joko nyt onnistaisi

jaamaria kiitos tuntuu todella hyvältä saada vihdoin se plussa[:)] 

Mitenkäs sait nuo viikot tuohon alas näkymään janalle?[:D]

Jaamarialle peukkuja huomiseen neuvolaan. [:)] Kai sitä vissiin pitäisi alkaa varaileen ittellekki aikaa ekaan käyntiin. Tuntuu vaan niin kovin aikaiselta... Kauanko siitä on kun Jaamaria plussasit? Joko Sandy on neuvolan tätille soitellu? [:)]
Saapa nähdä koska sitä uskoo niin viimeisen päälle tämän oman tilansa, että uskaltaisi odottajiin siirtyä... Pienoinen kynnys kieltämättä kun takaisinkaan ei haluttaisi palata odottajiin. Ei saa käsittää väärin, aivan ihanaa väkeä täällä [:D], mutta se huono toinen vaihtoehto...
Nyt Paprika uutta putkeen vaan! [:)] 
Ja Magenta, eipä ollut mullakaan mitään merkkejä mihinkään suuntaan ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Jännään täällä, et mitenkähän kävi puuhamaassa...? [;)]

Heipparallaa!
Nyt on taas arki alkanut meidän perheessä kun mieheltä loppui loma ja minä tietenki heti täällä koneella istumassa kun saa rauhassa olla kotona[:)]
Mullakin ne menkat sitten alkoi lauantaina[>:] No kyl mä sit viimesinä kierron päivinä oikeestaan osasinki niitä odottaa,vaikka puolenvälin jälkeen olikin niin varma olo..no tästä ei pääse kun uuteen nousuun..
Paljon onnea Sandy81 ja LiVia plussasta!!!![:D]
Ja Angervolle pahoittelut, ja kaikille muillekkin joilla nää tylsät päivät alko..[>:]
Nyt yritän taas olla laskeskelematta päiviä ja yrittää puuhailla kaikennäköstä,ettei kokoajan olisi mielessä milloin vois olla oikee hetki. Kolmen viikon päästä mulla alkaa koulukin niin sitten on ainakin joka päivä muutakiin puuhaa[:)] Onkos täällä muuten muita opiskelioita tai koulun aloittavia niinku mäkin? Toisaalta ihan kiva päästä pitkästä aikaa koulun penkille mutta sitten kun raskaaksi tulee täytyy miettiä kuviot tarkaan että miten saa sitten opiskelut kuitenkin kunnialla päätökseen vaikka toinen lapsi tulisikin.. Miestä olen kauheasti yrittänyt nyt puhua koti isän hommiin sitten kun toinen tulee ja mulla loppuu äitiysloma..[:)] No ehkä vielä liian aikaista sitä suunitella mutta toivotaan että pian pääsee suunittelemaan [:D]

Niistä viikoista tuohon kuvan alle janalle niin kävin tuolla lilypiessä tekemässä tuon tickersin ja valitsin vaan lasketun päivän ja millainen kuva haluan siinä olevan. Sen jälkeen tietenkin määrittelen tuohon allekirjoitukseen että se hakee tuon kuvan sieltä lilypien sivustolta.
Se lilypiehän on ilmainen ja sitä voi käyttää myös tietokoneen näytöllä tuota tickersiä!!
Ihan hyvät ohjeet tuolla sivustolla.

Niin ja mä plussasin tuossa 2 viikkoa sitten maanantaina joten ei ole mennyt vielä kauaa!

Niin ja *mirella* mä oon kanssa lisäksi opiskelija joten mulla on kokopäivätyö sekä opinnot kesken... onneks opiskelu on iltaryhmässä ja omaan tahtiin joten en aio ottaa siitä paniikkia! Teen minkä jaksan ja loput jätän tulevaisuuteen :)

LiVia varasin tänään neuvolan[:D] 4.8 ois aika.... Voi vitsit ku on jännää[;)] Et eiku varailemaan.

