joko nyt onnistaisi

Heips,
kävin hakee apteekista sit sen raskaustestin, Nyytin ehdotuksesta, kun niitä menkkoja ei nyt oo ollu 43 päivään...nega tuli, taas.

Saganaki, sulla on aika kivoja oireita ollu, pidetään peukkuja! [;)]

Homenna lähössä piiitkälle reissulle, joten tiedä sitten milloin taas pääsen seuramaan teidän uutisia. Ovistakaan en voi laskea, joten...taitaa tässä kuussa yrittäminen jäädä improvisoimiseen:))

Mirella, mitä niistä ystävistä joista ei saa tukea, ihan hyvä vaan että oot ottanut etiäsyyttä. Täällä saa avautua. Väkisinkin tulee haikeita päiviä. Eihän tää ole mitään ruokakaupassa käymistä, vaan uuden elämän alullepanemista, ja vähemmästäkin tulee suorituspaineita ja toiveet sekä odotukset katossa. Sitä suurempi pettymys, jos aika venyy tuloksetta...ihan oikeutettuja sun fiilikset. Pahoina päivinä kannattaa tehä just niin kuin tuntuu. Jos tuntuu että haluu olla vaan peiton alla, niin järjestä asia [;)] ota rennosti. Käy turhilla ostoksilla, tai hemmottele herkuilla...:)

Joka tapauksessa, kaikille ihania ilmoja lapsenteossa, paljon siitepölyä [:D]

Mirella, voimia ja halaus!!!

Juurikin pääsin mökiltä sivistykseen taas, menkat alkoi ajallaan ja on aika surku olo.

Tässä ympärillä kasvaa jo kaks kummilasta ja muutama vauvamahakin ja jotenki niistä vaan yrittää iloita vaikka oma tilanne kirpaseekin; koitetaan jaksaa odotella onnea omalle kohdalle. Välillä tietysti kirpasee enemmän ja silloin ei voi kuin ottaa etäisyyttä, yhden kerran jo sanoin miehelle, etten jaksa nähdä erästä ystävää kun se on hyvinkin raskaana, eikä sitten muusta puhukkaan (käyköhän mulle niin jos onnistaa; hope not...) On välillä hurjan raskasta kuunnella sitä tohinaa, vaikka tavallaan voin syyttää itteäni, en nimittäin tosiaan oo kertonu kenellekkään tästä "projektista".
Mietin tossa että on tosi hyvä kun ei kuitenkaan ole yksin vaikka siltä tuntuu, onneks on tämä palsta.

Hellurei vaan kaikille ja tervetuloa uudet "naamat"! :)

Olen koittanut olla kirjoittelematta tänne, eli pitää mukamas taukoa, mutta tehän tiedätte miten siinä aina käy[;)]

Täällä on nyt reilu viikon ajan ollut outo olo, maha krampannut, tissit niiiiiiin kipeinä, että ei meinaa aina liivejä saada päälle..Passitin miehin apteekkiin eilen, ja uskomatonta, mutta plussaa se näytti!!![:D][:)][:D][:)]
Ja vielä todella selvän sellaisen :)

Nyt vaan pelkään ihan hirveästi vessassa käyntiä, sillä se aiempi km alkoi sillä kuuluisalla vuodolla pyyhkiessä :/ Täytyy vaan koittaa olla miettimättä asioita liikaa, mutta silti on koko ajan pieni pelko perseen alla[:@]

Olin niin päättänyt olla tekemättä mitään testejä, tai olla ajattelematta koko vauva asiaa ja hyvin se lopulta onnistuikin..Kun km jälkeen ei ollut varmuutta kierron pituudesta, meillä pupuiltiin ihan fiilispohjalta, eikä otettu stressiä :) En olis eilenkään tehnyt testiä, mutta alko olemaan niin selviä oireita, ja edessä oli illanvietto kavereiden kesken kosteissa tunnelmissa, niin taivuin tekemään :)

Paaaaaaaaaaaaaaaaaljon plussatuulia kaikille! :)

*kittie, hurjasti paljon onnea! Ihanaa, kun kuulee plussauutisia!

