joko nyt onnistaisi

Huomenta kaikki! Epämääräisestä tunteesta johtuen päädyin tekemään eilen aamulla raskaustestin (kp 26/28), johon ilmestyi haaleaakin haaleampi viiva tai ehkä viivan paikka.. Tänä aamuna tein testin uudelleen ja viiva voimistui. Eli nyt näyttääkin siltä, että ei tarviikaan varata lääkäriin lapsettomuuden takia vaan raskauden!! Uskomatonta! Ei tajua vieläkään.. pakko tehdä vielä testi, että se viiva olis oikeesti totta!! Yk10 tuotti ilmeisesti tulosta, vaikka olin jo varma, että emme saa lapsia ikinä. Mutta ihana tunne! Ja samalla uskomaton! Voi kun tää olis totta!!! Toivottavasti muillakin yhtä onnekkaita testauksia[:)]

Voi kuinka hienoa MaiSa! Pidän peukkuja, että viivat pysyvät ja vain voimistuvat sun testissä! Tuo antaa toivoa myös toiselle tällaiselle pitkään yrittäneelle!

Täällä edelleen yritetään kans saada viivaa, tosin ovulaatiotestiin. Viikonloppuna ei mitään muuta kuin hieman haaleaa viivaa, mikä tarkottaa sitä, että kierto on ilmeisesti taas pidempi kuin 36pv. Tai sitten en ovuloi joka kierrossa. No, "piinapäivät" jatkuvat vielä ovulaation tikuttamisen merkeissä. Ei tästä kyllä tulis yhtään mitään ilman ovistestejä, joten suosittelen kaikille "epämääräisen kk-kierron omaaville" kans niitä.

Voi kuinka ihanaa, Maisa!!!!!! Onnittelut!!!!! Eikö olekin mahtava tunne? Mulla on vieläkin vaikeuksia uskoa että olen raskaana, vaikka kaksi testiä sen jo todisti. Ehkä sitten kun sen näkee ultrassa ekan kerran, alkaisi todella uskoa että siellä se pieni elämä on alkanut...

On tää kyllä ihan käsittämätöntä... Ei voi millään uskoa todeksi! Ostin vielä lisää testejä, kun pelotta, et jospa ne haaleetkin viivat siitä jonnekin katoaa. Oireina tällä hetkellä kipeet rinnat ja vatsaa juilii, mut vähän eri lailla kun ennen menkkoja, silleen pistelee. Ientulehdus tuli viime viikolla, voi ilmeisesti johtua raskaudesta ja lisäks vielä valkkaria tulee runsaammin. En olis uskonu pääseväni kirjottamaan alkuraskauden oireista[:)] Huomenna jos testi vielä näyttää plussaa uskallan ehkä jo siirtyä odottajien puolelle...Hih!

Ja toiveilijoille tiedoksi, näköjään voi tulla raskaaksi vaikka ajatteliskin koko ajan sitä asiaa ja toiveilee hulluna eikä voi pysyä täältä pois[:)]

mulla sitten ei onnistanut tänään
vaikka kyllä sitä epäilin että en ole. ( pirusti harmittaa kuitenkin ) 
mutta kun tks:ta sanoivat että kannattaa tähä
no mie tein aamulla ensimmäisen ja se oli apteekin oma ja se näytti että epäonnistunut[:@] no hö...
no ei auttanut kun käydä hakeen uusi ja se sitten näytti etten ole raskaana [&o] 

mulla mietityttää se että mulla oli mensut 24.2-2.3 pillereitä söin kyllä epä säännöllisesti [8|] (en syö sitten enään)
ja mulla alkoi sitten tiputtelu 4.3 ja se on runsaanpaa nyt. 
sen takia soitin aamulla tks:seen ja pyysivät koklaamaan.

nyt mie mietin sitä että milloin voin alkaa kokeileen niitä ovulaatio tikkuja  
vai mitäs tikkuja ne olikaan [8|]
sen mie tiedän että mun vuodatuksen jälkeen [;)]  

Täällä edelleen jatketaan ovulaation metsästystä.  olin aika pahassa vatsataudissa pari viikkoa sitten- josko se ois sekottanut kiertoni näin pahasti. Tai sitten on kohdattava se asia, että mä en todella ovuloi joka kierrossa mikä taas on p*** juttu...

