joko nyt onnistaisi

Moro kaikille. Pahoittelut keskenmenon saaneille ja onnea plussanneille. En pystynytkään ilmoittamaan itsestäni töiden jälkeen, kun ei netti toiminut pariin päivään. Vierotusoireet alko jo tästä sivusta tulla. [:D]

Eli siis, kävin terkkarissa, nega. [:(] Lienekö se vastaanoton täti huomannut innostukseni, kun puhelimessa kuulosti niin valittelevalta. Yritti kai sanoa vielä jotain, mutta ei kerennyt ennenkuin sanoin "selvä, kiitos hei" ja suljin luurin. Ja menkat ei oo vieläkään alkanu!!!! [:@] Hieman alkaa jo hermostuttaa. Saisivat jo alkaa jos kerta ovat tuloillaan. Tosi ärsyttävä olo.

Mut nyt pitää kiirehtiä, etten myöhästy töistä. Oli vaan pakko tulla tsekkaa mitä täällä on tapahtunut heti kun huomasin netin toimivan.

Heti aamusta piti tulla tsekkaileen josko olis uutisia ja onhan täällä! Ihan mahtavaa Sandy!!!!! Kauhiasti onnea! [:D][:D] Vaikka olihan tuo tulos jo tiedossa... [;)] Ihanaa... Nyt me muut sitten perästä. [:)] Ja kaikki maholliset tarrasukat, liimat, sinitarrat ja teipit kaveriksi, että kaveri pysyy kyydissä!
Huomenna olis sitten mun vuoro... [;)]
Jokos Nopalla olis meille uutisia...?
Voihan rähmä Adara... Jaksamisia ja pidetään peukkuja, että edes ne punaiset päivät tulisivat niin pääsisit jo uuteen nousuun! [:)]

Kiitos kaikille onnittelijoille[:)] On niin ihana olo ja kaikki liimat kehiin joo[:D] Tulkaahan sitten perässä nyt puhaltaa plussatuulet[:)]

LiVia kyselit oireita niin: Yöllä oon heränny kovaan pissahätään samoin aamulla ei meinaa keritä vessaan kun niin kovasti pissattaa. Sitten mahaa vihloo nivusiin saakka. Tissit turvonneet. Finnii ja näppyy naamataulutäys[:)]  ja vaan nyt oikeesti sellai olo et nyt on tärpänny[:D] Toivotaan nyt vaan et vauva pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin[:)] Tsempit muillekin testailijoille tuun taas pian kattoon onko uutisia[:D] Vielä en uskalla tuonne odottajiin siirtyä kokonaan[:)]

Voiiii, pahoitteluni Angervo[:(][:(][:(] Kovasti jaksamisia sinulle! Tuli ihan kyyneleet silmiin kun luin viestisi[:(]

Mukava kuulla myös iloisia uutisia, onnea sandy81! Plussauutisista saa aina piristystä itselleenkin, kyllä se plussa vielä omallekin kohdalle osuu[:)]

Joku muuten mainitsi aiemmin semmoisen kirjan kuin Puolinainen, kävin lainaamassa sen kirjastosta. Kunhan vaan saan edellisen kirjan luettua loppuun niin olisi tarkoitus lukea kyseinen kirja[:)]

oi ihania uutisia pääskin taas tänää lukemaan!! onnea SANDY!! <3 =) aivan mahtavaa! tuli kyllä niin onnellinen ja hyvä olo itelleeki! :)

täällä sitä senku muutaman päivän viel malttais odotella ja sit testailis... mulla ei kyllä ole yhtään sellainen olo että tuolla masus alkais koht kasvaa uusi elämä, ei sitten yhtään.. :(( ei ole muuta "oireita" ollu ku iltaisin vaan ku käyny rauhottumaa ja nukkumaan, ni nippaillu mahaa, mut ei mitää sen erikoisempaa...lämpö ollu vähä "korkeella" päivisin, mittasin eilen päiväl, oli 36.3 ja illal taas normi lämmöissä, eli 35.5... mut eipä tuo mitään tarkota. [8|]

mutta mutta... toivotaan että myös Nopalla ja LiVialla olis tärpännyt ja kaikilla muillakin tietyst ketkä tässä koht taas pääsee testailee ;)

JÄNNITYSTÄ ELÄMÄÄN ;)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Täällähän on muitakin yli kolmikymppisiä ensimmäisen yrittäjiä [:D]. Minä olen 33 ja mieheni vielä kymmenen vuotta vanhempi.

