j0uLu! <3

En mä mitenkään myöhässä oo... Anoppilaan pitäs kohta lähtee mutta tämä frouva istuu sohvassa ja päättelee anopin lahjan lankoja! Sit pikainen silitys ja paketointi! :D
 
Tuleva pieni sai villavaatepaketin eli housut, takin, myssyn, töppöset, tumput. Onneksi en ehtinyt ostaa
 
Mä sain joo tuplasti paketteja normaaliin verrattuna, mutta vähintään puolet olikin sitten vauvanvaatteita yms.. ainakin on nyt riittävästi pikkuvaatteita! :)
 
Oli oikein pakko käydä katsomassa että mikäs se sitteri olikaan! :D baby borni löytyy kyllä omasta takaa, mutta sille ei vielä sitteria ole! :wink
 
Joo joo joo, joulu meni jo. MUTTA.

Meillä on tapana nähdä joulun tienoilla (ennen, itse juhlana tai jälkeen) sekä omia, että appivanhempia (molemmilla molemmat eronnut joten tästä tulee jo neljä eri sakkia) sekä molempien kahta veljee (eli näistä tulee toiset neljä, joskin useimmiten kahta tai kolmee näkee samalla kun jotain vanhemmista) ja samaan hengenvetoon toteen ettei tätäkään vois vaikeemmin selittää. No, tänään on vuorossa mun vanhemmat. Mun äiti ja sen mies sekä mun pikkuveli on menossa uudenvuoden viettoon Ruotsiin niin ne poikkee meille päiväks kun ovat iltalaivalla menossa ja me ollaan vähän niinku matkan varrella satamaan. Samassa kyydissä tulee isoveljen paketit tänne (niille lähetin postissa) ja samassa kyydissä laitan ulapan tolle puolen pari pakettia, tädille ja siskolle. Sattumoisin mun isäkin soitti eilen ja kysyi että ollaanko tänään kotona, se on ite kotiutunu just muutaman viikon Espanjan reissultaan.

(*Lukee tähänastista tekstiään noin viistoista kertaa ja totee että...*)

Oon vissiin aika väsyny kun esipuheestakin tuli noin sekava, pitkä ja yksityiskohtainen, MUTTA mun pointti oli se että täällä istun sohvan nurkassa kolmatta tuntia koukku käpälässä ja virkkailen viimesiä joululahjoja! :D
 
Takaisin
Top