joko nyt onnistaisi

Parille ystävälle olen minäkin ohimennen maininnut asiasta joskus vuosi sitten kun yritystä oli vasta vähän aikaa takana ja he sitten tietenkin molemmat tulivat raskaaksi sen jälkeen kun olin sanonut, että hirveästi ei olla sitten tästä mun tilanteesta sen jälkeen puhuttu..Että onkin kohtalon ivaa ollut ilmassa.. No onnellinen tietenkin olen heidän puolestaan.
Sorruin sitten tietenkin tekemään testin ennen aikojaan ja negatiivistahan se näytti...[:@]
Ehkä olin kuitenkin haamujen haamujen haamun siinä toisenkin viivan paikalla näkevinäni, tai sitten kuvitelmaa vaan kun pitkään harmistuneena sitä tuijottelin[8|] No nyt täytyy pysyä kaukana kaupoist missä myydään testejä ainakin siihen sunnuntaihin asti, milloin hedelmöittymisestä olisi kulunut sit se kaks viikkoo..Vitsi ku täytyy olla tällanen malttamaton hätähousu. [:)] Menispä tää viikko nopeesti..

Meillä tietää koko lähipiiri. Ennen keskenmenoo ehin olla niin iloinen et kerroin kaikille (vaikka oli epämääräistä vuotoa kokoa ajan), koska ajattelin et sitten se on ihan varmasti totta eikä voi päätyä huonosti. Sen jälkeen olin niin rikki, että ainoastaan puhumalla pääsin asian yli ja silloin myös sanottiin kaikille, et meille saa tulla vauva milloin on tullakseen. Ei kuitenkaan kukaan ole kysynyt kokoaikaa et joko vaan kaikki tietää et varmasti ilmoitetaan kun niin onnellisesti käy! [:)]

Niin ja tuosta tutuille kertomisesta vielä tuli mieleen että sitten kun tulen seuraavan kerran raskaaksi en aijo sanoa sanaakaan kellekkään,paitsi omalle isälle sitten kun 12vk on tullut täyteen koska hän on varmasti ainoa joka pitää asiaa hyvänä ja on OIKEASTI iloinen meidän toisesta lapsesta ja niin olisi varmasti äitinikin jos olisi vielä läsnä, hän kuoli viimevuoden lopussa[:(].. Muut saavat sitten huomata itse tai olla huomaamatta..mua niin pisti suoraansanottuna VITUTTAAN kun mies meni juhannuksena päissään vanhemmilleen kertomaan ja he olivat helpottuneita kun keskenmeno tuli ja sanoivat että luojan lykky.. perkl.. Olen mielestäni maailman paras äiti tyttärelleni vaikka meillä onkin taloudellisesti tiukkaa, ei kuulemma appivanhempien mielestä nyt ole hyvä hetki ruveta lisääntymään kun mulla ei ole vakityöpaikkaa, mutta se ei kyllä mun mielestä niille kuulu pätkän vertaa!!![:@] Ja hyvin on nytkin pärjätty vaikka omista hurvitteluista onkin joutunut luopumaan,en päivääkään pois vaihtaisi.
Huh kun helpotti[:)],kun sai purkaa tämän asian tänne! Ja antteksi kun näin hermoavaa tekstiä mutt varmasti ymmärrätte miltä musta tuntuu!!

Tervehdys!

Tervetuloa uudet ja onnea kaikille plussanneille ja sitä nyt jännittäville[:)]

