joko nyt onnistaisi

Kävin lueskelemassa muiden juttuja toisilla palstoilla ja ajattelin vielä kirjotella tänne jotain. Tänään on mennyt hermot miehen kanssa moneen otteeseen. Ruokakaupassa en vaan enää voinut kulkea samaa matkaa vaan kipaisin hakemassa tärkeimmät ostoskoriini ja menin kassan luo odottelemaan. Mies hiippaili sitten perässä omassa korissaan perunoita ja munkkeja. Niilläkö meinas viikonlopun elää? [:@] Kotona sitten mökötin nojatuolissa niin eikös tuo tehopakkaus alkanut imuroimaan, kun minä odotin keskustelua. [&:] Nyt on taas rauha maassa ja mies lenkillä. Minä nautin kotona omasta ajasta ja mussutan Fazerin sinistä. Sauna on lämpiämässä ja yhdessä sinne lauteille kavutaan. En olekaan kotisaunassa käynyt sitten varhaisen kevään (ei olla lämmitetty, kun ollaan oltu yleensä viikonloput mökillä ja täällä kotona oli koko kesän sisälämpötila >26 astetta eli ei paljon sauna enää houkuttanut).

Joku tuolla kirjotteli, että on jo joulufiiliksissä. Niin olen minäkin jo alkanut joulua miettimään ja eniten se yllätti itseäni, kun yleensä inhoan liian aikaista jouluhössötystä, vaikka muuten jouluihminen olenkin. Joulukortit on jo tilattu ja muutama omatekoinen lahja suunnitteilla. Aion tildailla muutaman ison tontun ja enkelin lahjoiksi ja itsellekin sekä tehdä vielä anopille ja miehen veljen perheelle tiffanyenkelit. [:)] Ehkä täällä kotona alkaa jo olla sopiva lämpötila jatkaa myös viime talvena aloittamaani vihkiryijyn tekoa. Onneksi ei ole hääpäivää sovittuna niin ei tule sen kanssa paniikkia!

Kivaa viikonlopun jatkoa! Täällä pidetään itseä kiireisenä niin ei ehdi stressata vauva-asiaa. [:D]

Oikein kovasti onnea täältäkin suunnasta Tatjuska ja Tyttö Koo! [:)][:)][:)]
Toivotaan, että pimenevän syksyn kunniaksi saadaan aikaiseksi oikein kunnon plussamyrsky ja tämä ketju lopetettua kokonaan tarpettomana! [;)]

Mäkin pääsin nyt viettämään laatuaikaa itsekseni... Mies lähti pitkästä aikaa viihteelle, sain kuopuksen nukkumaan ja nuorison "hätistettyä" omiin huoneisiinsa. Ajattelin tässä maistella lasillisen punaviiniä ja laittaa kuulokkeisiin hyvää musiikkia, kynttilät on jo viritettynä. Parasta syksyssä on just se, että voi alkaa taas polttaa kynttilöitä! [:D] 

Mäkin alan jouluvalmistelut yleensä jo lokakuussa ja laitan lahjat valmiiksi viimeistään marraskuun aikana. Joulukuussa mua ei saa enää lähellekään mitään muita kuin pelkkiä ruokakauppoja!

Piinaviikko on alkamassa, tätiä odotellaan kylään ensi perjantain-lauantain tietämillä. Aina se toivo tässä vaiheessa nousee ja sitä on bongaavinaan joitain lupaavia oireita, mutta... [&:]

Tyttö Koo, ONNEA ONNEA hurjan paljon!

Loistavaa, että tästä lähtee plussa-aalto liikkeelle. Mulla oli tuolla vielä yksi testi jemmassa niin tein sen tänä aamuna kun mies halusi vielä lisävarmistuksen ja kyllä se testi oli edelleen samaa mieltä. Eikä tässä kyllä muutenkaan mitään epäselvää oo, väsymys on niin kova ja nippailut, että jessus jos sieltä kaksosia pukkaa, kun ei mulla ennen oo näin voimakkaat nää tuntemukset ollu näin alusta asti. Mitään kipuja ei oo mut tota kohdunkasvunippailua kylläkin.

Tästä on mukavaa lähteä uuteen viikkoon ja lisää plussia vaan kehiin niin saadaan sitä jengiä sinne kesäkuun odottajiin. En oo ite sinne vielä ilmoittautunut mutta kai tässä vois vähitellen alkaa harkitsemaan.

