joko nyt onnistaisi

Joo noissa ovistesteissä mitä tilasin kotitestistä (muistaakseni) niin ihan ohjeissa luki et pitää antaa pissan jäähtyä 10-20min kunnes se on huoneenlämpöistä. Sitäkin hekottelin että mistäs mä senkin sitten tiedän[:D]
että kokeillakko pitäisi[:D]
muutenkin tuntuu lähinnä juntilta säilöä sitä siinä kipassa edes sitä 10-20min[:D]
tänään vielä unohdin koko kipan,kun tulin olkkariin koneelle,ja onneks havahduin testaamaan ennen kun kaveri tuli,olis silläki ollu ihmettelemistä et mitä ihmettä mää oon pissiny johki kuppiin[8D]
tosin se tietää yrittämisestä.

eli mun tikutuksen tulokset oli eilen nega- tänään nega.
sais kyllä luvan tulla edes haamua jossain vaiheessa,
ettei olis koko värkki ihan rikki mennyt[:D]
ompas taas jutun laatu mahtavaa.

kyselyä taas kaikille
onkos ketään muilla nettisivustoilla?
kuten galleriassa tai facebookissa?
vai haluaako ihmiset pitää täysin nimettömänä nettipuuhailunsa?

minut löytää kumpaisestakin,
jos kiinnostaa käydä kyttäämässä vaikka kuvia,siis minusta lähinnä[:D]
itse olen hyvinkin utelias meinaan ja minua kiinnostaisi nähdä minkä näköistä porukka on,
näistä nimimerkeistä en osaa vieläkään kunnolla yhdistää ketä on ketä.
muistan kasvot paremmin.

Huomenta kaikille.
Mulla on nyt 32/30-32 päivä menossa eikä tätiä kuulu. Tein kyllä tänä aamuna raskaustestin joka tietysti näytti negaa, arvasin sen [:(]. Olin kyllä päättänyt etten tee tuota testiä näin aikaisin koska tiesin tuloksen. Nyt masentaa [&o]. Rinnat on ollut tosi oudot ja alavatsa on nippaillut joten ehdin jo toivoa että nyt tärppäs. En ymmärrä noita oireita koska ei niitä ole aikasemmilla kierroilla ollut mutta toisaalta kun realistisesti ajattelee niin en usko että niitä oireita useinkaan edes tulee ennen kuin testi näyttää plussaa, joten kaikki on mun päässä ja kroppa tekee tepposet.

Taas tämä täti putosi kovaa ja korkealta.... Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille [:)].

Huomenta Cici ja kaikki muutkin!

Minulla oli noita mainitsemiasi oireita jo viikkoa ennen plussaamista joten on se mahdollista.
Plussasin samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Se hCG:n erittyminen on yksilöllistä jonka vuoksi toisilla se plussa tulee aikaisemmin, toisilla myöhemmin.
Tee uusi testi ja toivotaan että se plussa sieltä pärähtää [:D]

Mukavaa viikonloppua [:)]

Ilona3, kiitos rohkaisustasi [:)]. Mulla ilmeisesti pitäisi kuukautisten alkaa tänään tai huomenna joten pieni toivon kipinä vielä kai on. Täytyy odotella muutama päivä.

wastis, mulla on omat kotisivut, mutten haluaisi niitten osoitetta tässä julkisesti antaa... Toimiiko tuo sun sähköpostiyhteys sun käyttäjätilin kautta, voisin laittaa sinne?

Ihanaa, kun tulee viikonloppu ja lähdetään taas mökille. Siellä ei ehdi miettiä tuntemuksia, että nippaako vatsasta tai aristaako rintoja jotenkin erilailla kuin ennen. Meinaa mennä oireet taas niin mielikuvituksella, että sitten on iso pettymys, jos täti tulee kylään. [:-]

Ovulaatiotesteistä, minulla on niitä puikko-mallisia tilattu kotitesti.fi-palvelusta ja niissä ei tarvitse odottaa jäähdyttelyä.  Ovat kyllä aika kalliita, että ehkä seuraavan satsin voisi ostaa jotain edullisempia.

Eilen ovulaatiotestiin ilmaantui kaksi viivaa - tasavahvuisina, joten olisiko sitten ovis nyt käsillä. Täytyy katsoa mitä näyttää tänään illalla. Tänään kp 14.