Tossa äsken tunsin jotain vihlaisuja vasemman munasarjan tietämillä. Just semmosia oviskipuja, vaikka oviksen piti kai olla jo keskiviikkona. Nyt aloin tietty heti toivomaan, että kierto on näinkin paljon edellistä pidempi ja ois vielä toivoa raskautua tässä kuussa. *jäitä hattuun*

Joku kyseli muutama päivä sitten ovislimasta, että onko ovis silloin. En tarkemmin tiedä, mutta itse olen bongannut limaa pari päivää ennen sitä, kun ovistesti on näyttänyt plussaa. Mutta tää raskautuminen on niin korkeaa matematiikkaa, ettei meikäläisen ymmärrys siihen riitä.

Meidän bilsan maikka sanoi yläasteella, että tyttöjä saa, kun on ajoissa yrittämässä ja poikia, kun yrittää viimetipassa. Tämä on jäänyt mieleen. Tyttösiittiöt lienee niitä pitkäikäisempiä ja pojat taas nopeampia. Sellaisenkin olen kuullut, että jollain miehellä voi olla hedelmöittymiskykyisiä siittiöitä vain yhtä sukupuolta. Enpä tiedä tämän paikkansapitävyyttä, mutta meidän luokalla oli ala-asteella tyttö, jolla oli 5 siskoa eikä yhtään veljeä...

Tämmöstä laskentaa tällä kertaa. [8|]

Mä oon käyttäny noit Predictor- testejä. Ne näytti mulle ne 2 tosi haamuu vaik en ollu raskaana.

Onnea *kittie :-)

Menkkoja odotellaan täällä. Tänään kp 24 eli muutaman päivän sisällä todennäköisesti. Edellinen kierto oli tosin poikkeuksellisen pitkä minulle (30, normi 25-26) ja oikeastaan toivon että alkaisivat jo ettei turhaan toivo heräisi, kun pupuilutkin hedelmällisenä aikana oli sukulaisvisiiteistä johtuen aika vähissä.. mitään oireita ei ole paitsi menkkoja edeltävää juilintaa (sitä ei tosin yleensä ole ennen menkkojen alkamista..)

Huomenna mennään taas katsomaan pientä vauvaa, niitä tässä lähipiirissä riittää, vaan ei meillä... :-(

Hurjasti onnea Kittie!![:)]
Hitsi, on kyllä ihanaa kuulla plussa uutisia, kyllä me muutkin perästä tullaan :)

Täällä kaksi päivää oletettuihin menkkoihin, ja alavatsassa on kyllä sellaista tätiä enteilevää kipua, tosi turvokissakin on masu ollut jo joitain päiviä..näyttää siltä ku oisin jo monta kuukautta plussan puolella[:D]

Me oltiin äipän kanssa ongella ja oli kyllä mukavaa ja rentouttavaa, todella kaunis ilma ja tyyni vesi...mmm..so nice indeed! Ylläreiltä ei tietty voinut välttyä...Olin rannalla laittamassa matoa koukkuu ku yhtäkkiä jysähti jotain päähän ja niskan kautta maahan..hölmistyneenä katselin ympärilleni ja äiti seiso laiturilla onki kädessä aivan hiljaa..ennenku revettii molemmat nauramaa[:D] Mä sain kalan päähäni![:D] Sil on hauska tapa vintata kalat aina suoraa maihin ja tällä kertaa se tietty mäjähti suoraa mua päähän, oli muuten komea iso ahven[:D]

Huomenna tulee siskon tyttö hoitoon ja marjametsään lähdetään, kiva kun on kaikkea touhuiltavaa niin ei mee aika stressatessa :)Illat onkin vähän pahempia [;)]

ONNEA *kittie!!! Aivan mahtavaa!!! [:)]

Kaikille uusille lämpimät tervetulotoivotukset!

