Jaksatko vielä ihan kuin ennen raskautta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lavinia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Suubi! Pomon sanoin, "tämä on niin pieni aika elämästä" että ei kannata murehtia työasioita.

Mä oon ku mikäki höyryveturi koiran kanssa ulkona, yritän nykyään jopa vältellä pahimpia ylämäkiä kun raahustan ne mummoja hitaammin ja oon ihan superhengästyny. Hengästyminen alko kyllä jo heti silloin alkuraskaudesta mulla ja nyt johtuu myös siitä, että ei oo enää edes peruskuntoa tallella kolmen kuukauden sohvalla makaamisen jäljiltä.
Oon ihan rikki kun pääsen koiran kanssa raput toiseen kerrokseen lenkin jälkeen ja hankalinta on sit siinä yrittää ruveta kuivaamaan sen tassuja...ei onnistu kaikkien vaatekerrosten kanssa taipuminen. Kunnon urheilusuoritus koko homma itessään :)

Tuttu tunne. Oon miettiny että pitäiskö hankkia joku jakkara kun jossain vaiheessa ei enää taivu tassuja kuivaamaan. :grin

Mä nostin eteiseen jo jakkaran, huomattavasti helpompi solmia kengännauhat! :p

Vietin juuri kolme päivää lyhyellä lomamatkalla. Kävelin joka päivä yli 20 kilometriä - mun on ylipäänsä vaikeaa pysyä paikallani ja varsinkin lomamatkoilla olen ihan sähköjänis - eikä tehnyt tiukkaakaan. Mitään kipuja ei onneksi ole. Jaksaminen siis edelleen aika normaalia, tosin unta tarvitsen noin tunnin enemmän kuin aikaisemmin.

Takaisin