Kiva kun keskustelu on vilkasta ja asioihin otetaan kantaa. Lueskelin tuossa viestiketjua taakse päin ja huomasin, että raskautuneita on muutamia ja km:n saaneita myös. Se on aina todella surullista, että raskaus keskeytyy ja varsinkin jos uutta raskautumisyritystä pitää odottaa jonkin aikaa. Jatkuva lääkärissä ramppaaminen ja verikoetulosten odottelu on varmasti raskasta. On se vaan ihmeellinen tämä ihmiskeho. Pitää vaan hyväksyä asiat sellaisena kuin ne tulee ja yrittää. Uskoa mahdollisuuteen ja toivoa parasta. Lääketiedekään ei pysty ihan kaikkeen. Minä uskon, että sillä mihin itse uskoo on suuri merkitys raskaaksi tulemisessa. Myös psyyke vaikuttaa hormoonitoimintaan ja sillä on oma osuutensa raskautumisessa. Mutta luulempa, että oman psyykkeen hallinta varsinkin silloin kun yritystä alkaa olla takana jo pidempi aika on vaikeaa ja stressihormoonin taso pysyy jatkuvasti huipussaan. Samoin jatkuvat pettymykset lisäävät paineita. Tosin, on se myös persoona kysymys millä tavalla reagoi asioihin ja miten optimistisesti pystyy ajattelemaan asioista. Itselläni ainakan on joskus erittäin vaikeaa olla ottamatta paineita raskaaksi tulon yrittämisestä[:@]

Nyt olisi meneillään kp 11/35 ja hedelmällisin aika on juuri käsillä. Yrittämistä on kyllä ollut joka päivä vuodon loppumisesta lähtien. Mulla vuotopäiviä on onneksi tosi vähän, vain max. 4 pv. ja muutenkin aika niukkaa vuotoa. Hyvä niin. Me ei olla kerrottu muuta kuin muutamalle minun ystävälleni siitä, että yritetään lasta. Mutta luulempa, että moni varmaan tietää, että lapsi saa tulla kun on tullakseen kun ollaan jo sen ikäisiä, että lapset olisi hyvinkin ajankohtaisia ja elämäntilannekkin olisi suotuisa. Sitä lasta kun ei vaan tunnu kuuluvan, joten voi olla, että saavat odottaa vielä jonkin aikaa.

Onnea yrittämiseen ja plussaonnea tästä kierrosta yrittäneille!

Moikka vaan kaikille ja tervetuloa kaikille uusille... Mul on varmaan viikko ku oon viimex kirjotellu mut textei oon käyny lukemassa päivittäin[:)] Kovasti tullut uusia joukkoon ja aktiivisia keskustelijoita mikä on ihana asia[:D]

Meille tuli hauvavauva sunnuntaina joten aika ja ajatukset ovat olleet pikkuisessa siitä asti mikä on hyväkin asia kun ovulaatio oli niin peittoja heiluteltiin ahkerasti sen suuremmin raskautumista ajattelematta[:D] Hyvä kun saa muuta ajateltavaa niin jospa kaikki kävis helpommin. Menkkoja "odottelen" Ensiviikon alkuun mut toivotaan tietty ettei ala[:)] 

Yleiseen keskusteluun sen verran et kun oli puhetta kenelle ollaan kerrottu niin minäkin olen kertonut muutamalle naispuoliselle ystävälleni. Kiva kun sieltäkin saa tukea.

Mirella aika rankkaa tekstiä appivanhemmilta en yhtään ihmettele et vituttaa[:@]Kyllä muakin vituttais... se ei tod. kuulu niille pätkääkään. Meillä kun mies kertoi anopille että tulee hauvavauva niin se oli päräyttänyt et on se kumma kun "kaikki" (miehen muut sisarukset siis) ilmottaa vaan hauvavauvoista et mix ei oikeita vauvoja tule et tulis mummo????? Mies oli siin vaihees täräyttäny kun hermostu niin vittuuksissaan et oletkos äiti kulta miettinyt et ei se aina niin helvetin yksinkertaista ole.... Anopin suu oli loksahtanu auki ja menny ihan sanattomax!HYvä niin, senkin suusta kun pääsee aina aikas isoja sammakoita oikeen ottaa pannuun välil[:@] Mut se anopista....

Ens viikon alulla siis testaillaan tääl tais olla muitakin samaan aikaan testailemassa pidetään peukut ja varpaat pystyssä[:D]

Meillä samanlainen tilanne tuon muille kertomisen kanssa kuin nöppösellä, eli lähipiiristä tai yleensäkin niistä ihmisistä keiden kanssa ollaan useimmiten tekemisissä, on kerrottu (tai mä olen ehkä kertonu enempi kuin mun mies esimerkiksi omille kavereilleen). Samalla tavalla kertoisin keskenmenostakin, ja kerroinkin, koska kyllähän se musta heti näkyis että joku painaa mieltä. Jopa mun esimies tietää vauvahaaveista, ja se on kyllä aika ihkua kun on sellanen bossi että sille uskaltaa sanoo. Se on mies, jolla on ittellä yks lapsi eli varmaan tuttuja juttuja kotoa nää hommelit...ja en muuten pätkääkään pelkää, että työpaikka ois vaarassa asian takia. Jos se tän takia menis niin sit se ois väärä mesta alun alkaenkin.

