joko nyt onnistaisi

Ihanaista huomenta arvon naiset! [:)] Todellakin ihanaa.......
++++++++++ tuli tännekin!!! [:D][:D][:D] apua. iiks. kääks. Nyt pitää yrittää tajuta ensin tää homma. Palailen taas kun järki luistaa... [;)]

LiVia AIVAN MAHTAVAAAAAAAAAAAAAA JEEEEEEEEEEEEEE Itku pääs täällä sinun puolestasi VAU[:D] Nyt vaan liimaa ja tarroja et vauvat pysyy matkassa[:)] Noniin naiset plussatuulet todellakin puhaltaa[:D] Et eiku testailemaan[:)] ONNEA TODELLA PALJON LiVia nyt päästään yhdessä odottajien puolelle[:)] Koittakaahan te muutkin testailla niin mennään sit kaikki yhdes maalisvauvoihin[:)]

Hirmuisen paljon onnea LiVia! [:)] Ihanaa alottaa aamu tollasilla uutisilla. [:)]

Mulla ei vieläkään ne pirun menkat oo tullu!!! Eihän terkkari kuitenkaan voi väärin testata? Pissasta ottivat sielläkin, mut eikös niillä kuitenki pitäs olla melko tarkat testit siellä? [8|]
No joo, nyt on kyllä sellanen olo, että tänään ihan varmasti alkaa. Tai no onhan mulla ollu jo niitä oloja parina pivänä aiemminkin, mutta nyt oon kyllä aikas varma, että tänään ne tulee. Tulis nyt vaan niin pääsis siitäki sit!

Minun pitäs varmaan yrittää ottaa vähän etäisyyttä tähän vauva-asiaan, mut en tiiä miten onnistuu. Tähän sivuun olen jo koukussa, joten se on sama jos yrittäis lopettaa tupakan polton, kun täältä yrittää lähteä. [:D] Ajattelin (kunhan vaan saa aikaiseksi) aloittaa taas lenkkeilyn, joka on valitettavasti talven jälkeen jäänyt. Vois keskittyy siihen, että sais pari kiloa pois. Ehkä sit vois vähän helpommin onnistaa vauva-asiassakin, jos tekee jotain ihan muuta. [8|] Kertokaas vinkkejä, miten olette (jos olette) onnistuneet ottamaan etäisyyttä?

jee ihanaa LiVia! aivan toooooooooosi ihanaa!! =) luo kyllä toivoa minuun ja varmasti moneen meihin muihinki :P

mites tein viikonloppu on lähtenyt käyntiin? =) mulla on meneillää neljäs lomapäivä, ihanaa!  otin eilen pari siideriäki.. :P (en yleensä juo ku kerran kuussa noin..)

katsoo nyt mitä noi testit näyttää.. ens keskiviikkona meinasin kyl heti testata.. tiedänpä aineki sit mis mennää ja pääsee asennoituu et ne menkat alkaa, ellei ne kerkeä alkaa jo aikasemmin.. mun kierroista ei oikein ota niin selkoa, heitelly pari päivää nyt kahdes viime kierrossa... siis olenha kyl aika varma että testaan turhaa, ku ei todellakaa mitää merkkejä vauvasta ole.. :/ mieki oon alkanu miettiä tota paino juttua.. jos oon vaik liika läski...? oon viimesen vuoden aikana lihonu 8 kiloa, ja nyt se alkaa vituttaa... :/ oon niin laiska etten jaksa tehdä asiankaa etee mitää... ajattelen vaan "jos oonki nyt raskaana, ni ei tee vaaville hyvää laihuttaa, ja suurenenha mä tästä viel lisää, et sit ku vauva syntyy ni tulee lähettyy kävelee yms."

no joo.. taas tuli pölistyä... palataan asiaan.. =) en aio vieroittaa itteäni näistä sivustoista :D

LiVia Onnea!!! :) Jeeeeeeeeeeeesh, aivan mahtavaa[:D] Ja todellakin tullaan kaikki perässä maaliskuun odottajiin :):):):)

Kävin eilen illalla sitten ostamassa tän päivän (kaverin) häihin vatsan kohdalta tiukan mekon, alkoi niin vituttamaan(anteeksi kieli[:'(]) ettei tarvinnutkaan miettiä sitä vauvamassun peittelyä...Mutta nyt on ainakin täydellinen mekko [;)]

Joooo...Kai sitä pitäis oikeasti alkaa valmistautumaan, eikä vaan roikkua täällä[:D]

Hyvää ja plussaisaa viikonloppua kaikille[;)]

Ihanat kiitokset kaikille onnittelijoille! [:)][:)] Mukava kun täällä voi hehkuttaa kun kukaan muu ei vielä tiedä...
On kyllä aika uskomattomat fiilikset. Kamalan paljon tsemppiä nyt kaikille yrittäjille ja varmasti tässä roikun vielä, kun en uskalla ihan vielä siirtyä odottajien puolelle... [;)] Mut ihanaa! [:D]

Onnet Livialle plussasta!
Mä kävin ostamassa greippimehua..jospa sitä huhtikuun haaveelle olis jotain apua heh.
Huomenna lähtö Lahden lähelle ja siitä sitten maanantaina Jyväskylään hoitamaan vajaa 9kk kummipoikaa. Loppuviikoksi takaisin kotiin ja toivottavasti ei oo niin helle ettei jaksaisi pupuilla![:D]

Heissan!

