joko nyt onnistaisi

Onnea Silmu ja Kittie! Aivan mahtavaa, nyt ei teidän tarvitse juhannustaikoihin tukeutua. [;)]
Kiva kuulla susta Gaia pitkästä aikaa ja kiva myös kuulla että sulla on onnistunut lekurikäynti. Se kyllä tosiaan vaikuttaa ihan hirveesti miten lääkäri suhtautuu, itekin sain silloin omasta positiivisesta käynnistäni energiaa ja uskoa taas siihen, et mullakin on joskus mahdollisuus tulla äidiksi.

Juhannusta vietetään ihan kotosalla, mikä nyt kelien puolesta taitaa olla ihan järkiteko. Miehen kanssa nautitaan hyvästä ruuasta, juomasta, toistemme seurasta ja rennosta olosta. Nytkin mies ottaa päikkäreitä... [:)]
Piti livahtaa tänne katsomaan kuulumisia.
Mulla on ollut ihan ihme tuntemuksia vatsassa/munasarjoissa; vatsaa kiristää ja nippaa- mielestäni eri lailla kuin ennen menkkoja. Mulla nyt 3:s ja viimonen terolut-kierto menossa. Viimeks kp31 ja tämä maaginen päivä olis ens viikolla. Tiedän jo tuloksen et menkat tietty tulee, mut silti jotenkin sitä niin toivoo... Onko hyviä keinoja miten saisi mielen rauhoitettua?!?!

Nyt lähden vähän vielä facebookeilemaan ja sitten herättelemään miestä juhannushepenissä...[:D]

Hyvää juhannusta kaikille!

Hirmu isot onnittelut Silmulle!! :)
Toivottavasti Kittiellä viiva vahvistuu,mutta uskallan jo varovaiset onnittelut sinnekin lähettää =)
Täällä juhannusta vietetään ihan kotona ankeissa merkeissä, vieroitusoireissa meinaan.. Olen jo pitkään vehennellyt annostuksiani ja muutama päivä sitten päätin että kerran juhannuksena on kolme vapaapäivää niin on aikaa kärsiä..Masennuslääkkeet ja krooniseen päänsärkyyn määrätyn estolääkityksen siis päätin lopettaa. Jos raskautuminen onnistuuu niin edessähän se on kumminkin, joten parempi hoitaa tämä kurjuus alta pois ensin.[:D]

Nyytti: Kai sinä tiedät ettei masennuslääkitystä tule ominpäin lopettaa vaan lääkärin kanssa yhteistyössä?

Juu..u.. sais nää kelit tässä hieman parantua, kun ystävä-pariskunta pyysi terassillekin yhdet ottamaan!! [8D]
Taidan kyllä jättää siihen yhteen tosiaan tänään ja siirtyä vesi ja limppari linjalle vaikka koko juhannus on rauhallisissa merkeissä mennytkin.
Jotenkin vaan sellanen fiilis että jospa nyt tärppäis, kun ollaan ahkerasti puuhissakin oltu [:D]...eikä millään malttais ootella pari viikkoa [&:]
Toivotaan että tulis plussaa Angervollekin ja yritäpä piristyä mimu, kyllä se plussa sullekin koittaa!!
mmj_:llä on kans mielenkiintoiset päivät menossa... josko kuultais pian plussauutisia?!

Koita sinäkin *mirella* jaksella...  voin vain yrittää lohduttaa kun ei itsellä ole tietoa keskenmenosta enkä tiedä miltä sellainen tuntuu.[8|]
Kai sitä pitää siellä facebookissakin käydä katsomassa onko kavereille sattunut mitään juhannuksen vietossa!
Hauskaa illan jatkoa kaikille... vielä ehtii juhannustaikoja tapahtua [;)]

Maajo, kyllä näitä on tullut niin monta vuotta syötyä et ihan tiedossa on hommat,puolitoista vuotta sitten vähensin hieman ja viimeisen puolen vuoden ajan systemaattisesti minimiin ja vasta sitten lopetin, kiitos huolenpidosta :)