*Mirella*, ikävä kuulla, että oot keskenmenon vuoksi joutunut kokemaan myös vanhemman poismenon hiljattain ja sitten vielä kuulemaan kommentteja joita ei ehkä ollu tarkoitettu satuttamaan sua :( Ihmiset ei aina mieti sanomisiaan. Iso halaus täältä. Ja ei tartte pyydellä anteeksi avautumisia, kukin vuorollaan ja sitähän varten me ollaan täällä forumilla [:)] 

Sviddu, tänään alko päivällä hirvee jomotus alavatsassa, noinkohan ne menkat sieltä taas tulla lorottaa...huomenna pissaan tikkuun kun on toivottavasti vielä kp34/28 eikä 1-2/28...

Moikka kaikille hieman v***uuntuneelta naikkoselta. Just äsken poljin sellaset 7kilometriä kotiin kaatosateessa ja vastatuulessa. Muutenkin ollut melko huono päivä. Nukuttua ei oikein tullut, omituisten unien parissa meni tämänkin yö. Ja pissalla ravatessa. Ja mahaan on koskenut, toivottavasti ei oo menkat tulossa!

Kävin ostamassa apteekin oman raskaustestin. Teen sen huomenna aamulla. Se sitten määritteleekin huomisen työpäivän. Melko tärkeä työkeikka on huomenna. Toivottavasti saan hyviä uutisia testistä, ettei mene työskentely kurjaksi. Vaikka siinä onkin riskinsä, haluan silti tehdä testin aamulla. Se on nimittäin pisin aika, minkä maltan odottaa.

Minä olen kertonut yrittämisestä parille hyvälle kaverille, siskolle ja isälle. Isä yrittää myös vaimonsa kanssa lasta (ovat yrittäneet 2 vuotta, ovat nyt luovuttamassa, onhan heillä molemmilla jo "ikää", vaikka tavallaan nuoria ovat, isä 48 ja vaimo 43), olisi melko jännä jos yhtä aikaa saatais! [:D] Isä ei kerro kelleen. Äitille olen vähän vihjaillut, mutta hän ei ole kysellyt, joten ei ole tarvinnut hänelle kummemmin selvittää asiaa. Miehen sisko kuvittelee, että olen jo raskaana (pahoinvoinnista sun muusta päätellyt), hänelle olen vain kieltänyt asian, enkä ole sanonut, että yritetään. Aiemmista raskauksista en ollut kertonut oikeastaan kelleen. Ekan kerran olin niin nuori, etten edes keskenmenosta kertonut isällekään (enkä muille paitsi äitille) ennekuin vuosia myöhemmin. Äiti tiesi kuitenkin alusta asti. Viimeisimmästä raskaudesta kerroin vain siskolleni. Keskenmenosta sanoin kuitenkin lähipiirille. Nyt jos tulen raskaaksi, ajattelin kertoa ainakin lähipiirille. En tiedä muuttaako se mitään, mutta jotenkin tuntui aiemmin niin tyhmältä kertoa keskenmenosta, kun kukaan ei tiennyt minun olevan raskaana. Jotenkin on nyt sit sellanen olo, et haluan tärkeimmät ihmiset mukaan alusta asti.

Mä en oikee tiiä onko mul ollu tänää vähä outo olo. Välil havahdun et pikkasen heikottaa. Silloinkaan ei oo vauva asiat ollu mielessä. Oon kyl syöny tänää aika huonosti vähän niin ku unohtunu tän remontin keskellä. Voihan se johtuu siitäkin etten oo syöny.

