Aiarana
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mihin minun itkuni ovat kadonneet? Alkuraskauden jälkeen ei ole itkettänyt ja sen suhteen on ollut täysin normaali olo, itkuja ei ole tullut. Mitä nyt pariin kertaan olen voimakeinona käyttänyt, kun on ollut epämieluisa tilanne jossain ja olen halunnut siitä pois, niin vähän olen feikannut "kun raskaana oleva saa itkeä avoimesti" ja päässyt pois tilanteesta :D Mielialavaihtelut ovat muuten normaalit eli ei käytännössä ollenkaan, ainut on ettei hermot riitä jos joku juttu ei onnistu ja se alkaa potuttamaan vimmatusti. Niinä hetkinä tulee samanlainen olo kuin teininä oli, kun sisältä pursuavaa ärsytystä on vaikea hallita.
Alkuraskaudessa itkin niin helposti, etten ollut tunnistaa itseäni! Kerran itkin kun oli herkkuruokaa lautanen täynnä, kauhea nälkä ja älytön pahoinvointi. Istuin sitten siinä keittiön pöydän ääressä, katsoin ruokaani ja purskahdin itkuun "mulla on nälkääh!" ja miestä nauratti :D
Alkuraskaudessa itkin niin helposti, etten ollut tunnistaa itseäni! Kerran itkin kun oli herkkuruokaa lautanen täynnä, kauhea nälkä ja älytön pahoinvointi. Istuin sitten siinä keittiön pöydän ääressä, katsoin ruokaani ja purskahdin itkuun "mulla on nälkääh!" ja miestä nauratti :D