Tänne voi jutskailla jännityksiä ja pelkoja. :) Täällä tuntuu olevan tosi positiivista porukkaa. Mua ainakin ihan hirveästi jännittää, se että meneekö tämä raskaus loppuun asti (on ollut tosi stressaava vuosi, ei jaksaisi lisämurhetta) ja sitten, että jos jatkuu niin ääk, meillä on sitten kaksi lasta. Enemmän kuitenkin jännittää raskaus. Eka raskauteni meni kesken 8+2, toinen 6+0 (oli kyllä alusta asti olo ettei kaikki ole kunnossa). Kolmas raskaus meni sitten loppuun ja ihana lapsi tuli. Olen tullut aina heti raskaaksi, mutta mietin että tuunko sitten niistä huonoistakin soluista Oireita kyllä on, tissit on tosi kipeet, mahassa vihloo välillä, autossa ja nälkäisenä tulee paha olo. Selkäkin juilii. Tämä kamala flunssa vie kyllä voiton kaikista oireista. Välillä unohdan olevani raskaana kun tuo taapero vie suuren osan huomiosta tietty. Sitten joko muistan että ainiin olenkin raskaana :) Tai että voi kauhistus, olen unohtanut nauttia että olen raskaana. :D Olen hoitovapaalla, luulen että töissä olo olisi huonompi.