Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytin ubiquinolia noin vuoden verran, perusvitamiinien lisäksi. Uskon, että tämä vaikutti positiivisesti munasolujen laatuun, kun ekan ivf:n alkioiden saalis jäi hyvin pieneksi, vaikka lähtökohta oli hyvä.@Limppu, oliko sulla jotain vitamiineja ja lisäravinteita käytössä? Olen suunnilleen samanikäinen ja siksi kyselen.
Tähän me ollaan mun lääkärinkin kanssa luotettu, että ei se määrä vaan se laatu Lääkäri on kyllä ollut aivan ihana! On jaksanut tukea ja tsempata mua tällä matkalla. Mutta kyllä silti hirvittää, että kaikki on nyt tän yhden siirretyn varassa, kun pakkaseen ei jäänyt mitään.Itse sain tästä ketjusta vertaistukea viime talvena. Toivottavasti joku saa tästä meidänkin tuloksista.
30v.
10/23
1. Lyhyt kaava, ICSI, Gonal-F
n. 12 follikelia
7 munasolua, 6 kypsää
4 hedelmöittyi
Tuoresiirto 2D --> neg
1 blasto pakkaseen --> PAS neg
03/24
2. Pitkä kaava, ICSI, Menopur
n. 13 follikelia
7 munasolua, 3 kypsää
3 hedelmöittyi
Tuoresiirto 5D --> plussa
2 blastoa pakkaseen
Olen vieläkin ihmeissäni, että pitkän kaavan hoidosta kaikki kolme kypsää munasolua ensinnäkin hedelmöittyi ja kaikki jaksoivat blastoiksi asti. Eli toivottavasti tästä joku saa vertaistukea, ettei se määrä vaan laatu. Lapsettomuuden syy miehestä johtuva, toki ei tämä munasolujenkaan määrä ole ollut kovin suuri.