joko nyt onnistaisi

no kyllä tosiaa taas saa toiset kärsiä enemmänki :// toivottavasti ei ole mitenkään liika myöhäistä hoitaa sitä tautia pois... jakseluita ANGERVO!

ja noppa: miekii eilen testasin ja olin kyllä näkevinäni siinä aivan tooooooooooooosi tosi tooooooooooosi tosi tosi tosi haaleen viivan.. mut sit ku tänää tein eri merkkisel testil, ni se näytti negaa... mutmut.. enpä tiedä.. ei kyllä oo yhtää sellain olo et ois raskaana.. mut ei kyl tunnu yhtää et menkatkaa ois alkamassa.. höh. mun kierrotki näköjää taas heittelee..ku tänää ois tosiaa pitäny alkaa menkat, mut eipä oo kuulunu... en uskalla vielä todellakaa yhtää edes ajatella että olisi onnistanut, ku viime kiertoki venähti siihen kp 33... et viikonlopun yli katselen täällä ja sit jos ei ala kuuluu ni sit käyn terkkulas tekees testin.. ja tietyst kyl testailen tässä joka aamu, ku oon niin hiton malttamaton :DDD

meganta mul kaa ei oo mitenkään raskautunu olo eikä menkoist tietookaan. Käyn huome ostaa testin ja teen sen. Jos vielki näyttää negaa ni sit varmaan meen tk:hon otattaan raskaustestin tai myös jos tulee taas tosi haalee minkä mäki sain.
Eihän se ois voinu mitenkään värjäytyy ees sitä vähää jos ei oltas raskaana. Voisko se hormooni tuotanto olla alus vähä vaihteleva jos tosiaan oltas niin alus raskautta.
Mul jotenki alko pyörii pääs et nyt oon raskaana vaik se oliki niin haalee(siis tosi haalee).
Mut toivotaan nyt et oltas saatu alkuun uus elämä[:D]

niimpä! kuhan en ois vaan kuvitellu sitä haamua siihen :DDD ku sitä oikeesti piti ihan tihrustaa että sen näki :DD mut, katsellaan pari päivää viel ;)

Huomenta tytsyt!

PLUSSA tuli, jippijajee!! [:)] Testiviiva tosin vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeästi kuitenkii näkyvissä! Eihän tätä koko juttua vielä edes tajua ja hissukseen täytyy nyt vielä olla ennen kuin käy vars. raskaustestissä ja sitten ekassa ultrassa..Toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä mukana sinne huhtikuun alkuun saakka [:)]

Oireina mulla on ollu kolme päivää lämpöä (n.37, kun normaalisti 36.2), eilen menkkamaisia kipuja lähinnä vasemmalla puolella alavatsaa, vaikka menkkojen ois pitäny alkaa vasta tänään. Tissit on hieman kosketusarat ja välillä tulee huono-olo, varsinkin, jos vatsa on tyhjä. Pari yötä nukuin tosi huonosti, mutta siinäpä ne oikeastaan..Olo kyllä oli nyt tän viikon sellanen, että nyt varmaan on tärpänny :)

Olo on kyllä onnellinen!! <3

star_82 Onnea hirmuisesti ja terveutuloa odottajien puolelle[:)] Näin ne tuulet puhaltaa[:D][;)] Tsempit muillekin[:D]

Voi Angervo.. Olen todella pahoillani tilanteestasi.. Oikein vihaksi pistää tuo terveydenhuolto[:@] Aina pitäisi keksiä vaikka mitä oireita ennenkuin suostutaan tutkimaan.. Kovasti jaksamista sinulle ja toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhainpäin..

Ite kanssa pyysin klamydia testiä kun kävin neuvolan lääkärillä pari kuukautta sitten. Ei tarvinnut paljoa perustella, kerroin että olen ollut jo pitkään mieheni kanssa mutta kun ei ole koskaan otettu ja haluan saada varmuuden ja mielenrauhan asiasta. Ei onneksi löytynyt mitään, olo on kuitenkin paljon parempi kun tietää että kaikki on kunnossa.

Tänään viimeinen päivä töissä ja sitten olisi neljän viikon loma edessä[:)]

Jeeee onneks olkoon star_82 [:D]
Mä käyn tänää ostaa testin ja ehkä testailen jo ku pääsen illal töistä. Jospa se viiva tulis nyt ihan kunnol siihen.