Onko täällä muita allergioista kärsiviä? Minulla on atooppinen iho ja välillä pahoja iho-oireita. Edellisessä kierrossa (joka siis oli se megapitkä) jouduin pakkoraossa ottamaan antihistamiinia ja epäilen että se siirsi ovulaatiota, koska aikaisemmin ei ole tuollaista pitenemistä ollut (ja olen yrityksen aloittamisesta asti karttanut antihistamiineja) Nyt taas selässä on megalomaaninen ihottuma, mutta en millään haluaisi ottaa antihistamiineja. Kutina on vaan sietämätön. Mietin jo sitäkin, että jos joskus raskautuisin, niin miten ihmeessä selviäisin ilman kortisonivoiteita raskausajan.. (luin toisesta ketjusta että niitä ei saisi juuri käyttää silloin)..

Lila mulla on ollut pienenä atooppinen iho. Nykyään vain sääret on aina todella kuivat ja tulee helposti ihottumaa. Ruoka-aine allergioita onkin sitten.. Mutta tosiaan, en ole käyttänyt noihin jalkoihin kortisoonia, ihan perusrasvaa, mutta ei se kosteuta tarpeeksi, jalat näyttää ihan "suomuisilta"..

Täytyy tehdä tunnustus... Minustakin on nyt tullut "tissipuristelija" [:D] [:D] [:D] [;)] nimittäin eilen illalla nukkumaan mennessä huomasin, että nännit ovat erityisen arat. Mieskin niitä sitten halusi kokeilla [:)] ja arat ovat. Olen tänään käyny pari kertaa vessassa sitten kokeilemassa, että vieläkö aristaa [:D] Voisikohan tämä olla ensioire...

Mullakin on pieni pussillinen noita ovis-testejä, mutta en ole vielä yhtäkään käyttänyt. Mulla on kanssa hankalaa tuon ajankohdan löytäminen, jos ei aamulla suositella otettavaksi... aina oon joko juonut paljon tai käynyt vessassa useasti. [&:] Hankalaa, mut eiköhän sekin onnistu, kun niin järjestää.

Aurinkoista ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! [:)]

silveri juu toi mun näkyvä sähköposti on semmonen jotai käyn katsastamassa harvase päivä[:)]

wastis, laitoin linkkiä tulemaan. Voih, kotisivuillekin pitäisi löytää energiaa, että saisi vähän päivitettyä. [:o]

Lyydia, mulla nimenomaan ruoka-aine allergiat aiheuttaa ihottumaa.. ja stressi. Nyt epäilen syyllisenä olevan jälkimmäisen, koska en ole syönyt mitään kiellettyä. Suomujalkoihin auttaa Aqualan Oil (saa apteekista ilman reseptiä). Jos ei tykkää öljystä, niin Ceralan on perusvoiteiden kingi  (tv. suurkuluttaja..)

Mulla on muutama allergiasta ja kuivasta ihosta kärsivä ystävä ja ovat kertoneet että raskausaikana oireet ovat helpottaneet. Olisipa näin minullakin, jos sinne asti pääsen.

wastis, klikkasin siitä sun sähköpostin kohdalta ja ruutuun aukeni tila, johon voi kirjottaa... ehkä se viipyy matkalla... voin kokeilla uudelleenkin.

silveri en tiedä minne eksyi,mutta mulla ei näy täällä mitään,siis tämän sivuston saapuneissa.
ja ei ihan tuolla sähköpostissakaan.
tosin en tiedä yhtään miten nää tän sivuston hommat toimii,ainakaan mä en tuolta mistään mitään löytänyt[:D]

wastis nyt mä laitoin sulle yksityisen viestin, kun s-postit ei näemmä kulje (laitoin tokasta kopion itselle, ei tullut). Katsopa sieltä käyttäjätilin saapuneista, tuliko uusin yritys. Ainakin se kuittasi, että onnistui. [8|]

nyt löysi perille, oikein pomppasi erillinen ruutu uudesta viestistä[:D]
on sitten eka mulle lähetetty viesti täällä niin siksi ei oikein osannu sanoa miten toimii

ja näistä ihottumista,itse olen niin allerginen kaikelle mahdolliselle elävälle (ajattelen jo että vauvallekin kun ei sellaista näy[:D]) ja ihottumat on tuttuja.
muutenkin niin kuiva iho mihin ei oo mitkään konstit auttanu.
ja nyt parina vuonna aina kun ilman kylmenee,niin tulee ihottumia ympäri kroppaa.
ensin ihottuma ja siitä muuttuu semmonen tosi kuiva ihoalua,ei auta rasvaukset.
päänahkanikin kuivuu ihan kamalaksi.
ympäri vuoden mun iho kyllä kesii, kun olin 2006 marokossa,se kostea ilmasto teki niin hyvää kuivalle iholle[:)]
oli niin upeessa kunnossa,siis munhan pitäis saada ihan lekurilta määräys mennä ulkomaille pari kertaa vuodessa[:D]
niinhän joillakin on,jos on tosi pahat sairaudet joihin se ilmasto auttaa,niin sitten lekurin määräyksestä ja kaiketi kelan tukien ulkomaille.