Tatjuska ja  Tyttö Koo onnea täältäkin oikein kovasti!

Siellä on yleisellä puolella myös Kuumeilijoista Odottajiin ketju, joten sinne ainakin! [:)]

Iltaa,

kiitos onnitteluista Lyydia :) Minä taidan tästä pikkuhiljaa alkaa siirtymään kesäkuun odottajiin, mutta käyn ihan varmasti päivittäin tsekkaamassa ollaanko saamassa täältä lisää seuraa sinne. Päätettiin tuossa, että käydään alkuraskauden ultrassa yksityisellä varmistamassa, että kaikki on ok, varmaan tuossa viikoilla 8-9. Voin sitten poiketa kertomassa tuloksen.

Plussia, plussia tänne toivon kovasti.

Onnea myös täältä Tyttö Koo!!

Hmm,tänään pitäisi ovuloida..tikut on ollu ihan haaleina,viiva ei ole vahvistunut pätkääkään.
Eilen tein enkan pihatöitä tehdessä,rakossa oli 5 h pissit.Enkä juonut myöskään.
Ois luullut sen viivan vahvemman olevan...
No sen huomaa sitten kivuista kun on sen hetki.Vielä pari päivää tikutusta.
Toisaalta,ennen ovulaatiota poskia kuumottaa,punoittaa ja palelen.Nyt-ei mitään.
Mitään ei o kuulunna.[:-]
Voi hallelujaa..taas mä täällä ihmettelen[;)]Omanapa...

Huomenta ja kiitoksia onnitteluista!

Nyt on menny pari päivää tosi vahvasta plussasta ja edelleen on niin hämmentynyt olo, mutta myös niin onnellinen! Miehelle uutinen oli niin kova shokki (positiivisessa mielessä), että veti lauantaina kalsarikännit ja kärsi sitten eilisen [;)] Menen vielä tänään hakemaan apteekista uuden testin niin mies (ja myös minä) saa mielenrauhan. Tuntuu tosi hyvältä, että surun jälkeen (menetin läheisen ihmisen) paistaa taas aurinko ja elämä menee eteenpäin.

Siirryin tuonne Kesäkuun vaaveihin ja Kuumeilijoista odottajiin, mutta käyn kyllä vielä täällä kurkkimassa teidänkin kuulumisianne ja puhaltamassa plussatuulia. Hassu ja epäuskoinen fiilis.... [:D]

Valtavasti onnea Tyttö Koo ja Tatjuska!
Onpa mahtavia uutisia taas tullut viikonlopun aikana!
Täällä mies tuli lauantaina kotiin työmatkalta ja viikonloppu olikin sitten tosi vauhdikas. Ovis oli varmaan to tai pe oireista päätellen. En ole tikuttanut moneen kuukauteen..
Viikonloppuna kuuntelin muutaman kaverin vauvakuumeiluja. Yksi haluaisi kolmannen lapsen ja toinen haaveilee ensimmäisestä, mutta mies ei kuulemma vielä ole valmis yrittämään. Yritin itse vain kuunnella sivusta, kun ei olla kerrottu kenellekään tästä projektista..
Jotenkin tuntuu, että varsinkin anopin puolelta tulisi niin paljon joka kuukausi tilannekyselyitä, että varmaan ahdistuttaisiin täysin. Se muutenkin pommittaa meitä vauva-asioilla jatkuvasti vaikka ei siis tiedä tästä yrittämisestä mitään..

Mites te muut? Oletteko puhuneet jo sukulaisille ym?

Hyvää viikon alkua kaikille! Ja toivottavasti saadaan tähän plussa-aaltoon lisää porukkaa!

Ei olla puhuttu sukulaisille,muutamalle kaverille mainittu että saisi tulla jos on tullakseen.
Minulla kun tuota ikää jo on 37 ja mies on aina sanonut äidilleen että ei tuu koskaan lapsia[;)]
(on aina ajatellut että ei koskaan tee lapsia)
Nyt on siis ääni muuttunut kellossa,juuri ennen minun tapaamista..5 kk tässä yritetty vasta...

