Kävin lueskelemassa muiden juttuja toisilla palstoilla ja ajattelin vielä kirjotella tänne jotain. Tänään on mennyt hermot miehen kanssa moneen otteeseen. Ruokakaupassa en vaan enää voinut kulkea samaa matkaa vaan kipaisin hakemassa tärkeimmät ostoskoriini ja menin kassan luo odottelemaan. Mies hiippaili sitten perässä omassa korissaan perunoita ja munkkeja. Niilläkö meinas viikonlopun elää? [:@] Kotona sitten mökötin nojatuolissa niin eikös tuo tehopakkaus alkanut imuroimaan, kun minä odotin keskustelua. [&:] Nyt on taas rauha maassa ja mies lenkillä. Minä nautin kotona omasta ajasta ja mussutan Fazerin sinistä. Sauna on lämpiämässä ja yhdessä sinne lauteille kavutaan. En olekaan kotisaunassa käynyt sitten varhaisen kevään (ei olla lämmitetty, kun ollaan oltu yleensä viikonloput mökillä ja täällä kotona oli koko kesän sisälämpötila >26 astetta eli ei paljon sauna enää houkuttanut).
Joku tuolla kirjotteli, että on jo joulufiiliksissä. Niin olen minäkin jo alkanut joulua miettimään ja eniten se yllätti itseäni, kun yleensä inhoan liian aikaista jouluhössötystä, vaikka muuten jouluihminen olenkin. Joulukortit on jo tilattu ja muutama omatekoinen lahja suunnitteilla. Aion tildailla muutaman ison tontun ja enkelin lahjoiksi ja itsellekin sekä tehdä vielä anopille ja miehen veljen perheelle tiffanyenkelit. [:)] Ehkä täällä kotona alkaa jo olla sopiva lämpötila jatkaa myös viime talvena aloittamaani vihkiryijyn tekoa. Onneksi ei ole hääpäivää sovittuna niin ei tule sen kanssa paniikkia!
Kivaa viikonlopun jatkoa! Täällä pidetään itseä kiireisenä niin ei ehdi stressata vauva-asiaa. [:D]
Joku tuolla kirjotteli, että on jo joulufiiliksissä. Niin olen minäkin jo alkanut joulua miettimään ja eniten se yllätti itseäni, kun yleensä inhoan liian aikaista jouluhössötystä, vaikka muuten jouluihminen olenkin. Joulukortit on jo tilattu ja muutama omatekoinen lahja suunnitteilla. Aion tildailla muutaman ison tontun ja enkelin lahjoiksi ja itsellekin sekä tehdä vielä anopille ja miehen veljen perheelle tiffanyenkelit. [:)] Ehkä täällä kotona alkaa jo olla sopiva lämpötila jatkaa myös viime talvena aloittamaani vihkiryijyn tekoa. Onneksi ei ole hääpäivää sovittuna niin ei tule sen kanssa paniikkia!
Kivaa viikonlopun jatkoa! Täällä pidetään itseä kiireisenä niin ei ehdi stressata vauva-asiaa. [:D]