joko nyt onnistaisi

Oikein oikein ja vielä kerran oikein paljon onnea *Mirella*!! [:)] Ja mimulle oikein paljon jaksamista! [:(]

Olen tässä ruvennut miettimään, kun täällä on noista oviskivuistakin ollut puhetta. Ja mulla nyt jotenkin "nipistelee" vasemmalta puolelta alavatsassa. Ja periaatteessahan ovispvä pitäis olla jossain 10.6 tienoilla, mut näin epäsäännööllisellä kierrolla se vois olla nyt sit hyvinkin mahd. että nää tosiaan on niitä oviskipuja! Eli nyt ei sit muuta ku heiluttelee peittoja ihan hirveellä tahdilla! [;)] Ja toivotaan parasta, et sais jo tältä kierrolta plussaa!!

Ja plussatuulia myös kaikille muille!! Sai kummasti voimaa itselleenkin *Mirellan* positiivisesta tuloksesta!!! [:)]

nazu hyvin voi olla mahd. että ovulaatio olis nyt...mä ainakin pongasin viimeksi just noilla "nipistelyillä" ja sit ovistikku näytti plussaa eli peitot vain heilumaan[:)]

Itellä pitäis alkaa menkat periaatteessa sunnuntaihin mennessä jos 25/29 pitää kierrossa paikkaansa. Tänään tuntu viiltävä/jomottava kipu vasemmalla alamahassa töissä seisomaan noustessa... tiedä sitten mitä se enteilee...ei uskalla oikein aatella hyvää eikä pahaa kun taas niin isosti pettyy jos/kun menkat alkaakin... Mutta viiltävä "kipu" oli outo tunne mitä ennen ei ole tullut... Menkkojen oireita ei ole vielä ilmaantunut...Ei kun odottelua siis[&:]

Kiitti sandy81, nyt ei sit mitään muuta ku iltavuorosta kotiin ja ukko makkariin!! [;)]

Silmu: Noni, kiva että on joku muuki, joka on samassa vaiheessa! Yhdessä jännitetään! [:D] 

Itsellä on hirmusen väsyny olo, ollu jo pari päivää vaikka ihan kunnon yöunet nukkunu ja sitten tänään on ollu lievää pahoinvointia, mutta se johtu varmasti siitä että istuin kuumassa bussissa, joka ajoi mutkasta reittiä ja en ollu syöny mitään. Oli kuski muutenki muissa maailmoissa niin kyyti sen mukaista, ajoi pysäkin ohi, jätti matkustajan oven väliin, meinasi törmätä asfalttikoneeseen jne. Oli aikamoista jännitystä koko matka [:o]

Toivottavasti teillä nazu tärppäisi ja Sandy81:lle pidetään peukkuja etteivät menkat ilmestyisi! [;)] Muille myös plussatuulia! [:)]

onnea *Mirella*plussasta![:D]
Mulla alko tänää menkat ja teki pitkästä aika kipeetä. Nyt ei oo mitää hajuu kauanko kierto vois kestää. Pitäis varmaa ostaa ovistikkui tai ryhtyy jokatoinen päivä hommiin.

Onneks ei tuntunu kamalan pahalta ku tiesin etten oo raskaana ku se oli vasta eka yritys ja jos kovin monia ei onnista heti ekalla. Kyllähän mä sitä kovasti olisin miehen kaa halunnu mutta nyt on kovat odotukset seuraavalle kerralle. Silti en uskalla liikaa toivoo ja uskoo seuraavaan kertaa jos ei onnista sittenkään. En oikee tiiä kuinka paljon uskaltaa toivoa jos se ei onnistakkaan lähi tulevaisuudes.

Pahoittelut sulle noppa menkkojen alkamisesta. Oot sitten samassa vaiheessa melkeen kuin minä, eka kierto vasta meni pitkäaikaisen ehkäisyn ja nyt oon toisen kierron ekassa viikossa, joten ensi viikon puolivälissä olisi kriittiset hetket siihen peittojen heilutteluun [:)]

Jaamaria toivotaan et nyt onnistais[:D]

Mun äiti sano tos yks päivä taas et tehkää jo vauva et hän haluu olla mummo. Mun yks vanha kaveri sai vauvan viime jouluna ni mun äiti on ihan kateellinen tälle tuoreelle mummille[;)]

Onnea Mirellalle! Ihana kuulla plussauutisia!
Toivottavasti tulisin pian perässä plussauutisten kanssa - mekin ollaan yli vuosi lasta yritetty ja vauva olisi niin toivottu meidän perheeseen.

