joko nyt onnistaisi

mies ei oikeen ymmärtäny mun hehkutuksia[:D]
olin kyllä sen verran fiksu ilossani et muistin sanoa
ennen tikun näyttämistä että kyseessä ei ole raskaustesti[:D]
ettei tule vääriä käsityksiä.
sit meinasin unohtaa koko tikun veskin pöydälle ja kohta
tulossa vieraita. Olis voinu lähtee juttua liikenteeseen kun eihän tuo tikku
eroa mitenkään raskaustestistä[8D]

Wastis, onnittelut ovulaatiosta! Menin jo onnittelemaan tuolla odottajien puolellakin. Näin ne menee raskautetun aivot helpolla narikkaan, kun lueskelee kahta palstaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!!! +++++++++++

Heh, mehän ollaan sitten ihan samiksii wastis. [:D] Itsekin olen tänään siivoillut ja mahassa nippailee juurikin tuolla vasemmalla puolella. Onko tää mahdollistakaan. Kiva kuulla, että ovistestissä sait ne kaksi viivaa. Itse en ole vielä tikkuja kokeillut, mutta voin kuvitella sun riemun. Että iloitse vaan rauhassa! Ja onnea yritykseen oikein kovasti. Ja jos tässä kuussa ei onnistaisikaan niin sitten sen jälkeen jännätäänkin taas yhessä. [:)]

Täällä menkat eivät ole vieläkään alkaneet, kävin apteekista kaksi raskaustestiä. Aamulla testailen, jos ei yöllä epätoivottu täti ilmesty kylään. Kieltämättä jännittää vähän, mitenhän saan nukuttua! [:D]

Ja wastis, onnittelut ovis-plussasta!

Minnie.Mouse, ei kai siitä testaamisesta mitään haittakaan voi olla..?

Ei tietenkään! Mikä on pahin mitä voi käydä- näyttää negaa..?? Ja parasta?- näyttää plussaa!![;)]

Minnie mulle tuli menkat vaikka olin raskaana,
neuvolasta sanottiin ettei oo kauhian harvinaista edes.
että voi tulla.
sillon yleensä menkat on vaan hiukan normaalia niukemmat
ja mahollisesti lyhyemmät.
ite en ees tajunnu sitä, ennen ku aloin vuotaa kesken kierron
ja plussasin.
se tosin jäi KM mutta silti.
että ihan testiä tekemään,pidetään peukkuja [;)]

niin eikä ne menkat tietty vaikuttanut keskenmenooni mitenkään.
sen halusin vielä selventää [:)]

Nonni, nyt ne menkat sit tietysti alkoi just kun oli tarkoitus testata... Pettymys. No, ei kai ne testit kovin äkkiä vanhene, odotelkoot tuolla kaapissa parempia päiviä. 

Voi harmistus Nymeria [:(]
Eilen luin juttujasi ja jänskätin puolestasi mitä saat testiin.
Äsken avasin koneen ja ekana suunnistin tänne katsomaan mitä olet kirjoittanut, niin toivoin että tulis plussauutinen näin lauantai aamua piristämään ennen töihin lähtöä!
Mutta tsemppiä ensi kiertoon ja säilyyhän ne testit joo pidemmän aikaa, käytät sitten ens kierrossa[:)]

Plussatuulia kaikille!

Moi, kaikille! Mulla on ollut vaikeuksia päästä kirjautumaan keskusteluihin, joten en ole voinut kommentoida mitään vähään aikaan! Kävipähän ilmi, kuinka kovasti olen koukussa..;P

Olen tässä seuraillut omaa kiertoani mielenkiinnolla, koska tällä kerralla ei ole mitään mahiksia olla raskaana. Oviksen aikaan huomasin että itse päivänä on vaan pientä nippailua ja valkovuoto runsaampaa vähän etukäteen. Nännit tulee kipeäksi vasta useampi päivä oviksen jälkeen. Olen aikaisemmin luullut toisin.. Lisäksi samaa aikaa kun rinnat kipeytyy myös alkaa pissattaa ja janottaa.. Ja nuo on juuri niitä oireita joita olen kuvitellut raskausoireiksi itselläni! Osaanpahan ensi kuussa ottaa rauhallisemmin.;)

