joko nyt onnistaisi

Jep, sekoamiseltahan tää tuntuu... Kuitenkin koitan jaksaa aina ajatella positiivisesti, taidan vaan olla kärsimätöntä tyyppiä.

Tuntuu myös vaikeelta kun ensin vuosikaudet pelkäsin että ehkäisy pettää ja en osannu kuvitella miten pelottavaa on ku oma kroppa ei toimi niinku haluaisin... ristiriitasta.

Mutta tsemppiä ja kärsivällisyyttä, ja onneksi voi täällä tunteitaan tuuletella, ei oo aivan niin yksin tämän asian kanssa[;)]

Toi ehkäisyn pettäminen, mä ehdin tässä parisuhteemme alussa käydä parit katumuspillerit hakemassa ja nyt jotenkin huvittaa että meni nekin rahat hukkaan![:D]

Mulla ystäväpiirini pariskunnilla on ollut lapsettomuutta jonkun verran, ja siksi pelkäsin jo alunperinkin ettei vauvaa nyt ihan helposti välttämättä tule. Kuitenkin, kaikki he ovat ennemmin tai myöhemmin raskautuneet joten uskon että kyllä se sieltä vielä joskus!

Tervetuloa kaikki uudet! [:)]

Ja tervetuloa lomilta takasin celia! Pidetään peukkuja edelleen! [:)]

Nyytti, toi sun oletus oli paljon mukavampi ku se etten mä ovuloi ollenkaan, se otetaan! [;)] Ja tiiätkö, mulla alko eilen kans semmonen toooosi haaleanvaaleanpunanen vuoto! Tai en tiiä olisko ollu aikasemminkii mut eilen oli pitkästä aikaa valkoset kalsongit jalassa ja illalla oli semmosta punertavaa valkovuotoa tai jotain jääny housuihin... Ja se se varmaan sitte haisikii. [:'(] Tosi outoa ku meillä ovistikut temppuilee, haisu on sama ja kummallista vuotoa tulee... Meijän värkit on varmaa tehny jonkun salaliiton keskenään. [:D][:D][:D] No joo, jaksamisia sinne töihin!

TyhjäSyli en usko oikein minäkään että ovislimoja tulis jos olis raskaana... Mutta mä en oikee tunnista edes niitä ovislimoja enkä oo ollu raskaana eli multa turha kysyä. [;)] Mut mä ainakin testaisin jos asia vaivais koska sillähän se (ehkä) selviää. [;)]
Joo, en mäkään ollu alussa ihan varma onko lasten teko järkevää ja mietin että miten me pärjättäis ja olisinko huonoin äiti ikinä jne. Mut sitte kun kolmekymppii alkaa kolkuttelemaan ni totesin että jos niitä joskus meinaa niin nyt tarttis jo alkaa ihan tosissaan miettimään. "Vauvaprojekti" alko ihan järkiperäisillä syillä rauhallisin mielin mut sit se vaan jotenkii räjähti käsiin. [:D]

iris voipi olla että tässä foorumissa on turha kysellä noita "jäitä hattuun" kikkoja... [:D] Taitaa olla enemmän ja vähemmän hurahtaneita täällä kaikki.[;)] [:D] Mut muuten mukavaa porukkaa. [:)]

Ai nii (mä en kyllä ikinä opi vastaamaan kaikille kerralla...) anihani, perinteisesti poikiahan tehdään kirves sängyn alla ja takaapäin ja tyttöjä jotenkii muuten. [;)] Mä en nyt muista miten ne tytönteko-ohjeet meni ku meillä mies ilmeisesti sitä poikaa toivoo. [:D] Ainaki aina muistaa pupuilun jälkeen manailla ettei vieläkään oo muistanu sitä kirvestä tuoda sängyn alle. [;)] Ja meijän mummo sanoo aina että poikia tulee tekemällä, tyttöjä rakkauden huumassa. [;)]