Olen tänään menossa sinne vyöhyketerapiaan, vähän jännittää! ovulaatiopäiväkin olis ainakin laskureiden mukaan tällä viikolla; toivottavasti se vyöhyketerapia auttais ja sais mut ovuloimaan. Kerron sitten tännekin, mitä se terapeutti oikein mulle teki...
Jos Mirella luet vielä tätä palstaa, niin etkös sinäkin käynyt siellä vyöhykkeessä??!!??

Kiitos uusista onnitteluista![:D]
Angervo, juu olin kyllä suunitellut varaavani aikaa sinne vyöhykkeeseen, mutta en kerennyt vielä joten meillä tärppäsi ilman sitä.
Vähän jännittää kun tänään aamulla tuli tiputtelu vuotoa ja se oli aivan samanlaista kuin edellisessä keskenmenossa, mutta toiveikkaana silti eteenpäin..[&:]
Olispa kaikki hyvin masu asukilla!!

Tiedän tuon tunteen noppa, kun muut sukulaiset odottavat sitä vauvaa tulevaksi eikä itse mahda asialle mitään... toivottavasti onnistaa seuraavaksi![:)]

Toivottavasti kaikki on hyvin *mirella*... niinkuin on tullut esille että ei se pieni tiputteluvuoto vielä merkkaa keskenmenoa [8|]

Ja tsemppiä Angervolle sinne terapiaan että se auttaisi.

noppa tiedän kans tunteen kun sukulaiset kyselee että eikö vielä ole vauva kuumetta.... niin ole siinä nyt sitten naama peruslukemilla[&:]

Pakko purkaa taas tuntojaan ja "oireitaan" tänne[8|] kierrossa menossa nyt siis 24 päivä ja kierron pituus minulla siis vaihtelee 25/29... Menkka "oireista" ei mielestäni tietoakaan... Tänään ollut tosi kuvottava olo ja vasemmalla puolella vatsaa tuntunut edelleen viiltävää "kipua"/jomotusta ajoittain... Oireet ei siis perus menkkaoireita mielestäni....[&:] Vaikea ottaa näistä selvää että toivooko sitä taas ihan liikoja kuten luulen vai voisiko hiljaa toivoa jotain.... en uskalla edes ääneen sanoa... mutta tiedätte mitä tarkoitan. Tuntuu että alkaa kuvittelemaan jo jotain oireita kun niin kovasti toivoo raskautuvansa ja näin varmasti onkin. Täytyy nyt yrittää ottaa rauhallisesti ja jos ei menkat ala niin testailee sitten taas sen miinuksen alkuviikosta[:@] On tämä niin raastavaa tämä odotus[&:]

Heippa!

Tulin hetki sitten vyöhyketerapiasta - oli aivan ihanaa! Jos ei raskautumiseen auta, niin auttoi ainakin rentoutumiseen. Kummallista, miten jaloista voi lukea niin paljon! Löysi mun niska-hartiaseudun kipupisteet ja jopa tunnekeskuksen. Ja mun "äiti/naisjalkani" (vasen jalka) oli jumissa - ilmankos kun olen itseni kanssa niin jumissa kun toivon niin kovasti pääseväni äidiksi.  Varasin jo uuden ajankin, mutta sain sen vasta elokuulle [&:] - on niin kalenteri täynnä terapeutilla... Löytyis varamasti muitakin vyöhyketerapeutteja, mutta tämä oli tosi ihana. Antoi vielä ruokavalio- ym. ohjeita.
Eli voin suositella kaikille!

Tänään oltiin miehen kaa ikeassa ja tuntu et koko ajan tuli vastaan joko odottava äiti tai sit niillä oli ihan pieniä vauvoja. Katottiin vaan toisiimme ja sanottiin et  meki halutaan tommonen.

Alkaa tuntuu et innostun vauvasta enemmän ja enemmän vaikka en haluis olla liian innoissani, koska jos ei saadakkaa pitkään aikaan vielä sellasta. Mä muutenki innostun asioista hirveen helposti ja sit harmittaa jos se ei onnistukkaan.

Nyt vaan toivotaan et tämä toinen kerta onnistais ku ollaan viel sen verran nuoriaki. Mutta ei se sitä sano aina et olis helpompi saada lapsii vaik onki nuori.

Mut tsemppiä nyt muillekkin[:D]

