joko nyt onnistaisi

Tultiin mökiltä käymään kotona, kun mulla oli aamulla hieroja. Mies lähti käväisemään kaupungilla ja minä tietty heti säntäsin teidän juttuja lukemaan. Niitä oli tullut tosi paljon viikonloppuna! Kiva!!!

ansku81lle en ehtinyt hyvää häämatkaa toivottaa, mutta onneksi lähti kuitenkin ilman minua! Mukavampi sinne on miekkosen kanssa mennä. [;)]

Angervolle onnea!!! Tuo tulos me muutkin tahdotaan lähipäivinä nähdä. Mä oon päättänyt, että testaan vasta ensi viikon reissusta palattuamme, vaikka voisin lähtöaamunakin jo kokeilla. Ehtiipä sen sitten viikon mittaan nähdä, tuleeko täti kylään vai ei...

Me lähdetään iltapäivällä takas mökille, kun kissakin jäi sinne yksin odottelemaan. Ei vaan ole kovin mahtava lomasää, kun tulee taivaan tulviltaan vettä. [>:]

Saganaki, joo tuo mun kiertoni on oletuksena pidempi kuin tuo 28pv. Aluksi se oli siinä 33-35pv tienoilla, nyt viimeisin oli 44pv.. Kuitenkin samoihin aikoihin nuo piinapäivät[:)] Koitan kanssa ite testailla vasta sitten kun ollaan oikeasti myöhässä, mikä on tietenkin vaikeaa epäsäännöllisen kierron takia. Pari viikkoa olisi vielä töitä, sitten olisi tosiaan hääjuhlat järjestettävänä. Ja sitten olis Lapin reissua, joten tekemistä pitäisi olla niin että saa muuta ajateltavaa[:)]  Marraskuussa jätin pillerit pois, tosin se oli kesken kuukautta ja ihan extempore kesken laatan, joten ekat menkat tuli sen jälkeen vasta joulukuussa. Marraskuuta kuitenkin ajattelen sinä ajakohta millon alettiin pistää vauvaa alulle, vai pitäiskö sanoa panemaan[;)] Iso toive olis että tärppäis ennenkuin tuo vuoden kauhuraja tulee täyteen.. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa, koitan ajatella positiivisesti että on vielä hyvä mahdollisuus tärpätä[:)] Pidetään peukut pystyssä että päästään kaikki pian odottajien puolelle[:)]

Mistäpäin täällä on porukkaa? Osalla on lukenu ekassa viestissä, mutta täällä on nykyään niin paljon porukkaa etten muista[:D] Olis kiva tietää onko muita kuumeilijoita lähistöllä, asun ite Kanta-Hämeessä.

Täällä alkaa olla jokseenkin ahdistava olo, pinna kireellä ja tiedä miten päin olisi[:@]
Tänään tai huomenna pitäs menkkojen alkaa js alkaa, vielä ei näy mitään enteitä mut saas nähä. Mietin et pitäiskö siirtää testaaminen to aamuun ellei pirulaisia kuulu, sit ois ainaki sen pari päivää varmuudella myöhässä ja testikin saattais jotain näyttää.
Meinää kyl pää hajoo duunis tän inviksen kans, joka ei lopu ikiniä![:'(]
Menis ny pari päivää nopsaa ni sais jonkun selvyyden, suuntaan tai toiseen, eihän tätä tietämättömyyttä kestä erkkikää[:D]

Malla,noi clear bluen testit ei oo kuulemma kauhean luotettavia ollu, eli kannattaa se testaaminen jättää vasta siihen kun on oikeesti myöhässä jos tahtoo oikean tuloksen.

Moikka taas kaikille.
Täällä eletään taas niin omituisia aikoja että huhhuh! Menkat ei oo vielä alkanu. Koko päivän oon ollu jotenkin "kipeenä". Maha on täysin sekasin ja muutenkin erittäin huono olo. En nyt vielä uskalla toivoakaan, ettei ne menkat edes tulis. [8|] Vähä mietin sellasta kuitenkin, että jos ei huomenna tai keskiviikkona oo alkanu, niin meen terkkariin tekee testin. Mut luulisin, et ne tänään alkaa...

Tännehän on taas tullut kirjoituksia yhden päivän aikana kamalasti [:D]
Menkkapahoittelut kaikille, kenetkä täti on löyänyt!

