Tervetuloa, Lemon, paprika, Lila, ja Nunnu81!
Päätinpä yrittää kirjoittaa jotain iloisempaa tällä kertaa, kun tuntuu että kaikki miun viestit saa vaan porukan kyynelehtimään... Vaikka toisaalta, oon huomannu että tässä olotilassa ei itkun tulemiseen hirveitä vaadita. Esim tuo isän ja vauvan kuva tuossa vaun etusivulla oli jo eräänä aamuna minulle ihan tarpeeksi kunnon aamutyrskyille! Enkä tässä tarkoita sellasta pahan mielen itkua, jota on myöskin ihan syystä tullut tässä väännettyä, vaan sellasta kunhan vaan vollottelee kun herkistää niin maan hemmetisti. Minun mies aina kysyykin, että onko nyt hätä, vai onko kauniit ja rohkeat. Tämä kauniit ja rohkeat tulee siitä, kun aina ajoittain tulee elämässä tällasia herkkyyskausia, ja kerran tällaisen aikana satuin heikkona hetkenä kattomaan telkkarista kyseistä sarjaa (vaikka en muuten sitä tod seuraakaan) ja siinä oli jotain tyyliin lässyn lässyn ja meikä vetää niagarat ja nessupakettia vaivihkaa lähemmäksi. Mies kuuli nyyhkimisen toiseen huoneeseen ja tuli huoneen ovelle ymmyrkäinen ilme kasvoillaan, jonka nähtyäni aloin käkättää aivan hysteerisenä, kun mietin sitä miltä mahdoinkaan näyttää... Mies tuli halaamaan kera ilmeen "voi sinua pientä höppänää", taputti päätä ja sano että kyllä se siitä... Noh, se on ihan hyvä opetuttaa vähän miestäkin sitä silmällä pitäen, että raskautumista yritellään, eikä raskausaika varmasti ainakaan vähennä noita emotionaalisia hyppelyitä. Saati sitten synnytyksen jälkeinen aika.. Kyllä me naiset ollaan vekkuleita paketteja!
Tästä muuten tulikin mieleeni, että haluan suositella kaikille parisuhteessa eläville kirjaa Miehet ovat Marsista, Naiset Venuksesta. Siitä saa kerrassaa hykerryttävät naurut, kun huomaa mitä kaikkea tyhmää sitä tekeekään parisuhteessaan kun kuvittelee, että miehet ja naiset ajattelevat asioista samalla tavalla ja ovat vailla samoja asioita. Ainakin minä oon oppinut vaikka mitä luettuani sen kirjan ja kyseltyäni samalla mieheltä, että ajatteletteko te muka todella noin? Ja mies sanoo, että no kutakuinkin, joo... oon huomannu, että oma tunne-elämäni on parantunut/helpottunut valtavasti, kun oon oppinu ilmaisemaan suoraan ja yksinkertaisesti mitä milloinkin tahdon, sen sijaan että vedän pultit siitä, että mies ei ole tajunnut jotain, koska hänellä ei ole telepaattista kykyä. Koen, että parisuhteen perusarki on paljon sujuvampaa ja sekös vaan passaa toivottua perheenlisäystä ajatellen! Tässä nyt tämmöinen mainospaketti, sivuaa ehkä vähän aihetta mutta toisaalta näin perheenlisäyksen toivossa ei parisuhteeseen panostaminen voi mennä hukkaan.
Aurinkoa päivään kaikille!