Mutta niiltä muutamalta kaverilta tulee säännöllisesti kyselyitä että joko..
ja kaduttaa vähän että on edes kertonut...[&:]

Meillä tietää ton heinäkuisen km:n takia yrityksestä sitten vähän useampi. Kahdelle hyvälle ystävälle ja äidille olen kertonut. Muut sitten kai arvailee, kun eivät ole suoraan kysäisseet. [8D]

Lääkäri soitteli mulle jo tänä aamuna vaikka puhelinaika olis ollu vasta keskiviikkona. Eihän se koskaan hyvää tiedä, jos ne etuajassa soittelee... Niinhän sitä on sitten käynyt, että mulla on ilmeisesti kaavinnan seurauksena joku h*****tin tulehdus tuolla alapäässä! [:@] Tulehdus oli näkynyt selvästi sekä labrakokeissa että papa-kokeessa. Nyt alkaa siis lääkekuuri, josko se tehoais. [:'(] 

Ottaa päähän ja harmittaa! Tässä on nyt jo km:sta (heinäkuun puolivälistä) asti kärsitty jos jonkinlaisista alapääongelmista. Toivois jo että tää vihdoinkin loppuis. Saa varmaan tän tulehduksen takia heittää loputkin toiveet siitä, että olis tässä kierrossa tärpännyt! [>:]

Anteeksi tää avautuminen. Kiitos ja näkemiin! [&:]

Moikka tännekkin,

Mä siirryin pois tuolta huhtikuun odottajien puolelta. (siellä on myös tapahtumat km jälkeen)
Ja kuukauden päästä viim selviää saanko enää raskautua lainkaan, mutta siihen asti ajettelin olla positiivisella mielellä, enkä edes ajattele muita vaihtoehtoja. Ne sitten jos niiden aika tulee.

Montako täällä on aktiivisena kuumeilijana? Tatjuska ainakin plussasi ja sanna koo?

kjeev
ginessa
hh83
Kaika

ainakinko?

Ja vielä loppuun lisään, että ihanaa, kun on näitä keskustelufoorumeja, koska mulle on ainakin ollut tärkeetä kirjoittaa jonnekkin..jossa 100 varmasti tajutaan, miltä tuntuu..

Hyvää viikonalkua kaikille!

Kaika,otan todella syvästi osaa menetyksellesi,varmasti  kamalaa[&o]
Onneksi on osaavia lääkäreitä ja sinusta on kahdelle lapsellesi vielä antaa!!
Iso lämmin hali,vaikka aika pienikokoinen olenkin!![:(]

Kaika, osanottoni keskenmenon takia! Mutta tosi hienoa, että jaksat palata meidän kuumeilijoiden pariin! Tervetuloa! Meillä on täällä kyllä hyvät keskustelut ja aktiivista porukkaa. Itsekin puhelimen kautta luen viestejä monta kertaa päivässä. Tämä nykytekniikka kun mahdollistaa voimakkaan riippuvuussuhteen ylläpidon myös bussissa sekä luennolla..;S

kjeev, tosi kurjaa että vielä joudut ton tulehduksenkin kanssa taistelemaan. Mutta hyvä että se on remontin alla nyt. Tärkeää kuitenkin, että olet varmasti kunnossa ennen kun uudelleen tulet raskaaksi. Ja sehän tapahtuu kuitenkin jonain päivänä vielä.=)

Mä vaan odottelen että menkat alkais ja saadaan uutta kiertoa kehiin. Tässä kuussa ovis meni vähän harakoille.. Onneksi kierto on pari päivää lyhentynyt, niin ei tarvitse montaa viikkoa odotella..;) aiemmin kierto oli 31pvä nykyään lähellä 28pvä..

Mutta hyvä me kaikki kuumeilijat! Kyllä se aurinko vielä meillekin paistaa!! Pakko!;)

täälläkin yksi aktiivinen kuumeilija.
itse ollut täällä jostain huhtikuusta saakka,
yritetty on viime vuoden syksystä ja km viime toukokuussa.

sisko soitti äsken ja kysyi mua seuraksi ultraan<333
hänen miehensä kun ei pääse näin lyhyellä varoitusajalla,
kun oli tänään hälle ajasta soittaneet ja aika on nyt torstaina.
odotan niin innolla että pääsee katsomaan tädin pikkuista<3
ihanaa kun on edes tämä mistä saa intoilla kun ei omalle kohdalle
ole onnea suotu.

pahoitteluni myös Kaikalle,toivotaan tulevaisuudessa vain mitä parhaimpia uutisia teille[:)]

Kaika luin sun tarinaasi toisesta ketjusta. Tuskin voin edes kuvitella miltä sinusta nyt tuntuu... [:(] 
Olen pahoillani tapahtuneesta ja toivon sinulle ja perheellesi jaksamista ja paljon tsemppiä! [:)] Kyllä se aurinko vielä paistaa, siihen on uskottava!