Nyytti sä oot kyllä mainio! [:D] Ehkä vähän outo mut mainiolla tavalla. [:D] Vai toukan erottelua ja kaloja päähän... Hih, kuulostaa ihan mun elämältä. [;)] Tosin mä en kyllä erottele toukkia mut jotain hämäriä muurahaisbisneksiä mullakin on. [:D] Muurahaisista tulee aina mieleen ku olin sijaisena yhellä ekaluokalla ja käytiin siellä läpi kevään merkkejä. Yks pieni poika sitte viittas ja kerto että "meillä ainakii tietää siitä ku mulkut tulee sisälle"... Mä olin ihan että mitä himputtia!?! Kunnes tajusin että sillä raukalla oli ärrä-vika ja se puhu murkuista... [:D][:D][:D]
Mulla haisut on ehkä taas parempana (tai sitte nenä tottuu...) mut haamuilut jatkuu... Tikuttelin siis vieläkii sitä ovista ja taas sain kaks haamua ennen selvää negaa. Nyt on siis menny haamu-haamu-nega-haamu-haamu-nega. Tostahan tulis varmaan joku menestysbiisi, kuulosti niin hyvältä. [:D] Nii, kp 20/??? menossa enkä tiiä kyllä yhtään olisko ovis ollu viime viikolla vai seuraavalla vai koskaan... [8D] Mut nou hätä, mä teen menestysbiisin haamu-nega ja rikastun ja hankin ainakin yhtä monta adoptiolasta ku Madonnalla... [;)] Ku nää värkit nyt on päättäny salaliittoilla ni meikä keskittyy musiikkibisnekseen. [:D]

Mirellalle voimahalit! Huonot ystävät kannattaa laittaa romukoppaan ja ottaa uusia parempia tilalle. [:)] Eipä tuo miesten kanssa elo koskaan helppoa ole, joskus vaan niitä sietää hiukan paremmin. [;)] Eiköhän se siitä taas asetu uomiinsa.

Vai tyttösiittiöt on kestävämpiä ja poikasiittiöt nopeampia... Mä kyllä ehkä kuitenkii luottasin ennemmin siihen kirveeseen sängyn alla. [;)] Eihän tommoset faktat voi olla väärässä. [:D] Nyt jäin miettimään miten sana kirves taipuu... Huomaa että töiden alku lähestyy... [:-]

Jep, siitä tulikin mieleen että olis ehkä hyvä alkaa valmistautumaan töihin lähtöön... Josko vaikka kaivais jotain säädyllistä päälle pantavaa aamuksi ja lähtis koisimaan... Voi olla aika rankka herätys huomenna kun tässä oon pari kuukautta vedelly ihan tyytyväisenä unta niin pitkään ku nukuttaa ja huomenna pitäis olla jo työmaalla siihen aikaan ku oon heräilly... Toisaalta nukkuminen on homojen hommaa eli ehkäpä houkuttelen tuon ukkokultani pahuuksiin... Öitä!

*Kittie : ihan superisti onnea! Pidän peukkuja et kaikki menee hyvin - ja miksipä ei menisi!
Ansku81: mä täällä jo innolla oottelen sun haamu-nega -sinkun ilmestymistä! Et tarttis manageria sun bändiin? Tai ees edes roudaria?

Näyttää munkin kohdalta siltä, että vaihdevuosiin asti tällä palstalla hillun. Mensut perkeleet sitten alkoi tänään oikein kunnolla ja kivuliaasti. Et se siitä et tunnistaisin jotenkin mensuoireitani - oma kova tahto ja toive teki niistä raskausoireiden kaltaisia....

