Hirmuisen paljon onnea LiVia! [:)] Ihanaa alottaa aamu tollasilla uutisilla. [:)]
Mulla ei vieläkään ne pirun menkat oo tullu!!! Eihän terkkari kuitenkaan voi väärin testata? Pissasta ottivat sielläkin, mut eikös niillä kuitenki pitäs olla melko tarkat testit siellä? [8|]
No joo, nyt on kyllä sellanen olo, että tänään ihan varmasti alkaa. Tai no onhan mulla ollu jo niitä oloja parina pivänä aiemminkin, mutta nyt oon kyllä aikas varma, että tänään ne tulee. Tulis nyt vaan niin pääsis siitäki sit!
Minun pitäs varmaan yrittää ottaa vähän etäisyyttä tähän vauva-asiaan, mut en tiiä miten onnistuu. Tähän sivuun olen jo koukussa, joten se on sama jos yrittäis lopettaa tupakan polton, kun täältä yrittää lähteä. [:D] Ajattelin (kunhan vaan saa aikaiseksi) aloittaa taas lenkkeilyn, joka on valitettavasti talven jälkeen jäänyt. Vois keskittyy siihen, että sais pari kiloa pois. Ehkä sit vois vähän helpommin onnistaa vauva-asiassakin, jos tekee jotain ihan muuta. [8|] Kertokaas vinkkejä, miten olette (jos olette) onnistuneet ottamaan etäisyyttä?