Täälläkin on päästy jo asiaan makkarin puolella, kun tajus se tuhruttelukin loppua [:D]

Kaikilla, joilla pitäis menkat alkaa näinä päivinä, niin toivon kovasi että se pirun täti osais pysyä poissa sen 9 kk! [;)]

ansku81: Mukavaa häämatkaa! [:)]

Angervolle paljon onnea plussasta!!! [:)]

Adara,pidetään peukkuja ettei ne alkaisi![:)]
Kerro sit heti kun tiedät jotain!
Mikäs on  Kkamillalla tilanne, pääsitkö tekemään tesin?
Jaamaria, kiva kun käyt meilä viellä moikkaamassa [:)] Te odottajat annatte toivoa meille kuumeilijoillekkin[:D]
Entäs Livia ja Lila, onko teillä tilanne muuttunu mikskään?
Jokos jlko intoutui tekemään uuden testin?[;)]
Kyselytunti meneillään, kun on niin monella jännät paikat meneillää [:D]

Täällä kans jännitetää,vähän verisempää oli yhden kerran vuoto tänään mut sit se taas laantu samaan ku koko edeltävän viikon, eli vähän vaaleanpunertavaa..Olo ei kyl jostain syystä oo enää niin varma ja positiivinen, jotenkin sitä vaan alistunu ja alkanu odottaa hetkeä kun menkat alkaa..höhlää..oli pal kivempaa olla varma ja positiivinen [:D]
Muka nenäänkin haisis siltä et menkat alkaa *nauraa*  Jos ne pirulaiset alkaa ni sit pitää kyl varmaan hakeutua lääkäriin ihmettelemään mitä se viikko oviksesta alkanu vuoto oli/on..  Ja outoa olis jos oisin kaikki oireet itelleni pystyny kuvittelemaa, koska ei ne kyl kuvitelmaa oo ollu..eilen ostin ekaa kertaa elämässäni D-kupit ku ei Ceet mahu enää päälle ja lihonu en oo[:D]
Masu oli pitkään kipeä mut nyt pariin päivään sekään ei oovaivaa juuri ollenkaan, en mä tajua. Hämillinen olo mut eipä tätä piinaa enää kauaa tarvi kestää,kai..jos kierto pysyny suht normina ni huomen viimestää pitäs vuodon alkaa. Voihan se olla et kiertokin alkanu sekoilee ja sit on taas ihan pihalla hehe
Mutta ei muuta kun plussatuulia kaikille jälleen kerran ja toivotaan et monella tärppäis[:)]

*Hytisee viltin mutkassa...*
Palelee niin vietävästi ja nokka tukossa! [&:] Mittasin just ja lämpöä 37.2. Kipeäksi ei ainakaan tarttis tulla. Tuhruilut vähentynyt koko ajan ja nyt ei oikeastaan enää mitään. Nyytti, ei siis muuta uutta kuin tuo lämpö. Eikä ole kyllä menkoistakaan mitään havaintoa, joten vielä on toivoa! [:)] Pidähän sinäkin se täti loitolla!
Tsemppiä makuukammarin "töihin" Wilhelmiinalle! [:D]
Menee niin jännäksi täällä monella, että pitää jatkuvasti käydä tsekkaan josko olis uutisia tullut. [:)]

Nyytti, päädyin tekemään ekan testin äsken. Ostin apteekista sikakalliin (12e) Predictorin ja negaa kehtasi näyttää [:(]  Tänään on kp 26/25-28. Tuon testin pitäisi näyttää jo neljä päivää ennen kuukautisten alkamista, mutta niin vaan pysyi testi-ikkuna tyhjänä. Testissä mainittiin että ei tarvitse aamupissaa olla. Tosin ainahan on se mahdollisuus että hormoni ei olisi tarpeeksi koholla *toivoo vielä vähän* Mutta kaipa se täti sieltä sitten on tuloillaan, vielä ei kyllä mitään merkkejä.  Mulla meni ihan samoin, että koko viime viikon olin ihan varma, että olen raskaana, mutta viikonloppuna ja tänään taas ihan epäilevällä kannalla. Kaipa tällaisen kuvotuksen tunteen sitten voi vaan keksiä itselleen [>:]

No huomenna reissuun ja mukaan lähtee siteet ja tamponit ja raskaustesti. Toivottavasti vain jälkimmäistä tarvisi käyttää, kun on rantaloma kyseessä.

Plussatuulia kaikille :-) Palailen siinä viikon päästä..

Huomen aamulla meinaan tehä testin ku ei  ainakaan viel tänää oo menkat alkanu. Viimeks kierto oli 36 ja nyt on 36/36. Ja sitä edelliset on ollu pilleri kiertoo 29.
Mä niin toivon plussaa mut en uskalla toivoo kauheesti ku sit harmittaa jos ei onnista. Tuntuu etten jaksa oottaa ees huomis aamuun[:-] Aina ku tulee tänne ni alkaa jännittää ja innostuu enemmän ja toivoon  niin  paljon sitä plussaa.

Mua ärsyttää itteeniki ku oon ollu kauhee tiukkis pitäs ottaa vähä iisimmin. Harmittaa miehen takii ku joutuu mun tiuskimisia kuunteleen.