Heippa taas!
Ei sitten menty sinne terassil kun keli oli huono [&o]

Tänään taas on ihana ilma [:D] ja pihahommiin kiva mennä!
Siinä se sitten meni keskikesän juhla ja päivät alkaa taas pimentyä, toivottavasti saadaan heinäkuun puolella parempia kelejä ja iloisia plussa uutisia enemmän [8D]

Terve..
Ajattelin hivuttautua pikku hiljaa tänne teidän joukkoon. Mulla todettiin kekeytynyt keskenmeno tossa 16.6 olin tuolloin rv 11+5 ja sikiö oli kuollut 3 viikkoa aikaisemmin. Lääkkeillä tuo tyhjennys tehtiin. Tässä nyt sitten odottelen että vuoto lakkaa ja pääsee verikokeelle ja saa ruveta yrittää uuudestaa. Tuo raskaus oli mun ensimmäinen ja sitä yritettii 11kk toivottavasti seuraava onnistaa aikaisemmin.
Stressillä on tosiaan aika paljon vaikutusta. Itte rupesin olee aika harmistunut 6kk yrittämisen jälkee ja sit rupes miettii et en varmaa ikinä tuu raskaaks. Rupesin jo hyväksyy sen et johonki hoitoihin varmaan joutuu ja rupesin suunnittelee kaikkee muuta aattelin et rupeen uudestaa harrastaa agilityä koirani kans ja sit sain mieheltä luvan ottaa mittelspizin pennun. Rupesin suunnittelee sit sen pennun hankintaa ja hups vaan olinkin raskaana... Ajattelin että sitten ku tässä saa ruveta yrittää uutta ni taidan vaan ruveta kerää toiseen koiraan rahaa ja funtsii sitä ja viettää oikein mukavaa kesää. jos se uusi raskaus siitte tärppää ni menee varmaa rahat sit siihen. Suosittelen kyllä kaikille yrittäjille että ottaa jonkun sivuprojekstin vauvan lisäksi mitä voi funtsia jos nestressi hormonit sit vähenis. Kyl se vauva sieltä sit tulee. Tiedän myös kuitenkin että jos sitä vauvaa kovasti haluaa ja toivoo niin on vaikea olla stressaamatta ja miettimättä. Malttia malttia.[;)]

Tervetuloa tänne joukkoomme paukke ja otan osaa menetyksen johdosta.[:(]
Toivon että seuraavaksi onnistaa paremmin.

Nyt pitäis varmaan sinne ulos lähtee aurinkoon kun on tässä muutama tunti koneella jo vietetty.

Pakko oli tulla äkkiä vilkasemaan, en kerennyt kaikkia uusia viestejä kunnolla lukemaan, perehdyn huomenna enemmän kun pääsen kotio reissusta[;)] Ajattelin oman tilanteen kertoa.

Tosiaan testasin sitten perjantaina ja haamuhan sieltä tuli [:)] Menkkója ei vielä toistaiseksi ole kuulunut, mutta en viitsi vielä kunnolla innostua. Huomenna teen uuden testin niin sitten näkee mikä on tilanne.

Jipii, hyvä mmj_! [:)]

Mulla on ollut alavatsa jonkin verran kipeä ja vaikka se kai on aika normaalia, niin silti muistuttaa turhan paljon sitä keskenmenoa. En oikein uskalla vielä "ryhtyä" tähän raskauteen tosissaan.

Tuo Paukken koira-tarina kuulostaa samalta kuin jo tänne aiemmin kertomani tarina kahdesta tutusta jotka koiran ottamisen jälkeen tuli heti raskaaksi.
Paukke:lle ja muille jotka haluaa olla vähän taikauskoisia niin tein muutamia muitakin psykologisia taikoja, eli ensinnäkin kaverini joka projektista tietää toi jokin aika sitten mulle kuohuviinipullon, että voidaan yhdessä se joku ilta tässä kesällä kumota. Ja tarkoituksena siis se että tällaista iltaa ei mun osalta tulisi. Lisäksi kävin juuri ostamassa uusia alusvaatteita ja haen aktiivisesti uusia töitä. Eli kaikenlaisia muita suunnitelmia tulevaisuudelle.

