DB
Näppärä viestien naputtelija
Voi, täällä on jännittäviä tilanteita. Katjuskalle tsemppiä, jospa se kuitenkin olis kiinnittynyt!
Mä kävin varhaisultrassa ja siellähän näkyi syke. Tai tarkemmin sanottuna kaksi sykettä... Eli molemmat siirretyt alkiot oli kiinnittyneet Tällä hetkellä viikkoja on 7+4 ja keskenmenon pelko on ihan järkyttävä! Viimeksi alkion kasvu tyssäsi just tuohon varhaisultran jälkeisiin päiviin. Yritän nyt mennä vaan päivä kerrallaan. Tää tilanne on muutenkin niin absurdi.
Mä kävin varhaisultrassa ja siellähän näkyi syke. Tai tarkemmin sanottuna kaksi sykettä... Eli molemmat siirretyt alkiot oli kiinnittyneet Tällä hetkellä viikkoja on 7+4 ja keskenmenon pelko on ihan järkyttävä! Viimeksi alkion kasvu tyssäsi just tuohon varhaisultran jälkeisiin päiviin. Yritän nyt mennä vaan päivä kerrallaan. Tää tilanne on muutenkin niin absurdi.

Oli tosi nopea ja taitava lääkäri ja kätilö osasi laittaa lääkityksen kohilleen
Sit jos ei sen jälkeen kuulu mitään, niin kai me sit mennään lauantai-aamuna siirtoon. Jotain ne kyl puhui, että he mahdollisimman vähän pyrkivät niitä alkioita häiritsee siinä kasvuvaiheessa eli voi hyvinkin olla, että lopullinen totuus ratkeaa vasta siirtopäivänä.
Mulla peukut edelleenkin pystyssä, että viivat vahvistuis! Tuo epätietoisuus ja epämääräisyys on kyllä hyvin vielä muistissa..