Ansku..Vuosia sitten jo liityin Omituisten Otusten Kerhoon[:D]
Ku oot saanu Haamu-Haamu-Nega biisis valmiiks, ja saletisti on muuten ihan hitti! Ni voisit vääntää mulle I´m a weirdo-kipaleen[;)]  On kyllä outoo et tolviissii temppuilee tikut..mä kyl lopetin tikuttamisen siihen negaan eli mistä sitä tietää mitä mullaki ois näyttäny jos oisin jatkanu[:D]
Täällä alkaa jo olla niitä "mulkkuja" pöksyissä..kp 27/28..
Paree lähtee päivän touhuihin eli marjaan ja kalaan niin jospa mietteet menis muualle :)
Palaillaa illemalla, mukavaa päivää kaikille!![:)]

Täällä taas ajatusteni kanssa [8|]

Tuossa rauhallisena viikonloppuna mietiskelin kovasti taasen tätä pilleriasiaa. Gyneltä joskus kysäsin, että miten monta vuotta näitä pillereitä voi syödä putkeen, niin ettei siitä jää mitään "arpea" ja tuo sanoi suoraan että niistä on oikeasti enemmän hyötyä naiselle, kuin haittaa.

Nyt ihmettelen, että miten ihmeessä viitsin syödä näitä myrkkyjä yhdeksän vuotta putkeen?? Melkeestään viikko pillereiden lopettamisen jälkeen libido nousi about 100% ja p*nettaa kun pientä hevosta... siis oikeesti niillä pillereillä on ollut selkeä negatiivinen vaikutus!

Mitenkäs muiden fiilikset?

Ai niin, piti vielä kirjoittaa noista pillereistä. Itse söin pillereitä 12 vuotta. Välillä panetti enemmän, välillä vähemmän. Kun lopetin pillerit, niin kyllä halut nousi jonkin verran. Nyt kun lapsista haaveillaan, niin se jos mikä on nostanut minun halut pilviin. [;)] Paljon enemmän kuin pillereiden lopettaminen.

Mutta pillereiden lopettamisen jälkeen mulle iski akne. Tämä naama on kuin pahaisen teinin, vaikka ikää on yli kolmekymmentä. Toinen ihana asia pillereitä syödessä oli se, että mulla ei ollut koskaan menkkoja. Ah, sitä elämää. Kun lopetin pillerit, niin menkat palasi tosi säännöllisinä.

Eli kyllä niissä pillereissä on ne hyvät ja huonot puolensa. Jos nyt joskus me lapsi saadaan, niin imetyksen lopettamisen jälkeen haen jonkun myrkkykuurin tähän akneen. Ja jos ne ei auta, niin alan kyllä syömään pillereitä uudelleen...jos ei sitten heti iske vauvakuume uudelleen. [:)]

Hei kaikille!
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija. Nyt on kahdeksas kierto meneillään renkaan lopettamisen jälkeen ja kuume sen kun nousee. Mietin jo, että pitäiskö käydä jossain tarkistuttamassa paikat, että ovat kunnossa. Pari kiertoa sitten sain haalean viivan noin 5 päivää ennen kuukautisten alkua. Tein testin koska pari päivää aikaisemmin oli alkanu ruskea vuoto joka kuulemma voi olla merkki alkion kiinnittymisestä. Menkat kuitenkin alkoi ihan ajallaan ja uudessa testissäkään ei enää ollu viivasta jälkeäkään.. Tää plussan odottelu alkaa jo stressata, varsinkin kun mies on työmatkoilla paljon ja tämäkin kierto taitaa sen takia mennä hukkaan. Ovis pitäis olla loppuviikosta ja huomenna lähtee mies reissuun.. [>:]
Onko teillä mitään näppituntumaa, että kuinka kauan kesimäärin ihmisillä kestää tää raskaaksi tulo? Itsestä tuntuu, että kaikki kaverit pamahtaneet heti raskaiksi kun ovat halunneet.. Meillä olis ensimmäinen tilauksessa ja siksi varmaan tuntuu niin piiiitkältä tämä plussan odottelu.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Mukavaa hellemaanantaita! [8D]

Kaikille plussanneille PALJON onnea, toivottavasti me loput seurataan sitte perässä yksi toisensa jälkeen...