Marraskuussa -08 heitettiin ehkäisy pois. Heti tulin raskaaksi ja se meni kesken 11 rv. Kamala asia! Tuntui kuin oisi sydän revitty rinnasta! En edes osannut jakaa surua kenenkään kanssa vaan sulkeuduin täysin. Menin töihinkin puoli kuntoisena ettei kukaan epäile. Toista keskenmenoa en kestä. Hattua nostan heille, jotka jaksavat koota itsensä useamman keskenmenon jälkeen, huh huh.

Nyt odotellaan josko onnistuisi uudelleen. Peitto heiluu ja jo sekin tekee hyvää parisuhteelle [:D].

Onnea kaikille "uurastajille"!

Eveliina

onnea multakin hirmusti sandylle..toivottavasti ois itelläkin viikon päästä yhtä onnellinen päivä [:)]

Heippa hei! Onnea oooikein paljon, Sandy. Ihanaa!! Kylläpä piristi päivää lukia, että joukossamme on taas yksi siirtymässä odottajien puolelle. :) Täällä alkaa menkat olla lopuillaan ja uuden kierron huuma menossa. Eilen ostettiin vihkisormus ja hääsuunnitelmat on hyvässä vauhdissa. *haaveilee*

Nyt muillekin plussia +++

Paljon onnea plussanneille ja pahoitteluni Angervolle. Pahoittelut myös niille, joille täti tuli kylään. :( Ja tervetuloa uusille, kyllä tänne sekaan mahtuu! :)

Itse tein aamulla testin ja negaahan se näytti. :( Mutta menkkojakaan ei ole näkynyt, ne on nyt vasta 1-2 pv myöhässä, mutta kierto on ollut koko vuoden todella tasainen. Oireitakin on muka ollut. Alavatsassa on jo toista viikkoa menkkakivut, välillä etoo ihan kiitettävästi, mutta se menee syömällä ohitse, rinnat on hieman arat.

Missäs se meidän kävelevä raskaustesti on? Taitaa olla lomareissulla vai kuinka? Vois mullekin tulla sanomaan, että oonko raskaana vai en... kun nuo kaupan testit ei mitään tiedä!! [;)] 

Jos menkkoja ei näy, niin teen maanantaina uuden testin. Tämä odottelu on ihan pyllystä!

Täällä on verinen tulva yllättänyt surullisesti taas jälleen kerran. Noh, nyt korkaan kyllä valkkarin pullon ja nautin miehen tekemästä ihanasta illallisesta!

Toivon kuitenkin +++++++++++++++++++++kaikille muille teille sisarille! Ja kivaa viikonloppua!

Onnea Sandy! Plussat antaa aina toivoa meille epäonnistuneille...

Elämä on ollut aika kauheaa viimeiset pari päivää. Työssä pitänyt olla ihan pokkana vaikka tekis mieli itkeä silmät päästä. Mieskin suhtautuu jotenkin tosi kliinisesti koko asiaan todeten että se pitää äkkiä hoitaa pois ja ihmettelee mun kiukunpuuskia ja ajatuksiani. No, en ole helppo ihminen mut ehkä sekään ei ihan tajua et tää on jopa vaarallistakin.
Istuin tänään päivystyksessä kun ilmeni ihme kipuja. Eka kerran lääkäri ihan oikeesti kuunteli mua ja otti tosissaan kivut yms. Tällä hetkellä kaikki kunnossa, mut jos kivut lisääntyy, niin heti saan mennä äitiyspolille uudestaan. Odottelen vielä lekurin soittoa, et onko se hormonitaso laskussa vai nousussa. Positiivista on se, et jos hormonitaso on kohdallaan, voi heti ottaa uutta yritystä. Itseasiassa ultrassa näkyi, et ovulaatioajankohta alkais kohta olla käsillä. Elämä voittaa ehkä sittenkin.

Minä kans sain ihan älyttömät kilarit miehelleni siitä, että hän ei ymmärtänyt kiukkuani ja turhautumistani tähän jatkuvaan odottamiseen, mutta sitten huomasin, että on aivan turha edes selittää kun olemme niin eri asemissa tässä tilanteessa. Miehet eivät ymmärrä, että se on meidän keho joka sen vauvan rakentaa (toki sen miehen pienellä avustuksella) ja se on meidän keho joka jokaiseen hormoonitasapainon järkkymiseen reagoin.

Tämä on kuitenkin meille sekä siunaus, että kirous. Saamme kokea tuon elämän ihmeen sisällämme, mutta toisaalta joudumme myös ottamaan vastaan kaiken tämän turhautumisen ja muutoksen mitä kehomme kokee.