Sit oon ollu ehkä vähän väsyneempi parin päivän aikana mut voihan seki johtuu näist sade keleistä. Otin jopa päiväunet eilen vai toissapivänä mikä ei ole ollenkaan mun tapasta.
Viel kyl harmittaa sen tän aamunen nega. Mut pitää oottaa sinne ens viikkoon ja sit uudelleen testaileen.

Voi kun meitä kaikkii nyt onnistais ja teitäkin jotka ootte kierron alussa.
Mä haluisin maalis vauvan ku oon ite syntyny maaliskuussa kuten myös äitini ja veljeni[:D] se olis aika hauskaa.

Moi kaikille!

Plussa onnea kaikille lähipäivinä testaaville ja teillekin jotka vasta peittoja heiluttelette!
Pahoittelut kohtalon tovereilleni joilla menkat kuitenkin tuli pilaamaan mielen..

Täällä menkat siis alko viimeyönä.. kauhean pettynyt en ollut kun osasin odottaa että kestää ennen kun tulevat. Nämä siis ekat luomu menkat pillereiden jälkeen ja kierto kesti 38-40 päivää. Toivottavasti ei jää kierto noin pitkäksi, vaikka pitkähkö se on aina ollut.. jos en väärin muista niin taisi olla edellisellä pillerittömällä kaudella jotain 34pv.

Painiskelen itsekin kesäjuhlien tuoman alkoholin käytön kanssa.. En toki normaalistikaan ottaisi muutamaa lasillista enemmän, mutta nyt olisi sattumassa hääjuhlat viikko oviksen jälkeen. Miehen suku, jonka puolella häät ovat ei sylje kuppiin, joten kyselyjä herättäisi jos en ota lainkaan, kun ovat muutenkin kovia -Joko niitä vauvoja tulee- kyselijöitä, joten niiltä ei voi mitenkään välttyä. Tosin kun alkoholin käyttöni on yleensäkin vähintään kohtuullista niin tuskin herätän ylimääräistä huomiota vaikken kännissä olekaan. Täytyy toivoa että alkoholiton booli olisi saman näköistä kuin alkoholillinen että voisin sillä hämätä.. ja ottaisin sitä alkoholillista vain vähän kupin pohjalle jos joku sattuu samaan aikaan maljalle.. Ja ainahan voin vedota että seuraavana päivänä täytyy pystyä ajamaan.. ensin pari sataa km kotiin ja sieltä vielä 300 km töihin yöksi.

Me ei olla kerrottu yrityksestä kellekkään ja kyselijöille vastataan että sitten kun sen aika on tai muuta ympäripyöreää tuohon tyyliin. Ja jos raskaaksi tulen niin sittenkin pyritään siihen että kerrottaisiin vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Molempien vanhemmille voitaisiin muuten aikaisemminkin kertoa, mutta ovat sen verran lörppöjä että viikon sisällä siitä tietäisi jo koko suku ja puoli maakuntaa.. ja jos sitten km tai muuta ikävää sattuisi ei olisi kiva kaikille olla selittämässä siitä..

Todellakin aktiivista porukkaa täällä.. aamulla töistä tultua luin viestit ja kun nyt tulin oli lähes 2 sivua tullut uutta juttua!
Pidetäänhän peitot heilumassa ja mieli positiivisena niin ehkä niitä positiivisia tuloksia sinne testeihinkin ilmestyy..