Angervo: Voi ei.. voin uskoa että rankkaa on.. eikä sitä taatusti helpota että se läheisin joka asiaa elää mukana tunnu ymmärtävän tunteitasi.. Muista kuitenkin että täältä löytyy tukea ja ymmärrystä.. vaikkei kaikilla meillä omakohtaisia kokemuksia asiasta olekaan niin mukana eletään vahvasti..

Sandy ja Livia: Onnea plussista ja toivotaan että kaikki menee parhain päin..

Nyt kun vuoto loppui niin on NIIN toiveikas olo tämän kierron suhteen.. sitä vielä lisää nuo perä jälkeen tulevat plussa uutiset! ja jos nyt en ihan väärin muista nuita vanhoja juttuja niin aiemminkin täällä on yhden plussa uutisen jälkeen alkanut sadella plussia.. Joten toivotaan että historia toistaa itseään siinä asiassa ja me ei muutkin siirrymme pikapuoliin odottajien puolelle! Miehelle sanoin eilen illalla että nyt on niin varma olo että tärppää tällä kierrolla että seuraavat kuukautiset (joita ei siis tule!) tulevat olemaan henkisesti todella rankka pudotus maan pinnalle..

Hyvää yötä kaikille ja kirkkaita plussia testaileville!!

Heipä hei!
Täällä olisi yksi kuumeilija lisää joukkoon! muutaman viikon olen teidän juttuja jo lukenutki ja nyt vasta uskalsin liittyä[:D] vauvakuumetta on podettu jo useampi vuosi ja nyt ollaan alettu varsinaisesti yrittämään[:)] elikkä olen 27v, mies 29 Pohjois-Suomessa asustellaan ja pahimmat kuumeilut voi purkaa 10kk ikäiseen hauvavauvaan. Yk 2 tällä hetkellä menossa ja kp 19/23-28. eli odotteluajat menossa...

LiVia minäkään en ole vielä uskaltanut liittyä odottajien puolelle.... mennään vaiks sit yhes[:D] Ja kaikki loput tulette sitten perässä kun nyt testailette plussaa eikös näin naiset[;)]

star_82 Minä plussasin perjantaina ja minulla on seuraavanlaisia oireita: Tissit tosi arat ja turvonneet, masu ilmoittaa itsestään aina aika ajoin eli nipistää/vihloo yms. Öisin pissalle ja päivällä monta monta kertaa pissalle, mitäs vielä...... no pahoinvointia ei liiemmin ole vielä ollut... ehkä vielää ällötystä havaittavissa[&:] Tälläisia täs vaihees. Siitä rupesin epäileen et oonko raskaana kun yleensä mul oli ennen menkkoi ihan sika huono olo ja maha tosi kipee. Nyt näitä oloja ei heti tullutkaan ja sit just sinä yönä ennenkuin aamul tein testin niin juoksin pissalla parikin kertaa niin se oli sit aika selviö. Ja itsel oli sellai fiilis et nyt tärppäs[:D] 

No mut nyt eiku odotellaan muidenkin plussauksia[:D]

Moikka!

Täälä ei oo vielkää alkanu menkat enkä oo testannu viel kolmatta kertaa. Nyt ollaan menty viikko yli viime kierron pituudesta. En haluu tehä sitä testii ku en haluu nähä sitä negaa[:'(]

Tänää istuttiin miehen kaa dösäs ni siin meijän ees istu nuori pari jolla oli pieni lapsi mukana. Se katteli ja naureskeli meille. Siitähän se meijän kuume taas nousi. Me halutaan vauva!

Sandy81 ja LiVia:  Hurjasti onnea plussista!!!! [:)]
Mukava kuulla hyviä uutisia välillä [:)]

Angervolle pahoittelut tapahtuneesta [:(]

(.) Mulla taitaa ovis olla myöhässä [:@] tänään on kp17 menossa, ja parina päivänä olen tikuttanut ihan selkeät negat ja tänään vasta on alkanut viiva tummumaan, mut silti negaa näyttää [:@]
Että kiva homma, jos kierto taas pitenee entisestään [>:]
Mut jostain kumman syystä, olen toiveikas tämän kierron suhteen, joten toivottavasti en putoa kovaa ja korkealta ensikuun alussa [&:]

Adara: Vaikea sanoa neuvoa miten näihin vauva asioihin saisi etäisyyttä [8|]
Välillä vauvat/yritykset ym. pyörii päässä melkein jatkuvasti, ja toisinaan taas menee päiviä kun ei muista ajatella lapsia [;)]
Miulla pitää ainakin olla jotain tekemistä että ajatukset pysyy jossain muualla [:D] Itse ainakin olen hurahtanut sisustamiseen, joten kaikki sisustamiseen liittyvät asiat pitää vauvoista ajatukset loitolla jonkun aikaa [:D]

