joko nyt onnistaisi

Onnea Amppu tosi paljon, toivotaan että pieni ihme pysyy kyydissä ja voi hyvin[:D]

Angervo, mulla samoja tuntemuksi ollu. Vaikka meilläkään ei ole tuota yrittämistä takana kuin viisi kiertoa, mutta turhauttaa niin paljon. Varsinkin sellainen että raskautuu "vahingossa"... Oleppa sitten aidosti iloinen kuullessasi tällaisia uutisia, kun itse yrität tosissasi ja tähän mennessä ei ole onni suosinut[&:]
Mutta ollaanpa positiivisia ja uskotaan että kun aika on oikea niin tuloksiakin alkaa näkymään[;)]

Mä kommentoin kanssa tuota raskautumista, eli lopetin pillerit viime heinäkuussa ja joululomalla sitten tärppäsi jo vaikka oltiin varauduttu pidempään yritykseen. Meillä auttoi myös se kun mies vaihtoi boxerit väljiin pitkiin kalsareihin, pääsee pallit paremmin roikkumaan ja viileenmään, joten silloin siittiöntuotantokin on parempaa kuin tiukoissa boxereissa. Samoin seksin jälkeen itse hetken aina makoilin sängyllä antaen siittiöille paremman mahdollisuuden päästä perille.

Toivon paljon plussatuulia teille kaikille!
Maajo

Hei taas kaikille. Nyt on toosi jännät paikat. Ollaan siis yritetty yli vuosi lasta edellisen keskenmenon jälkeen. Nyt alko taas tiputtelu perjantaina ja ajattelin että blääh.. tässä sitä taas ollaan. mutta nytpä ei ole sitten tapahtunutkaan mitään? Jee ens viikolla testin tekoon ellei kunnon menkat ala.

Eilen sitten alkoi ihan virallisesti tämä yrittäminen [:)]. Mies ei ollut ehkä ihan perillä naisen kuukautiskierrosta ja elätteli jo toiveita että heti olis tärpännyt [:D]. Eihän mulla ole vielä ehtinyt olla ovulaatiota kun menkat vasta loppui! Nyt on miehellä yöpöydällä iltalukemisina kaikenlaista raskausaiheista luettavaa, on tainnut kuume iskeä pahemman kerran <3

PaulaMaijalle tsemppiä! Peukut pystyyn plussan puolesta!

Menkat alkoi sitten pe-la yönä äärettömän tuskallisesti. Kierto kesti 42pv joka on pitkä jopa minun todella epäsäännöllisellä kierrollani, kierto on aiemmin ollut maksimissaan 36pv. Alavatsa oli todella kipea viikon verran ennen menkkoja ja pari päivää ennen menkkojen alkua alkoi pahoinvointi. Koko ajan todella etova olo, tuo etominen jatkui sunnuntaihin asti. Itse menkat alkoivat niin että seksin jälkeen minusta tuli jostain syystä hieman verta, mitään ei siis mennyt rikki. Yöllä heräsin tuskaiseen kipuun ja kovaan pahoinvointiin. Kipu oli sitä luokkaa että sängyssä itkuisesti pyörien vietetyn tunnin jälkeen harkitsin jo lääkäriin lähtöä. Toisen särkylääkkeen ja toisen tunnin jälkeen kipu alkoi kuitenkin helpottamaan. Lauantain ja sunnuntain olin kuitenkin todella huonovointinen ja sekä alavasta että -selkä olivat kipeät.. Pillereiden lopettamisen jälkeen menkat ovat olleet kerta kerran jälkeen kivuliaammat. Mies on jo vakaasti sitä mieltä että minun pitäisi mennä lääkäriin asiasta. Perussuomalaisena on kuitenkin niin vaikea antaa periksi ja mennä lääkäriin. Niin usein lääkärien asenne on ollut se että tulee sellainen olo kuin valittaisin turhasta.
Fiilikset ihan nollassa, vieläkin heikko oli. Tällaiset fyysiset kivut vievät pienimmänkin toivon raskautumisesta[&:] Täytyisi vain koittaa keskittyä muihin asioihin, mutta se ei tunnu olevan vaan niin helppoa..

Eleonora> Minä oon kuullut jos jonkinlaista juttua mitä kaikkea hämärää raskaustesteissä on näkynyt ^^ Yleensä se on tarkoittanu että testi on epäonnistunu tai sitten plussa :) En tiedä sitten olenko jo niin kuumeissani että näen harhoja [:D]

Hmm..^^ Tämän viikon lopussa pitäisi suunnilleen olla ovis aika..laskureiden ja omien laskujen mukaan :)~
Mies ehdottikin että jäisin joku päivä kotiin ja keskityttäs vaan yhteen asiaan koko päivä [:D]
Oisipa minullaki jo jännät päivät [:)]ei malta odottaa

Hei!

