joko nyt onnistaisi

Hei kohtalotoverit! :)

Jännä tunne, aivan kun tuntisin teistä monet, vaikka emme ole ikänä toisiamme tavanneetkaan. Olen siis uusi kirjoittaja ja "salaa" lukenut parin kuukauden ajan erinäisiä keskusteluja vauvakuumeilusta, mutta tänne foorumille yksinkertaisesti vain jämähdin.
Tilanteemme kun oli se, että minä olen kaivannut esikoista aina hääpäivästä lähtien ja miestä on vain täytynyt hieman "lämmitellä"... Eilen hän sitten ilmaisi suostumuksensa että voisimme yrittää ensi kesäksi lasta! Jeejee! :)

Olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta, joista puoli vuotta naimisissa. Ehkäisymuotona meillä on ollut keskeytetty yhdyntä enkä ole ikinä hormoneja käyttänyt, joten kierto on ollut pitkään säänöllinen 29-31. Minulla oli ovikset viime viikonloppuna, joten siihen emme aivan ehtineet, mutta elokuuta odotellessa... :)

On ollut kiva lukea teidän kuumeiluista, kaikenlaisista pohdinnoista ja kuulla tasaisin väliajoin myös iloisia uutisia. Toivoa siis on! Voimia kaikille yrityksiin ja rakkautta parisuhteisiinne! Monet miehet ovat kovilla, kun hormonit hyrrää ja biologinen kello tikittää... ;)

Tervetuloa joukkoomme [:)]
Mulla oli ihan sama homma alussa, olin lukenut näitä juttuja jo sen verran paljon et porukka tuntu tutulta vaikke itse ollut vielä keskusteluun liittynyt :)
Kiva että miehesi lämpeni ajatukselle ja pääsette yrittämään ;-)
Niitä miehiä täytyy välillä vähän lämmitellä [;)] Mäkin monta kuukautta hienovaraisesti vihjailin [:D] Ukko parka totes jossain vaiheessa ettei ollu tienny oonko tosissani eli ehkä ois pitäny pamauttaa jo aikaa sit suoraa MÄ HALUAISIN LAPSEN SUN KANS [:D] Ois ainaki menny jakeluu ja uskonu kertaheitosta [;)]
Toivotaan että plussatuulet puhaltaa ensi kuussakin yhtä hyvin kuin tässä viimeaikoina [:)]

Tervetuloa uudelle tulokkaalle ja onnea sinne elokuulle [:)]

Mä tein sen testin ja sieltä tuli samanlainen hamuu ku viimeks(ti 21.7) eli semmonen et just pystyy näkeen sen[&:] Kyl vähä ihmetyttää. Pitää kyl maanantaina soittaa terkkariin ja pyytää raskaustestii. Ärsyttävää kidutusta[:@] Me halutaan vauva!

Onnea kaikille muillekkin[:D] ja kovia plussa tuulia!

Noppa ja Nyytti: isot kiitokset lämpimästä vastaanotosta! :)

Kaikki monta kiertoa, kuukautta ja vuotta yrittäneet, saatte todellakin kaiken empatiani! Olen pian 27 ja tahtoisimme monta lasta, mutta nyt jo pelkään sitä, että jos jokaiseen onnistuneeseen raskauteen menee hulluna aikaa, miten ihmeessä sitä jaksaa vielä toivoa ja yrittää.

Niin, ja kurjaa vielä kaikki haaleat haamuilut, menkkojen viivästymiset jostain harhasyistä, ovulaation poisjäännit ja ihmeelliset oireilut ilman plussaa... SELKEYTTÄ KIITOS KAIPAAMME!!! Tiedän joutuvani vielä koville, sillä tuo kärsivällisyys ei aina ole niitä vahvimpia puoliani. :)

No mutta nyt on kesä ja kauan kaivattu kesäloma, parempi olla ahdistumatta vielä etukäteen ja yrtetään nauttia vielä tästä vaiheesta ilman pahoinvointia, isoa mahaa ja huonosti nukuttuja öitä. :)
Onnea ja voimia kaikille!