Täällä kyselin tuossa pari päivää sitten ovulaatioista jne, ja nyt olen kanssa harkinnyt niiden ovulaatiotestien ostoa. Ei niistä vahinkoakaan liene... Mitä nyt tietenkin muutaman euron veroittavat kukkarosta!
Olen jo pidempään seuraillut näitä palstoja, ja jotenkin huomannut että melkein kaikki on mahdollista näissä vauvapuuhissa, joten lienee parempi turvautua nyky-tekniikkaan kun ei omaa kroppaa ymmärrä! [&:]
Lähinnä huolettaa, että ovuloinko ollenkaan jne, ja haluisin tätä puolta vähän selvitellä...
Vaikka nytkin on toiveet korkealla, kp 18/25-28 menossa joten ensi viikolla sitten piinaavia hetkia taas luvassa... Mitä lähemmäs tuo kp 28 tulee, sen enempia aina muka olen huomaavinani mitä ihmeellisimpiä oireita! Kyllä se on sitten uskomaton tuo ihmisen kyky "uskotella" itselleen!

Mulla kanssa kaveripiiri melko "lapsellista" tai siis lapsirikasta, ja välillä vähän ahdistaa... vaikka yritänkin itselleni tolkuttaa, ettei toisen onni ole minulta pois, niin silti jurppii välillä ja kovaa, tai enempi kai se on kateutta kun haluis että itselläkin olisi... Hassua kyllä, täällä ihan vilpittömästi iloitsen kaikkien plussista, kai se on kun on seurannut toisen haaveita ja ollaan vähän niinkus samassa veneessä, niin iloitsee vähän niinkus omastaan sitten [:D]

Onnea *kittielle hirmu paljon plussasta!! Ihana kuulla plussauutisia! Ja yritä rentoutua ja olla ajattelematta edellistä km vaikka se onkin varmasti paaljon helpommin sanottu kuin tehty, varmasti mullakin pelko elää pitkään kun seuraavan plussan saan.

Ja tervetuloa uusille kuumeilioille!

Mulla alkoi tänään koulu ja viikonloppuna saatiin meille kissavauva, se on sit niin lutunen!![:D]
Nyt alkoi taas uusi vaihe elämässä ja parempi mielikin! Kiitos tosi paljon ihanista sanoista kaikille!
On niin mukava lukea positiivisia kannustuksia![:)]
Saganaki mulla onkin masennusta ja olen käynyt purkamassa mieltäni mutta tää nainen on nyt ollut viisi viikkoa lomalla joten en ole päässyt sinne käymään, käytin jotain piristys pillereitäkin vähän aikaa mut mulle tuli niistä huono olo joten en voinut jatkaa ja enkä kauhean mielelläni niitä syönytkään,mutta suostuin kuitenkin kokeilemaan kun sanottiin että ne eivät aiheuta riippuvuutta. Mutta kun jaksaa päivä kerrallaan ja pääsee niistä kauheista päivistä yli elämä tuntuu taas paremmalta ilman lääkitystäkin.

Nyt taitaa jäädä mun kirjottelemiset tänne hieman vähemmälle kun on niin paljon tekemistä mutta jos jotain normaalista poikkeavaa, tulen kirjoittamaan ja varmaan silti käyn lukemassa nii usein teidän kuulumisia kun vain kerkiän![:D]

*Kittielle paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan [:)]

*Mirellalle* kans paljon onnea uudesta perheenjäsenestä [:D] kissanpennut on kyllä ylisöpöjä öttiäisiä [:)]
ja kovasti tsemppiä opiskeluun [:)]

TyhjäSyli: Itse ainakin huomasin, että ennen kuin ruvettiin vauvapuuhiin, niin oviksen tunsi kyllä niin selvästi milloin se on. Mutta nyt sit kun yritystä on ollut useampi kuukaus takana, niin eipä sitä niin vaan bongaakaan [8|] Ärsyttää kyllä sählätä niitten ovistikkujenkin kanssa, kun näyttäävät mitä haluaavat [:@]

hh83: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan [:)] Jotkut väittää, että yleensä 8 kuukauden sisällä suurin osa ihmisistä on tullut raskaaksi.
Harmi vain, etten itse kuulu siihen joukkoon [:-]
Mutta aika yksilöllistähän se tuntuu olevan, jotkut tulee raskaaksi kun suurin piirtein näkeevät mehen, ja toiset sitten saa monta kuukautta/vuotta taistella, että raskaaksi tulee [&:]

moi!