Jaamaria kiitos opastuksesta yritän käydä laittamassa minullekin viikot näkyviin[:)]

No tänäänhän ne menkat sitten alkoi. Yhdeksän päivää myöhässä ja älytön kivuliaina. Piti lähteä töistä kesken päivn kun ei mitään pystynyt tekemään. Nyt viltin alla värjöttelen tuskissani. Aika outoa, kun aiemmin ei ole ollut kovinkaan mainittavat kivut (ei ehkäisyn kanssa eikä ilman ehkäisyä), mutta nyt muutaman kuukauden ajan (ehkäisyn lopettamisen jälkeen) on ollut ihan hirveät tuskat joka kerta. Yleensä menkkojen ekana päivänä joudun aina ottamaan saikkua. Seuraava päivä onkin yleensä sitten jo parempi.

Adara olen pahoillani[:(] Mutta älä lannistu ihan varmasti se onni astuu vielä sinunkin ovesta[:D] Ihan varmasti[:)]

Kiitoksia tervetulotoivotuksista[:)]
piinaviikot tosiaan alkaa olla käsillä. jotenki ei vaan oo nyt yhtään semmonen tunne et ois tärpänny[&:] viime kuussa taas olin niiiiiin raskaana että[:D] mut toivoa ei heitetä ennen ku ne menkat sit alkaa[:)] oikein mukavaa maanantaita kaikille!
Onko muuten kellään tietoa tuleeko aina hedelmöittymisen yhteydessä sitä kiinnittymisvuotoo?oon ite jotenki "odotellu" sitä oviksen jälkeen aika paljonki...[:-]

Tuntuu olevan kovasti yksilöllistä tuleeko kiinnittymisvuotoa vai ei. Olen nyt päätynyt siihen, että itselläni sitä tuli kp 24, jolloin tulikin hieman ihan kirkasta verta. Sitten kp 25 tuhrutteli ja siihen se sitten jäikin... Kerkesin jo vähän kirota ja asennoitua uuteen kiertoon ja menkkoihin, joka olikin sitten turhaa. [:)]

Tervehdys!

Täälä on satanu koko aamun ja jatkuu vaan[>:]  Viel ois pari aamuvuoroo ja sit yks vapaa. Jos menkat ei oo alkanu vapaa päivään mennes ni teen taas uuden testi, ku en viitti siinä kiireessä tehä ku aamusta töihin meen.

Tuntuu etten oo raskaana ku ei oo mitään oireita. Mut eilen huomasin et nännit on hieman arat  ja edelleen eli se ois sit varmaa ainut oire.

Onkos täällä keskustelu vähä hiipunu?
En sitte malttanukkaan olla tekemättä testii tänä aamuna ja haamuhan sieltä tuli++[:D][:D] kai mä sit oon raskaana. Mut teen huomen viel testin jos se vähä tummuis. Mut kyl sen hieman hämärässäkin näki.

Toivotaan kaikille+++++++++++++++++++

Loistavaa Noppa!!! [:D][:D] Näinhän sen pitikin olla! [:)] Onnitteluja kovasti!!! Eiköhän se viiva siitä vahvistu.
Äitiyslomasta mulla ei oo hajua... Eilen vasta iski tuonne kallonpohjaan ihana ajatus, että jos tässä kaikki menee niinkuin pitää, niin ensi kesän saa olla kotona! Ojjoj! [:D] Aiemmin oon ollu kovasti työlleni niin omistautunu, että ajatus äitiyslomasta on melkein hirvittänyt. Mutta niin se mieli on tässä muuttunut, onneksi! [:)] On kyllä hiljentynyt täällä meidän porukassa, liekö väki lomareissuillansa... Pitää vähän tsekkailla onko tuolla odottajien puolella väkeä. Josko tässä pian uskaltaisi... [;)]

noppa tosi hienoo, ilmota heti kun teet uuden testin, näin ne tuulet puhaltaa[:D]

LiVia mäkin mietin just eilen et ens kesänä ollaan kotona[:D] Jes! Täytyy kattoo uskaltautuisko huomen vilaseen jo tonne odottajien puolelle[:D]

Kiinnittymisvuodosta kun oli puhetta niin on tosi yksilöllistä. Mulla ei mielestäni ollut kuin nippailuja niihin aikoihin ei siis mitään vuotoa ollut[:)] LiVia onko muuten mitään uusia oireita ilmaantunut?