Pitkästä aikaa kävin lukemassa teidän kuulumisia, suuret onnittelut plunssanneille! [:)]
Itsellä kp 20 menossa, ovistuntemuksia ounastelin la-ma välisenä aikana. Nyt ollaan oltu mukavan aktiivisiakin makkarin puolella, toivottavasti tästä kierrosta tärppäis! [&:] Siitä on nyt muutaman pv. kuluttua puoli vuotta, kun pillerit lopetin...

Muuten, millaisia kokemuksia teillä on ovistikuista? [:)]

Heippa hei, taas pitkän ajan jälkeen. Täällä olis nyt 29/27-28... En uskalla vielä innostua, mutta jokseenkin omituinen olo vatsassa. Yleensä ennen tätiä vihlovaa kipua, ja sit vaan vatsa turpoo.Nyt sellainen "jännitys", ei oikeen osaa selittää. Pitäkäähän peukkuja! 

Onnea PaulaMaija! mukavaa kuulla jälleen plussauutisia!
Gaia; mulla ollut kanssa samoja oireita; välillä hyvin kivuliaita kuukautisia - silloin milloin ne pitkien aikavälien jälkeen suostuu tulemaan. Suosittelen, että varaat aikaa lekurille - okei, tieto voi lisätä tuskaa, mut epätietoisuudessa eläminen se vasta hirveetä onkin! Mäkin n. kk sitten ex tempore varasin yksityiselle ajan (palvelu oli hyvää ja mua todella kuunneltiin, toisin kuin kunnallisessa terkkarissa...) ja sain vielä samalle päivälle ajan!  Se selvis että laiskat munasarjat on, mutta ei näkyvyyttä endometrioosista. Helpotti kuulla, ja sekin helpotti kun gyne kertoi että 1 1/2 vuottakin voi viedä pillereitten jälkeen että tärppää. Aika on kieltämättä pitkä, mutta se oli helpottavaa kuulla että paikat ovat muuten kunnossa. Sain sitten samalla sen terolut-kuurinkin, jota parhaillaan popsin, kp 22 menossa ja toivon mukaan nyt saan ne normit 28 päivän kierrot. Eli tsemppiä vaan ja apua hakemaan - sitä kun kumminkin löytyy! Ja jotenkin sen lekurikäynnin jälkeen olen pystynyt suuntaamaan ajatukset pois vauvan teosta, siis sen sen jatkuvan ajatusten rullaamisen ja kehän kiertämisen vain lapsenteon ja raskautumisen ympäriltä.

Plussasin tänä aamuna. En voi mitenkään uskoa todeksi. Olin niin varma, ettei tässä kierossa tärpännyt.
Pakko lähteä hakemaan lisää testejä varmistaakseni plussan.

Huomenta!
31/27-28!!! [:)] Alavatsaa juilii, ja iltasin turvottaa. Väsymys on jotain sanoin kuvaamattoman kauheeta, varsinkin iltapäivisin. Onkos kukaan testailemassa viikonlopun aikana? Meillä tarkoitus olis viimeistään sunnuntaina.
La. olis laskurin mukaan 29.12 tai 30.12.
Plussa tuulia ja Vauvaliimaa kiitos [;)]

Angervo: Helpottaa jo kuulla se etten ole ainut jolla näitä ongelmia on, välillä kun kuulee noita raskaus uutisia niin tuntuu että muilla se onnistuu ensimmäisellä yrittämällä. Varasinkin jo ajan lääkärille, ihan jo sen takia etten halua kärsiä noista kivuista, mutta myös noiden vauvatoiveiden vuoksi. Lääkäriaika on kylläkin kunnalliselle puolelle ja vasta parin viikon päästä, katsotaan tapahtuuko siellä mitään. Suurin pelko on se että lääkäri tarttuu siihen kun minulla on hieman liikaa painoa, eikä suostu tekemään mitään ennenkuin laihdutan. Se onkin sitten helpommin sanottu kuin tehty, yritystä ollut paljon mutta ei vaan meinaa onnistua. Ja nuo menkat olivat kivuliaat jo ennenkuin aloin syömään pillereitä, sen vuoksihan ne oikeastaan aloitinkin, olin kuitenkin silloin hoikka joten se ei voi olla yhteydessä pelkästään tuohon painoon. Olen myös puhunut asiasta äitini kanssa, joka kertoi että hänellä on ollut aina kivuliaat menkat. Pelottavinta oli kuulla että minua on tehty kuusi vuotta, sen jälkeen meni 8 vuotta seuraavaan raskauteen joka päättyi keskenmenoon. 11 vuotta minun jälkeeni, äidin ollessa 39 ja 40 vuotias hän sain kaksi pikkusisarustani. Kuinkahan periytyvää tuo on? Hassua kuitenkin että hän oli ollut lähes 20 vuotiaasta ilman ehkäisyä, tuloksena minä ja keskenmeno ja sitten 40 vuotiaana hän tuli kaksi kertaa peräkkäin raskaaksi ja tiedä häntä vaikka olisi tullut vielä lisää ellei olisi hankkinut siinä vaiheessa kierukkaa.