Onnittelut Ninka*!!!![:D]
Ja tervetuloa kaikille uusille!!!
Mä tunsin eilen ovulaatio kivut ja puuhat jäi kun mies oli väsynyt, eli ei tule tässä kierrossa plussaa tänne..[:@] No jotenkin toivon silti että se ei olisi ollut ovulaatio kipua vaan kiinnittymis kipua ja että kierto olisi tällä kertaa lyhkäisempi niin voisi onnistaakkin mut kaikki tää on varmaan vaan pelkkää toive ajattelua.. Kyllä taas turhauttaa oikeen urakalla!! Vinkkejä kaipaisin että miten pystyis taas oleen ajattelematta asiaa ja olla katselematta kalenteria koko ajan?! Puolitoista vuotta yritystä tuntuu niin pitkältä kun ajattelee että mulla vois olla nyt jo sylissä pieni ihanuus jos olisi heti alussa ollut onnea..[:(]
No eiköhän tää jossain vaiheessa taas iloks muutu, aina välil vaan tulee näitä turhautumis päiviä ja tekis mieli jäädä peiton alle nukkuun ettei tarvis ajatella koko asiaa.. tuntuu et meidän parisuhdekkin on kriisissä, eikä varmaan pelkästään tän vauva asian takia, tunnen muutenki itteni niin mitättömäks ja yksinäiseks, jotenki tuntuu etten enää osaa puhua asioista edes parhaalle ystävälleni,enkä toisaalta haluakkaan kun tuntuu ettei kukaan kuuntele oikeesti mitä mul on sanottavaa ja et miltä musta tuntuu, aina saa vaan vastauksen et kyl se siitä... Ja sen takia on jotenki tullu erkaannuttua kaikista ystävistä, ehkä ne ei ota yhteyttä muhunpäin koskaan just sen takia kun ei halua ja jaksa kuunnella mun kriisejä ja pahaa oloo.. Tai en tiä..
Tulipas taas purkauduttua,voisin vaikka kirjoittaa pitkän pitkän romaanin näistä mun kurjista ajatuksista,kun ei niille näy loppua.
Jottei menis niin synkäks niin toivon kaikille muille onnea ja paljon lyhkäsempää yritys aikaa!! [:D] Mä oon roikkunu tällä palstalla ensimmäisestä sivusta asti ja varmaan oon vielä vaihdevuosiin saakka,ellen sitä ennen sekoo lopullisesti,heh[:D] toiv ei sentään niin käy.

Otin taas kalenterin käteen ja rupesin katselemaan mun aikasempia kiertoja, ja pienen pieni toivon kipinä heräsi kun mulla on nyt ollut jonkun aikaa kierrot silleen et joka kolmas kierto ollut 28-29päivää ja sitten muut kierrot siinä välissä 33-34päivää ja nyt olisi se kolmas kierto menossa jossa pitäisi olla lyhyempi kierto jos jatkuu samanlailla kuin ennenkin..[:D] Mutta voihan silti olla että noi keskenmenot sekotti sen kierto systeemin jotenkin.. On tää niin kummallista kun mielialat heittelee laidasta laitaan sadasosa sekunnissa [:D] No nyt pidän peukut ja isovarpaat pystyssä myös omalla kohdallani!!! Ja toivon todellakin että tämä on se lyhyempi kierto.
Ja noista ovistesteistä silloin kun itse kerran kokeilin en myöskään saanut yhtään samanvahvuista viivaa vain haamuja enkä sitten tiennyt että oliko sitä ovist ollenkaan joten en enää sen jälkeen uudestaa ole käyttänyt kun tuntuu et ne vaan sekotti entisestään ajatuksia ja tilannetta.

Heippa kaikille ja tervetuloa uusille keskustelijoille!
Celia: kiva tosiaan kuulla susta pitkästä aikaa. Ja enpä voi muuta sanoa kuin että kirjoittamasi ajatukset ovat niin täysin samankaltaisia sun kanssa! Mulla nyt tosin ei oo mensuja viel tullutkaan sen km:n jälkeen, mut muakin jo valmiiks pelottaa et mitä sitten kun joskus ehkä tärppää - mä nimittäin pelkään kans uutta keskenmenoa ihan hirveesti.
Mirella : voimahali sulle sinne! Mä niin toivon sulle kaikkea hyvää ja jaksamista! Yritä jutella sun miehen kanssa ja keksikää jotain ihanaa yhdessä tekemistä ja olemista. Ja sitten sinä aikana ei vauvoista keskustella, nauttikaa vaan toisistanne!

Mulla on parhaillaan ihan hassu fiilis, mä nimittäin kuvittelen olevan taas raskaana - mikä on varmasti pelkkää toiveajattelua. Tosin mahaa kiristää ja rinnat on arat ihan niinkuin ekassakin raskaudessa - moisia oireita mulla ei ennen menkkoja oo. Vielä en ole uskaltanut testata - oottelen vaan menkkoja alkavaksi.... Tääkin on ihan berberistä, kun ei yhtään taas tiedä kiertoaan, ehkä otan terolutit uudelleen käyttöön....