Kiitos onnitteluista, ihanaa kun voi "kertoa" jollekin.. [:)]
Soitin terveysasemalle, että haluisin lähetteen raskaustestiin, niin työkeä täti siellä sanoi, että neuvolan kautta hoidetaan nämä, joten soitin neuvolaan. Siellä sain ihanaa palvelua ja th sanoi, ettei tartte mennä sen takia labraan, koska kotitestit on nykyään niin luotettavia. Varattiin suoraan eka neuvolakäynti ja eka ultra..Jänskää! Massu täynnä onnellisia perhosia..[:)]

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja niitä plussatuulia puhaltelemaan..

onnea onnea star_82! =) ihanaa!!
mie en tänää viel testannu uudestaa..ku on vähä menkkamaiset olot, tissejä hieman aristaa ja välil muljuaa maha.. ja sit oon kiukutellu hirveesti parina aamuna... voi mun miestä.. :/ mut nyt lähdetään viikonlopuks kuopioon, miehen töiden takia... mut mie pääsen shoppailee ja viettää kunnon hotelliviikonlopun :D

Heipparallaa jälleen!!! [:)] Olipa kauheasti tullut viestejä parissa viikossa... Mä tässä parin tunnin yöunen (yölento) jälkeen yritin tihrustaa kaikkia kuumimpia uutisia.

Lämpimät onnittelut Sandy81, LiVia ja star_82!!!! Ihanaa!!![:)]

Ja sydämen pohjasta pahoittelut mmj_  ja Angervo. [:(] Sanoja ei oikein löydy lohduttamaan... [:(] 
Mä oon kanssa Angervo elänyt tuon saman pelon kanssa vuosia. Siis mulla on "vauvantekoelimiä" rassannut paitsi se pahaksi äitynyt hiivatulehdus niin myös klamydia, jonka sairastin nuorempana kiitos petollisen poikaystävän (jonka kanssa siis seurustelin useamman vuoden enkä tiedä koska tartunnan olin edes saanut). En silloin osannut edes epäillä mitään mutta sitten kun meni sukset ristiin ja pestiin jälkipyykkejä niin selvisi ettei ihan ehkä puhtaat jauhot pussissa ollakaan elelty ja silloin marssin lääkäriin. Silloin kyllä teki mieli joku talasmaani tehdä erään miehen kulkusista...
Mutta joo, siis kaikkien näiden sattumusten jälkeen olisi ehkä suuri ihme jos mun värkeillä enää lapsi saa. Mut kukaan ei kiellä haaveilemasta. [:)] Mä siis ehkä roikun tällä palstalla vaihdevuosiin saakka... [;)]

Ja Nyytti, voi ei, mä olin ihan varma... [&o]

Jeps, häämatka tuli sitten lusittua. [:)] Oli kyllä ihanaa... [:)] Vaikka vähän myrskyä oli lähteissä ilmassa niin loma sujui kyllä tosi sopuisasti ja ihanasti toisistamme nauttien.
Ja tätikin päätti sitten liittyä seuraamme, tosin 5 päivää myöhässä. [8D] Kerkesin siinä jo kaks inhonegaa testaamaan ja toiveita elättelemään ku tissit oli niin kipeet ettei rappuja pystyny kulkemaan (mä oikeesti kuljin kaikkia invaramppeja pitkin ja lilluin uima-altaassa kaiken mahdollisen ajan...). Ei kuitenkaa mikää valtaisa pettymys ollu kun en suuria toiveita elätelly. [:)] Aamulla totesin vaan miehelle että ei tullu vauvaa meille vieläkään ja ostettiin sitte hyvällä omallatunnolla skumppapullo mikä juotiin illalla merenrannalla tähtiä katsellen ja haaveiltiin vauvasta. Oli kyllä tosi kiva kun puhuttiin oikein kunnolla taas tästä asiasta tuolla lomalla. [:)]
Menkat oli kyllä tosi oudot, ensin 2 päivää ihan onnetonta tihrustamista, sitten päivän vuosin vähän enemmän ja sitte ne loppu taas kokonaan... Melkein tekis mieli testata uudestaan mut oireet katos negan myötä eikä oo yhtään raskaana oleva olo. Että ei muuta kun uutta matoa koukkuun. [:)]

Mä lähden nyt kyllä pesemään pyykkiä ja purkamaan laukkuja mutta palailen uudestaan vielä illalla asiaan! [:)] Plussatuulia!

Kiva kun olet palannut Ansku![:)]
Mä olin kanssa ihan varma..et älä välitä..[&o]
Ei auta ku yrittää uudestaan ja toivoa et onnistuis tällä kertaa![:)].
Oli kyllä oudot noi sun menkat, ehkä nyt kuitenki varmuuden vuoks kannattas vielä testata? Eikai siitä haittaakaan voi olla[;)]
Mä otin just uunista mustikkamurupiirakan, nam! Unohtu vaa vähän liian pitkäks aikaa sinne uunii, joten vähän ruskeempi pinta ku olin ajatellu [:D]
Avoanopin kolme mäyristä tuleekin tänään jo eli touhuilut taitaa jäädä mut jospa sit huomenna,vaun mukaa hedelmällinen aika alkaakin vasta huomenna mut oishan se ollu kiva ottaa varaslähtö[:D]  Ja jos joku miettii miksei tänään voi ni vastaus on, et ne koirat on todella läheisyyden ja hellyydenkipeitä, jatkuvan huomion tarpeessa ja aina vieressä..myös sängyssä[:D]

Star_82, aivan mielettömän paljon onnea[:D]!!!!!!!