Onnea Star_82!!! Ihanaa!!! [:D] 

Tervetuloa takaisin ansku81. Voihan olla, että teillä tapahtui hedelmöityminen, mutta se ei vain pysynyt kyydissä. Sinulla oli oireita ja menkatkin myöhässä. Mulle on ainakin sanottu, että tuokin on hyvä merkki. Vaikkei se tietysti kovin hyvältä tunnu, mutta pitää yrittää ajatella positiivisesti.

Nopallekin sellaisia terveisiä, että joillakin raskaushormoonit ovat niin matalat, että ei näy heti raskaustestissä. Yksi tuttavani sai positiivisen tuloksen vasta, kun menkat olivat 2 viikkoa myöhässä. Eli kyllä +++ sieltä vielä voi tulla.

Tervetuloa Pahkinansarkija82 myös minun puolestani.

Hei kaikki :) tervetuloa uudet ja "vanhat" :P mulla on kyllä ollu ihana viikonloppu, yhtä kuolemantapausta lukuunottamatta ;( Tässä nytkin vaan makoilen hotskun sängyllä ja kattelen teeveetä. :) shoppailut tehty ja rahaa palo aivan mielettömästi, että meinaa olla ihan morkkis :| noh, ens kuu sitten eletään vedellä, näkkileipääkään ei ole varaa tän viikonlopun jälkee :D
on vähä outo tilanne päällä..kaikki testit mitä oon hätäpäissäni tehny, näyttää negaa..menkoista ei mitää tietoa.. OUTOA. meil taitaa noppa olla sama tilanne, vaikken mie kyl sen keskiviikkosen haamun haamun haamun jälkee mitää muuta ole saanu ku yhen viivan.. :/ no, odotellaa :)
mie odottelen et mies pääsis töistä.. Meil on tällain saunallinen hotellihuone, ni mie olen koristellu ton saunan ja kylppärin kynttilöillä, ostin kuoharia, mansikoita, kermavaahtoa ja suklaakastiketta. ;) vähä pitää hemmotella. Mutta siskot, plussia kaikille :)

Magenta, kiva et oot päässy rentoutumaa ja shoppailemaa, se tekee hyvää[:D]
Ihanan hemmotteluillan olet suunnitellut miehellesi ja itsellesi, kuulostaa tosi kivalta! Voi ku oma mies joskus tajuais jotain tollasta tehä, mut ei kertakaikkiaa sovi luonteesee,joten en usko ikinä tapahtuvan [:D]
Toivotaan et sekä sulla että Nopalla se plussa pärähtäis ruuruu!! Ehkä se raskaushormoni nousee vasta myöhemmin,toivotaan parasta[:)]
Me ukon kans ootellaa et voitas viiä koirat takas avoanopille, hoitaa pakollinen kahvittelu ja rippijuhlahössötys ja sit päästää kotii viettämää mukavaa iltaa kahestaa ja pupuilemaa [;)]

Tervetuloa Pahkinansarkija82! [:)] Kiva saada lisää porukkaa tälle foorumille. Mä oon kyllä jääny ihan koukkuun tähän mukavaan porukkaan vaikka tietysti aina toivois että jokainen siirtyis pian tonne odottavien puolelle. [:)]

Kuulostaapa Magenta aika ihanalta... *huokailee ja tuijottaa kaukaisuuteen*. Meillä karkas mies kavereitten kanssa saunomaan eli mulla ihan yksinäinen ilta. No johan me se kaks viikkoa oltiin 24/7 samassa paikassa ni tekee ihan hyvää kummallekii. [;)] Mä oon vähän semmonen kummallinen tapaus että tykkään silloin tällöin olla ihan yksin kotona (tai onhan mulla noi koirat aina täällä...). Saunon rauhassa, katon ihan just sitä kanavaa telkkarista mitä haluan ja herkuttelen sohvalla vanhassa pyjamassa.  [:D] Jotkut kaverit aina valittaa jos mies lähtee reissuun mutta mä kyllä välillä suorastaan nautin. Kyllä mä mun ukkoparastakin tykkään ja viihdyn senkin seurassa mut välillä on ihan kiva olla yksin. [:)]

Pidetään peukkuja noppa ja Magenta että haamut vahvistuu! [:)] Mulla on itseasiassa monikii tuttu tehny negatiivisen testin vaikka menkat olis ollu jo myöhässä ja sitten vasta parin viikon päästä ovat plussanneet. Eli ne hormonitasot voi vissiin vaihdella aika paljonkii.