Väsynyttä iltaa kaikille!
Mä selvisin päivästä,Wuhuu!! Ja tän kesän viimeinen loma viikko alkoi[:)]
Olo on kyllä jotain niin järkyttävää ettei tiiä pitäiskö itkee vai nauraa, pelkäsin koko ajan et nukun oman pysäkkini ohi ku simmut ei vaa pysyny auki..btw ei ois eka kerta ku korsossa herään ja se ei oo mukavaa[:D]
Onneks viestien lukeminen pisristi ainaki mieltä jos ei muuta[:)]
Ansku, on kyllä kumma et meillä menee nää hommelit samal viissii, eli toi sun salaliittoteoria meidän värkkien kesken kuulosti ehdottoman loogiselta![:D]
Mites me saatais ne värkit vielä antamaan sitä plussaa? Any good ideas? [:D]
Moneskos kiertopäivä sulla muuten menossa? Mulla tänään 25/28
Ajattelin lähtee vkl aikana mutsin luo toisee kaupunkii, onkimaa ja touhuilemaa kaikkee äippäkullan kans,ja tietty muutakin perhettä moikkaamaan :) jos aika vaik menis nopeempaa eikä himas venais hermorauniona alkaako ne menkat tiistaina vai ei hehe..eikä ois mies ekana näkemässä ja kuulemassa mun pettymystä jos se täti tulee, pahaa oloaa tulis varmaan kiukuteltua hetki kuitenkii,säästyis raukka[:)]
Juu..niinku Ansku sano ni tältä palstalta ei varmaan jäitä hattuun vinkkejä saa..ollaa kaikki ihan hurahtaineita ja aika-ajoin hermoraunioita[:D]
Mirellalle voimia *halii ja loduttaa*
On sulla kyllä todella pitkä jo takana tätä yritystä..onneks yksi pieni jo siellä kotona, tiedät varsin todistettavasti että kykenet raskautumaan :)
Noin pitkä projekti varmasti stressaa parisuhdetta,toivottavasti ei ole muita kovin vakavia tekijöitä ongelmana ja saisitte parisuhteenne kuntoon.
Ei se onni täälläkään aina kukoista ja aurinko paista, vaan myllerryksiä on jos jonkinlaisia mutta rakkaus onneksi kestää aika paljon :)

Toivotaan nyt että tämä kierto olis sulla lyhkäsempi ja olis tosiaa ollu kiinnitymis eikä oviskipuja![:)]
Ja tässähän se Ansku tuli todistettua et ei niillä tikuilla saa kun haamuja[:)]

Laitanpa minäkiin nyt oman tietopakettini tänne:

1. Minä 25, mies 28
2. Tunnettu 13 vuotta, varsinainen seurustelu & avoliitto alkoi 2004, kihloihin ja naimisiin 2008. Ei ole lapsia kummallakaan
3. Lapselle annettiin lupa tulla jos on tullakseen maaliskuussa 09, ja tuolloin tärppäsikin heti
4. Ei toistaiseksi mitään kikkoja, mahdollisimman usein seksiä, etenkin "the" päivinä. Paitsi pakko tunnustaa, että nykyisin nostan aina lopuksi jalat hetkeksi kattoon, vaikka tiedän että se on varmasti ihan hömppää. Mies virnuilee ja nauraa vieressä mutta senkus, ei siitä voi haittaakaan olla!!
5. On suruakin jo ehtinyt tähän hommaan liittyä... keskenmeno tai tuulimuna 05/09 rv 10+

Hyvää viikonloppua kaikille! Jokainen päivä on yhden päivän lähempänä plussaa!?! (Kuuluisia vauvakuumeilijoiden sanontoja, osa seitsemän [:D])

Moikka

olen lueskellut ehkä kuukauden verran ja hakenut tukea ja ymmärrystä (kiitos teille siitä! :)), mutta nyt on kyllä raja ylitetty ja tää on ihan sietämätöntä tää odotus ja tietämättömyys, joten pakko avautua...koittakaa kestää [:)]

Vähän taustatietoja:

1. Minä 22 mies 24
2. 5 vuotta yhdessä, kaks naimisissa
3. pari kk ollaan yritetty
4. ovistikkuja, foolihappoa (ehkäisyä ei olla koskaan käytetty)
5. ei lapsia, ei keskenmenoja tiettävästi

