joko nyt onnistaisi

Nyytti,ei siitä yli pääse koskaan,se on totta.Tavallaan tunteet laimenevat,tullakseen taas jonain hetkenä itkuna ja pahana olona ulos.Onneksi nykyinen mieheni ymmärtää ja antaa aikaa sille asialle surra jos niinkseen on.Yllättävää oli se että kun mieheni kuoli,tuli pihapiiristä ja ympäriltä monta ihmistä puhumaan omista menetyksistään[:-]Eli ei,yksin tässä olla.Minustaki "kiva" huomata että ei oo yksin.Haleja sinnekin!!

Niin ja oisin tarkannut ,kuka tietää mitä tarkoittaa laskurissa,"hedelmällinen päiväsi"?[:-]Silloinko seksiä vielä vai mitä häh?[8|][:)]

ginessa, mulla taas mies ei ymmärrä, saati että saisin surra tai asiasta ääneen puhua.
Hedelmälliset päivät on päiviä ovulaation ympärillä eli ne on niitä parhaita päiviä kun raskautuminen voi onnistua eli silloin pitää pupuilla :)
Noi laskurit pätee tosin vain silloin jos tietää kiertonsa pituuden. Suuntaa antavat kyllä hyvin vaikka pieniä heittoja olisikin.

Voi ei,hirmu harmi olla kuolleelle mustasukkainen[&:]
Se kun on osa sinua,eikä todellakaan lähde koskaan pois.[:(]

No niin,yritän tässä sitten miettiä kaaviota että milloin..,kun ei joka päivä maistu seksi.(Minulle)
Tosin ollaan aloteltu jo vaikka ovis onkin vasta maanantaina[;)]
Ois niin kiva saada kesävaavi, ja kesäkuun vaavi olikin mielessä kun 3 muuta ovat silloin syntyneet.
Mutta se juna meni jo[:-]
Heinäkuun 5 olisi sitten jos kaikki menis hyvin... itse olen heinäkuun 9.Heh[;)]

Plussatuulia yrittäville,sekä onnea raskautuneille!![:D]

Iso hali ginessa ja Nyytti. Tulin ihan surulliseksi teidän tarinaa lukiessani. [:(] Niinhän se on, että päivä kerrallaan.

Ihana kuulla Wastis, että jaksat nyt intoilla siskosi raskaudesta. On se aina ihanaa, kun läheiset ympärillä saavat näin ihania kokea ja siinä voi olla itsekin mukana. Kuten sanoit, niin siinä on sinulle nyt mielekästä mihin keskittyä ja voit jättää sen jännittämisen ja stressaamisen omasta raskautumisesta toivottavasti vähemmälle.

Ja hh83, tiedän mistä puhut, kun oma mieheni huitelee aina silloin tällöin myöskin ulkomailla. Itse koin asian sillä lailla, että oli mukavaa, kun ei tarvinnut tässä kuussa stressata ja miettiä ollenkaan, että joko sitä olis vihdoinkin raskaana. Voisihan sitä niinkin ajatella, että taas yks kerta ja mahdollisuus menee hukkaan, mutta tuo vasta sitä stressaamista onkin. Itse yritämme miehen kanssa välttää kaikkea väkisin yrittämistä ja "kepulikonsteja" juurikin siitä syystä, ettemme stressaisi asialla ja ajaisi itseämme ihan höperöiksi asian vuoksi. Seksin ja läheisyyden tulee kuitenkin olla hauskaa eikä vain hypätä sänkyyn sen vauvan toivossa. Kyllä itsekin kovasti vauvaa toivomme, mutta se tulee sitten kun on tullakseen. Ja ihana hetke siitä tuleekin. [:)]

Niin ja pakko vielä mainita. Mieheni oli eilen löytänyt ihanan ripustettavan mobilen etsiessään jotain ihan muuta kaupasta. Se oli siihen tykästynyt ja ajatellut, että tuohan olisi ihana sitten meidän vauvalle. Ja niin se meni ja osti sen mobilen. Ihan sydäntä lämmittää, kun toinen noin intoilee, vaikka en siis vielä raskaana edes ole. On se vaan niin ihana mussukka!

Ystävät rakkaat... eilen ei tullut sitä vuotoa ollenkaan enää mutta valkkaria aika reilusti niin ajattelin varmistukseksi räväyttää tänä aamuna kehiin ystävältä ylijääneen Clearbluen digitaalisen raskaustestin. Sitten sai mies järkytysherätyksen kun mä juoksen makkariin itkien käsi täristen. Tiimalasin hävitessä testiin pärähti teksti Pregnant...