Auringonpaiste on nostanut paljon mielialaa ja jotenkin tuntuu että on fyysisestikin paljon parempi olo, jaksaa taas touhuilla paljon enemmän. Kun on ulkona noin hyvä ilma, on mukava mennä ulos eikä tule jäätyä sisään murehtimaan asioita jotka eivät murehtimalla parane. Odottelen innolla kesää että pääsee uimaan ja ottamaan aurinkoa[:)]

Plussaa näytti Maanantai aamulla! [:)] Ei vaan uskaltanut viikonloppuna testailla, ja muutenkin varovaisesti onnellinen.

Moikka
Minun on pakko kirjoittaa nyt tänne, koska olen seurannut jo jonkin ajan tätä keskustelua ja iloitsen aina hiljaisesti mukana, kun joku saa plussan. itse olen jo loppusuoralla, mutta on niin ihanaa lukea, kun joku raskautuu
ONNITTELUT

Onnea taasen kaikille, kenellä on plussatuulet puhallellut!

Gaia: Hienoa että sait varattua ajan! Ja toivottavasti saat selvyyttä tilanteesi. Ja voin lohduttaa, että ei nuo lisääntymiseen liittyvät asiat ole aina perinnöllistä. Oma äitini oli herkästi raskaaksi tulevaa sorttia; kaksi raskautta ja molemmat tärppäsi heti ekalla yrittämällä. Minulla ei taasen mitään vuoden yrittämisen jälkeen. Minäkin kuvittelin, että teen lapsen silloin kuin haluan. Mut toisin kävi. Joten sullakin voi olla ihan eri kuviot kuin äidilläsi!
Mä sain ekan terolut-kuurin päätökseen ja kierto oli nyt 24pv. Ihan ihmeellistä 46kp jälkeen. Toivottavasti nyt tasaantuu nää kierrot ja ettei kovin montaa kiertoa pidä niitä hormoneita napsia - mulla meni iho ihan kauheeseen kuntoon terolutista. Mut nyt naama on ihan siisti ja muutenkin hyvä mieli kun aurinko paistaa. Ehkäpä olenkin valon lapsi ja ainut oikea aika mulla lasten teolle on tämä valoisa aika...

Eipä muuta kuin hyvää ja hauskaa vappua kaikille!

hei,oon kerran tänne kirjotellutkin.
tossa kuukaus takasin.
alettiin yrittää viime syksynä ja nyt tärppäs !
Yllätyksenä tuli, koska 2 edelliset menkat eivät niitä sitten olleetkaan [:D]
"Menkat" 4pvä kestoiset,ja niukemmat, normaalisti tuon 7-8pvä.
Sitten tuli viime keskiviikkona tiputusvuotoa, ja halusin mielenkiinnosta tehdä testin.
Ihan varmuuden vuoksi,aika shokki oli se haalea viiva joka siihen ilmestyikin [:-]
Sitten kävin neuvolassa torstaina, sieltä kuului sykekin,
eli viikkoja ilmoitettiinkin olevan jo enemmän.
Tänään viikkoja 11+0.
Vieläkään asiaa tajunnut, ja odottelen keskiviikon ultraa.
Mutta koska syke kuului, tiputtelu loppui pian eikä kipuja ole ollut, niin alan luottamaan että siellä on kaikki hyvin.
Aika ihanan yllättävää että näin yllätyksenä tullut raskaus onkin jo näin pitkällä, että jos keskiviikkona kaikki ok,
voi jo asian julkisestikin sanoa.

Mutta onnea kaikille yritykseen !
Meilläkin meni yli puoli vuotta ennen kun tärppäs,
ja saa nytkin sitten nähdä miten käy.
[8D]

Heips taas kaikille pitkästä aikaa [:)]

Ihan hirmun paljon onnea taas kaikille plussanneille <3 ja tsemppiä!

Minä olen yrittäny pysyä poissa täältä ja ajatella ihan muita asioita ^^ Yritys on ollut päällä tietenkin koko ajan (varsinkin ovis aikana). Jotenkin oon vaan pystyny miettimään muita ajatuksia muutaman viikon mutta nyt kun menkka ajat lähestyy niin ajatukset on tietenkin tullut yhä voimakkaammin takaisin [:D]
Eli nyt 28/n.32 kiertopäivä menossa ja MITKÄ oireet![:D] toivottavasti ei kuviteltuja [&o] lämpöä jatkuvasti n.37-37,2 (normaali lämpö n.36,5) [:)]Maha vihlaisuja toisinaan ja nenän tukkoisuutta iltaisin [:)] Paha olo ja kahvikaan ei enään maistu kuin ennen [8|] Toinen vaihtoehto tietenkin oireille voi olla, että flunssa on tulossa ja maha kivut johtunee tulevista menkoista. Mutta parasta toivoen ja jos sitä ensi viikolla uskaltautus testailee, ellei viikonlopun aikana menkat ala [:@]

Takaisin