Täällähän on vilkas viikonvaihde ollut..
ONNEA plussan saaneet ja TERVETULOA uudet kuumeilijat..

mulla alko pe menkat ja mies raukka joutuis ihan tosissaan tiukille minun kanssa.. yleisesti ottaen oli ihan hyvä mieli ja suurimman osan ajasta olin hymyileväinen, mut pinna napsahti poikki ihan sekunnin murto-osassa ihan pienistä ärsykkeistä.. Tässä kierrossa ehkä on aikaisempia kiertoja paremmat tärppi mahikset kun miehellä alkaa loma samoihin aikoihin kun vuoto lakkaa.. ihanaa kun pääsee taas vähän pidemmäks aikaa saman katon alle, ja ehkä mieskin jaksaa paremmin pupuilla kun ei ole 24/7 väsy pitkistä työpäivistä..

Tein kerran predictor testin ja tulin siihen tulokseen etten halua käyttää sitä uudestaan. siinä oli se ikkuna muovi jonkin verran ylempänä siitä pinnasta johon viivan pitäisi ilmestyä, joten valo heijasteli siitä ikävästi, ja mielestäni viivan paikka näkyi liian selvästi, vaikka tein negan, oli helppo kuvitella näkevänsä haamun.

Angervo kyllähän nyt noin varmalla menestyskappaleella nyt yhen foorumin väen työllistää että manageriks tai roudariks vaan, mikä nyt ikinä eniten miellyttää. [:)] Ja Nyytti mä rupeen sit samantien kirjottaa tota seuraavaa kipaletta. [;)] Tosin mietin kyllä semmosta "ovislimojen lumous"-kappaletta ehkä seuraavaksi mutta äkkiäkös näitä täältä syntyy. [;)]

Muikku panettaa joo ihan uudella tavalla pillereitten jälkeen. Tästäpä jo joskus aikasemmin saatettiin keskustellakii... [:D]

hh83 Ikävä tuottaa pettymys mut ei ne mihkään tutkimuksiin huoli ennen ku on vuos aktiivista yritystä täynnä. [&:] Ja muistaakseni 80% lasta yrittävistä pareista raskautuu vuoden yrittämisen sisällä mut vaikka menis useampikin vuosi ni ei välttämättä oo vielä mitään vikaa. Ja näin se just menee että toiset pamahtaa kerrasta paksut ja me loput roikutaan täällä. [;)] Tasan ei käy onnen lahjat.

Tänää just pohdin tuota onnellisuusasiaa kun työmaalla oli taas yksi jos toinenkin kasvattanut mahan kesän aikana ja jäävät porukalla mammalomille. Siinä sitten harmissani kattelin niitä pallomahoja ja yritin hokea ettei toisen onni ole iteltä pois ja laihistella omaa mahaa ettei kukaan vaan tuu mun suklaan pyöristämää mahaa taputtelemaan... Mut silti kiukutti ja harmitti ja tuntu maailman suurimmalta vääryydeltä että kaikki muut saa vauvan mut mä en. Sitten näin illalla yhtä ystävää joka on just voittanu vaikean syövän ja iloitsi kun kulmakarvat alkaa kasvamaan takasin ja säärissäkin on jo pientä haituvaa eikä niitä viittis millään ajaa pois kun ne vihdoin kasvaa... Sitä silmien kirkkautta katsellessa ei voinut muuta kun ajatella että vaikka sitä vauvaa niiiin kovasti toivonkin niin asiat on kuitenkin tosi hyvin näinkin. [:)] Eikä kiukuttanu työkavereiden vauvaonni enää pätkääkään vaan ajattelin ruveta neulomaan jotain pieniä myssyjä niille lahjaksi. [:)] Mähän heittäydyn ihan vakavaksi näin illan mittaan...

Aurinkoisia päiviä ja plussatuulia kaikille! [:)]

Takaisin