Mirella, voi kiesus miten harkitsemattomia ja ikäviä juttuja oot joutunu kuuntelemaan! En käsitä miten joku voi moista suustaan edes päästää, sammakoita tai ei, tuollaista yksinkertaisesti ei sanota!!
Pahoitteluni äitisi poismenosta johtuen[:(] *huge hug*
Ja isot pahoittelut teillekkin, joilla ne pettymyksentäyteiset menkat alkoivat [X(]
Meillä anoppi viimeksi eilen tuijotteli massuani jutellessamme vaikka puheeni tuli kyllä aivan muualla..[:D]  Must on tuntunut jo pitkään et se tarkkailee mun olemusta ja muotoja,ja siis ehdottomasti olisi uudesta lapsenlapsesta innoissaan!:)
Mieheni siskolla on siis yksi lapsi, kummityttöni ja aivan mahtava 2v tytöntyllerö, mut tää tytön äiti on mikä on eikä päiväksikään ole lasta itselleen saanut, vaan tyttö asuu isoisänsä ja tämän vaimon luona toisessa kaupungissa, täällä pk-seudulla kuitenkin. Anoppi varmasti toivoisi kovasti että saisi toisenkin lapsenlapsen, joka vielä olisi oman lapsen kasvatettavanakin :)
Mä olen ollu tänään todella hyvällä ja superdurasel-tuulella vaik viime yö olikin ihan järkkky ja aamulla oli tuskan väsy! Työkaveri nauranut mulle pitkin päivää vaan, kun ollu kunnon härdelli pystyssä ja miljoonaa asiaa tekemäs samaa aikaa, kovan kälätyksen säestämänä[:D]
Hän itseasiasiassa eilen kyseli et onkos meillä vauva-asiasta ollu kotona puhetta..heh..en sit viittiny sanoo muuta ku et kaikki ajallaa =) Joskus vissiin alkuvuodesta olen hälle kertonu et vauvakuumetta on ilmassa,hää ymmärtää, on kolmen lapsen äippä :)
Kävin tänää apteekissa kun on taas ollu tän päivää kutinaa tuolla alakerrassa, en sit tiiä johtuuko tän pienen vuodon aiheuttamasta ph-muutoksesta, joka ois voinu saada aikaseks hiivatulehduksen..Kysyin hyvin selkeesti raskaustesti kädessäni et voiko tätä Canestenia käyttää JOS vaikka oisinkin raskaana ja väitti et kyllä voi, kunhan eikäytä asetinta. No junassa sitten avasin paketin ja luki et käytto ekan 3kk aikana vain lääkärin määräyksestä*Douuugh[:'(]* Tiedä sitten mitä tehdä, uskaltaisko sen silti illalla sisuksiisa tunkea,mielipiteitä?
Retkahdin myös ostamaan First Signal-raskautestin...[:D]
Predictor oli kädessäni jo, mutta apteekin täti suositteli tätä ja sano et se on yhtä tarkka ku Clear Blue, jota en suostunu ottamaa ku immeisil ollu nii huonoi kokemuksiaa siit..
Onko kellää kokemusta tästä First Signal testistä? Koskahan sillä uskaltais ekan kerran testata...paketis lukee että Jo ensimmäisenä myöhästymispäivänä..eli siis tarkottaako se ny suomeks et sitä päivää seuraavana,kun menkkojen ois pitäny alkaa, vai uskaltaiskohan jo sinä aamuna ku menkkojen odottas alkavan eli ens ti...??

Edit:pieniä kirjotusvirheitä jälleen..liikaa vauhtia[:D]

Nyytti, minäkin käytin Canestenia raskauden aikana. Samaa sanoivat mullekki, että ei asetinta. Soitin sit vielä lääkärille sen jälkeen ku olin sen lappusen lukenu, että voinkohan minä nyt varmasti käyttää, niin sanoi että voi. [:D]

Adara,kiitos vastauksestasi! Sen ja googlaamalla saatujen hakujen pestusteella survaisen sen itteeni illemmalla [:D]

Heipsan taas!

Pahoittelut menkkojen alkamisesta joan ja muillekin .... ei hitsi muista kohta enää kenen tekstiä on lukenut kun täällä on jo niin paljon osallistujia:)

*Mirella* ymmärrän kyllä tunteesi kun kehtaavatkin sanoa noin toiselle, kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä!
Meillä oli hieman samanlaista yli 16 vuotta sitten kun oltiin menossa naimisiin niin kuuli sukulaisten suusta vain että 'kannattaisko hiukan miettiä kun ootte niin nuori'... kyllä mua otti päähän silloin! Ja huvittavinta oli se että mieheni vanhin veli meni samana kesänä naimisiin ja ikäero yli 10v (ovat muuten jo eronneet)!
Ja sit vielä se että saimme vanhimman lapsemme samana vuonna kuin mieheni vanhin veli :))