No enhän mä meinannu uskoo todeks että nää kaikki kivut on siis raskauskipuja. Onhan mua etonu koko viikon ja itkeskelin alkuviikosta jne mutku olin päättäny olla tuijottamatta oireita ja toissapäivän tihkun jälkeen ajattelin että tää oli niin tässä.

Otin vielä Mammaksin testin esiin ja puristin sen verran pissiä että sain toisen  testin tehdyksi. Ja kuulkaa sekin on plussa. Haalea mutta suht selvä plussa kumminkin. Jos kaikki nyt menee hyvin niin meille tulee juhannusvauva. En tajua tätä vielä...

Tatjuska, rv 3+5 (iik)

Ihania uutisia Tatjuska! Kyllä se on uskottava, kun kaksi testiä asian varmistaa. [:)] Ihanaa odotusaikaa sulle!

Kiitos kiitos! On tää uskomaton fiilis. Nyt tietty sit vaan toivoo että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Onnea paljon Tatjuska mahtawaaaaaaaa!!

Hah,kävin juuri hulluilla päivillä ja ostin aika piukeita vaateita..meni 500€.(hiuslakkaa ja vähän joululahjoja mukana)
Mitenkähän tässä käy....siis tässä raskaus asiassa... hups.

Onnea onnea Tatjuska!! Tarrasukkia matkaan... kai ne niitä oli, mitä piti lähettää [:D]

Kiitos Nymeria tsempistä! Mun kaikki tulokset oli ok, keuhkokuva sekä labratestit pissanäytettä myöten. Joten kai mä sit oon terve niiltä osin, vieläkin tosin mulla on sellanen tunne, että joku mättää... mm. ihan mahdoton väsymys jatkuvasti ja paljon muutakin. Oman mielenrauhan vuoksi menen kaiketi vielä yksityiselle, erikoislääkärille, jos jotain kumminkin on. Mut se mun valituksista.

Kaikille oikein erikoisen hienoa viikonloppua [:)] meillä on tänään ohjelmassa Lauri Tähkän keikka ja sitä ennen mennään ulos syömään... mitähän herkkua sitä tilaisikaan? [:D]

Jättimäiset onnittelut Tatjuskalle![:)]
Just kerkesin tulla toisella saitilla "ääneen puhua" et milloinkahan täältä alkaa taas plussia tulla, kun olis jo aika [:D]

Kiitos jälleen kerran kaikille onnitelleille! Tässä päivän mittaan kun nyt uskaltaa itseään tarkastella on tullut niin raskaanaolo. Vatsa on järkyttävän kokoinen, siis kauhee rantapallo, alavatsalla on tuttua painontunnetta, olo on aika herkistynyt ja tissitkin on niinku pinkeet ja nännipihat laajentuneet. Pikkuriikkinen tuli sitä viirua tänäänkin ja aloin jo pelätä pahinta mutta ei se siitä ole lisääntyny ja nyt illasta ei oo tullu mitään. Janottaa koko ajan ja sit pissattaa usein. Me paljastettiin naapureille tämä uutinen kun ovat itse aikanaan tehneet samoin ja on aivan ihanaa kun heillä on vauva niin tietää että ollaan yhtä aikaa kotirouvina sitten, kun hän on päättänyt olla aika pitkään. Muutenkin tuo LA on ihanteellliseen aikaan kun ei tartte kuumimman kesän aikaan olla viimeisillään, Ja se bonus että olen kotona kun tuo nuorimmaiseni lähtee ekalle luokalle. Ei voisi enempää toivoa. Paitsi tietysti sitä, että tämä pikkuinen pysyy kyydissä tappiin saakka.

Nyt toivon, että tästä lähtisi mahtava plussa-aalto liikkeelle eli tsemppiä kaikille! +++++++++++

Ja voin muuten kehua sitä clearbluen digitaalista testiä kun ei tarvii tiirailla viivan vahvuutta kun selkeesti lukee joko Pregnant tai Not Pregnant. Ja voitte kuvitella, että mähän en uskonu silmiäni kun siihen testiin tuli Pregnant kun en sitä osannu yhtään odottaa, pelkkää mielenrauhaa menkkojen alkamisen suhteen testauksella hain. Ja nyt elämä on sit heittäny häränpyllyä.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

onnea Tatjuskalle ihan hirmuisesti myös täältä !
puhalteleppas ahkeraan niitä plussatuulia myös meille
vähemmän onnekkaille [;)]

Paljon onnea, Tatjuska!!! Ihana tunne varmasti! Toivottavasti myötäiset plussatuulet tarttuvat nyt meihin muihinkin kuumeilijoihin! [:D]

Hyvä kuulla, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa, MMI. Epätietoisuushan se aina pahinta on... Ja wastis, onnea siskon (ja tietysti tulevan tädinkin, siis nyt ihan oikean sellaisen) odotukselle!

