IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos ihmiset. :Heartred Ei ole mitään suoranaisia raskausoireita ollut, ellei sitä pienen pientä tuhruvuotoa (ilmeisesti se sittenkin oli kiinnittymisvuotoa) lasketa. Rintoja on vähän aristanut ja ne olleet raskaan tuntuiset, mut se alkoi jo ennen alkion siirtoa eli oon sen laittanut lääkkeiden piikkiin. Sen verran tiedän, että sekä mun äidillä että siskoilla on ollut hyvin vähäoireiset alkuraskaudet. Voi siis hyvin olla, ettei mullekaan paljon oireita tule. :happy:

IMG_20191229_045331.jpg

Täälläkin testattu plus :) Virallinen testipäivä on vasta torstaina.. Eli nyt pp10. Alavatsa on kokoajan "täyden" tuntuinen ja sitä tykyttelee jännästi, parina päivänä on vihlonut alapäässä ja hajuaisti on herkistynyt niin, etten oo pystynyt syömään liharuokia kun ne haisee ihan kamalalle. Keskenmeno taustalla, joten on vaikea luottaa vielä siihen, että tämä nyt onnistuisi.

Kosmos, meillä näyttää noi pregcheckit vähän samalta!

Tässä mun aamun testit. Eilen ei meinannut pc:tä saada edes kuvaan.

View attachment 84907 View attachment 84908

Niin näyttää! Mä en tajunnu ottaa salamalla kuvaa, olis varmaan selkeempi vielä :D Oli tosi vaikeeta olla testaamatta eilen, mutta päätin että testaan vasta tänään. Mitä oireita sulla on? Miten pitkään jatkat Lugeja?

Takaisin