Minä en kertonut yrittämisestä kenellekään... ainoastaan työterveydenhoitajallemme joka on aivan ihanan positiivinen nuori nainen (hänellä itselläänkin on lapsi).
Edellispäivänä kerroin raskaudesta parille parhaimmalle työkaverilleni, kun aina siitä heitettiin vitsii naisten kesken.... tietty sanoin heille etten halua muiden tietävän vielä asiasta... ehkä joskus syyskuussa!
Sukulaisille en aio vielä kertoa enkä ainakaan äidille... sen jälkeen tietää koko suku! Ja muutenkin he varmaan ajattelevat että ollaan ihan hulluja....
Me ollaan kans sellainen räiskyvä pari oltu aina eli riidellään ja rakastetaan rajusti!!
Ei tietenkään mitenkään vahingollisesti mutta ymmärrätte kyllä:))

Ai niin ja kävin tänään viemässä sen viallisen clearblue testin takaisin apteekkiin ja ottivat selostukseni ylös ja aikoivat lähettää sen tutkittavaksi!
Olisi pitänyt säästää sen joka näytti negaa viime viikolla ja lähettää senkin koska tein jo silloin vuorokauden sisällä toisen merkkisen testin joka näytti haamuplussaa! Luultavasti oli vikaa siinäkin!! Joten en itse ostaisi ainakaan niitä.

Pitäisköhän uskaltaa siirtyy tuonne odottajien puolelle? Mutta täällä on kiva käydä lukemassa toisten juttuja ja tietenkin antaa rohkaisua.

Kävin tänään myös kertomassa sille meidän työterveydenhoitajalle ilouutiset ja hän totesikin että 'ei teidän sitten kauaa tarvinnut yrittää joten taidatte olla aika hedelmällistä sakkia'!

Meidän vauvahaaveista tietää paras ystäväni (hekin yrittävät vauvaa), yksi työkaverini sekä työterveyshuolto. Jouduin niitä akne-lääkkeitä hakemaan, niin siinä yhteydessä oli juttua, että pian haluttais alkaa yrittään. Meidän työterveyshuolto on kyllä loistava. Hoitaja sanoi, että jos raskaana ollessa on aamupahoinvointia tms. niin soitto heille vaan... he kirjoittavat poissaolotodistukseen jotain muuta, jos ei halua työpaikalla vielä asiasta kertoa! [:)] 

Mies on myös jutellut aiheesta yhden työkaverinsa kanssa. Muille ei olla vielä kerrottu, ei edes vanhemmille/sisaruksille. Tiedän kyllä, että he jo odottaisivat mielellään meiltä vauvauutisia. Minä kyllä olen itse sellainen lörppösuu, että haluaisin kertoa kaikille. Mutta eihän meillä oikeastaan mitään kerrottavaa vielä ole, katsotaan sitten, jos sen plussan joskus saa.

Ei ehkä tässä kierrossa tärppää, mutta tämä onkin vasta ensimmäisen yrityskerta. Tänään alkoi menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia, vaikka menkat pitäisi alkaa vasta ensi viikon keskiviikkona. [8|] No, katsellaan ja kuulostellaan. Vielä yksi päivä töitä ja sitten alkaa viiden viikon loma! Ehkä lomalla sitten tärppäisi, kun työstressi hellittää.

Nyytti, kysy vaan mitä testiä mä EN olis kokeillu... [:D] Joo, siinä first signalissakin oli se vika että se näytti mulle negaa... [;)] Ja turhaan sä mitään testiä enää teet ku tää kävelevä raskaustesti on ehdottomasti sitä mieltä että sä oot raskaana. [:)] Että varaa vaan aika neuvolaan suoraan. [:D] Sitäpaitsi hiivatulehduskin voi olla raskausoire. Mulla kun noita tulehduksia on ollu useamminkii ni joka kerta canestenin nähdessään meijän äiti muistaa kysyä että "ootko sä raskaana? Mulla aina ensimmäinen raskausoire oli se että tuli hiivatulehdus.". [:)]