Täällä onneksi voi jakaa niin ilot kuin surutkin, siitä kiitokset tälle mukavalle porukalle! [:D]

Tatjuska ja Tyttö Koo, oikein paljon onnea teille!!! Lähetän tarrasukkia ja liimaa!!!

Kaika, olen pahoillani! Voimia ja jaksamista!!!

Tällä alkoi taas uusi kierto viime viikon torstaina ja ihan ok mielin ollaan, vaikka se täti taasen tulikin. Ihmeen hyvin pystyin olemaan stressailematta viime kierron ja samaa yritän tälläkin kierrolla.

Musta tuntuu, että mun elimistö on vasta nyt palautunut km jälkeen, joka oli siis huhtikuussa. Ennen sitä mulla ei ollu juurikaan PMS tmv. ja nyt ei ollut myöskään. Myös kierto lyheni päivällä, eikä vatsaan koskenut enää kuin vain sen päivän kun täti tuli. Kivakiva [:)] Ja siis ennen ovulaatiota alkanut energiapiikki ei ole vieläkään kadonnut, vaan edelleen harvasen päivä on pakko jumppailla ettei levoton olo saa tuskastumaan [:)]

Olen siis vielä lähestulkoon vuodelevossa, joten päivittelen tätä Yleistä vauvakuumeilijoiden listaa.
Aika on toisinaan pitkä, enkä jaksa koko aikaa lukea koulun luentopedareita [8|]

Elikkä lisäyksin:

kjeev
ginessa
hh83
Kaika (--> Kaksi lasta, ensimmäinen yhteinen aviomiehen kanssa nyt yrityksessä, tästä siis yksi km koettuna. Aikaisemmin useita keskenmenneitä sikiöitä. Ja tilanne on nyt se, että kuukauden sisällä kuulen, mitkä ovat mahdollisuudet/riskit seuraavalle raskaudelle.)
wastis
Mymmeli84

Onko kaikilla keskenmeno koettuna vai onko niitä, jotka ovat raskautumassa ensi kertaa?

Ja sitten siirrän koululäppärin eteeni ja jatkan lukemista siellä vielä hetken..

Hyvää viikon jatkoa kaikille!

Ciao leidit pitkästä aikaa!

Itse koin aivan uskomattoman uutisen perjantai aamuna. Odottelin menkkoja kovien kipujen takia, mutta mitään ei tullut. Päätin sitten tehdä testin ja en ollut uskoa silmiäni kun testiin tuli teksti: RASKAANA ja viikkomäärä hedelmöityksestä [:D][:D][:D][:D] En todellakaan voinut uskoa silmiäni, jouduin katsomaan testin ruutua yhä uudestaan ja uudestaan että viimein ymmärtäisin mitä siinä todella lukee [:)] Ilonkyyneleet valahti poskille onnellisuuden tunne valtasi koko kehon. Kihlatulle kerroin kun hän tuli töistä kotiin, eikä myöskään voinut uskoa, mutta sitten ymmärsi että meille tosiaan tulee vauva kesäksi [:D]  Kihlatun lisäksi olen kertonut omalle äidilleni, mutta muille kerromme vasta sitten kun olemme käyneet ensimmäisessä niskapoimu-ultrassa tai annamme asian olla ja muut läheiset saa itse huomata raskauden kasvaneesta vatsasta [;)]  ... Viime kesänä jouduin kokemaan keskenmenon syntymäpäiväni ja ensi synttereille odottelen uutta pientä elämän ihmettä [:)] 

Haluan myös onnitella Tatjuskaa ja Tyttö Koo:ta raskauden johdosta [:D]

Lähettelen kaikille muille täältä plussatuulia ja toivottavasti tapaamme kohtapuolin odottavien puolella!!! [;)]

Takaisin