Mun menkat on täysin epäsäännölliset, joten en ole ennen niistä kirjaa pitänyt. Toukokuussa aloin merkkaamaan, eka kierto oli 20pv, sitten tuli ihan ihmeellistä pientä vuotoa ja kierto 15pv(oliko edes menkat?), ja sitten 21 pv, kunnes oli viimeiset menkat 28.6! Eli niistä on nyt 41päivää! Käytin ovistikkuja, ja bongasin oviksen 14.7, jolloin sitten myös toimittiin...laskeskelin sen mukaan, ett ovis on keskellä kiertoa ett seuraavat menkat ois ollu 28.7, mutta nyt on menny ykstoista päivää, menkkoja ei oo ja kome testiä oon tehnyt, kaikki negatiivisia. Viis päivää oviksen jäkeen mua viils mahasta ihan hullun lailla, ja seuraavana kahtena päivänä erittyi niukkaa veristä limaa. Välillä oon ollut ihan tosi väsynyt, ja joskus on ollut äklö olo parin tunnin ajan, mutta ei sillei että ois ollut sietämätöntä. Ehdin kuvitella jo vaikka mitä, mutta nyt ei oo enää voimia kolmen negativisen testin jälkeen uskoa, ja viimeisen testin tein jo pelossa...mutta kun ei niitä menkkojakaan näy, ja haluaisin vaan päästä yrittämään uudestaan... mihin tässä nyt uskois.

kiitos etukäteen...tuntuu hyvältä,kun tiedän etten ole ainoa, joka on hämmillään ja monella ollut mitä erilaisempia kokemuksia, mutta nyt ois kiva saada joku kylmä ja konkreettinen päätelmä, muuten sekoan kohta[:(] Molemmat koemme tän tilanteen vaikeaksi, koska haluamme lapsen ja ollaan kypsytetty tätä ajatusta jo aika pitkään. Nyt kun on tullut aika toimia, niin tää on ihan sietämätöntä tää tietämättömyys ja odotus...

Hei Destiny ja tervetuloa!
Ompas kummallista..siis jos ovis oli 14.7 ni menkkojenhan ois pitäny alkaan noin parin viikon päästä siitä.. Ja noi oireetkin kuulostais aika lupaavilta..suositukseni on; tukkupakkaus testejä ja testaat nii kauan et se plussa tulee![:)]
Siis tottahan on et joillain mennyt monta viikkoa ennenkuin sen plussan ovat saaneet näkyviin..
Toinen ikävämpi vaihtoehto on et ovis ei ollutkaan silloin kun luulit ja kierto on vain pitkä...
Mut se on se huonompi vaihtoehto ,joten ei ainakaan vielä uskota sitä[:)]

Mulla meinas huom. meinas mennä vähän hermo täs illalla..ukko ties varsin hyvin kuinka väsy mul on ja ollu rankka päivä tänään, mut se ampas kotii yhentoista aikaa illalla suht kovassa kännissä ja toi vielä pari kaveriakin mukanaan..Grrr..Kauheesti anteeks pyyteli, johon totesin vain et mitä jos joskus miettisit ensin, ja jättäisit sitten tekemästä sellaista mistä tiedät etten pidä, sen sijaan että teet ja sit pyytelet anteeks.
Totesin rauhallisesti että mä tahdon olla itsekseni et jutelkaa pojat keskenänne ja leikkikää etten oo täällä :D ( ja ollaa kaikki samas huonees hehe)
Pojat lähti joku aika sit ja ukko nukahti sohvalle, onneks![:D]
Meitsi pääsee vihdoin nukkumaa[:)]
Kauniita unia kaikille!

Heh, jooh...no katotaan ens viikolla sitten, jos ei ilmaannut menkkoja, niin kai sitten ostan taas testejä...turhauttavaahan tää on. Ei oo oikein tahtoa teistalla, kun jokaisen negatiivisen testin yhteydessä menee usko. Mutt, aika selvät ja tummat viivat sain silloin 14pv, huomioon ottaen ett edelliset kolme päivää ei ollut mitään haamuakaan.

Miehistä sen verran, että mun on ihan samanlainen, eli jälkiviisas...eihän ne silloin tajua olla tekemättä, vaan koettelee ensin meidän uskoa ja hermoja, ja sitten pyytelee anteeks:D Äh, toivottovasti sait nukuttua edes hyvin! [;)]

Terveiset Saksasta! Tultiin viime yönä. Kyllä on hyvä ehkäisykeino, että ottaa kummilapsen matkalle mukaan juuri hedelmällisten päivien ajaksi. Tapasin reissulla ystäväni, joka kertoi olevansa 10. viikolla raskaana. Arvatkaa, kelle tuli haikea olo! Mulle kans!!!! [:D]

Onnea kaikille plussanneille! Lämmin ajatus pettyneille.