Kesätaikoja kaikille ja lämpimiä plussatuulia hurjasti!!

Onnea mmj:)

Meillä ei se plussa tainnut tullakkaan...Tän aamusen testin tulos oli nega[:(] Nyt on pää ihan sekaisin ja surku..Toisaalta, menkkojen pitäis sit alkaa huomenna, eli sitä odotellessa...Huoh[8|]
Taisin iloita liian aikaisin sillon perjantai aamuna :/
En tosin tehnyt tämän päiväistä testiä aamupissasta, mutta tuskin se olis siitä kuitenkaan muuttunut :(
Parempaa onnea teille muille [:)]

Mua ärsyttää ku en tiiä millon mul on ovis ja koska voin tehä raskaustestin.Tosiaan se e-pilleri kierto oli 28 ja nyt pillereitten jälkeen eka kierto oli se 36. Tässä sitä sit yritellään useemman päivän ajan. Mut millon voin tehä testin!? Tää on niin turhauttavaa![:@]

Niin ja onnea plussan saaneille ja jaksamista *Mirellalle. Toivotaan nyt kovasti plussaa kaikille![:D]

*kittie älä heitä toivoa vielä oot kuitenki saanu sen haaleen viivan.

Noppa: Ittelläki oli kierto ihan sekasin ehkäsynlopettamisen jälkee. Kyl se siit varmaa vähä sit tasottuu. Tietysti jos maltat odottaa tonne 36. päivää asti ja tehä testin sitten. Silloin ainakin välttyisit turhalta testien teolta. [;)]Ite kyllä olin hyvin kärsimätön ja uhrasin rahaa testeihin..[:D] Mut jos muistat millanen sun kierto ennen pillereitä oli ni vois luulla et se sinne samaan suuntaan nytkin rupee tasottuun.. Clearbluen testit on ainakin herkkiä pitäs näyttää oikea tulos jo 4 päivää ennen oletettua menkkojen alkupäivää. Tuolla ite viimeks sain plussan kp. 30, kierto oli hiukan epäsäännöllinen ni meinasin sillon että pitäis sit näyttää vaik kierto olis 34 päivää.

*kittie: aamupissasta kannattaa tehdä jos ei menkat oo paljoo myöhäs. Tai sitten olla vähintää 4 tuntii virtsaamatta ennen ku tekee testin. Raskaushormonia erittyy sen verran vähän ihan alkuraskaudessa ettei sitä ehdi kerääntyä virtsaan tarpeeksi testiä varten hetkessä. Tsemppiä! Teeppä seuraavaksi aamulla. Toivon todella että tulis se vahva plussa esiin![;)]

Oi että kun odotan että pääsen itse odotteleen että millon voin testin tehdä![:D]

Jospa yrittäisin jaksaa oottaa sen pidemmän kierron mukaan [:)]
Mulla oli ennen e-pillereitä aika epäsäännölline kierto et sekään ei oikee auta tätä oikeen päivän määrittämistä[:'(]
No eiköhän se selvii viimeistään noin 3vk:n päästä että onnistiko.

Noniin, eilen illalla saavuttiin kotiin ja nyt yksin vapaa päivää viettelen, yllättäen koneen äärellä! [:D]

Tervetuloa mukaan Nyytti! Itse en jaksanut lukea kuin viimeiset pari sivua ennen kuin itse liityin keskusteluun! [;)]

Paljon onnea Silmulle plussasta! [:D] Ihana kuulla plussauutisia!

