jälkivuodot ja supistelut

Miul tais alkaa kans menkat ku vuoto muuttu yhtäkkii runsaaks ja menkkamaiseks :D Jos teil on alkanu menkat jälkivuodon perään ni onks ne vuodot loppuneet sit siihe vai onks ollu viel jotai tiputtelua menkkojen jälkee? Sais loppuu jo nää vuodot et vois olla ilman siteitä tai pikkuhousunsuojii..
 
Mulla tuli n. viikko jälkivuodon loppumisen jälkeen menkat ja ne kesti ihan selkeesti 5 päivää, ei tullut tiputteluja sen jälkeen.

Nyt oon syönyt minipillereitä pari viikkoa ja vuotoa tulee viidettä päivää. Muutama vuos sitten oli myös minipillerit kokeilussa mutta lopetin kun olin vuotanut 5 viikkoa kuin härän kurkusta. Lääkäri oli jälkitarkastuksessa sitä mieltä että ei voi enää tulla vuotoja minipillereistä kun on synnyttänyt, mutta saas nyt nähdä että kauan tää taas kestää...
 
Juu, menkat kun tuli ni niiden jälkeen loppu kaikki sit.
Nyt oottelen seuraavia, kun th:n mielestä minipillerit kannattaa alottaa seuraavien menkkojen kaa samaan aikaan, ettei niin sekottais "omaa aikataulua"..
Toivottavasti ne nyt tässä kuussa sit tulee. Alotan muuten ilman niitä.
 
Ei näy eikä kuulu menkkoja. Synnytin siis 3.12, jälkivuoto kesti vähän yli kaksi viikkoa.
Imetän harvakseltaan, noin kerran kaksi päivässä. Mulla todettu monta vuotta sitten monirakkulaoireyhtymä ja nyt vähän sit jännää että alkaako menkat itsekseen vai ei. Pitänee palata omalle gynelle tuossa jos ei meinaa kuulua.. varmaan hyvä olisi jo nyt keväällä käydä tutkimassa tilanne. Toiveissa olisi kuitenkin sisarusta yrittää niin ei ole kiva jos jää tauti hoitamatta ja sen takia sisarus saamatta :-\
 
Äh, pari viikkoa jälkivuoto ollut niin vähäistä ettei ole tarvinnut pikkuhousunsuojaa. Nyt tulee vähän enemmän vuotoa. Synnytyksestä kuusi viikkoa ja päivä. Voikohan olla menkat imetyksestä huolimatta? Toivottavasti ei oo jäänyt kohtuun mitään..
 
Voikukka9, mulla on hyytynyt jälkivuoto nyt, mutta parin viime viikon aikana tuli välillä vaan valkkaria, beigeä ja sitten yhtäkkiä taas punaista verta. Onneksi on ollut kivutonta ja hajutonta, etten omalle kohdalle epäile mitään ei-toivottua. Limakalvot on tässä 7 viikkoa synnytyksestä vielä todella herkät. Papan ottaminen torstaina jälkitarkastuksessa tuntui todella epämiellyttävältä.
Lienee hyvin yksilöllistä niiden menkkojen kanssa, imetyksestä huolimatta.
 
Miun jälkivuoto kesti noin 5 viikkoo minkä jälkee alko menkat mitkä loppu eilen. Nyt ei oo mitää ellei sit yhtäkkii ala taas jotai vuotoja.
 
Joo, ei mullakaan mitään kipuja tai hajuja oo. Kai sitä tosiaan jotain muita oireita olisi, jos syytä huoleen, kun ei se vuoto nytkään mitään runsasta ole.
 
Mulla jälkivuoto loppui jo jouluna, mutta menkkoja ei ole, onneksi!, kuulunut. Vois olla pidempäänkin poissa...
 
Mullakin meni edellisillä kerroilla noin 4 kk ennen ku menkat alkoi taas. Tällä kertaa jälkivuoto kesti 3,5 vk, aiemmissa noin 6 vk.
 
Mie olin onnekas ja imetys piti ekan synnytyksen jälkeen kuukautiset pois pitkään. 1v2kk synnytyksestä ois kuukautiset alkanu jos tää marraskuinen ei ois sanu alkuansa siitä "kierrosta". Mutta tosiaan koskaan ei voi tietää milloin ekat kuukautiset tulevat synnytyksen jälkeen vaikka täysimetys ympäri vuorokauden ne todennäköisesti pitää poissa. Voi olisinpa tällä kertaa yhtä onnekas että pysyis yli vuoden vuodottomana :grin Jälkivuotokin kesti tällä kertaa edellisen kerran yli 5 viikon sijasta vaan reilu 2vk.
 
Onko muilla ollut limaista vetistä vuotoa synnytyksen jälkeen? Mulla välillä valuu limaista vuotoa housuihin niin paljon,että monta kertaa olen ollut varma että nyt alkoi menkat vuotamaan. Vuoto ei haise millekään eikä oo vatsakipuja isommin,välillä jotain menkka jomoa. Jälkitarkastus perjantaina niin sit onnejs näkee onko kaikki ok tuolla sisällä.
 
Limaista kyllä, vetistä ei ainakaan vielä. Mullakin jälkitarkastus ensi viikolla.
 
Miulla on nyt kroppa jotenki sekasi menkkojen suhteen. Jälkivuoto kesti noin 5 viikkoo, pari päivää taukoo sit alko menkat (luulen nii) sit viikko taukoo ja taas menkat (vuoto oli menkkamaista), taas oli viikko taukoo ja sit alko sellast tiputtelu vuotoo (rusehtavaa enimmäkseen) mitä on nyt kestäny muutaman päivän. En tiiä onko normaalia.. Mitää kipuja ei oo.. Viikon päästä on jälkitarkastus
 
Jewell, jälkitarkastuksessa voit kysyä. Itse arvelisin moisen johtuvan esimerkiksi siitä, että kierto lähtee käyntiin ja jää ovuloimattomaksi, siksi pituus voi olla mitä vaan. Eiköhän se siitä tasoitu ajan kanssa.
Mulla on tiheää imetystä eikä merkkiäkään kuukautiskierrosta.
 
Takaisin
Top