Vastailenpa minäkin galluppiin:
1. minä 38, mies 44
2. ollaan oltu yhdessä reilut 1½ vuotta, avoliitossa, ei lapsia 
3. päätettiin, että lapsi saa tulla, vuosi sitten huhtikuussa, mutta erinäisten kirurgisten kiemuroiden vuoksi ollaan nyt menossa yk 3:ssa ja tässä kuussa ei päästy edes yrittämään eli on vähän henkistä lomaa vauvakuumeesta [;)]
4. laskeskelen kalenterista kiertoa ja yhdesti olen tikuttanut
5. ei aiempia raskauksia - tietääkseni

Heips kaikille :)
Destiny, sain nukuttua kiitos, oikein ennetyksellisesti melkein kahteentoista[:)]
Ja nukahinpa iltapäivällä vielä uudestaankin[:D]
Joka toinen lihas niin kipeä et liikkuminen ollu tänää vaikeeta..ai miten niin pitäis parantaa lihaskuntoa?[;)]
Vaaleanpunasta "vuotoa" ei oo ollu tänään ollenkaan ja illasta ollu alavatsa kipeä ja turvoksissa. Epämukava olo kerrassaan kaikkien kipujen kanssa hehe.
En tiiä alkoko menkkoja enteilevät kivut todella ajoissa,11pvä pitäs vasta alkaa, vai mitä tää nyt sit on. Ehkei mitään, mistä noista tietää mitä kroppa temppuilee :)
Ukko lähteekin varmaan huomenna mukaan avoanoppia ja appea moikkaamaan ja jään sit sinne muutamaks päiväks. Joko menkat alkaa ti tai jos ei, ni en pääse testaamaan ennen varmaan to aamua, jolloin jotain ehkä näkyiskin. En meinaan aio ottaa mitää testejä mukaan[:D]  Toiveethan mulla ei tälle kuulle ole olleet kauhian korkealla kun touhuilut jäi aika vähiin mutta kassellaan :)
Ostin Sims3 pelin niin on kotona vapaina tylsyyshetkinä jotain tekemistä liiallisen ajattelun sijaan[:D]
Mukavaa viikonloppua kaikille ihanille kanssasisarille :)

Tännehänon tullut taas paljon kirjoituksia muutamassa päivässä [:D]

Täällä ollaan vietettu hääpäivää rauhallisissa merkeissä [:)]

Menkat edelleen myöhässä [;)] tilasin verkkoapteekin kautta muutaman testin, kun ei ilkeä enää apteekkiin mennä [:D]
Onko kellään tietoa tuosta Predictor- testistä? onko miten luotettava? Ainakin hintaa sillä oli 10€ paikkeilla [&:] sen siis tilasin ja apteekin oman...

Ehtoota Ladyt!

Ninkalle hurrrrjan paljon onnea plussasta ja tarrasukkia näin virtuaalisesti [:)]

Tervetuloa joukkohon iris, anihani, TyhjäSyli ja Destiny (toivottavasti en unohtanut ketään...). Ja niinikään welcome back Silveri!

Menkoilta tuoksahtavat Nyytti ja Ansku81 ovat taas elementissään - värkkien salaliittoteoria [:D] Voi hyvät hyssykät teidän kanssanne, hihii....

Voi ei Mirella, voimia kovasti. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, jos ei saa tarvitsemaansa tukea kaveripiiristä. Sulla/teillä on varmasti ollut rankkaa, pidän kyllä kaikki kaks peukkua ja varpaat pystyssä, että saat sen plussan hetimiten!!! Tuli mieleeni sun kirjoituksestasi fiilikset joita oli itselläni joskus, kun sairastuin masennukseen. En oikein viitsinyt silloin puhua kavereillekaan, kun aattelin, että rasitan niitä vaan huolillani jne. Olin ensin myös liian ylpeä ja häpesin mennä puhumaan jollekin ammatti-ihmiselle. Kuitenkin sitten lopulta menin, ja se on ollut yksi elämäni viisaimmista päätöksistä. Sain puhua ja purnata kaikesta mikä ahdisti, pelotti ja vitutti, jollekin joka oikeesti kuunteli, ja ei tarvinnut teeskennellä iloista naamaa tai yrittää muistaa välillä kysyä "no mitäs sulle kuuluu". No, meni ehkä taas vähän ohi vauva-aiheen, mutta kuitenkin...Voimahalit!

