Carris, kurjaa että ne menkat puski läpi
Mä popsin tämän kierron alussa ekan kerran Letrozoleja (kaksi päivässä). Kova jano niistä tuli ja vähän tokkuraisuutta aamuisin. Ekana parina päivänä tunsin hetkellistä huimausta pillerin oton jälkeen. Mutta ei mitään sellaisia sivuoireita, minkä kanssa ei sitä viittä päivää kärvistelisi. Toivottavasti letrot sopii sulle ja antaa toivotun tuen raskautumiseen!
Beisla, kunpa tupla-annos riittäisi kypsyttelemään follin kunnolla.Tsemppiä! Minulle lääkäri sanoi, että myös kolmea tai jopa neljää (mitä minulle suunnitteli
) letroa päivässä on käytetty.
Mörkö: AMH on mitattu pari vuotta sitten. Oli silloin 0.9 eli ehtoopuolella.. Joko menkat alkoi?
Hulbertiina: Siis onko sulla eka vastaultra vasta kp10?!! Jarrut jää kyllä tosi myöhään. Pitäisiköhän klinikalle soittaa ja kysyä että ovatko ajatelleet asian varmasti loppuun asti tai unohtivatko vain ohjeistaa jarrusta? Tässä kierrossa (mikä keskeytettiin) pääsin tapaamaan lääkäriä vasta kp9, mutta hän sanoi näkemättä, että pistä jarru kaiken varalta kp8, siitä ei ole mitään haittaa (ja aloin kuitenkin pistämään vasta kp5). Ja tämä kp8 oli myöhäisin jarrutus mitä ollut.. Ymmärtääkseni jarrua pystytään tarvittaessa ”löysäämään”, mutta jos follit pääsee karkuun niin mitään ei ole tehtävissä.
Heltsu, toivottavasti siellä kierto käynnistyisi kunnolla ja pääsisitte aloittelemaan hoidot. Itselläni kierto on ollut aina melko säännöllinen, joten voin vain kuvitella kuinka hermoja raastavaa on odotella, että menkat ylipäätään alkaa,Tässä vauvaa kuumeillessa ja "tehdessä" on menkkoihin suhtautuminen hieman paradoksaalista; yhdessä hetkessä toivoo, että ne alkaa ja toisessa hetkessä toivoo, ettei niitä kuulu seuraavaan yhdeksään kuukauteen