Aiemmin oli keskustelua ravintolisistä ym. Itse suutuin itselleni niin paljon edellisen kierron epäonnistumisesta että lopetin typerästi joko raskausvitamiinin ottamisen.. Olin sitä ennen uskollisesti syönyt MultiTabsin Raskausvitamiinia, kun siinä on foolihappoa ja muitakin vitamiineja eikä sitä pahaa A-vitamiinia.. Nyt sitten pari päivää sitten aukesi huulten reunat ja eilen tuli verta nenästä.. Oli typerä temppu lopettaa vitamiinit, mutta turhaannuin niin omaan kehoon kun menkat siitä kiinnitysvuodosta huolimatta alkoi, että ajattelin ettei mun keho ansaitse mitään vitamiineja.. Lisäksi sen RASKAUSvitamiini-purkin näkeminen joka päivä sai mut masentumaan.. Hullua ja typerää.. Mutta nyt olen aloittanut pillerien popsimisen uudelleen..

Anteeksi, tästä vuodatuksesta mutta te taidatte olla ainoita jotka voi ymmärtää..

Tsemppiä meille kaikille, jotka jaksetaan yrittää kaikesta huolimatta!

Voi ei Nymeria, menkat[:'(]
Mutta sitten seuraavaan kiertoon vaan!

Ja mitens Minnie.Mouse, tilanne on siellä?

Täällä meillä syödään molemmat vehnänalkioöljyä joka aamu, ja myös noita multivitamiineja..vaikka ei ole edes ensimmäiset kuukautiset tullu km:n jälkeen..ajattelin, että kun ja jos saadaan alkaa nopeestikin yrittämään, niin meillä ollaan ainakin pohjatyöt tehty [:)]

*ei malta odottaa, että pääsee jännittämään ovulointia ja mahdollista raskautumista*

Mutta asiasta seinään: mitä tunnetta tämä [X(] hymiö mielestänne ilmentää? Mä kun en oikein ota selvää.

hh83, mulla on raskausmultitabsit vaihdettuna multitabs+kalkki-purkkiin niin ei tunnu niin turhauttavalta ja ennenkaikkea en jää kellekään kiinni vauvanyrityksestä, kun meikkipussissa on "tavallinen" multitabs esim kylässä tai mökkireissulla. [;)]

Luin äsken Anna-lehdestä Anneli Jäätteenmäestä, että hänellä lapsenteko vaan jäi, kun meni vasta 39-vuotiaana naimisiin. Kääk, mulla on enää 4kk tuohon ikään ja en oo naimisissa enkä raskaana!!! [:o]

Silveri,
miten muuten onko tavallisessa MultiTabsissa sitä A-vitamiinia? Kun ilmeisesti se voi liian paljon saatuna olla vaarallista sikiön kehitykselle.. Mietin vaan, kun alkaa olla se nykyinen Raskaus-vitamiini purkki lopussa, että jos ostaisinkin jotain muuta vaihteeksi.. Ei joudu piilottelemaan sitä purkkia sitten.. Meinasin jo jäädä kiinni, kun anoppi sanoi mulle että mun pitäis syödä extra-kalkkia, kun muuten käytän vähän maitotuotteita. Siihen sanoin, että syön monivitamiinia, johon anoppi että ei niissä ole kalkkia.. Johon minä, että tässä mun versiossa on..;) Toivottavasti se ei sitten ruvennut myöhemmin ettimään että mitä mä oiken syön..=S

Hankalaa on kyllä välillä estää itseä möläyttämästä koko asiaa, kun se nyt kuitenkin on joka päivä mielessä. Välillä ihan vaikeaa, kun paras kaveri kysyy mitä kuuluu.. Mutta mies ei halua, että puhutaan tästä vielä. Ja kyllä itsekin haluan pitää salaisuutena tämän. Eli onneksi on tämä palsta olemassa!=D

hh83, tavallisessa multitabsissa ja multitabs+kalkissa on molemmissa a-vitamiinia. Siksi minäkin vaihdoin raskausmultitabseihin. Nyt alkoi toinen purkki. Toivottavasti ei turhaan.