Ihania uutisia sinulta Mirella, oikein paljon onnea!
Kuullostipa luksukselta tuo vyöhyketerapia, Angervo, mäki tahon.. Toivottavasti se tepsii!:)
Noppa, minäkin bongailin tänään kaikki siunatussa tilassa olevat naiset. Vielä töistä päästyäni hoksasin yhden raskaana olevan naisen pikku-bussin ratin takaa. Oi joi.. Ja omat ajatukset ei varmaan eksy vauvoista minnekään muualle.
Oon koittanut rauhoitella oloani sillä tiedolla, että enää viikko ja pääsee testaamaan. Tuntuu päivät vaan matelevan hitaasti... 10 kpl raskaustestejä odottelee tuolla kirjekuoressa, joka eilen tuli postissa. Menkat onneksi ruukaavat tulla aina kellon tarkkuudella - viimeiset 8 vuotta -, joten tuskin edes kerkeän tekemään testiä jos maltan vain tän viikon odottaa. Jos taas ovat myöhässä niin testistä voisi melkeempä odotella plussaa ;)
Saatiin miehen kanssa leikkiä tänään kotista, kun veljeni on täällä yökylässä. Kaupassa sai silmä tarkkana olla pojan perässä, kun se raahasi vähän väliä kaiken käsiinsä saaneen ostoskärryyn. Paras oli prinsessalimukka (?? joku Bratz-tuotesarjan uutuushitti) ja koristeena olleen pehmolelutiikerin, joka oli isompi kuin pikkumies itse.. No, onneksi ollaan nyt kotona ja "pojat" saavat nauttia James Bondin ihmeellisestä maailmasta.
Hyvä kuulla, että täällä on muitakin tupakan lopettaneina, tai lopettavia. Saa siihenkin tukea, kun plussa tulee. Olisi hyvä kyllä päästä aikasemminkin eroon, mutta kun tuntuu vaikealta se päätös ja sen pitäminen.. Kun siihen on jo valitettavasti tottunut..

Kesätuulen puhalluksia kaikille! Toivottavasti se toisi plussia, pieniä nyyttejä ja kesämieltä! :)

25 päivä menossa.... kierron pituus vaihtelee 25/29 APUVA[&:] JÄNNITYS TIIVISTYY....

Nyt täytyy vaan yrittää saada päivät kulumaan ja ajatukset muualle ja toivoa ettei menkat alkaisi[8|] Toivotaan ettei tiputa taas korkeelta ja kovaa....

Tsempit kaikille muillekin odottajille[:)]

Voi vitsi Sandy81 sullahan on jännittävät päivät edessä! Toivotaan parasta! [:)]

Noppa: itse kanssa törmään päivittäin raskaana oleviin, olen yleensä töissä meidän kaupan info pisteessä joka sattuu sijaitsemaan suoraan vauvanvaate osaston edessä. Pikkuiset vaatteet näkyvät päivittäin ja sitä myötä myös kaikki odottavat ja juuri vauvan saaneet äidit. [X(] Meillä kun keskenmenon sain, moni lohdutti sillä että olet vielä niin nuori. Mutta ei se ikä sitä katso saatko lapsia vai et. Yhtä hankalaa se saattaa olla nuorella kuin vähän vanhemmallakin.

On tämä odottavan aika pitkä! On jännä kuinka joskus aika tuntuu juoksevan ja taas toiste se matelee minuutti minuutilta eteenpäin. [:D] Toivottavasti piakkoin saamme taas plussauutisia piristämään! [:)]

KIITOS mmj_ ei kyllä yhtään uskalla toivoa liikoja... Mielummin yllättyy iloisesti kuin pettyy ja pahasti[&:] Mutta toki toivon enemmän kuin muuta parasta.... Jos ei menkkoja kuulu niin yritän malttaa odottaa ensiviikon alkuun ja testailee sitten.... sen miinuksen mikä sieltä aina tulee[:(]

Tuo on kyllä totta ettei kannatta liikaa toivoa, pettymys on tuplasti pahempi silloin. [&o] Mutta peukkuja pidän teille! Itse yritän olla toivomatta liikaa, mutta hankalaa se on kun mieskin nyt niin innoissaan odottaa että itselläkin toiveet katossa.

Harmittaa kun eilen löysin taas kissalta madon takapuolesta. [&:] Sillä on pitkään ollut ongelmia matojen kanssa, ja matolääkkeen se sai viimeksi kaksi kuukautta sitten, sen lisäksi vielä vahvat antibiootit jotka lääkärin mukaan tappaisivat kaikki madot, mutta yllättäen niitä taas tulee. Kauhea stressi että voivatko ne tarttua minuun ja vaikuttaa raskautumiseen saati jos sattuisin olemaan raskaana niin miten sikiö? [:o] Kissa kuitenkin nukkunut aina sängyssämme, ja hankala sitä on kieltää enää kun pieni kämppä ja tottunut sänkyyn. Viime yö nukuttiinkin miehen kanssa hänen puolellaan ja annettiin kissan nukkua minun puolellani. Tänään olisi tarkoitus käydä eläinlääkärissä kysymässä neuvoja. Ei tuo kissallekaan ole kiva! [:(]

mmj_ no voi harmi tuo kissan juttu...kysy eläinlääkäriltä ohjeita ja mielipidettä tartuntariskistä...itselläni ei ole tietoa voiko tarttua ja miten tulisi toimia[8|] Tsempit[:)]

Takaisin