Kyselit Stepa milloin vois ovistikkuja alkaa käyttää... Riippuu sun kk-kierrosta, yleensä hyvä aloittaa muutamaa päivää ennen oletettua ovulaatiota. Jos kk-kierto on kovin sekaisin esim. pillereiden lopettamisen jälkeen, voit joutua tikuttelemaan vähän pidempiakin päiviä. Esim. jos kuukautisesi vaihtelee 23pv-36pv:n välillä, aloita tikuttelu 23pv kuukautiskierron mukaan (aloita pari päivää oletettua ovulaatiopäivää aikaisemmin) ja tikuttelet siitä sitten niin pitkään, kunnes testi näyttää plussaa. Voi siis mennä useampikin testi ovulaatiota metsästäessä... Netistä oon noita testejä tilannut, koska ovat huomattavasti edullisempi kuin apteekista hankitut. Testien mukana tulee kyllä selkokieliset ohjeet.

moikka kaikille [:)]

minä sitten tilasin netistä eilen niitä liuskia ja ne tuli tänään postissa [:D]
vitsi että oli nopee toimitus[;)] 

mie nyt alan ensi viikolle pissailemaan purkkiin [:D] hi..hiii... ja metsästämään sitä h.. hetkeä[;)]

mua kyllä vähän kihelmöi kun olen niin innoissani [:D] että saan koklata näitä juttuja ja mieheni ymmärtää mua[8|] jos ymmärtää[&:]
sekin jo kyseli että mitäs se tikku nyt näyttää....
ja mie siihen että  no hö.. en mie vielä tikuttele kun vasta sit ens viikol

en ole enne testaillu tämmösii testejä se on vähän niinkuin  mun mielestä jänskää metsästystä[:D]

Heips kaikille tasapuolisesti!

Kerkesimpä minäkin taas pitkästä aikaa istahtamaan koneen ääreen ja kirjotteleen kuulumisia.
Todella paljon onnea MaiSalle ja tsemppiä raskauteen, se on kyl maailman hienoin asia!![:D]
Mulla meni viime kierto taas reisille oli kyl jo todellisia oireita rinnat arat ja ilta pahoinvointia niinkuin viime raskaudessakin ja olin ihan varma että nyt vihdoinkin onnisti, mutta pettymys oli kyl suuri kun NE taas alkoi...[>:] Nyt kp15/34 harmittaa oikeen kun toi kiertokin on jämähtänyt pidemmäksi kun ennen se oli vain 28tai 29päivää..Saa olla taas hermona kauemmin kun kierto on noin pitkä.
Tsemppiä kaikille!! Kyllä se plussa sieltä tulee kun vähiten sitä odottaa..[:)]

nyt on sitten pissailtu tikkuihin ja tänään tuli haalee viiva esiin h-hetki on lähellä ja eikun peittoa heiluttelemaan
niin katsotaan miten käy sitten loppu kuussa [:D]

Aurinkoista päivää kaikille. [:D]

Uutena tässä katselen kirjoituksianne. Vertaistukea haen, paras ystäväni ja mieheni on tietenkin tukena, mutta muittenkin kokemuksia on kiva lueskella/kuulla. Vauva yrittelystämme emme ole muille kertoneet, tulevien uteluitten takia. Ehkäisyn jätimme pois joulukuussa -08 ja vielä ei ole tärpännyt. Lyhyt aikahan tässä takana yritystä on ollut, mutta ehkä elämäni stressavinta aikaa. Vaikka juuri nyt ei saisikaan stressata, mutta minkäs teet. Suuri on unelma esikoisesta...
Olin kuin tulessa viime viikolla, menkat myöhässä... Mutta alkoihan ne sitten kuitenkin. No ei se auta kuin jatkaa yrityksiä.

Oma ikäni ehkä tässä vaiheessa askarruttaa eniten, 33 vuotta ei ole "liian vanha", mutta vaikuttaa jo. Mutta en aio vaipua alamaihin, kevät on jo ovella ja kesä tulee, ehkä stressi onnistumisestakin vähenee samalla.  Mielellään vaihdan ajatuksia teidän kaikkien kanssa.

