IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi, Miselli.. sinullekin suuret pahoittelut ja voimia superpaljon! <3

Kissankulta: Teilläkin huonoa tuuria ollut matkassa, mutta olkoon 3. hoitonne teille THE hoito, josta saatte nyytin syliin asti. <3

Kylläpä täällä taas satelee huonoja uutisia! :( Janel ja Miselli pahoittelut ja voimia!

Kissankulta onpa sielläkin todella ikävää tuuria, molemmat alkiot vielä.. :(

Miselli,Pahoitteluni <3
Katjusha,Jospa seuraavan kierron pääsette siirtoon :)
Kissankulta,Ikävää kun alkioille kävi miten kävi ja hyvää kevättä/kesää sinulle myös :)

Joo, onpas kyllä ikäviä juttuja.. :(
Kovasti tsemppiä ja jaksamista kaikille <3

Täällä odotellaan kierron alkua, jotta päästäisiin uuteen pas:siin... viimeinen pakkasessa oleva alkio, valmiiksi jo jännittää että kuinkahan käy..

Miselli: ihan hurjasti haleja sinne, miten maailma meitä nöyryyttää. Niin väärin :(

Täällä selkä pirulainen kävi taas v*ttuilemaan. Aloitin eilen sumut ja oli pakko soittaa naikkarille, että saanko syödä hermokipulääkkeitä sen aikana. Luojan kiitos sain syödä, mutta nyt pelottaa että ivf epäonnistuu sen takia :(

Voi voi..

Täällä nyt vain odotetaan kuukautisia tulevalla viikolla pitäisi alkaa.Nyt siis 15dpo dpot yleensä 14-17dpo.Flo ennustaa huomiselle kuukautisia siis tulevalla viikolla pitäisi alkaa.Jos huomenna alkaa niin eka ultra menisi lauantaille ja sehän ei käy kun ollaan hoidoissa Naikkarilla ja vaikka kuukautiset alkaisi tiistaina taikka keskiviikkona sama homma.6kp antigonista pistoksia en voi ennen aloittaa ennen kun olen käynyt ultrassa.

Kylläpäs täällä nyt vastaiskuja on ihan liiakseen. Voimia kaikille. :Heartbigred
Täällä nyt pääsiäinen sotki hoidon aloituksen. Menkat olis kerrankin saanut alkaa liian aikaisin tai myöhään, mutta eikös ne nyt ala niinkuin pitääkin. Näillä näkymin hoito ajoittuu vapun tienoille. Mietin juuri pitäisikö ottaa lomaviikko sille mahd. punktioviikolle. Ei tarvitsisi stressata saikuista ym. Eikä tarttisi siirron jälkeen mennä takas töihin. Olisi kerrankin mahdollisuus käydä akupunktiossa ennen sitä.

Plussatuulia muille jo siirrossa olleille. :wav

Paljon on vastatuulta tässä ketjussa. Tsemppiä ihmiset. :Heartred

Täällä tuli torstaina pistettyä Elonva ja olo on samanlainen kuin edellisellä kerrallakin eli niin normaali, et vähän mietityttää mahtaako tuolla mitään edes tapahtua. Huomenna alkaa Orgalutran ja tiistaina Menopur, joten ehkä tää tästä. Keskiviikkona ultra.

Apua, mitä jonoja - puhelimessa!
Herukka, mitkäs fiilikset, testasitko aamulla?
Tsempit pistelyihin Maurizio ja muut, onnea kaikkeen.
Mulla alkais huomenna Synarela-sumut. Jännittää, miten se sujuu, kun oon kipeenä, viime yönä nokka ihan tukossa. Saa tehä aika paljon hommia, että nenän kautta sain sisäänhengitettyä. No, eiköhän tästäkin selvitä.

Apua, mitä jonoja - puhelimessa!
Herukka, mitkäs fiilikset, testasitko aamulla?
Tsempit pistelyihin Maurizio ja muut, onnea kaikkeen.
Mulla alkais huomenna Synarela-sumut. Jännittää, miten se sujuu, kun oon kipeenä, viime yönä nokka ihan tukossa. Saa tehä aika paljon hommia, että nenän kautta sain sisäänhengitettyä. No, eiköhän tästäkin selvitä.

Testasin joo ja haamua näyttää. Yritin soittaa sinne klinikalle ja kysyä mitä teen. Jatkan kuitenkin synarelaa niin kauan että jos tuo tosta vahvistuu niin sitten lopetan.

Sain saikkua tänään 2,5vko tän hemmetin selän takia. Ei suositeltais syödä hermokipulääkkeitä mutta pakon saattelemana sain syödä sumujen aikana. Piikit kun alkaa niin on ehdoton ei. Huoh..

Miks näiden tilanteiden pitää olla aina näin hitsin vaikeita :(

Joo toivottavasti saat lääkkeen menemään perille asti sumuilla. Niistelet hyvin ennen niin menee se :) mulla valuu tuo lääke kurkkuun ja hyi hitto mikä maku siitä tulee kyäk! :D

Toivotaan. Näitä haamuja on ollut enemmin tai vähemmin tässä yrityksen aikana niin alkaa vähän usko loppua.. mielummin voisi olla nega niin voisin keskittyä tähän hoitoon ihan 100%.

Takaisin