Onnee kaikille[:D]

niin ja tuossa aikasemmin kyseltiin et mistä päin ollaan. Mä asustelen täällä pirkanmaalla[:)]

Livia, jos tuo palelu ei ole kuumetta varsinaisesti niin voisihan sekin hyvä merkki olla! Toivotaan parasta[:)]
Lila, vaik ne testit lupaa vaikka mitä ni mä en ainakaa usko [:D] Eli ei luovuta toivosta ennekun ne menkat alkaa[:)] Varmintahan se testaus on joo aina aamupissistä ja mieluiten pari päivää myöhästymisen jälkee. Toivotaa et menkkapirut pysyis poissa kaikilta!!![:'(] [:D][:D]

Niin ja Itä-Vantaalla tämä tyttö rustailee :)

on kyl joka päivä tultava vähintää aineki kattoo tänne et minkäslaisia uutisia tänne on tullu, tietysti niitä ++++++++++++++++ uutisia haluan tulla lukee täältä :)) !!!!

voi ku ei jaksais viikkoa odotella että pääsis testailee... ! onneks on nyt pari päivää viel töitä ja sit alkais kahen viikon loma. JEE! =) yksityisyrittäjänä ku ei kauempaa voi vaan olla :(( tiettyki oisin pidempääki halunnu lomailla, mut nou kän duuu... :/

Gaia: mie oon täält uus-kouvolasta :P

harmi ku noitten  miesten kanssa tulee aina sanomista välil :D mut onneks niitten kaa saa aina sovittuu :) <3 minäkin siis ilmottaudun "riidellään ja rakastetaan (ja RAKASTELLAAN :D) rajusti- kerhoon ;)

me lähetää ens viikolla puuhamaahan yhden kaveri perheen kanssa :) on kyl kiva lähtee johonki muualle välil täält tuppukylästä.. vaikka vaan puuhamaahan :D varsinki ku mukana on ihana ystävä, ja sen lapset 1v ja 2 v :)) ne on niin ihania likkoja! <3 :)

tuli kyllä tosi positiivinen mieli ja olo jlko:n kirjotuksesta, kiitos siitä!! luot toivoa meihin kuumeilijoihin! :)

tilasin muutaman testin halpa-testit.fi sivuilta jo valmiiks ens viikkoa varten!! =) viis testiä makso 15 egee(en kyl tiedä mitä teen viidel testil :D), kattoo nyt kui paskoja ne on :D  en kyll jotenki pysty uskoo että ois tärpänny, kun ei ole yhtää sellain olo :'(( ja jotenki tässä kierrossa oli niiiiiiin kova yritys, aiemmissa kierroissa ei oikein olla niin yrittämällä yritetty, että petyn kyllä todella paljon jossen ole raskautunu :( pelkään tosiaan että se mun suurin pelko siitä, etten lapsia koskaan tulisi saamaan, käy vielä toteen.. mutta sen näkee sitten lähiaikoina! :P

mulla on ainekin sitten ihanat kummitytöt joita voin lelliä piloille! <3 :) onks muuten teillä kanssakuumeilijoillani kummilapsia? :))
viimeisin kummityttöni( tai siis tuleva kummityttö) syntyi juhannuksena, neiti on nyt kolme viikkoa vanha! :) iiiiiiiiiiihana pieni prinsessa! :) toinen neiti on nyt 7 1/2 kk:ta vanha :) on ne kyllä niin ihania!!! =)

mut mie lopettelen tältä illalta, palataan taas huomenissa !! =)

noppa: mulla on ihan sama, aina kun avaan nää sivut, alkaa leijailu pilvissä, vaikka on päättänyt olla innostumatta! Mutta kiva kuulla, että en ole (tässäkään asiassa[:D]) ainoa :)

Huomenna pitäisi kuulla ne verikokeen tulokset, vaikka tiedän jo, että ei siellä mitään näy :/ Vaikka on kaikki raskausoireet tosissaan palannu, ja uutena vielä finnit ja lämmön nousu....! Mutta olo ei ole sellainen "raskaana"....
Nyt on vaan sitten kiva alkaa pähkäilee sitä kierron pituutta, se kun voi kuulemma keskenmenon jälkeen pidentyä[8|]

Vieläkös teillä on pysynyt greippimehu ostoskorissa?