Angervo, olen todella pahoillani...Toivotaan, että kaikki järjestyy parhain päin!

Täällä alkoi LOMA tänään[:D] Nyt ei tartte stressata työn puoleesta pariin viikkoon...Sen kunniaks ajattelin leipoo mansikkakakun tuoreista mansikoista :) Nam!

Ja Anskulle tervetuloa takaisin[:D]

Moikka
Mä aattelin huomen aamul sit tehä testin.Sepä taitaa sit kertoo lopullisen totuuden. Jos negaa näyttää  ni sais kyl sit menkat alkaa jo. Mut suuressa toivossa elän ku sain sen haamun (siis todella haamu) sillon tiistaina.

Kiitos tervetulotoivotuksista! Teitä olikin jo ikävä! [:)]

Onnea noppa aamun testille! Kyllä ne hormoonit voi vissiin alussa vaihdella ja mua kyllä kanssa ihmetyttäis jos olis ensin näyttäny haamua ja sitten negaa... Mut jossain oli selitetty myös niin että se hedelmöittyny munasolu on saattanut "hipasta" kiinnittymispaikkaa ja testi on sen takia näyttäny plussaa muttei sitte jäänykään kunnolla kiinni tai jotain... Mut toivotaan tosissaan niitä jarrusukkia kaverille! [:)]

Ja Angervo mun piti vielä lohduttaa (tai ainakii yrittää) että lääkäriystäväni mulle sanoi että yleensä ne oireilevat (siis jotka aiheuttavat kipeän tulehduksen) klamydiat ovat paljon pahempia lapsen saantia ajatellen. Tai tietysti juuri keskenmenon tai kohdun ulkoisen raskauden vaara lisääntyy jos tauti on päällä mutta pidemmällä tähtäimellä ne oireettomat ei oo niin vaarallisia. Näin ainakii mulle silloin vakuuteltiin kun nuorena tyttönä asiaa voivottelin vaikkei silloin vielä ollut vauva-asiat lähelläkään päälimmäisenä mielessä.

Mulla taas vuoto jatkuu tai jos tota rusehtavaa tippaa voi vuodoksi edes kutsua... [:-] Että en nyt ainakaan vielä tehnyt testiä (siis kolmatta tässä kierrossa...) enkä varmaan teekään. Olishan sen pitäny jo kai jotain näyttää kun tein jälkimmäisen neljä päivää sen jälkeen ku menkkojen olis pitäny alkaa. Varmaan vaan kierto on ihan sekasin... Ja täti päätti tehdä häämatkaystävällisen vierailun. [;)]

Tästäpä tulikin mieleen että mun tarttee varmaan tehä uus lilypie-lätkä... mut en tiiä kyllä yhtään minkä siihen laittaisin kierron pituudeksi... Aikamoista lottoamista... Alan kyllä ihan tosissani harkitsemaan niitä ovistikkuja... [8D]

Star82 - onnittelut plussasta!  Ja plussatuulia nopalle huomisaamuksi..

Ansku81 - meillä taitaa olla aika samanlainen tilanne - olimme myös lomamatkalla (ei kyllä häämatka ollut kyseessä, vaikka ei meidänkään häistä ei vielä kamalan pitkä aika olekaan) ja menkat alkoivat siellä 4-5 päivää myöhässä.  Nyt tässä sitten myös arvon että mikä mahtaa olla seuraavan kierron pituus... tähän kiertoon ei kyllä suuria toiveita ole, koska ollaan juuri reissuun lähdössä.

Mulla on myös ollut yli kymmenen vuotta sitten joku munatorven (tms)tulehdus, jota epäiltiin klamydiaksi, mitä se ei muistini mukaan kuitenkaan ollut, vaan joku suolistobakteeri tms. väärässä paikassa. Olin tosi kipeä (kuin puukkoa oisi väännetty alaselässä), ja lääkäristä jäi tosi paha mieli ja huoli vuosiksi eteenpäin. Ajattelin että tilailen opiskeluaikaiset tiedot nyt sitten tuonne yksityiselle lääkäriasemalle missä olen käynyt, ja saavat siellä katsoa, että onko tuon suhteen aihetta joihinkin tutkimuksiin, kun yk8 kuitenkin jo lähdössä (ja varmaan siihen mennessä kun lääkäriin pääsen, niin ollaan jo yk 10'ssa...)

Onko kenelläkään muuten tietoa, haittaavatko niukat kuukautiset raskautumista? Mielestäni vuoto on niukentunut pillereiden lopettamisen jälkeen (koko menkat pärjäisi parilla siteellä + pikkuhousunsuojalla) -voiko niin ohueen limakalvoon edes mitään kiinnittyä??

Takaisin