Päällimmäinen tuntemus km:n jälkeen minulla oli ainakin se, että en ollut "tarpeeksi hyvä" pitämään vauvaa sisälläni ja kasvattamaan sitä (tiedän että tämä ei ole näin mustavalkoista), mutta minun kehosta se pieni alkio halusi pois, ja tätä mieheni ei koskaan tule ymmärtämään, vaikka asian kuitenkin selittäisin. Hän vain suree asiaa omalla tavallaan ja hänelle se on juuri oikea tapa.

Yhteenvetona siis toivon kaikilta meiltä ymmärrystä miehillemme myös näiden surujen ja pettymysten hetkillä! <3

Nöppönen; etpä juuri asiaa olisi voinut paremmin sanoa. Tää on ihan miehet ovat marsista, naiset venuksesta- juttuja. Vaikka mies kuinka elää asiassa mukana, niin ei ne kuitenkaan voi ihan oikeasti ymmärtää mitä ajatuksia päässä voi liikkua sen pettymyksen (esim. km:n) keskellä.  Tuo pettymyksen tunne Nöppönen on niin tuttua; tunne siitä, että en kykene olemaan oikeasti nainen kun ei pysty täyttämään sitä naiselle annettua tärkeimpää tehtävää;lisääntymistä.
Anteeksi olen jo puolisoltani pyytänyt ja teen sen vielä uudelleen. Aion myös kyllä vielä hieman yrittää valoittaa asiaa hänelle, miksi minusta tuntuu siltä kuin tuntuu.

Voi onneks olkoon Sandy81! Vähä hienoo[:D]

Joo tänään tein testin päivä virtsasta ja se oli nega[&:] Siin luki et 5min jälkeen jos tulee muutos ni se ei oo enää luotettava. Pakkasin sen pois ja myöhemmin katoin viel varmuuks ni siihen oli värjääntyny toinen viiva niin et se oli haalee keskeltä ja reunoista aika tumma. Mut eihän se tarkota vissiin mitää ku se 5 min oli menny aikoi sit(noin tunnin sisäl tapahtu)...plaah[&o] En oikee tiiä mitä oottaa. Kaipa ne menkat alkaa taas kohta.

Näin tänää muuten ihanan potkupuvun kaupas ois niin tehny mieli ostaa se[:)] Ostin nyt 2 uutta testii ja huomen toinen niistä heti aamul käyttöön.

Huisin paljon onnea plussanneille! Todellakin antaa toivoa meille muille kuumeilijoille se, että ihmeitä tapahtuu. Ja sitten, pahoittelut niille joilta ihmeet tuntuvat olevan vähissä. Mikään ei ole varmaa kuin täysin varma ja kaikkea voi tapahtua niin hyvässä kuin pahassa. Itselläni reilu viikko vielä oletettujen kuukautisten alkuun ja alkaa jo pientä jännitettä tuntua ilmassa. Mieskin on havainnut, ikävä kyllä, saman asian. Meinaa hormoonitoiminta tehdä hulluksi sekä minut että mieheni [:D] Noh, kai se on jo tottunut näihin naisten vaivoihin.

Paljon plussaonnea ja rohkeutta mennä eteen päin[:)]

Sandy81 ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA :) Aivan mielettömän ihanaa kuulla tälläisiä uutisia [:D] Lisää näitä, kiitos! :D
Voi ihanaaaaaaa[:)]

[:)]Angervo todellakin kyllä se elämä voittaa ja kaikille yhteisesti ihan varmasti kaikkia se onni vielä koittaa ja luultavasti vielä silloin kun sitä vähiten odottaa. Minä lopetin viime kierrossa ressaamisen ja otettiin pieni hauvavauva kun miehelläni oli loma. Keskityin täysin hauvavauvan tuloon ja kesään eikä mielestäni pupuiltukaan mitenkään erityisen paljoa niin kuinka ollakaan tässä onnellisessa tilassa nyt ollaan[:)]noppa odottele vaan rauhassa ja testaile uudelleen eihän sitä koskaan tiedä[:D]Ja kiitos vieläkin onnitteluista leijun kyllä jossain pilvissä ja TODELLAKIN toivon että nyt tulee lisää plussia sellainen kutina mulla vähän on [;)] Mites LiVia testailitko tänään???? Vähän jänskättää kuulla millaisia uutisia on kerrottavana[:D] Oikein aurinkoista lauantaita kaikille minä lähden nyt valmistautumaan serkkuni häihin... kyyneleet taas saa kyytiä kun hormonit oikein hyrrää[:)]

Takaisin