Joku tais muuten kysellä mistä päin kukakin on, niin itse asustelen Pohjois-Savossa [;)]

Tämä päivä on menny aika lailla niin, ettei oo koneella ehtiny istumaan. Kaikennäköistä puuhaa on ollut. Jos nyt hetkeksi istahtais. [:)]
Todellakin vähän oireita on ollut edelleenkin. Joku nippailu silloin tällöin ja rinnat aristaa. Hieman ehkä enemmän saa vessassa juosta mut ei mitään muita kummallisuuksia vielä. Pahoinvointia en kyllä odotakaan! Sais jäädä väliin... [;)] Viime yön nukuin kuin tukki! Vissiin pikkasen helpotti plussan nähdessä... [:)]
Tervetuloa Elviiralle sullahan alkaakin olla "piinaviikot" käsillä! [;)] Tänne kyllä mahtuu porukkaan.
Kylläpä Noppaa nyt koetellaan... Pidetään siis edelleen peukut pystyssä!
Yritetään Sandy vedellä nyt porukkaa plussajunan kyytiin! *hiiiiiioPPPP!* [:D]

Okei, pitiki mennä manaamaan... Nyt ei oo mikään paras olo... [:'(]
Jännittää kyllä vähän miten töissä pärjää jos alkaa oikein pönttöä halailuttamaan. Ajattelin pitää työkavereilta asian jemmassa kyllä pisimpään...

heips naiset! =) ollu kiireinen viikonloppu näköjää meillä kaikilla, ku ei kukaa ole oikein kerennny kirjottelee ;D mut hyvä niin, välillä voidaa vähä rajottaa tätä kuumeilua ;)

mulla oli tänää taas mun vanhempi kummityttö hoidossa, ja se on niin ihana! =) eilen sitte olin sitä nuorempaa likkaa kattoos, mikä täyttää huomenna hurjat neljä viikkoa <3 sitä pysty kyllä tuijottelemaa siinä vaikka kuinka pitkän tovin, taitaa jäädä sitte multa noi kaikki muut hommat sikseen ku tuijottelen sitä mein nyyttiä jos se joskus sieltä vaikka tulis :P

en pystyis olee noin maltillinen tollaisessa tilanteessa, kuin sinä noppa. Aivan älytöntä! mie testailisin ihan joka välissä :DD

mua ei edes jännitä nyt nää kuukautisten alku, kun tuntuu tosiaan että ne alkaa, ku ei minkäännäköistä merkkiä ole kyllä että raskaana olisin :(( jotain ihmeellistä kirkasta SUORAANSANOTTUNA limaa on tullut jo kolmisen päivää.. tänään entistä enemmän ja vielä klönttisempää.. näinköhän on merkki vaan että "valmistaudu menkkoihin" !??! noh, huomenna puuhamaan ja siellä yötä... sit katellaa pari päivää jos menkat vois vaikka alkaa, ni sit pääsis taas seuraavassa kierrossa kokeilee...

mut loppu viikonloppuja kaikille! palataan asiaan :)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Onnittelut LiVialle! Ihanaa kuulla plussa-uutisia.

Meillä täti tuli tänään kylään! Tätä vähän pelkäsinkin, sillä eilen loppui kaikki "raskaus"oireet kuin seinään! Alavatsakivut ja rintojen arkuus oli enää muisto vaan! Ja tänään sitten alkoi menkat... 4 päivää myöhässä! Mulla siis koko vuoden ollut kierto 27-28 päivää ja nyt yhtäkkiä 32 päivää. Mistä ihmeestä nyt sitten lasketaan hedelmällisimmät päivät ja testausajankohta! No, ei kai auta kuin pupuilla koko kuukausi. [:)] Ja sitten vaan odotella, että tuleeko menkat vai ei. Tämä olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta, että ensimmäinen yrityskerta olisi tuottanut tulosta.

Nyt kun itsellä on jännimpiin hetkiin monta monta viikkoa, niin pitää alkaa jännittämään teidän muiden puolesta, joilla testaus on pian käsillä. Tulkaahan sitten kertomaan uutisia!

Onnea.. onnea... Onnea plussanneille sandy ja livia!! :))
Tervetuloa odottajien puolelle.
Pahoitteluni kaikille joille ne viheliäiset menkat alkoi ja osanottoni angervolle keskenmenosta ja muillekin joille on tullut murheuutisia :(

En ole ehtinyt pahemmin täällä käymään kirjoittelemassa mutta lueskellut olen viestejänne joka välissä kun ehdin. :)
Mulla on eka neuvola huomenna ja toivon että kaikki olisi ok.
Toivon runsaita plussauutisia kaikille kuumeilijoille täällä ja toivottavasti pian nähdään ja kirjoitellaan kaikki tuolla odottajien puolella!

Takaisin