IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut Nasukka. :sad001

Onnea paljon Seesam, NewMoon ja Kosmos! Kumpa nyt kaikki pysyisi kyydissä.

Keltarauhaslääke tosiaan jatkuu rv 12 tienoille aina jos on siirretty lääkkeelliseen kiertoon tai mahdollisesti jos on pahoja kiertohäiriöitä. Mulla esim. oli tiputtelua aina 2 - 4 päivää ennen menkkoja mutta lääkäri ei pitänyt sitä merkittävänä. Tuoresiirron jälkeen tukilääke loppui plussaan ja hyvin pysyi kyytiläinen matkassa. :)

Hei en edes tullut ajatelleeksi tätä tukilääkitystä aikasemmin kuin luin viestisi.Meillä oli stimulaation jälkeen suoraan tuoresiirto josta jatkuu terolut vk 12 asti o_O onpa jännä miten hoidot menee toisilla erilailla.
Hmm onkohan muilla ollu tuoresiirroista ollut tukilääkkeitä käytössä??

Hei en edes tullut ajatelleeksi tätä tukilääkitystä aikasemmin kuin luin viestisi.Meillä oli stimulaation jälkeen suoraan tuoresiirto josta jatkuu terolut vk 12 asti o_O onpa jännä miten hoidot menee toisilla erilailla.

Mulla oli tuoresiirrosta Lugesteron 4x200 päivässä. Ensin plussaan asti, sitten ohjeistettiin jatkamaan muistaakseni varhaisultraan asti. Veritestissä hcg oli alhainen, en sitten tiedä johtuiko jatkokehoitus siitä vai mistä.

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut Nassukalle...

Meillä alkaa loppukiri todennäköisesti näissä hoidoissa. Oma pää ei meinaa kestää sitä, ettei koskaan mikään etene. Meillä on siis kaksi alkiota pakkasessa. Ne otetaan kyytiin, kun joskus saadaan ja sitten tämä on varmaankin tässä. Eilen alkoi menkat ja alustavan laskun mukaan tämä tammikuukaan ei osu kohdilleen, toki kaikki on mahdollista... Reippaana kohti uusia mahdollisuuksia :)

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut Nassukalle...

Meillä alkaa loppukiri todennäköisesti näissä hoidoissa. Oma pää ei meinaa kestää sitä, ettei koskaan mikään etene. Meillä on siis kaksi alkiota pakkasessa. Ne otetaan kyytiin, kun joskus saadaan ja sitten tämä on varmaankin tässä. Eilen alkoi menkat ja alustavan laskun mukaan tämä tammikuukaan ei osu kohdilleen, toki kaikki on mahdollista... Reippaana kohti uusia mahdollisuuksia :)

En tiedä oonko kysynyt aiemmin, mutta miksi sulle ei tehdä lääkkeelliseen kiertoon, jos ajoituksessa ongelmaa? Tsemppiä ja toivon kovasti että viimeisistä kahdesta alkiosta onnistuisi ❤️

Tänään tosiaan virallinen testipäivä, tähän jätän nyt testaamisen :) Oon täällä jo hereillä, kun nukkuminen on tälleen aamuöisin niin surkeeta että parempi vaan nousta ylös :'D

IMG_20200102_041411.jpg

Onnea :Heartred

Mulla on ihan sama juttu nukkumisen kanssa. Heräilen koko ajan!

Kiitos. Onnittelut vielä sullekkin :happy: Mä oon onnellinen jokaisesta raskausoireesta, niin ei tää heräily haittaa yhtään, päinvastoin ❤️ Nousen aina sohvalle katsomaan Gilmoren tyttöjä ja syön aamupalaa keskellä yötä :D

Mulla oli tukilääkkeenä Terolut 1x3 tuoresiirron jälkeen.

Parhaat karvalakkimalliset ovulaatiotestit? Ihan siis jotain halvimpia kusitikkuja suositelkaa. Mulla menee hermot noiden digitestien kanssa, joko on tikku viallinen tai itse testeri. Ja maksaa ihan helvetisti.

Takaisin