nytkin päänahka hilseilee (toooosi kiva kun on tää musta tukka jostai ei juurikaan näy[:D])
ja selässä on kauheita ylikuivia laikkuja,muuttuneet ihottumasta,
ja jalan sisäpinnassa on myös.
inhottavinta herkkänahkaisuudessani taitaa kuitenkin olla se,että en kestä mitään metalleja kauhean hyvin.
nikkeli allergiat ja muut, hopeakorviksetkaan ei sovi. sitten tulee kausittain tätä sairaalloista yliherkkyyttä, kun ei kävisi edes kirurginteräs eikä titaani, eikä muuten edes valkokulta.
kun mulla on naamassa 4 lävistystä, korvissa joista toinen venytetty, kielessä myös koru. nämä kaikki alkoivat reagoida jossain vaiheessa syksyä. siis myös kieli ! ja tietty vihkisormuskin.
kiukulla pidin kaikki ja kyllä se siitä helpotti,mutta sellainen on minun ihoni, välissä hylkii kaikkea[:D]

anteeksi erittäin sekava sepustus.

MMI mulla ainakin aina (mulla 3 lasta + 1 km) raskauden ensioire on ollut nännien arkuus. Sen jälkeen on tullut semmonen "keinuva" olo ja kuvotus. Monihan huomaa etovan olon ekaksi kahvista, mulla ei ole siitä kokemusta, kun en kahvia juo lainkaan.

Toivotaan parasta! *pitää peukkuja* [:)] 

Wastis: Valkokullassa on nikkeliä! Meillä on kihlasormuksessa hieman valkokultaa, mutta on sijoitettu niin, ettei ole jatkuvassa ihokosketuksessa juurikaan kun nikkeliallergikkoja ollaan.

Mä olen itse ruoka-aineallerginen ja lisäksi allerginen lähes kaikelle elävälle (jopa oman miehen hielle :D ). Mun allergioireista vain harva tulee iholle, mutta iho on muuten atooppinen eli rasvassa uidaan päivittäin jne. Suurin osa mun reaktioista tulee suolioireina tai hengitystieoireina ja astmakin toki on jne. Mies taas reagoi ihottumalla allergioihinsa, mutta nyt on silläkin iho pysynyt kohtuullisessa kunnossa kun vaadin sitä pitämään listaa mm syömisistä ja oireista ja huomattiin omenan aiheuttavan ison osan sen ihottumista.
Lapsi taas oli pienenä pääosin vatsaoireilla, ruoka-aineallergioita oli hirmuinen määrä kunnes 4v iässä yhtäkkiä lähes kaikki katosi. Ainoastaan kala ja pähkinät ovat jääneet ja niitä ei nyt sitten ole enää testailtukaan säännöllisesti.

Sitä onkin sitten meidän perheessä mietitty, että kuinka allerginen mahdollisesta tulevasta lapsesta tuleekaan kun mun esikoinenkin tuon verran allerginen ja isänsä suvussa ei allergisuutta ole ollenkaan. No tuleva lapsi sitten saakin kaikki mahdolliset allergiageenit mitä löytyy ;) No toivottavasti ei kuitenkaan ja toisaalta kyllähän ne allergiat ovat meille niin tuttuja, että niiden kanssa pärjätään..

Mä täällä nyt olen ihan sekaisin kiertoni kanssa. Viime viikolla oli jonkin verran ovistuntemuksia, mutta katosivat hyvin nopeasti, limaa kuitenkin tulee edelleen vähän jne. Nyt sitten vaan odotellaan tuleeko täti vierailulle viikon päästä vai myöhemmin.. Nämä mun jatkuvat yövuorot varmasti sekoittaa asioita entisestään, mutta itsehän olen näin työvuoroni suunnitellut ;)

Takaisin