Mukavaa alkanutta kevättä ja pidetään lippu korkealla. Onnea kaikille tasapuolisesti yrittelyyn! [:)]

Ajattelin minäkin etenemisestämme kirjoittaa. Tai siis emmehän me minnekään etene kuin seuraavaan yrityskiertoon. [&o] Taas. Nyt on kp 21/26 menossa ja jälleen kerran jokainen haukotus ja vihlaisu massun seudulla ovat takuuvarmoja merkkejä- valeraskaudesta.

Taitaa sekä miehelläni että minulla olla kummallakin aika turhautunut olo. Pianhan sitä voisi sen lääkärinajan tosiaan varata.

Onnea kaikille raskautuneille. :)

Hei ruusunnuppu,
Meillä kävi ihan samoin. [&o] Vasta ollaan 3kk yritetty, mutta silti tuntuu kuin olisi mennyt pidempi aika. Tämä oli jo toinen kerta kun kroppa ilmoitti raskaudesta oireineen. Viimeinen niitti tuli kuitenkin tänään kun kävin labrassa verikokeessa, että jos vaikka sittenkin olisimme raskaana. Eilen aamulla menkat alkoi, mutta elättelin vielä tähän päivään, että olisin sittenkin pieniin päin. Labrasta tuli kuitenkin vastaukseksi negatiivinen tulos.
Olo on nyt todella kurja, ei yhtään huvittaisi olla töissä. Mutta järki sanoo, että nyt pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tekemään jotain ihan muuta, että saisi sen vauvakuumeen pois ajatuksista. Se kun alkaa pelottavasti olemaan mulla joka hetki mielessä - eikä se ole terveellistä.
Kaiken lisäksi mun kuukautiskierto on pillereiden jälkeen mennyt ihan sekasin... Pillereiden kanssa se oli tasan 28pvää. Lopetuksen jälkeen se oli 33, 27 ja nyt 31 päivää. Laske siitä nyt sitten se normaali kierto.

Voimia teille ja toivottavasti seuraavalla kerralla onnistutte.

Heippa kaikki kuumeiset! Päätin liittyä tänne teidän joukkoonne. Vauvasta kovasti haaveillaan. Pillerit jätin pois helmikuussa ja nyt sit on aloitettu tämä odottelu ja peittojen heiluttelu [:D]. Helmikuussa kuukautiset oli peräti yhden päivän, johtuen varmaankin noista pillereistä. Ensi viikolla pitäis alkaa, jos alkaa. Viime viikolla oli ovis ja nytten sitten mukamas rintoja sattuu ja mahaa sattuu. Ehkä mä toivon niin, että rupee jo kuvittelemaan kaikkea [;)]  Jeps, ikää kohta 31 ja miehellä enemmän. Siks tää vauva oiskin niin tervetullut elämäämme. Lapsia ei siis ennestään kummallakaan.

Me yritetty avomiehen kanssa kohta 10kk, eikä mitään kuulu. Nyt saattaa sitten toiset tuulet puhaltaa. Menkat kohta pitäs alkaa, muttei mitään oireita. Muuta kuin selkäkipu ja väsymys. Mutta ne on mulle muutenkin tuttua. Siis saattaa ihan muuten vaan väsyttää ihan kauheesti tai selkä olla kipeen. Teen seisomatyötä aika pitkälti(laboranttina) Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu. Jos ens viikolla ei kuulu mitään, pitää testejä rueta sitten ostelemaan. Pidetään peukkuja :)

Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Chita; mulla kans samanlainen tilanne kuin sulla; yritystä takana 10kk  -tuloksetta. Nyt elelen kans jännittäviä aikoja; kp 39 menossa, tänään viimeistään pitäis alkaa menkat, mutta toistaiseksi ei mitään. Viimeks kierto oli 36pv. Ovulaatiota en taas tässä kierrossa saanut ovistikuilla näkyviin, mut onhan sitä voinut ihme tapahtua... (taitaa olla toiveajattelua). Mullakin selkäkipua ja sellainen "selittämätön" olo- välillä vihlaisuja vatsassa ja valkovuoto ollut tosi runsasta kuvitellun ovulaatioajankohdan jälkeen, mikä ei mulle ole normaalia. Mut saapi nähdä miten käy...