Joo, en mä paprika usko että siellä ketään oli ku n ei mulla ollu yhtään semmonen olo... [:-] Tai no tissit oli ihan jumalattoman kipeet pari päivää mut muuten ei ollu mitään tuntemuksia... Ja mä kun niitä yleensä kyllä keksin ilman syytäkii. [:D] Ja kun ei testit näyttäny muuta kun sitä inhonegaa vaikka kuinka yritti tihrustaa. [;)] Varmaan vaan siitä toukokuisesta todennäköisestä varhaisesta keskenmenosta on menkat ihan sekasin... [8|] Tai sitte mun kroppa alkaa vasta nyt puolen vuoden jälkeen normalisoitua pillereistä. [:)] Hih, mua niin nauratti Nyytti ku jossain kirjotit että haistat tädin olevan tulossa kun mä tein niin kanssa! [:D] Mä rupesin haisemaan ihan samalle ku meijän koirat ennen juoksuja (siis kiimaselle nartulle...) ja mies meinas kutsua valkotakkiset hakemaan mut pois kun sille asiasta mainitsin. [:D] Sitte siellä matkalla kävi kauhee juttu... En tiiä kehtaanko edes kertoa... No kerron silti [;)]: Kun mä rupesin tosissaan haistamaan että menkat on alkamassa ja laitoin varmuuden vuoksi pikkuhousunsuojan alkkareihin kun mentiin aamupalalle. Aamupalan jälkeen vaihdoin biksut päälle ja aattelin että kun ei ne housut oo ollu ku vajaan tunnin päällä ni en kyllä laita vielä pyykkipussiin vaan laitan sitte illalla samat pöksyt jalkaan. Ja sitte niihin jäi se pikkuhousunsuojakii. Ku sitte illalla tulin altaalta ja rupesin suihkun jälkeen vetämää pöksyjä jalkaan ni se pikkuhousunsuoja oli aivan mustanaan semmosia pieniä muurahaisia! [:'(] Mä sitte huusin ja kiljuin ja heittelin niitä housuja pitkin hotellihuonetta. En tajuu että mistä ne oli tullu ja miks ne oli mun housujen kimpussa ku missään muualla niitä ei ollu. Siis kauhee ku olisi vaan vetässy ne mitään kattomatta jalkaan... [:-] No olis ehkä selittyny tää mun levoton luonne kun olis ollu ihan oikeasti muurahaisia housuissa. [:D]

Mä kyl sit toivon et ne raskaushormoonit nousis myöhemmin ni mul ois mahollisuus olla raskaana[:D]
ansku81 ei varmasti ollu kiva yllättää niitä muurahaisia![;)]

Ei hitto Ansku, mä oon taas nauranu vedet silmissä [:D][:D] Ne tais tykkää sun hajusta tai jotain ne murkut [;)][:D]
Ja menkat VOI haistaa, perkule siinä mitää valkotakkisia tarvita [:D] 

Joo, näin jälkikäteen toi muurahaisjuttu naurattaa mut silloin ei kyllä hymyilyttäny. [;)] Mies katteli mua taas vähän vinoon ku se ei oikee tajunnu että mitä tapahtu (siis kun kiljuin ja huusin ja heittelin mun alkkareita pitkin huonetta). [:D] Ja sitte kun yritin siinä huutamisen lomassa asiaa selventää että mun pikkupöksyt on täynnä ötököitä ni se vaan ehdotteli varovasti että "pitäisköhän sun välillä vaihtaa alkkareita..." [:@] meinasin nistiä sen ku ei se nyt siitä johtunu että ne pöksyt olis ollu mitenkää likaset ja keränny raatokärpäsiä puoleensa... [:-]

Nyt alko sitte kunnon HC vauvahanke! Mä tilasin tässä lauantai-illan huumassa ovistestejä! [:)] Mä kyllä ajattelin etten vielä siihen lähtis ku menee ehkä liian suorittamiseksi mut sitte taas toisaalta mietin että miksei niitäkii koittais. [:)] Jo hetken meinasin ottaa kärkeen semmosen 72kpl paketin että olis sitte varmasti tarpeeks pissimistikkuja jos vaikka heti ei ovista löytyiskään mutta sitte otinkii vähän pienemmän paketin. [;)] Ja samalla tilasin läjän raskaustestejäkii lisää kun edellinen säkillinen on jo melkein käytetty. [;)] Kun mä noita mun kiertoja laskeskelin ja luomuna ne on ollu 28, 28, 27, 28, 29, 42 ja 34 päivää... Alku oli ihan hyvä mut nää kaks viimestä sekotti pakan kyllä silleen etten osaa enää yhtään ajatella kalenterista että milloin se vois olla. Tai sitte täytyy vaan heilutella niitä peittoja ihan joka päivä... No mut nyt tosissaan yk 8 lähtee liikkeelle ja silloin saa jo vähän liiotellakii. [;)] 

