Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten se noin tuli? Ihan d-vitamiinin kirjoitin ha näkyy itelle ainakin niin kuin kirjoitin.Samahan tuo jokatapauksessa ymmärsitte :)
Miten se noin tuli? Ihan d-vitamiinin kirjoitin ha näkyy itelle ainakin niin kuin kirjoitin.Samahan tuo jokatapauksessa ymmärsitte :)
Tsempit sulle tähän katalaan tilaan.Itellä aika olematonta aina primolut vuoto ja tuhrua paljon.Primolut vuodoista olevat kuulautiset kestää max 3pvää ja vähäisillä ohuilla siteillä pärjää.Ihmettelen vain tuota että tänään on 3pvä kun otan primoluteja ja eilen illalla siteseen asti tuli vuotoa ja tuhruttaa edelleen.Mietin että alkaako kunnon vuoto sitten primolutejen jälkeen vai mikö vuoto tämä on?Heitsu, mulla just primoluteilla alkanut vuoto ja todellakin niukat on. Kp 2 oli hieman enemmän vuotoa, jopa siteeseen tuli jonkin verran. Nyt neljäs päivä ja enää paperiin pyyhkiessä tulee jotain vuodoksi havaittavaa ja oikeestaan eilen sama juttu. Ei ollenkaan sellaiset vuodot kuin letrokierroilla. Epäilinkin että oisko ollut kiinnittymisvuotoa, mutta negahan se testi odotetusti oli. Ei ollut ovismerkkejäkään viime kierrossa.
Juu oli tarkoitus saada vuoto alkamaan kun kierto venynyt.Heti alkoi tuhru kun otin pillerin ja nyt vuotaa ihan.Taidan soittaa uudestaan ja kysyä että mitäs nyt.Heitsu, onpa hankala juttu. Sulla siis oli tarkoitus saada se vuoto aikaan sillä kuurilla. Olin jo kuvitelmissani, että olisit ollut ajassa sen kuurin jälkeen. Mulla ei ole koskaan tullut tuhruja/vuotoja primolutien aikana. Vuoto on alkanut lähes kellontarkasti kahden pillerittömän päivän päästä. Melkein voisin suositella kysäisemään ohjeita uudelleen.
Kiitos <3Heitsu, hyvä että tuli selvyyttä tilanteeseen. Kunpa nyt sitten seuraava kierto menisi jouhevasti ja vuoto alkaisi ajallaan. Tsemppiä tympäisevään odotteluun!
menkkoja edelleenkin odotellessa... En tiiä onko kierto ihan sekasin jotenki kun tissit on ollu kipeenä jo pari vkoa ja tossa ihme kohtaa kierrossa, varmaan viikko oletetun oviksen jälkeen tuli vasta limoja