Täällä mennään kp 31/28. Tänään testattu nega. Rintoja kivistää aika lailla, ja mittasin tänään lämmöt...näyttäis olevan vähän koholla eli 37 asteeseen pysähtyi elohopea. Saattaa olla, että olen lillisti kipeänä, koska mulle on pukannut nuha päälle (sen takia mä oikeastaan alunperin kuumeen mittasinkin vaikka sekundäärisenä ajatuksena oli tietty ihan muut syyt). Jaksan toivoa edelleen niin kauan kun pökät pysyy suht valkosena [:)] Viikko sit sunnuntaina tuli pikkasen verta vessareissulla, aattelin, että menkat alkaa etuajassa mutta ei oo näkyny - ja toivottavasti ei näykään...

Wilhelmiinalle ihanaa hääpäivää...joka yöksi tosin pian vaihtuu.

Nyt oon mäki reissusta palannut. Menkatkin päätti sit alkaa.
Ei ne menkkojen alku haitannu hirveesti  ku olin siel reissus ja oli muuta ajateltavaa. Mut ku sain tänää tietää et paraskaveri on raskaana ni alko oma tilanne harmittaan niin paljo.

ja tietoo musta
1. mä 21 ja mies 22
2.yhes ollaan oltu 5v.
3. nyt lähtee yk 3
4. erikoisempii keinoi ei oo ollu.
5. km ei oo ollu

Moikka Saganaki ja kiva kuulla sinusta![:)]
Ei sille minkään voi jos värkit haisuu ja juonii....[:D][:D] Eikä ilman huumoria elämästä selviä[;)]
Sullahan on jännät paikat! Wiude!
Se viikko sit vuotohan saatto olla kiinnittymisvuotoa :)
Bongasitko oviksen jos niin koska? Toivotaan että raskaushormonit vaan niin alhaisia vielä ettei siksi näy ja huomenna tai viim. alkuviikosta tulis se plussa[:)]
Meitsi pitää kaikki peukut ja kaikki ruhon raajat pystyssä että saisit sen ihanan ja kaivatun positiivisen tuloksen[:)]

Nopalle tervetuloa reissusta kotiin :)
Harmi että ne mankat taas alkoi.. ja varmasti rankkaa kun juuri kuullut että ystävä raskaana..Kyllä sinäkin pian[:)]

Jos multa meni tervetulotoivotukset joidenkin kohdalta ohi niin TERVETULOA kaikki uudet tänne sekavaan sakkiin[:)]... Eikun minähän se sekava oon..ja varmaan Anskukii..korjaan siis Tänne SEKALAISEEN sakkiin[:D]
Ihania ihmisiä foorumi pullollaan[:)]
Mä olen viimeiset neljä tuntia tehnyt niinkin viriiliä puuhaa kun erotellut toukkia..jos joku tässä kohtaa miettii et WHAAAT??[:D] Niin mä siis kasvatan ruokaeläimiä liskoilleni ja ylituotantoa myyn poies, huomenna pitäs satsit kaksia eri toukkia käydä Mäntsälään heittämässä matkalla mutsin tykö.
Selän sain ihme asennossa kököttämisestä kipeeks ja hedarin sen seuraks ettei olis yksinäistä prkl!![:D]
Alkaa olla sen verta levoton olo et pitäs vissiin painuu peiton alle tuhisemaa...Tierä mitä tästä suuksi kutsutusta montusta kohta pääsee![:D]
Sweet dreams[:)]

noppa, sama tilanne. Hyvä ystävä on raskaana ja mulla tosi haikea olo. Tässä kuussa ei edes mitään mahiksia tulla raskaaksi, kun  ei päästy edes yrittämään...

Aurinkoista huomenta kaikille! [:)]

Huomenta päivää!
Joku kyseli, että miten niitä tyttöjä tehdään. Eikös se mennyt niin, että tyttösiittiöt ovat kestävämpiä kuin poikasiittiöt. Eli jos harrastelee pari päivää ennen ovulaatiota, niin siellä olis tyttöjä odottelmassa munasolua. Ja jos taas touhuilee juuri silloin, kun munasolu siellä odottele, niin poikasiittiöt olisivat nopeammin perillä. [:D]

Takaisin