wastis, varmasti on ollut onnellinen hetki tädillekin! [:)]
Täällä kp 26/25-26 ja jännittää vähän kyllä! Ei ole mitään tuhruakaan tullut, mutta muuten alkavia menkkaoireita kyllä, välillä nippailee mahanpohjasta. Mutta toivon niin, että ne eivät alkaiskaan! Oon ollut tällä kierrolla ihan varma, että en ole raskaana, mutta mitä lähemmäs kierron loppu on tullut, sitä enemmän sitä on kuitenkin alkanut toivoa.
Miten te muuten laskette kierron pituuden? Minä olen laskenut niin, että jos menkat alkavat esim. 15.10., lasken ykköspäiväksi seuraavan päivän ja viimeiseksi siis sen, kun kuukautiset ovat alkaneet. Olen nyt miettinyt, että olisko pitänyt laskea ekaksi päiväksi aina se, kun menkat alkaa ja viimeiseksi kuukautisia edeltävä päivä..? Jos olen väärin laskenut, niin sittenhän nuo kiertopäivätkin ovat vähän väärin.... Eli siinä tapauksessa olisko minulla siis nyt jo kp 27/25-26?
Täällä on ollut puhetta, että onko kerrottu vauvahaaveista muille. Meillä vanhemmat tietävät, että vauva saa tulla ja äidin kanssa olen puhunut aiheesta tarkemminkin. Siskokin tietää ja muutama ystävä. Minä olen sitä tyyppiä, että en osaa pitää tällaisia ihania asioita salaisuutena. [;)] Mietinkin, että sitten kun/jos tulen raskaaksi, niin miten maltan olla kuuluttamatta sitä heti koko maailmalle! [:D]