Hei, tässä vielä yksi kuumeilija joukkoonne. Esikoinen olisi enemmän kuin tervetullut.
Neljä kiertoa takana päin. Nyt odotellaan vain miten tässä kierossa käypi.
Mitään oireita en ole huomannut matkan varrella. Tosin mieheni viime yönä totesi, että rintani ovat turvoksissa. Meillä taitaakin olla niin päin, että mies "huomaa" oireet.

Tervetuloa uusille keskustelijoille!
Täälläpä on melko hiljaista.. Onko väki siirtynyt odottajien puolelle keskustelemaan?...
Täällä ei todellaankaan raskaustuulet puhalla. Kp 46 menossa (voi jippiajee tätä mun kiertoani...), mutta raskaana en ole, testillä ja ultralla varmistui. Varmistui myös se, että en ilmeisesti ovuloi joka kuukausi, tosin tämä voi vielä johtua ehkäisypillerien vaikutuksestakin- vaikkakin niiden lopettamisesta on kohta kulunut vuosi. Terolut- lääkitys määrättiin, jotta kierto saadaan tasantumaan ja sen aikana on lääkärin mukaan mahdollista tulla raskaaksi. Eli nyt jään pikaisesti odottamaan menkkojen alkamista (hassua, yleensä oottelen että ne EI alkais... :) ), jotta pääsen tasottamaan kiertoani.

Tervetuloa kaikille uusille, jospa nyt saataisiin sitten hiukka kaskustelua aikaiseksi. Itse ainakin kaipaisin sitä.

Olen tässä hiukan kummastellut olotilaani edellisten menkkojen jälkeen. Nimittäin yleensä tuossa oviksen aikaan minulla on ollut huomattavia "oireita", mutta tällä kierrolla ei sitten mitään...[8|] oikein pupuilukaan ei ole innostanut!! Ja se ei tod oli normi hommaa [&:]. Ainut mitä olen toisin tehnyt muihin kiertoihin nähden, on ollut greippimehun juonti.
Viime kierrolla menkat kyllä olivat normaalista poikkeavat, tiputtelu vuotoineen ja niukkuuttaan omituiset, mutta normi pituiset... Tein silloin kyllä testin, mutta liekkö oli liian aikaisin tehty, kun tiputtelun aikana, ennen isompaa vuotoa sen tein. Mielessäni on nyt sitten käynyt (noin miljoona kertaa) että olisiko edellien vuoto ollut olleenkaan normaalia tyhjennys vuotoa...
Raskauteen liittyviä oireitakin on ollut, mutta niitä kyllä onkin ollut ihan yhtenään, ilman raskautumista.

Testi olisi kyllä tuolla wc:n kaapissa, että jos sen tekis...
Pelottaa vaan että se on TAAS negaa[:(]
Täytyy kai alkaa heittämään kruunaa ja klaavaa, teenkö testiä vai ihmettelenkö edelleen [:D]

Heippa vaan kanssasisaret!

Liityn uutena joukkoon kärsimättömään... Meillä yrityskuukausia on takana jo 10, joten välillä todellinen epätoivo jo valtaa mielen. Jätin pillerit pois toukokuussa -08 ja siitä asti on lapsi ollut toiveissa. Itselläni on ollut kierto ihan totaalisen sekaisin pillereiden jälkeen. Puolen vuoden jälkeen pillereiden lopettamisesta oli vain yhdet menkat. Joulukuussa söin terolut-kuurin, joka lyhensi kierron 30-40 päivän välille, mutta eipäs vaan ole tärpännyt. Lääkärissä ultrattiin paikat, joten sen puolesta kaikki pitäisi olla ok. Nyt taas menossa kp 35 ja aika lääkärille varattu huhtikuun loppuun. Jotain kai tässä täytyisi jo tehdä. Raskausoireet olen kuvitellut itselleni oikeastaan joka kierrosta, joten sen suhteen alkaa jo peli menetetty:) Alavatsakipuja on jonkin verran nytkin, mutta ehkäpä niihinkin syy sitten lääkärillä selviää..

Ja vauvauutisia sen kuin satelee.. Tää on niin tätä!! Mutta ehkä vielä joskus! Toivottavasti ainakin teiltä kanssasisarilta saa jaksamista ja voimia niihin päiviin kun synkkyys vaivaa ja tuntuu että kaikki joko työntelee vaunuja tai suunnittelee niiden ostamista[:D]

Takaisin