Anna-lehdessä (jatkoin sen lukemista aamulla) oli juttu kaupasta, jossa myydään kaikkea kakun leivontaan ja koristeluun tarvittavaa. Kävin firman kotisivuilla ja siellä oli vaikka mitä ihania vuokia (myös vuokrattavia) lasten kakkuihin. Jos mulla ois se lapsi, tilaus olisi jo vetämässä. [;)]

Soitin siskolle tänään ja kutsuin siskon lapset tädin luo viikonloppukylään lähiaikoina. Odotan jo, että pääsen 12-vuotiaan kummityttöni kanssa ompelemaan Tilda-juttuja joulupukin konttiin. Aloin tänään tekemään ensimmäistä tonttua. [:)]

Nyt lähden hierojalle hemmoteltavaksi. Mukavaa iltaa ja paljon plussatuulia!

Noista vitamiineista. Itse olen syönyt multivitaa (+foolihappoa) ja siinä ei ole A-vitamiinia lainkaan. Yksi hyvä vaihtoehto siis jos ei halua purkkia piilottelemaan ruveta. Itse tosin olen syönyt jo ennen raskautumishaaveita tuota merkkiä eli ei mistään piilottelusta ole kyse. Saas nähdä josko vaihtaa sitten tuon purkin loputtua raskausversioon.  

Kiitos tsempistä Nyytti ja Kaika! Nyt on mieli jo korkeammalla aamun jälkeen, ei se nyt todellakaan kummallista vielä ole ettei tärppää, kun yk 2 vasta oli. Mutta kun oon niin malttamaton!! Minnie, kovasti tsemppiä sinnekin, toivottavasti clomit auttavat toivottuun tulokseen!

Minä syön myös noita raskausmultitabseja ihan siksi, kun siinä ei ole sitä A-vitamiinia. Joku toinenkin ihan normimonivitamiinivalmistekin on sellainen (oiskohan ollut joku Multivita family??), mutta kun noissa raskausvitamiineissa on sitä foolihappoakin sekä lisättyä D-vitamiinia, koen ne paremmiksi. edit: ja joo, Multivitahan se oli, niinkuin Vaavi2010 tuossa jo mainitsikin.

Ajattelin, että josko kokeilisin nyt tässä kierrossa niitä ovistikkuja. Yrittäis siis maksimoida raskautumismahdollisuuden. Olevinaan olen kyllä oviksen tunnistanut nippailuineen ja limoineen (kuulostaapas ällöttävältä noin ilmaistuna ), mutta voisi vähän varmistella. Varmistuisi siinä sitten sekin, että ovulaatio todella tapahtuu.

Plussatuulia!

Wastis, mulla on ollu samat bileet tänä viikonloppuna [;)] (eli ollaan samassa veneessä myös Vaavi2010:n kanssa...) Mä oon kanssa epäillyt et en ovuloi, ainakaan joka kk, mutta nyt vihdoin ja viimein sain selkeän viivan ovistestiin toissapäivänä ja eilen, ja eilen illalla oli kyllä niin selkeät kivut toisella puolen alavatsaa että kyllä tämä tyttö sittenkin taitaa ovuloida, jihuu [8D]

Bandida mahtavaa !
 se on mahti tunne kyllä.
Täällä on nyt harrasteltu oikeisiin aikoihin seksiä.
Katsellaan kuinka käy.
Alan olla toisaalta malttamaton, toisaalta alkaa olemaan "aika sama"-asenne.
Eli että tulee kun on tullakseen[;)]
Ihan positiivisella mielen tällä kertaa.

Hmm,mulla on hetkellinen tympiintyminen koko juttuun.
Ärsyttää ottaa vitamiineja kun ei kuitenkaan raskaudu..
Ovistestitkään ei koskaan näytä tummempaa mutta jotain silti tapahtuu.
On siis sellanen olo..eikä harastettu oviksen jälkeen sitten ollenkaan enään,uggeli oli töiltään niin väsy että oli hokit oikosena jo klo 8 iltasin...[&o]Eli hippasen liian vähän yritystä tässä kierrossa....
Alavatsaa on lievästi särkenyt jokapäivä,oviksen jälkeen ja eilen oli vatsa todella kuralla.
Flunssakin taitaa iskeä,ainakin aivastellut ja palellut.[:@]
Ja eilen otin kunnon kännit että sillälailla[:'(]

Pyh ja pah..kellään samoja fiilareita?[:-]

Takaisin