Me ei varsinaisesti olla kerrottu kellekään mutta vastattu ollaan totuudenmukaisesti jos joku on kysynyt. [:)] Tai vieraammille sanotaan ettei lapsia tekemällä tehdä ja tulee sitten kun niiden aika on mutta lähimmät ystävät tietää kyllä että yritys on päällä. [:)] Ja epäilen että joku on meijän äitillekin jotain vihjassu kun aikasemmin oli koko ajan mun mahan kimpussa ja kyselemässä että milloin siitä tulee mummo mutta nyt on viimeaikoina ollut ihmeen vaitonainen ja hienotunteinen asian suhteen. [;)]

Sandy81 onnea hauvavauvan johdosta! [:)] Kyllä niitten hauvojenkin kanssa voi sitä mummona oloa harjoitella, meijänkii lähtee aina mummolaan hoitoon ja äiti on ihan sitä mieltä että meijät koirat on päättäny että se on mummo eikä mummi ja isä on pappa. [:D] Ihania pentupäiviä!

Sain taas Ansku Nauraa ääneen lukiessani vastaustasi[:D] Olet kyllä takuuvarma hyvän mielen tuoja, kiitos siitä kävelevä raskaustestini [:)][:D][:)]
Ja tiedätkös, mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa! Eli olen päättänyt että raskaana ollaan [:D] Jos testi muuta väittää niin se on joko viallinen tai testattu liian aikaisin, muuta tulkintaahan asialle ei voi olla![:D]
Ajattelin nyt ihan hupia vkl aikana First Signalilla kokeilla, ihan vaan sen takia et näkisin miltä se plussa omin silmin näyttää[;)] Jos se koittaa huijaa mua näyttämäl negaa ni kaks mammaksen perustestiä on oottamas jääkaapissa(asutaa 7.kerrokses ja lämpöö salee yli 30 jos vähänkää arska näkyvis, eli älkää kummastelko:D), joilla sen plussan sit ens viikolla viimeistään teen[;)]

Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! [:)] Hurjasti on tullut uusia keskustelijoita siitä kun minä oon viimeksi kirjoitellu. Olin tässä välissä pitemmällä reissulla ja ajattelin yrittää ottaa etäisyyttä vauvajutuista. Yritys ei sinällään onnistunu ku kävin täällä kuitenki lukemassa lähes päivittäin teijän muiden juttuja... [:D] Meillä peittojen heiluttelu oli hyvin vähäistä tässä kuussa kun oltiin miehen kans eri paikkakunnilla [&:] Onnea onnea plussanneille hirveästi ja puhalluksia kohta-testaileville!

Me ollaan mainittu parille hyvälle ystävälle vauvatoiveista, mutta ei vanhemmille tai sisaruksille... Aluks ei pitäny kellekkään sanoa mut sitten se jotenki lipsahti [8|] Kai sitä just ajattelee et kun ei kerro niin ei sit ihmiset kyselekkään,välttämättä! Mut oikeestaan on helpottavaa että voi jonku kans (teijän lisäksi) jutella asiasta [:)]

Nyytti: Ite oon käyttäny noita First Signal -ovistestejä ja ne ainaki toimineet mainiosti!

Hei taas kaikille :)

Kamalasti on tullut uutta tekstiä lyhyessä ajassa, hyvä vaan[:D]
Mulla olis huomenna sitten matka varmaankin verikokeeseen...Raskausoireet palas takaisin, ja tänään tehty testi näytti haamujen haamun..Mutta jos HCG-arvo on ollut jo reilu viikko sitten alle 1(lääkäri sanoi, että on hyvin voinut mennä kesken jo heti jussina plussauksen jälkeen, kun noin matala oli), niin pitäisikö sen muka näkyä enään testissä??

Huomenna soittelen lääkäriin ja ahdistelen niitä loputtomalla kyselytulvalla[:D]

Huomenta.

Testasin sitten negan. [:(] Ei ole nyt yhtään kiva. Olin melko varma, että oisin raskaana, kun oli niin paljon oireita. Kroppa huijas ihan totaalisesti. Noh, aina ei voi voittaa. Ei auta kun laittaa laukkuun tampooneja varmuuden vuoksi, lähtee töihin ja pistää iloinen naama päälle. Toivottavasti eivät huomaa teeskentelyäni. Tuntuu, että halauais vaan itkeä, mut nyt ei ole aikaa sellasille. [:o]

Onnea muille yrityksiin.

Takaisin