Täällä sitä epämieluisampaa tätiä odotellaan ensi viikon torstaina tai perjantaina saapuvaksi. Varma olen, että se tulee. Ei tunnu yhtään siltä, että raskaana olisin. Vaikka enhän mie kai tiedä, miltä se tuntuu, kun en ole koskaan ollutkaan, mutta silti! Ei oo tissit arkana tai mitään muuta. No, tämähän olikin vasta yk 2, että eipä mikään ihme.

Tänään olisi kaverin häät, joten pääsee vähän tuulettumaan! Ja kun omasta hääpäivästäkään ei ole kuin 2,5 kk, niin kiva päästä juhlimaan toisten onnea. Ensimmäiset häät rouvana, ei tarvi mennä kimppua tavoittelemaan! [:D] Juomapuolta aion ottaa, mutta ehkä kuitenkin hieman varoen...

Oikean paljon onnea Tatjuska myös minunkin puolestani. Ajattelin kyllä tuossa pari päivää sitten kun lueskelin oireistasi että voipi olla plussaaa sulle tiedossa [:)]. Kyllä kaikki hyvin menee... ja juhannusvaavi tulee. Mun esikoinen on syntynyt kesäkuussa on aivan ihana ja kiltti tyttö, itsekin toivoisin kovasti vielä kesälapsen saavani ja testailen sitä ensi viikolla. Toivotaan parasta.
Soittelin omalle lääkärilleni ja kyselin tuosta mun aika myöhäisestä ovulaation ajankohdasta koska olin huolissani onko luteaalivaihe mulla liian lyhyt. Hän rauhoitteli ja sanoi että se on yksilöllinen ja toisilla se luteaalivaihe voi olla vain noin 10 päivää. Hän myös kertoi että jos asia huolettaa voidaan limakalvon paksuus ja munasolun kypsyminen tarkistaa ultralla kp 11-13. Joten jos en tässäkään kierrossa raskaudu niin varaan hänelle ajan.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille !

Ginessa, Nymeria, Wastis, Cici: KIITOS onnitteluista :)

Ja Nymeria, ei tartte välttämättä olla tissit kipeenä, ei mullakaan ollu vaikka parista ekasta lapsesta oli. Eikä järin muutenkaan tuntunut olo raskautuneelta vaikka nyt jälkikäteen noita merkkejä sitten huomaa olleenkin. Kyllä se vaavi sieltä taitaa tulla silloin kun sitä vähiten osaa odottaa eli hurrrrjasti onnea ensi viikkoon ja toivottavaan plussaan.

Mun on pakko mennä ostaan tänään housut. Oon tässä viime vuosina lihonu hirveesti ja nyt kun toi vatsa on rantapallona niin ei mulla mee mikään päälle. Ja mä en viihdy kireissä. Kelaan vaan että kehtaanko suorilla painella mammaosastolle kun ne housut menis sit vähän pidempäänkin ja töissäkin tarttis jotain olla päällä ;-)

Nyt tarttee kyllä vähän tarkistella tota ruokavalioonsa ettei ihan norsuksi mene tämä olotila.

Ja lupaan puhallella valtavia plussatuulia, että saadaan mukaan muitakin kyytiläisiä siirtymään tonne kesäkuun mahoihin.
Eli +++++++++++++++++++++

Onnea Tatjuska ja kaikki muutkin tosissaan imussa tonne odottajiin! [:)][:)][:)] Tuntuu että nää plussauutiset menee aina sykleissä ni nyt käynnisty selkeesti taas yksi! [:)]

Moikka pitkästa aikaa!!!!

Surun jälkeen on koettu tänään suuri ilo kun plussasin!!!! [:D] Eli viimeisten kuukautisten mukaan laskettu aika on 9.6.
Voi tätä onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyttö Koo, paljon onnea! [:)] Ansku oli oikeassa, uusi plussasykli on aluillaan. Nyt muutkin plussaamaan! [:)] 

Takaisin