MindyH
Satasella mukana keskusteluissa
Tsempit täältäkin jokaiselle omiin vaiheisiin
ja toivotaan pysyviä plussia:) Mulla menossa kp13, ovulaatio pitäisi tapahtua muutaman päivän päästä, luomuna yritetään tämä kierto. En usko luomu plussan kun munanjohtimissa on mulla jotain häikkää. Tämän kierron jälkeen sitten yritetään uutta passia. 2 alkiota on pakkasessa. Minua kans jännittää se sulatus kun sen aika on
ja toivotaan pysyviä plussia:) Mulla menossa kp13, ovulaatio pitäisi tapahtua muutaman päivän päästä, luomuna yritetään tämä kierto. En usko luomu plussan kun munanjohtimissa on mulla jotain häikkää. Tämän kierron jälkeen sitten yritetään uutta passia. 2 alkiota on pakkasessa. Minua kans jännittää se sulatus kun sen aika on
Oon ollu nin maassa ja itkuinen kun aika vaan ei mene eteenpäin ja saa koko ajan vain odottaa ja odottaa. Aiemmin oon töissä jotenkin helpomin sanut ajan kulumaan kun on keskityttävä muidne asioihin mutta nyt oli kyllä todella todella pitkä kierto henkisesti. Toki nyt sit oon ihan hermoraunio nyt näistä liikkuvista osista, sattuuko ovis ja sitä tehden PAS viikonlopun päälle? Hoitaja sanoi koska mulla on ne 6 päiväiset blastot että ovis plussasta 6. päivänä on se siirto. Ja sit tietysti vielä isompi stressi että saako sen blaston sulatettua ja onko se ok. Mutta kuten aiemminkin niin yritän nyt keskittyä yhteen lääkäri käyntiin kerrallaan. Mulle siis varattiin ultra maanantaina 9.4, joka on mun kp12. Hoitaja sanoi että jos saan edellisenä lauantaina, sunnuntaina tai sit sillon maanantaina ovisplussan niin on turha tulla kun ei päästä siirtoon, mutta ajatteöin että on aika epätodennäköistä kuitenkin kun nää mun kierrot ei varmastikkaan niin lyhyitä ole.