Uskon että ukollas oli vähän ihmettelemistä siinä kalsarinviskonnassa [:D]
Harvalla naisella taitaa ötököitä pöksyihin likaisuuden takia kerääntyä..ei ainakaa kellää "normaalilla" hehe. Mä oisin varmaa läväyttäny tai ainaki huutani niin maan perkuleesti jos ukko ois kehannu sellasta ees vihjasta[;)]
Mun ukko on vissii nii tottunu mun ihme juttuihin ettei se korvaasa lotkauttanu ku viimeks äänee sanoin et haisuu siltä ku menkat alkais [:D]
Mäkin tosiaan ratkesin ovistestejä ostamaan..vaik vast yk3 menossa, haluan vaan varmistaa et onhan se varmasti ovis minkä olen vatsakipuna tuntevinani kierron puolvälis :)
Onneks et nyt sentää yli seittemääkymmentä ostanu..ois menny ehkä vähän yli [;)][:D] Mä taisin 12 ostaa ja yks tuli kaupan päälle..riittää ne sen kaks kiertoo. Tarkotus toki on tää kierto jää ekaks ja vikaks ku niit käytän[:)]

Aivan huippu tuo muuraihais-episodi!! Nauroin kans ihan hulluna... :)
Mä olen jokus meittinyt, että haistaakohan ihmiset mun feromonit ja ne kaikenmaan satunnaiset eritteet, mitä tulee kuukauden mittaan menkkojen ulkopuolellakin, vai olenko mä vaan vainoharhainen. Välillä sitä luulee aivan selkeästi haisevansa, eikä silti mitään ole jäänyt huousuihin. Pitäis varmaan olla tunnin välein vessassa suihkuttelemassa ja silti tuntuu siltä että "vitsi mä olen maailman epähygieenisin nainen! No, eipä ole kukaan koskaan kehdannut ilmoittaa niin näillä mennään... :) Sairasta kertoa tällaisia asioita itsestään aivan vieraille ihmisille! No, ehkäpä juuri siksi sitä uskaltaakin... :)

Ei varmaan ole yhtään pahitteeksi tuo tikuttelu.. Mä joudun varmaan turvautumaan niihin myös jossain vaiheessa, sillä mulla ei ole havaintoakaan milloin mun munasoluni irtoaa! Mä olen aina selvinnyt ihan tosi pienillä menkkakivuilla, ja jos ei kalenteria olisi niin en osaisi edes varautua tädin vierailuun. Tapahtuuko se irtoaminen automaattisesti siis aina 14 päivää ennen tätiä? Täytyy siis luottaa kalenteriin siinäkin asiassa, jos ei lämpöä jaksa lähteä selvittämään tai hankkia tikkuja.

*huokaus* Kunpa sitä uutta tulokasta pääsisi tosissaan jo yrittämään! Onhan se peuhaaminen kivaa näinkin, mutta olis se kivaa, jos vois laskeskella päiviä ja jännätä mielessään... Jep, no eiköhän sekin päivä vielä tule.
Toivotaan kaikille plussatuulia ja terveitä huhtivauvoja!!! :)

