Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt voin jakaa kolmannen ivf:n tuloksen tähän myös.Hei tätä olis mielenkiintoista päivittää, kun kirjoittelijoissa on varmasti monta sellaista, jotka eivät oo tähän vielä omia hoitotuloksiaan kirjanneet :)
Mä voin aloittaa mun kahdesta kymmenen+ vuoden takaisesta hoidosta ja päivittää sit ens viikolla tämän meneillään olevan ivf:n tuloksia.
Ikä 27v
1. Ivf
Noin 15 munasolua
En muista montako kypsää
11 hedelmöittynyttä
11 kolmepäiväistä alkiota, joista 1 tuoresiirtoon ja loput pakkaseen.
Ei pysyvää raskautta näistä. Tehtiin tuoresiirto ja 4x pas. Kaikki alkiot selvisivät aina myös sulatuksista (osa oli kahden alkion siirtoja).
Ikä 28v
2. Ivf
11 munasolua
En muista montako kypsää
7 hedelmöittynyttä
7 kolmepäiväistä alkiota
Kaksi tuoresiirrettiin, loput pakkaseen. Esikoinen syntyi.
Kaksi alkiota pakastesiirtoon, kuopus syntyi.
Ero vuosien jälkeen ja loput 3 alkiota luovutettu tutkimuskäyttöön ennen hävittämistä.
3. Ivf menossa yli 10v vanhempana kuin nuo aiemmat :bag:
Voisin jakaa omat statsit tähän:
1.IVF (Ikä 41)
14 solua
12 kypsää
10 hedelmöittyi
3 päivän viljelyn jälkeen oli 8 hyvänlatuista jäljellä
3 turhaa siirtoa negoilla, sitten jatkokasvattelu lopuilla 5:llä ja tuloksena 1 blasto
1.IVF (ikä 42)
n.12 munasolua
9 kypsää
9 hedelmöittyi
6 blastoa
(tähän kierrokseen söin etukäteen n.4kk Ubiqinonia joka päivä ja uskon sen parantaneen solutasolla asioita koska alkioista tullut Q10 aloittamisen jälkeen huomattavasti paremmin blastoja)
Noille 6:lle blastolle tehtiin kromosomitutkimukset ja 2 oli terveitä, muut hyvin sairaita.
3.IVF (ikä 42) Täytin kuukausi tämän jälkeen 43.
n.10 munasolua
7 kypsää
6 hedelmöittyi
4 blastoa (Nämä ovat pakkasessa, ei vielä kromosomitestattu. Testataan jos noista kahdesta terveestä ei saada vauvaa.)
Huomaa iän tuoman laskun. Meillä on hyvä puoli siinä, että tosi moni hedelmöittyy, sekä että Q10 on selkeästi auttanut minun kohdalla soluja jakautumaan paremmin.
Millä annoksella söit tuota Q10?