Ja itse olen ihan vaan täältä Helsingistä [:D]

magenta, ite oon tilaillu kans sieltä halpa-testistä, ja ihan hyviä on ollut :) Ja se viis menee kumman nopeesti......[;)]

Kummipoika löytyy 1,5v ja kummityttö syntyi reilu kuukausi sitten ja on ihan maailman suloisin tyttö[:)][:D]
Ihanaa kun on noita kummilapsia, voi purkaa hellyyttään edes johonkin, kun on tuo ukko aina töissä :)

Mulla on 2v kummityttö ja 8kk kummipoika, ihania lapsosia molemmat:)

Mulla on vähän teettänyt, ehkä siks ettei ois aikaa miettiä ja jännittää koko ajan et alkaako vaiko ei [:D]
Nyt istun ekaa kertaa kunnolla alas aamuteen jälkeen, eli siitä on aikaa :D Välillä käyny vaan pikana kirojottelemas[;)]
Takkiin piti ommella napit paremmin kiinni, mekko piti pienentää ja silittää, housut silitin samalla. Pyykit piti pestä ja ripustaa ym ym..[:D]

Noi ukot on kyl välil ihan mahottomia, ei vaan voi tulla aina toimeen [:D]
Eilisen riidan jälkeen mun ukko on pistäny taas parastaan ja ollu ihan yliystävällinen ja reipas, kotii ku tulin ni lämmin ruoka oli odottamassa, tiskikone tyhjennetty ja täytetty, kaapin ovi korjattu ja pyykitkin tarjoutu huomenna laittamaa kaappii. Autto mua jopa mekon olkainten lyhennyksessä ilman mitää mutinoita [:D]

Täälläkin on jänskät paikat menossa kp30/25-30 [:)] Mitään oireita ei ole oikeastaan ollut. Tänään aamulla kun ajoin töihin vähän mahasta vihloi nivusiin saakka ja rinnat aikas kipeet mut ei muuta. Vessassa juoksen kuitenkin koko ajan tarkistelemassa koska valkovuotoa on kuitenkin jonkin verran... Täytyy vaan toivoa ettei alkais niin huomenna tai ylihuomenna vois jo testailla[:D] Voi hitsit sentään miten jänskää... Kuitenkin alitajunnassa on sellai tunne et sieltä se täti taas tulee ja rytinällä saas nähdä [&:] Peukut pystyyn meille kaikille[:)] ja toivotaan kovasti ++++++++++

ansku81: Oikein mukavaa häämatkaa ja Nyyttille oikein hyvää reissua[:)] Lilalle myös hyvää reissua ja toivotaan että palaat ne tampoonit ja siteet laukussa kotiin[:)]

Argh!!! Miksi olen niin kärsimätön...tietenkin piti taas mennä tekemään testi ennen aikojaan ja negatiivinenhan sieltä sitten tulla tupsahti. Luovuin jo kerran ajatuksesta, että sinne voisi plussa tulla, mutta sitten kaiken "oirehdinnan" jälkeen toivo taas heräsi ja näin sitä tullaan rytinällä alas! No omasta kärsimättömyydestä kärsii näköjään vain itse. Nyt sitten odotellaan tätiä ja seuraavan kerran testaillaan vasta ku oikeesti on aihetta suurempaan epäilyyn! [:)]

Muillakin tuntuu olevan samaa kärsimättömyyden tautia ilmassa! Mitenkähän me selvitään sitten kun pitää odotella 9kk sen vaavin maailmaan tuloa!? [8D] Noh, ehkä sitä sitte rauhottuu?! NOT!!!

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille! [:D]

Niin ja me asutaan pääkaupunkiseudulla, mutta kotoisin ollaan Lapista.

Huomenia arvon naiset! [:)] Itselläni on kolme kummilasta ja onhan ne vaan niin ihania! Kaksi poikaa ja yksi tyttö. Kotipaikkaakin kysyttiin, Oulun seudulta olen.
Nöppönen, tämähän on nimen omaan oikein kärsivällisten naisten kohtaamispaikka! [;)] Ihana vain, että niin moni on samassa tilanteessa. Niin, ja osanottoni negasta........ Mut niin kauan on toivoa kun ei tädintylleröä. Sandy muistaa tän kans! [:)] Alkaa olla totiset paikat sulla...
Viime yönä tuntui kuin olisin ollut kuumessa. Nahka hohkasi kuumana ja paleli vähän väliä. En oo innostunu kuiten aamulämpöjä mittaileen... Kattellaan nyt. [:)] Aika oireetonta ja toiveikasta aikaa muuten mennään... Vaikka en oo edelleenkään antanu lupaa olla liian positiivinen! [;)]

nöppönen olen samaa mieltä LiVian kanssa eli ole rauhallisin mielin kun menkat ei ole kuitenkaan alkaneet[;)] Kärsivällisyyttä[:D] Joo o, todellakin...oon ku tulisilla hiilillä töissä ja ravaan vessassa vähän väliä[&:] Aika pimeetä...

Ainiin itse olen Päijät-Hämeestä[:)]

Takaisin