Ihanaa että muillakii haisee oma värkki joskus nenään! [:D] Musta tuntuu että mä oon nyt muutenkii tullu kauheen hajuherkäksi varsinkii pillereitten jälkeen. Tunnustan että olen myös kontannu meijän koirien perässä haistelemassa niitten peppuja kun oon ihmetelly että kuka haisee sille että juoksut olis alkamassa ja sitte tajunnu että se olenkin minä! [:D][:D] Musta myös tuntuu joskus että mä haisen ihan seksille (jos ollaan siis peittoja heiluteltu) ja oon varma että kaikki ympärillä tajuaa sen. Eikä sekään haju lähde pois vaikka kuinka pesis. Sitte punastelen jossain linja-autossa aina ku joku kattoo mua kun oon ihan varma että se kattoo mua silleen kun tietäis. [;)][:D] Sitte koen aina valtaisaa kiusausta alkaa ärhentelemää että "joo-o, sain pippeliä tänä aamuna! Ootko ihan kade vai mikä ongelma siinä on jos peuhaan mieheni kanssa!". Mut onneks oon vielä pitäny leipäläpeni kiltisti kiinni. [8|]
On kyllä aika veikeetä keskustella täällä omista hajuista ja kummallisuuksista lähes vieraiden ihmisten kanssa... Mutta kiva kun voi jossain tuntojaan purkaa. [:)]

Joo, Nyytti ehkä se yli 70 tikkua olis ollu vähän liiottelua.[:D] Mä kyllä kuvittelin että 12 raskaustestin ostokii kerralla on liiottelua mut nyt oon jo suurimman osan pissaillu menemää. [;)] Mut nyt on ovistikut kolmelle kierrolle ja sitte jos ei oo vielä tärpänny ni meijän pitäis päästä jo pian sen jälkeen tutkimuksiin. [:)] Tai ainakin voi alkaa jo varailemaan aikoja kun yk 11 on menny... Kai?

Ai niin Lila, mä oon kanssa miettiny että haittaako ne niukat menkat raskautumista. Ootko saanu selvyyttä asiaan? Kun mulla on kanssa vuoto niukistunu tosi pieneen pillereitten jälkeen vaikka pelkäsin päinvastasta. Mulla siis ennen pilsuja oli ihan kauheen runsaat menkat jotka kesti reilusti yli viikon ja olin tosi onnellinen kun pillereillä ne kutistu puoleen siitä. Mut nyt tosiaan vuodan ihan tosi vähän. Varsinkii joka toinen kuukausi on ihan onnetonta vuotoa ja joka toinen kuukausi vähän runsaanpaa. Oon miettiny että voisko johtua siitä että munasolu irtoaa eri puolelta? Tai en tiiä voiko se siihen vaikuttaa vai kuvittelenko mä vaan mutta kuitenkii. [&:]

Heipä hei kaikille taas pitkästä aikaa [:)] Ja tervetuloa uudet mukaan [:)]

Eipä ole tännekään muutamaan päivään kerennyt kun on pitänyt kämppää remontoida [:D] onpahan ainakin vauvajutut jääneet taka-alalle hiukan [;)]
Siitä oviksesta en sitten tiedä oliko se vai ei [>:] tikuttelin neljän päivän ajan, ja toisena päivänä tikku näyttää vaan viivanpaikkaa, seuraavana päivänä haaleaa viivaa ja taas seuraavana päivänä viivanpaikkaa [:-] että otapa selvää noistakaan. Voihan se olla, että aloitin tikuttamisen liian myöhään, vai enkö sitten ovuloinut ollenkaan [&o]

Voi tätä naisen elämää!! [:D]

Moikka,
kiitos kaikille tsemppauksista ja myötäelämisestä, erityisesti Ansku81 sanat lohdutti.
Tällä hetkellä kuitenkin sellanen fiilis, et vauvahaaveet haudataan hetkeksi. Parisuhde voi ja kukoistaa ihan hyvin kaikesta huolimatta ja pupuiltu ollaan (kumin kanssa) miehen kanssa ihan urakalla. Nyt nautitaan vaan toisistamme ja katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Angervolle jaksamista.

Mä aattelin soitella huomenna sinne terkkariin josko menisin tekeen sen raskaustestin.

Nyt ollaan kyllä ihan puulla päähän lyötyjä, nimittäin saatin tänä aamuna plussa testistä+++!!!!!!!ja oon koko ajan vaan vakuutellu itelle ettei oo yhtään raskaana oleva olo..meil on vasta yk2 ja olin varautunu todella paljon pitempään aikaan koska molemmilla siskoilla oli hankaluuksia raskautua.on tää niin hullua, mut silti niin ihanaa![:)] mulle näköjään kävi sama mitä tääl joillain muillaki et heti ku liitty niin tärppäs![:D] kuhan nyt vaan kaikki menis hyvin.

Takaisin