*kittie: testaapa aamupissasta! Itse tein tuossa toisen testin tänä aamuna ja tuli erittäin haalea viiva, ei oikein osannut päättää onko se edes näkyvä vai kuvittelenko [8|] Täytyy nyt sitten vain seurailla tilannetta! Ja jos menkkoja ei kuulu niin uutta testiä peliin! [:)] Kun en itse ole kierrostani varma, ensimmäinen kuitenkin vasta menossa km.n jälkeen niin voi olla ihan mitä tahansa, menkkojen alkamispäivästä kun en ole varma..

paukke: tervetuloa mukaan! Otan osaa keskenmenon johdosta!

Kaikille kuumeilijoille malttia peliin ja plussa tuulia!  

Taas tultiin alas kovaa ja korkealta. Niin ne kuukautiset taas alkoi, jotenkin osasin niitä odottaa, mutta tää on silti niin vaikeeta.... Kuitenkin niin toivoin, että joko nyt. Miten voi olla taas näin epäonnistunut olo?!?!

Täällä on taas tapahtunut kauheasti sillä aikaa kun olin reissussa! [:)] Tervetuloa kaikki uudet mukaan ja ihanaa lukea plussauutisia!!! [:)][:)] 

Mulla on tunteet myllertäny tässä näitä viestejä lukiessani, itku tuli silmään kun kuulin noista keskenmenoista (*Mirella* otan osaa [:(]) ja sitten taas iloitsee kaikista haamuista ja viivoista oikein sydämensä kyllyydestä. [:)]

Mulla ei sitten menny juhannukset peittoja heilutellessa vaan menkat alko perjantaina. Enkä mä nyt oikeastaan ollut edes kauhee surkeena, hyvä kun alkoivat niin päästään yrittämään uudestaan. [;)]  Tilasin viime viikolla netistä säkillisen raskaustestejä kun kuitenkii oon malttamaton ja testailen taas jo kohta. [;)] No ei, nyt mä kyllä oikeesti taas odotan siihen kun menkat on oikeasti myöhässä mut jotenkin sitä vaan sisuuntu tässä jossain välissä ja ehkä tässäkin on taikaa että kun kaapissa odottaa 20 testiä ni niitä ei ehkä kohta tarvitakaan. [;)] Hope so!

Tosta juhannuksen juomatarjoilusta vielä... Eihän sillä tosiaan oo oikeasti väliä jos äiti ottaa ennen sitä rv 7 tai milloin se verenkierto nyt yhdistyykään. Mutta ite kuitenkii on aina semmonen olo ettei tee mieli juoda jos on raskauden mahdollisuuskin ilmassa. Mä oonkii kehitelly tässä tämän yrityksen aikana tapoja joilla välttää kiusalliset kyselyt juomisesta: Alkoholittomat siiderit on esim yks hyvä vaihtoehto, ei kukaan kattele niitä tölkkejä niin tarkkaan (tai jos joku huomaa ni voi alkaa räyhäämää miehelle että "miks oot mulla tämmöstä tuonut!!") [;)] Tai sitte ku mä oon semmonen lonkeron-juoja muutenkii ja harvoin pullosta juon ni se greippimehu wichyllä lantrattuna menee aivan täydestä. [;)] Meillä meinaan oikeesti kaverit ja suku kyttää kyllä silmä kovana ja jos joku kieltäytyy saunaoluesta niin heti ollaan juoruamassa ympäriinsä. Vaikkei siis mitään juoppoja ollakaan... [:D]

Mä taidan mennä kattomaa että mitä tainnutustippoja mä oon mehuun nyt sotkenu kun hoitolapset vetelee kolmatta tuntia unta palloon... Tais olla tehokas ulkoiluhetki aamupävällä. [;)]

Voi eii Angervo! [:(] Voimia sinne kovasti! Toivottavasti ensi kierrossa sitten teilläkin onnistaa!

Itse join juhannuksena kolme siideriä ja loput olivatkin sitten alkoholittomia tai limua. Että selvinpäin meni oma juhannukseni, vaikka ei kyllä haittaakaan!

Takaisin