun vielä sais pois... Mutta on tietysti nytkin parempi tilanne tuon raskautumisenkin kannalta kuin vielä pari vuotta sitten.

Ylihuomenna ajattelin testata ensimmäistä kertaa sitä ovistikkua. Tai mikä liuska se nyt on. Nyt on kp 7/25-26 (?) ja ensi viikko pitäisi olla sitä hedelmällistä aikaa. Saattaa olla, että täällä olen sitten raportoimassa ja/tai kysymässä neuvoja siitä tikuttelusta. Koittakaa kestää.....

Hyvää viikonloppua kaikille ja muistakaahan siirtää kelloa taaksepäin sunnuntainvastaisena yönä!

Ihanaa ihanaa! Isot onnittelut Hanzu83 ja Eveliina! Kyllä kannatti lähteä ajelulle. [:)] Nyt vain tarrasukkia matkaan mukaan.

Ja tervehdys uusille.

Täällä työt tehty vähäksi aikaa ja saa nauttia viikon vapaasta. Luksusta tulee olemaan.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Keskenmeno tästä tuli. Tänään aamulla alkoi tihkulla, kivut yltyi lounaan jälkeen ja sitten alkoi vuotaa kunnolla. Nyt illalla jo oikein kunnon muljahduksia. Sanoimme heipat meidän kesäkuun ihmeelle.

Menin kertomaan äidille koska huomenna piti mennä siskon luo lasten ja porukoiden kanssa enkä pystykään lähtemään. Sain myötätunnon sijaan kauheat saarnat kuinka tyhmää tehdä enää lapsia, onko se vahinko ja ollaako mitään mietitty kuinka muut lapset tulee kärsimään (siis nämä uusperheen neljä muuta jotka ei ole yhteisiä). En olis tätä kyllä millään jaksanut tänään kuunnella ja löinkin luurin korvaan enkä toistaiseksi aio pitää äitiini mitään yhteyttä. Kuinka julma, ajattelematon ja tyhmä ihminen voi olla kun toisella on tuskainen hetki muutenkin kun jotain todella toivottua on menettänyt ja suree ja sitten piiskaa noin.

Ihania plussauutisiakin täällä. Liityn taas yrittäjien joukkoon kunhan nää vuodot menee ja pääsee uuteen kiertoon jonain päivänä. Kaika nyt tiedän miltä susta tuntuu,samoin muut keskenmenon kokeneet.... :(

kiitos tuestanne

Voi Tatjuska, olen niin pahoillani! [:(] Ja voi hyvänen aika, en voi käsittää äitisi reaktiota! Ihan pöllämystyneenä luin... Raivostuttavaa tuollainen [:@]

Ei tässä osaa paljon sanoa, kaikki tuntuu niin kliseiseltä. Voimia, mutta myös se suru pitää surra pois. Rutistus!!

Tatjuska,todella kurjaa kuulla menetyksestänne[&o] [:(]

Todella hyvin tahditonta äidiltäsi...kuin olisi nauttinut tilanteestasi?[&:]

Lämmin hali sinne,ei ole sanoja mutta olen hengessä mukana suremassa[:(]

voi tatjuska[X(]
kauhean ikävää.

koita nyt jaksella siellä,
vaikka äitisi olikin kieltämättä "hieman" törppö kommenteillaan.

kyllä se ilon päivä vielä sinullekin koittaa
*hali*

Voi ei, Tatjuska! Mä olen todella pahoillani puolestanne! [:(]
Anna itsellesi aikaa, sure rauhassa ja ennenkaikkea puhu, jos siltä tuntuu.
Voimia teille! *halaus*

Yhdyn täysin kjeevin puheisiin. Todella kurja ja surullinen uutinen Tatjuska. [:(]

Oikein paljon voimia ja iso iso hali!

Kiitos rakkaat. Kyllä aika tämän hoitaa, mutta kieltämättä vähän väliä tulee kyyneleet silmiin. Olette kaikki ajatuksissani!

Takaisin