Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Raskaustesti tehty ja se oli positiivinen! Elämäni ensimmäinen plussa. Vaikea uskoa todeksi.![]()

Onnea <3Raskaustesti tehty ja se oli positiivinen! Elämäni ensimmäinen plussa. Vaikea uskoa todeksi.![]()
Raskaustesti tehty ja se oli positiivinen! Elämäni ensimmäinen plussa. Vaikea uskoa todeksi.![]()
Onnea!Raskaustesti tehty ja se oli positiivinen! Elämäni ensimmäinen plussa. Vaikea uskoa todeksi.![]()

Ei ole mitään suoranaisia raskausoireita ollut, ellei sitä pienen pientä tuhruvuotoa (ilmeisesti se sittenkin oli kiinnittymisvuotoa) lasketa. Rintoja on vähän aristanut ja ne olleet raskaan tuntuiset, mut se alkoi jo ennen alkion siirtoa eli oon sen laittanut lääkkeiden piikkiin. Sen verran tiedän, että sekä mun äidillä että siskoilla on ollut hyvin vähäoireiset alkuraskaudet. Voi siis hyvin olla, ettei mullekaan paljon oireita tule. 
Ihana joululahja 

Tää näyttää siltä että eka hoito onnistui??
En pysty kyllä uskomaan..
Eilinen ja tän päiväinen..
View attachment 84878
Tänään siis pp8.

jo olikin teidän aika 
Kosmos, meillä näyttää noi pregcheckit vähän samalta!
Tässä mun aamun testit. Eilen ei meinannut pc:tä saada edes kuvaan.
View attachment 84907 View attachment 84908