Sateista päivää kaikille. Täällä pohjois-suomessa ei ainakaan auringonlämmöstä nautita, kahvin lämmöstä korkeintaan. Juhannus näyttäisi olevan yhtä vesisadetta, joten sisätiloissa saa pysytellä lämpimässä[:(]
Ikävä kuulla *Mirella* keskenmenostasi. En ole itse sellaista kokenut, mutta uskon, että se on sydäntä särkevää. Minusta se on pelkästään positiivista, että tietää olevan mahdollista tulla raskaaksi. Kun täällä käydään sitä keskustelua siitä, että kumpi parempi/pahempi: km vai lapsettomuus. Tiedän monia naisia, jotka ovat kärsineet lapsettomuudesta vuosia edes tulematta raskaaksi ja he kertovat, että lohduttaisi jos tietäisi edes mahdollisuudesta tulla raskaaksi vaikkakin se menisikin kesken. Tosi julmasti sattu, mutta se vaan antaa toivoa jatkaa yrittämistä. Eli toivoa ei siis ole menetetty naiset[:)]
Itse ajattelin hakeutua mieheni kanssa lapsettomuustutkimuksiin naistentautienklinikalle jos tästä kierrosta ei tärppää. Epäilen itse, että minulla voisi olla endometrioosi koska kuukautiskivut ovat todella kamalat. Joudun lääkitsemään itseäni vahvoilla kipulääkkeillä, muuten kipu käy sietämättömäksi. Toivon ettei sitä olisi, mutta ainakin oireet viittaisi siihen. Miehen sperma pitää tietysti myös tutkia[;)]
jlko: jos epäilet siltikin raskauden mahdollisuutta niin pyydä ihmeessä raskaushormoonin määritystä verikokeesta. Joillakin vaisilla sitä ei erity virtsaan missään vaiheessa raskautta niin paljoa, että se näkyisi virtsakokeissa. Jos menkat ovat mielestäsi poikkeavat. Näin saat ainakin varmuuden.
Tänään taas iltavuoroon pitää jaksaa ja nyt aamupuuron keittoon[:D] Mukavaa päivää kaikille!