Täällä onkin ollu mielenkiintoinen aika herätä tänään..Puol tuntii sit oli pakko nousta pissille. Se nyt on ihan normaalia multa, et kerta yössä herään veskiin.
No takas sänkyy kun pääs ni rupes jalkapohjia kutittamaa, no pitihän ne sit nousta rasvaamaa. Taas uus yritys..ei onnaa,pakko nousta pesee hampaat, maistuu kakki suussa ja kauhee jano..uus yritys, ei helkutti ihan törkee jano! Juomaan, uudestaan pissille ja takas sänkyy. Hetken verran makaamista silmät selällää ja uudestaan kauhee jano = luovutus ja teevesi porisemaa. Tässä sitä sit ihmetellää et mahtaa tulla pirtsakka päivä huomenna[:D]
Illalla menin kyl ennätysaikasin nukkumaa eli vähän ennen yhtätoista.Oli jotenkii ihan törkee väsy! Yleensä en pal ennen yhtä koisimaa mee, kun rytmi on työaikojenkin takia semmonen ettei tarvi herää ennen kasia aamusin, ja illal oon himassakii vast puol seittemän jälkee illalla ja sit vasta alkaa se rentoutuminen, syöminen ja töllön kattelu+ netissä surffailu.
Erehtykö kukaan muuten kattomaa eilen Jimiltä uusintaa dokkarista kohtalokkaat isät? Mä katoin, taas! En tajua kyllä miks, tässä elämäntilanteessa kun vauvaa haaveillaa ni ei ollu ihan paras ohjelma..kyyneleet valu valtoimenaan pitkin poskia ja ukkokin säikähti että mikä mulla on..siinä sitten itku kurkussa selittelemään että kun tuli niin kauhean paha mieli, et miten noi miehet voi tehä noin kauheita asioita..
Tosta juomisesta, ja sen takia "narahtamisesta" tuli mieleen et mun kohdalla varmaan ihmeteltäs enempi jos vetäsisin kauheet lärvit, porukka on tottunu jo aikaa sit siihen etten mä juo juuri ollenkaan. Ennemminkin sanovat, jonkun vieraamman kanssa alkoholista puhuattaessa, että eihän tuo juo oikeen koskaan[:D] Mut tupakka onkin sit ihan eri homma, sen takia narahan ihan hetkessä! Oon polttanu 15v ja varmasti tullaan huomaamaan kaikilta tahoilta heti ku lopetan..eli salaamaan en kyl raskautta pystyis hetkeäkään.
Jaahas, oisinkohan mä jorissu tarpeeks.. mutku on niin tylsää valvoo yksin tähän aikaan [:D]
Saipahan nukuttua vielä muutaman tunnin aamusta.
Mutta taas tulee vaaleanpunaista pyyhkiessä, ja vielä runsaammin kun aiemmin[8|]