Noppa. Jättimäiset onnittelut[:)] Toivotaan että viiva vahvistuu!
Mä olin eilen ihanien veljenpoikieni luona Jyväskylässä koko päivän ja oli kyllä kivaa :)
3v on varsinainen sylikyhnäri ja kummipoikani n.8.5kk on virnuileva mittarimato hehe..ei siis ole vielä ruvennut konttaamaan mut hinaa itteesä kauheeta vauhtia mahallaa pitkin lattioita ja pörisee [:D]
Ei ole tullu täällä kauhiasti pyörittyä kun oli aikamoinen pettymys se viimekertaisten menkkojen alku ja yrittäny olla antamatta stressille valtaa tällä yrityskierroksella.Jotenkin ollu mieli vähän maassa.
Kroppa ei oo vielkää oikee sisäistäny etten raskaana ollukkaa, tissit aina vaa turvoksissa ja nännit kipeenä. Kai se on jotain hormoniheilahduksista johtuvaa kun pillereiden lopettamisesta vasta muutama kk.
Tällä kertaa ostin ovistestejä. Tunnen oviksen kipuna kyllä, mut haluan selvittää missä kohtaa ne kivut mulla on, just oviksen aikaa vai vähän ennen.
Hedelmällisen ajan pitäis alkaa ens vkl laskurin mukaan. Katsellaan mitä tämä kierto tuo tullessaan.
Mukavaa viikkoa kaikille!

Oireita on aika vähän edelleenkin. Eilen iski puolilta päivin kuvotus, joka kesti pari tuntia. Sitten äklötys katos hetkessä. Lämmöt on koko ajan päälle 37 ja posket helottaa. Onko tämä sitä onnellisen hehkua...? [;)] Mää kun luulin, että se on jotain ihan muunlaista... Rinnat aristaa vain nimeksi sivuilta jos koskee. Vatsaa nipsasee aina sillon tällön ja on vähän niinkuin joku painaisi vessanappia ja sit pitää mennä. [:D] Tänään ajattelin soitella neuvolaan. [:)]
Nyytillä ei sitten ensi viikonloppuna ole puuhasta puutetta, eikö vain? [;)]

Onnea Noppa! kyllä se siitä kirkkaaksi plussaksi muuttuu..

Melko hiljaistahan täällä on ollut.. ja varmaan vaan hiljenee kun plussia satelee ja porukka siirtyy odottajiin..

Joku mietti joskus aikaisemmin laihdutusta lasta yrittäessä.. itse olen tehnyt laihdutuksen suhteen ratkaisun että niin kauan kun testiin ei ole ilmestynyt plussaa pudottelen hitaasti painoa terveellisen ruokavalion ja liikunnan avulla.. jostain kun luin että ylipaino voi vaikeuttaa lapsen saantia, eikä tässä enää muita vaikeuttajia kaipaa endometrioosin lisäksi. ja kun kunto on kohdillaan niin jaksaa sitten paremmin työnnellä niitä lastenvaunuja.. mutta sitten kun se plussa testiin ilmestyy niin laihdutus loppuu.

Onnea paljon nopalle plussasta!![:D]
Pikkuhiljaa näköjään tämä keskustelu hiipuu hiljaisemmaksi kun niin monet täältä on nyt plussanneet, mutta niin me muutkin kohta perässä, eiks vaan??[:D]
Mitäs muuten mmj_lle ja *kittielle kuuluu tällähetkellä?

Onnea kaikille plussanneille!

Itse voin ainakin sanoa, että vaikka olen superonnellinen kaikkien plussanneiden puolesta, niin en aina jaksa osallistua keskusteluun - itse kun kokee jatkuvia epäonnistumisia. Ja toisaalta yritän suunnata ajatuksia pois tästä lastenteosta ja luulen että osa porukasta täällä yrittää ihan samaa.  Ite jo pidemmän aikaa palstalla pyörineenä olen huomannut että tää keskustelu aaltoilee; välillä tekstiä tulee isoina ryppäinä ja välillä taas hiipuu lähes olemattomiin. Toki nyt on loma-aikaakin eikä ihmiset vältsisti istu koneella. Toivottavasti ovat jossain pupuilemassa. [:D]

Takaisin