ginessa
Kommentoinnin ninja
No mui[;)]
Osaa ne miehet ainaskin jotain pientä tehdä,kirjoittaa pieniä lappuja paikkaan jossa olet heti herättyäsi.
Tai kokkaa aamupalat viikonloppuisin kun ei ole töitä,muistaa sanoa että olen ihanin nainen maailmassa kenen kanssa on ollut.[:)]Tuoda musiikkia lahjaksi,ripustaa pyykkiä,hieroa kipeitä niskojani..kaikkea muuta suurempaa ja pienempää..niistä mä jaksan iloita[:)]
Kukat on ihania,mutta olen sanonut että haluan jotain mistä on iloa pidemmäksi aikaa....[;)]
Huh,tikutellut jokapäivä,keskivahvaa näyttää..pitäis vaan vahveta kyllä,kun tänään tai huomenna on ovis,-on ja on?...kun mulla ne menkat viimeksi alkoi päivää aiemmin.. että vaikuttaneeko asiaan tässä kierrossa,2 laskuria olen käyttänyt..
EILEN tosiaan oli aivan tautisen kipeä oikea puoli ,kylkeä ja selkääkin poltti,oli pakko maata selällään että helpottais,eiku parasetamolia -ihan vähän auttoi... mutta yöllä sitten pupuillessa sattui kovin kohdunsuulle [:@]Olisiko ollut ovulaatiokipuja?Vaikka tikku ei näyttänyt mitään ihmeellistä?
Wastis,mullakin tuli viimekuussako se oli vain yhtenä päivänä viivat toinen se haaleampi,eikä todellakaan muina päivinä tullut..[:-]
Mietin että ovuloinko ollenkaan ja onko mussa vikaa?
Lannistiko hieman,no kyllä!!!![&:]
Mies on tälläviikolla tehnyt jokapäivä asiansa,ihan tosissaan.[:D]
Siis vaikka aamulla aikaisin herätys niin on ottanut joka iltaa käsittelyyn projektin "vauvanteko".[:D]
Itse en jaksaisi normaalisti olla kuin pari kertaa viikossa..[;)]
Kuinka moni menee pesulle heti tai hetkenpäästä?
Onko ollut kellään vaikutusta asiaan että on nukkunut yön siemenet tallessa?
Iloisia ihania plussatuulia teille kaikille[:)]
Osaa ne miehet ainaskin jotain pientä tehdä,kirjoittaa pieniä lappuja paikkaan jossa olet heti herättyäsi.
Tai kokkaa aamupalat viikonloppuisin kun ei ole töitä,muistaa sanoa että olen ihanin nainen maailmassa kenen kanssa on ollut.[:)]Tuoda musiikkia lahjaksi,ripustaa pyykkiä,hieroa kipeitä niskojani..kaikkea muuta suurempaa ja pienempää..niistä mä jaksan iloita[:)]
Kukat on ihania,mutta olen sanonut että haluan jotain mistä on iloa pidemmäksi aikaa....[;)]
Huh,tikutellut jokapäivä,keskivahvaa näyttää..pitäis vaan vahveta kyllä,kun tänään tai huomenna on ovis,-on ja on?...kun mulla ne menkat viimeksi alkoi päivää aiemmin.. että vaikuttaneeko asiaan tässä kierrossa,2 laskuria olen käyttänyt..
EILEN tosiaan oli aivan tautisen kipeä oikea puoli ,kylkeä ja selkääkin poltti,oli pakko maata selällään että helpottais,eiku parasetamolia -ihan vähän auttoi... mutta yöllä sitten pupuillessa sattui kovin kohdunsuulle [:@]Olisiko ollut ovulaatiokipuja?Vaikka tikku ei näyttänyt mitään ihmeellistä?
Wastis,mullakin tuli viimekuussako se oli vain yhtenä päivänä viivat toinen se haaleampi,eikä todellakaan muina päivinä tullut..[:-]
Mietin että ovuloinko ollenkaan ja onko mussa vikaa?
Lannistiko hieman,no kyllä!!!![&:]
Mies on tälläviikolla tehnyt jokapäivä asiansa,ihan tosissaan.[:D]
Siis vaikka aamulla aikaisin herätys niin on ottanut joka iltaa käsittelyyn projektin "vauvanteko".[:D]
Itse en jaksaisi normaalisti olla kuin pari kertaa viikossa..[;)]
Kuinka moni menee pesulle heti tai hetkenpäästä?
Onko ollut kellään vaikutusta asiaan että on nukkunut yön siemenet tallessa?
Iloisia ihania plussatuulia teille kaikille[:)]
Vaikka sellaisia suurelkein yllätyksiä (romanttisia illallisia yms.) ei hirveän usein meillä näykään, niin kyllä se huomioi minut oikeestaan kaikessa. Ja eniten iloitsenkin niistä pienistä elkeistä ja rakkaudenosoituksista. Kun se herää aamulla aikaisin vain sen takia, että laittaa mulle aamupalaa. Tai kokkaa illalla tai pesee pyykkiä. Tai poimii luonnonkukkia tai hieroo väsyneitä jalkoja/ hartioita. Tai tulee aina ovelle vastaan ja antaa suukon ja halin, jos vain kotona on kun tulen ovesta sisään. Tällaisia ihania juttuja meillä. [:)]